تاریخ : شنبه 8 بهمن 1401
نویسنده : kimiagar

اگر تا به حال ماشینی را تیونینگ کرده باشید، احتمالاً می دانید که تیونینگ موتور چیست. این به فرآیند سفارشی سازی موتور یک وسیله نقلیه اشاره دارد تا کارآمدتر کار کند و قدرت بیشتری تولید کند. تنظیم موتور که در کلاس های آموزش مکانیک خودرو یاد داده می شود شامل ایجاد تغییراتی در سیستم‌های الکترونیکی آن برای عملکرد بهینه آن است. تیونینگ موتور مزایای مختلفی دارد، از جمله مصرف سوخت ارزان‌تر، عملکرد شتاب بهتر، حداکثر سرعت بالاتر، شتاب و گشتاور نرم‌تر و زمان چرخش توربو سریع‌تر. در این پست وبلاگ به تفصیل به چگونگی تنظیم موتور و همچنین مزایای آن خواهیم پرداخت.

اگر تازه وارد دنیای خودرو شده اید، اجازه دهید ابتدا شما را با اصول اولیه آشنا کنیم. ماشین یک وسیله نقلیه جاده ای است که معمولاً برای حمل و نقل شخصی طراحی می شود. سه نوع اصلی وجود دارد: خودروهای دیزلی/بنزینی و خودروهای الکتریکی.

تنظیم موتور چیست؟

تنظیم موتور فرآیند سفارشی سازی موتور خودرو برای افزایش قدرت و کارایی آن است. تنظیم موتور را می توان به روش های مختلفی انجام داد، از جمله بهینه سازی سیستم مدیریت موتور و تغییر اجزای موتور. موتور ماشین باید تنظیم شود. این فرآیند مانند کوک کردن یک سیم گیتار است که در آن باید تنش یا فرکانس مناسبی را برای موتور خود پیدا کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشد. به این ترتیب با مصرف سوخت کمتر و در عین حال مصرف سوخت مناسب، قدرت بیشتری دریافت خواهید کرد. شما می توانید ماشین خود را به تنهایی تنظیم کنید یا یک متخصص را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد (که ما توصیه می کنیم).

چرا تنظیم موتور مهم است؟

تنظیم موتور مهم است زیرا به شما امکان می دهد موتور خود را برای عملکرد بهتر شخصی سازی کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند در مصرف سوخت صرفه جویی کنید و همچنین خودروی خود را روان کار کنید.

قدرت و کارایی بیشتر

افرادی که در تنظیم موتور برای وسایل نقلیه خود شرکت می کنند، هدفشان این است که آن را کارآمدتر کرده و قدرت بیشتری تولید کند. این کار با ایجاد تغییراتی در سیستم‌های الکترونیکی خودرو برای عملکرد بهتر آنها انجام می‌شود. تنظیم موتور خودرو معمولاً مستلزم تغییراتی در زمان جرقه زنی، تحویل سوخت و فشار افزایش است. تیونینگ موتور مزایای زیادی دارد. برخی از این موارد شامل مصرف سوخت ارزان‌تر، عملکرد شتاب بهتر، حداکثر سرعت بالاتر، شتاب و گشتاور نرم‌تر و زمان چرخش توربو سریع‌تر می‌شود. همانطور که می بینید، تیونینگ موتور مزایای زیادی دارد و اگر به دنبال راهی برای بهبود عملکرد یا کارایی وسیله نقلیه خود و در عین حال صرفه جویی در هزینه های سوخت هستید، این راهنما برای شما مناسب است!

عملکرد شتاب بهتر

یکی از مزایای تنظیم موتور، عملکرد بهتر شتاب است. عملکرد به میزان عملکرد یک وسیله نقلیه از نظر سرعت، شتاب و هندلینگ اشاره دارد. در این مورد، تنظیم موتور به دستیابی به عملکرد شتاب بهتر کمک می کند. این بدان معناست که خودروی شما می‌تواند سریع‌تر و با فشار کمتری به موتور خود به سرعت‌های بالاتر برسد.

بیشتر بخوانید: دلیل واشر زدن پژو

بالاترین سرعت بالا

و اسپولینگ سریعتر توربو سرعت بالا و زمان چرخش توربو سریعتر دو مورد از مزایای تنظیم موتور هستند. با ارتقاء موتور خودروی خود، می توانید حداکثر سرعت بالاتر و زمان چرخش توربو سریعتر داشته باشید. توربوشارژرها (توربوها) جزء ضروری اکثر موتورهای خودروهای امروزی هستند.

هنگامی که دریچه گاز فشار داده می شود، سوخت تزریق می شود و هوا شروع به جاری شدن به داخل موتور می کند. سپس دریچه های ورودی باز می شوند و اجازه می دهند هوای بیشتری به یکباره وارد سیلندرها شود. در این مرحله، سوپاپ اگزوز باز می شود و مقداری از فشار سیلندر کاهش می یابد تا سوخت توسط شمع مشتعل شود. سپس توربوشارژر مانند یک پمپ عمل می کند و هوا را از بیرون به داخل سیلندر می راند تا قدرت تراکم و احتراق را افزایش دهد. این فرآیند با یک توربو شارژر قدرتمندتر سریعتر اتفاق می افتد.

 به عنوان مثال، وقتی موتور خود را با نصب یک توربوشارژر جدید ارتقا می دهید، متوجه خواهید شد که وقتی روی پدال گاز خود را فشار می دهید، خیلی سریعتر از قبل پیچ می خورد. یک موتور توربوشارژر قادر است هوا را خیلی سریعتر فشرده کند که به این معنی است که احتراق زودتر اتفاق می افتد (که گشتاور بیشتری تولید می کند). در نتیجه، احساس می‌کنید که خودروی شما عملکرد شتاب بیشتری دارد زیرا فاصله کمتری بین فشار دادن پدال‌هایتان و احساس تأثیر آن بر سرعت یا گشتاور خودروتان وجود خواهد داشت.

شتاب آرام تر و تحویل گشتاور

شتاب نرم برای خودروها مهم است زیرا حس لذت بخشی را در هنگام رانندگی ایجاد می کند. شتاب ضعیف اثر معکوس دارد و می تواند باعث تردید، تکان خوردن و سایر احساسات ناخوشایند شود. تحویل گشتاور به توانایی موتور در رساندن نیرو به چرخ ها اشاره دارد. ارائه گشتاور بهبود یافته به شما این امکان را می دهد که با فشار کمتری بر موتور خود، سریعتر و روانتر شتاب بگیرید. به طور خلاصه، شتاب نرم تر منجر به تحویل گشتاور بهتر می شود که به نوبه خود منجر به عملکرد بهتر شتاب می شود. علاوه بر این، این تغییرات به اجزای موتور خودرو اجازه می دهد تا در عین صرفه جویی در هزینه سوخت، دوام بیشتری داشته باشند و عملکرد بهتری داشته باشند.

زمان چرخش توربو سریعتر

یکی از مزایای تنظیم موتور سریعتر تو است زمان چرخش rbo توربوشارژرها روشی کارآمد برای رساندن قدرت بیشتر به موتور شما هستند. آنها توانایی فشرده سازی هوا و رساندن آن به داخل سیلندرها را دارند و در نتیجه عملکرد بالاتری دارند. با این حال، مدتی طول می کشد تا "قرقره شوند" یا شروع به کار کنند که در صورت نیاز به برق آنی می تواند ناامید کننده باشد. با این حال، با استفاده از تنظیم موتور، می توانید تاخیر توربو و زمان قرقره شدن را کاهش دهید. این امر باعث می شود تا عملکرد شتاب بهتر و شتاب نرم تری داشته باشید. برای کنترل بهتر بر روی تپه ها یا کوه ها، حداکثر سرعت خودرو و همچنین تحویل گشتاور آن را افزایش خواهید داد.

موتورهای تنظیم شده به این معنی است که خودرو ارزش فروش مجدد بیشتری دارد

تنظیم موتور همچنین می تواند منجر به ارزش فروش مجدد خودرو شود. این غیرمعمول نیست که مردم یک ماشین دست دوم بخرند و بخواهند آن را تیونینگ کنند. آن‌ها می‌خواهند خودرو قوی‌تر و رانندگی آسان‌تر باشد که به نوبه خود آن را ارزشمندتر می‌کند. اگر قصد خرید یک خودروی دست دوم را دارید، ممکن است ارزش داشته باشد که لیستی از تغییرات انجام شده قبل از خرید آن را تهیه کنید. به این ترتیب، دقیقاً می‌دانید که چه چیزی می‌خرید و وقتی بعداً قصد فروش مجدد آن را دارید، هیچ غافلگیری ناخوشایندی نخواهید داشت.

تنظیم موتور برای هر خودرویی که به دنبال حداکثر استفاده از وسیله نقلیه خود است، ضروری است. تنظیم موتور فرآیند اصلاح موتور برای تولید قدرت بیشتر، بهره وری بهتر سوخت و شتاب بهبود یافته است. یک موتور تنظیم شده همچنین اسب بخار، گشتاور و حداکثر سرعت بالاتری را ارائه می دهد.

تنظیم موتور همچنین به شما این امکان را می دهد که به ویژگی های بیشتری در وسیله نقلیه خود مانند زمان چرخش سریع تر توربو، شتاب نرم تر و تحویل گشتاور دسترسی داشته باشید. تنظیم موتور همچنین به موتور شما کمک می‌کند تا دوام بیشتری داشته باشد و ارزش فروش مجدد خود را حفظ کند. اگر در مورد تنظیم موتور مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، راه های زیادی برای یادگیری بیشتر در مورد فرآیند و مزایا وجود دارد. با یک متخصص صحبت کنید یا در مورد تنظیم موتور از راحتی خانه خود مطالعه کنید.

منبع:

https://www.engiclean.co.uk/news/2022-05-17/what-are-the-benefits-of-tuning-a-car-engine


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 5 بهمن 1401
نویسنده : kimiagar

املاک صنعتی در مقایسه با منازل و ساختمان های مسکونی نیازهای متفاوت و همچنین نیازهای متفاوتی در مورد سیم کشی برق دارند و دوره آموزش برق ساختمان و صنعتی نیز متفاوت هستند. این تنها این نیست، بلکه هنگام صحبت صنعتی، انواع مختلفی از سیم کشی برق نیز وجود دارد که هر کدام برای کاربردهای مختلف مناسب هستند.

آموزش برق ساختمان یا سیم کشی برق ساختمان باید شامل آموزش کامل نصب، آزمایش یا تست های لازم، تامین و راه اندازی کلیه لوازم جانبی، سیم کشی، شناخت انواع کلیدها و پریزها و بسیاری موارد دیگر را پوشش دهد که ما در آموزشگاه خود همه این موارد را با جزئیات به شما آموزش خواهیم داد.

برای مثال، تجهیزات اداری و الکترونیک ممکن است نیاز به سازماندهی سیم کشی و کابل متفاوتی نسبت به ماشین آلات سنگین یا انبارها داشته باشند. علاوه بر نیازها و مصارف برق، ملاحظات دیگری نیز وجود دارد که باید در مورد سیم کشی صنعتی مورد توجه قرار گیرد. یکی از مهمترین ملاحظات ایمنی است، زیرا هر گونه بی نظمی در سیم کشی برق می تواند کارمندان را در معرض خطر قرار دهد و عملیات صنعتی را متوقف کند.

3 نوع اصلی سیم کشی برق در ساختمان های صنعتی وجود دارد که در زیر می توانید مزایا و معایب هر کدام را بیابید.

1. RACEWAYS & CONDUCTORS

درست مانند املاک مسکونی، سیم کشی صنعتی توسط NFPA 70: کد ملی برق، به ویژه فصل 3 این کد کنترل می شود. ماده 300 NEC، تحت عنوان الزامات عمومی برای روش‌ها و مواد سیم‌کشی، بر کلیه تاسیسات سیم‌کشی، به استثنای هر گونه اصلاحات در سایر مواد در فصل 3، حاکم است. الزامات شامل حفاظت در برابر آسیب فیزیکی، ایمن سازی و پشتیبانی از نصب، حداقل پوشش برای زیرزمینی است. نصب، و بسیاری از جنبه های دیگر.

روش raceway و رسانا یکی از رایج ترین انواع سیم کشی برق است. این شامل یک لوله یا لوله فلزی یا غیرفلزی با چند فاز عایق است. بسته به الزامات NEC و همچنین روش قابل اجرا، می تواند از یک هادی زمین تجهیزات نیز تشکیل شود. هر نصب بر اساس مشخصات و نقشه های طراحی خود ملک انجام می شود.

THHN/THWN (ژاکت نایلونی مقاوم در برابر حرارت بالا/ ژاکت نایلونی مقاوم در برابر حرارت و آب گرمانرم) یا XHHW (XLPE مقاوم در برابر حرارت بالا و مقاوم در برابر آب) در مس یا آلومینیوم رایج ترین انواع هادی ها هستند. مس معمولاً برای مدارهای انشعاب مشخص می شود، در حالی که آلومینیوم معمولاً برای فیدرها مشخص می شود.

هنگامی که صحبت از نوع مسیرهای مسابقه می شود، رایج ترین مواردی که در کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

 بیشتر بخوانید: آموزش مکانیک خودرو

RMC – مخفف مجرای فلزی سفت و سخت است، و همچنین به عنوان RGS یا GRC شناخته می شود، یک لوله فولادی گالوانیزه با دیواره ضخیم و پوشش بیرونی روی که در کاربردهایی استفاده می شود که حداکثر محافظت در برابر آسیب فیزیکی مورد نیاز است.

IMC – مخفف مجرای فلزی میانی، یک نسخه دیوار نازک از RMC است که دارای یک پوشش مقاوم در برابر خوردگی در داخل و یک نمای بیرونی گالوانیزه است.

FMC - مخفف لوله فلزی انعطاف پذیر است و در انواع مختلف فلز و ضخامت دیوار وجود دارد.

EMT - مخفف لوله های فلزی الکتریکی، رایج ترین مسیر مسابقه در ساخت و سازهای صنعتی، یک لوله فولادی بدون رزوه با دیواره های نازک است که دارای بیرونی گالوانیزه و داخلی مقاوم در برابر خوردگی است.

PVC - مخفف لوله پلی وینیل کلرید سفت و سخت است که در انواع مختلفی موجود است، اما بیشتر به عنوان جدول 40 یا 80 که به ضخامت دیوار اشاره دارد، برای کاربردهای زیرزمینی که مستقیماً دفن شده یا بتن پوشیده شده استفاده می شود.

مسیرهای مسابقه با سینی کابل متفاوت هستند. دومی در واقع یک سیستم ساختاری است که برای مدیریت کابل ها و پشتیبانی مکانیکی آنها استفاده می شود.

مزایا و معایب Raceways & Conductors

این اجازه می دهد تا تغییرات در پیکربندی مدار تا حدی هزینه های نصب معمولا بالا است

IMC، RMC و EMT را می توان در مکان هایی که در معرض آسیب فیزیکی هستند استفاده کرد.

می توان به راحتی از مسیرهای راه آهن برای بازسازی کار استفاده کرد.

در جایی که هادی ها از محل نصب برداشته می شوند، می توان مسیرهای مسابقه را رها کرد. نوع PVC از نظر کاربرد دارای محدودیت های متعددی است.

تاسیسات زیرزمینی PVC ارزان هستند برخی از انواع را نمی توان در مکان هایی که آسیب فیزیکی دارند نصب کرد

2. باکس داکت

اتوبوس ها نوع دیگری از سیم کشی برق برای کاربردهای صنعتی هستند. گاهی اوقات به آن باس داکت نیز می گویند. اتوبوس به عنوان یک راه آهن محصور فلزی با میله های اتوبوس که در کارخانه نصب شده اند تعریف می شود. معمولاً 2 نوع اتوبوس وجود دارد: سبک تغذیه کننده یا سبک پلاگین. این پیکربندی ها می توانند هادی های عایق یا لخت داشته باشند.

چهار مزیت اصلی استفاده از باکس داکت ها به عنوان روش سیم کشی وجود دارد:

در دسترس بودن درجه آمپر بزرگ، در هر نقطه بین 60 تا 4000 آمپر.

اندازه فشرده در مقایسه با مجراهای متعدد برای بار یکسان؛

انعطاف پذیری برای افزودن و تغییر برخاست های بار با اتوبوس های پلاگین.

تاثیر کمتری از افت ولتاژ کل با کاربردهای کانال باس.

مانند سایر روش های سیم کشی، هنگام استفاده از اتوبوس ها نیز معایبی وجود دارد:

اگر تعداد زیادی آرنج و آفست مورد نیاز است، نصب شود n هزینه ها می توانند بسیار بالا بروند.

نمی توان در مکان هایی که آسیب فیزیکی دارند استفاده کرد.

برای کاربردهای عمودی، فضای محدودی برای دوشاخه اتوبوس وجود دارد.

در صورت وجود نشت آب در ساختمان، ممکن است از کار بیفتد.

جریان اتصال کوتاه بالا در کانال اتوبوس موجود است. همچنین در مورد آموزش نصب دوربین مدار بسته نیز بخوانید.

3. مجموعه های کابل

یک مجموعه کابل تولیدی یکی دیگر از انواع رایج سیم کشی برق است. این شامل هادی های متعدد، هر دو فاز عایق و خنثی، با یک هادی زمینی تجهیزات عایق شده و/یا لخت است. دومی پیچیده شده و در یک غلاف فلزی یا غیرفلزی محصور شده است.

شما می توانید مجموعه های کابل تولید شده را به عنوان محصولات استاندارد بیابید، اما همچنین می توانید آنها را با پیکربندی هادی خاص سفارش دهید. مجموعه های استاندارد معمولا با هادی های THHN/THWN یا XHHW-2 (مس یا آلومینیوم) عرضه می شوند. رایج ترین انواع مورد استفاده در ساختمان های صنعتی عبارتند از:

کابل زره دار (نوع AC) - مجموعه دارای یک غلاف فلزی از زره فولادی یا آلومینیومی است که غلاف آن به عنوان مسیر زمینی نیز استفاده می شود. معمولاً برای اتصالات مدار انشعاب بین چراغ‌ها و پریزهای برق استفاده می‌شود.

کابل با روکش فلزی (نوع MC) - مجموعه ای از هادی ها در یک غلاف فلزی از زره های فولادی یا آلومینیومی به هم پیوسته، اما غلاف در این مورد به عنوان مسیر زمین استفاده نمی شود. برای دفن مستقیم یا مکان مرطوب، MC با یک ژاکت بیرونی PVC در دسترس است.

کابل فلزی با عایق مواد معدنی (نوع MI) - مجموعه ای از هادی های مسی در یک غلاف مسی بدون درز با عایق اکسید منیزیم. برای کاربردهای تخصصی مانند انطباق با سیستم های اضطراری NEC 700 استفاده می شود.

کابل غلاف غیر فلزی (انواع NM، NMC، NMS) - همچنین Romex نامیده می شود، مجموعه ای از رساناها که در یک غلاف غیرفلزی عایق PVC با یک ژاکت نایلونی مونتاژ می شوند. به طور کلی دارای یک هادی زمین مسی لخت است.

کابل ورودی سرویس (نوع SE، USE) - مجموعه ای از هادی ها با روکش PVC بیرونی، که در یک غلاف غیر فلزی با تقویت کننده کابل مونتاژ شده اند. می توان از آن برای سقوط سرویس به پایه متری و همچنین به عنوان تغذیه کننده توزیع به تابلوی مدار شاخه استفاده کرد.

فیدر زیرزمینی و کابل مدار انشعاب (نوع UF) - مجموعه ای از هادی ها که عموماً برای فیدرهای دفن مستقیم در فضای باز و همچنین مدارهای انشعاب به گاراژهای جدا استفاده می شود. این مجموعه دارای یک غلاف غیر فلزی با عایق PVC و یک ژاکت نایلونی است که در داخل یک ژاکت بیرونی PVC خاکستری قرار دارد.

https://pennaelectric.com/3-types-of-electrical-wiring-in-commercial-buildings/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 4 بهمن 1401
نویسنده : kimiagar

هیچ چیز بدتر از این نیست که بدانید زنگ ماشین شما را می خورد. زنگ زدگی اگر برای شورش باقی بماند، می تواند هر وسیله نقلیه ای را که در آن نگه دارد، چیزی جز ضایعات تبدیل کند. اما نکته اینجاست که خودروها در برابر زنگ زدگی کارخانه محافظت می شوند.

تنها دلیلی که بعداً در زندگی ایجاد می شود، استفاده از آن یا آسیب دیدگی دری برای خوردگی است. و سپس باید فکر کنید که یک فروشگاه بدنه چقدر قرار است برای درست کردن آن هزینه بپردازد، که پاسخ این است: معمولاً زیاد.

هر چند نترسید اگر خودتان خوشحال هستید که می‌روید، این احتمال وجود دارد که بتوانید زنگ‌زدگی را در مسیرهای آن متوقف کنید و عمر موتور مورد علاقه‌تان را طولانی‌تر کنید. واقعا چیز زیادی برای آن وجود ندارد. شما فقط باید دقیق باشید، کار را درست انجام دهید و برنده خواهید شد.

چقدر می توانم با تعمیر آسیب زنگ زدگی خود صرفه جویی کنم؟

احتمالاً قبلاً در مورد تعمیر خراش های خودرو مطالبی خوانده اید. Rust همه چیز را به سطح بعدی می برد و یک تعمیر حرفه ای هزینه تعمیرات را صدها پوند برای شما به ارمغان می آورد - اگر چندین پانل تحت تأثیر قرار بگیرند، بیشتر.

آسیب زنگ زدگی را خودتان تعمیر کنید و پس از خریدن نوع مناسب کیت، ثروتی برای خود ذخیره خواهید کرد (به زیر مراجعه کنید).

اکنون، قبل از اینکه وارد این موضوع شویم، چند نکته را رعایت کنیم:

ما در مورد زنگ زدگی سطح صحبت می کنیم

اگر هیچ طبقه ای در ماشین خود ندارید، زیرا آنها پوسیده شده اند، به یک متخصص و یک جوشکار نیاز خواهید داشت. همین امر در مورد سوراخ های بدنه، رکاب ها، ریل های شاسی و غیره نیز صدق می کند.

آنچه ما در اینجا به آن نگاه می کنیم، خوردگی پانل هایی است که از بین نرفته اند و ساختار خودرو را به خطر می اندازد.

در این راهنما شما را تا مرحله پر کردن ناحیه آسیب دیده راهنمایی می کنیم. اگر می خواهید به رنگ آمیزی ماشین بروید، حتما این کار را انجام دهید. رنگ‌های جامد بهترین نتایج را به همراه خواهند داشت، در حالی که رنگ‌های متالیک برای درست شدن مشکل‌تر خواهند بود.

هیچ شرم آور نیست که کار آماده سازی را انجام دهید و سپس از یک بدنه فروشی بخواهید آن را رنگ کند و با آن ترکیب کند. تجهیزات اسپری رنگ حرفه ای برای این کار طراحی شده است - نازل یک آئروسل خارج از قفسه اینطور نیست.

چگونه آسیب زنگ زدگی خودرو را برطرف کنیم؟

وسایل نقلیه امروزی نسبت به 20 سال پیش بسیار کمتر در معرض زنگ زدگی هستند، اما اگر در نزدیکی اقیانوس زندگی می‌کنید یا در منطقه‌ای رانندگی می‌کنید که در جاده‌ها از نمک استفاده می‌شود، هنوز هم می‌توانید مدت‌ها قبل از اینکه قطعات مکانیکی فرسوده شوند، زنگ‌زدگی را از بین ببرید.

آسیب جزئی زنگ زدگی در قسمت های غیر ساختاری خودرو به راحتی قابل تعمیر است و حتی با کمی تمرین به نظر می رسد که هرگز اتفاق نیفتاده است.

حرفه ای هایی که ماشین های کلاسیک را بازسازی می کنند معمولاً از روشی برای کاهش آسیب و جوشکاری در مواد جدید استفاده می کنند، اما برای راننده روزانه اپوکسی فایبرگلاس و کمی پرکننده بدنه کار را بسیار آسان تر می کند.

در راهنماهای گذشته، ما در مورد رفع خراش در رنگ خودرو صحبت کرده‌ایم، اما اگر خط و خش تا حد زنگ زدگی پیش رفته باشد، چه؟

بیشتر زنگ زدگی ناشی از آسیب با چیزی به سادگی یک تراشه از یک تکه سنگ ریزه پرنده، یا صدای زنگ در که رنگ را می شکند، شروع می شود، به همین دلیل است که بسیار مهم است که ماشین خود را به طور دوره ای یک بار شستشو دهید.

هر چند وقت یکبار یک لکه رنگ لمسی ممکن است چند دقیقه طول بکشد و 10 سال بعد ساعتها در تعمیر زنگ صرفه جویی کند. دستورالعمل های گام به گام را بخوانید یا آموزش ویدیویی ما را در زیر بررسی کنید.

برای این کار به ابزار و مواد زیر نیاز دارید:

  • چرخ زاویه ای و چرخ فلپر
  • برس سیمی
  • ژل اپوکسی فایبرگلاس
  • فیلر بدن
  • سنباده با درجه های مختلف (80، 400، 600، 1000، 2000)
  • بلوک سنباده
  • رنگ پرایمر و پوشش پایه
  • رنگ پوشش شفاف 2k (موجود در قوطی های آئروسل)
  • مواد پوششی (کاغذ و نوار)
  • ترکیب مالشی
  • ارواح معدنی
  • پارچه چسبناک

بیشتر بخوانید: آموزش مکانیک خودرو

درمان زنگ زدگی ماشین

1) رنگ و زنگ را از بین ببرید

برای از بین بردن زنگ زدگی و رنگ قدیمی از سطح مورد نظر از یک چرخ زاویه دار با چرخ فلپر استفاده کنید. می توان همین کار را با دست با کاغذ سنباده درشت 80 و برس سیمی انجام داد، اما انجام یک کار کامل بسیار دشوارتر است. برای جایی که نمی توانید با آسیاب به آن دسترسی پیدا کنید، از برس سیمی استفاده کنید تا تا جایی که می توانید آلودگی، کثیفی و زنگ زدگی را پاک کنید. ممکن است بخواهید از یک مبدل زنگ استفاده کنید که فراتر از رنگ است تا زنگ زدگی را از نظر شیمیایی خنثی کند و یک پوشش سیاه محافظ به جا بگذارد.

2) با فایبرگلاس تعمیر کنید

ژل ترمیم فیبر شیشه ای رشته بلند، بر خلاف فیلر بدن، ترمیم ساختاری را ایجاد می کند که تقریباً به استحکام فولاد است. ژل و هاردنر را مخلوط کرده و از پشت به ناحیه آسیب دیده فشار دهید. با بسته بندی چک کنید، اما معمولاً در حدود 15 دقیقه شروع به سفت شدن می کند و می توان در کمتر از یک ساعت سنباده زد.

3) فایبرگلاس اضافی را سنباده بزنید

از آسیاب زاویه ای و چرخ فلاپ برای سمباده زدن ژل فیبر شیشه ای که از سوراخ های زنگ زدگی بیرون زده شده است استفاده کنید. سطح از سوراخ باید در مقایسه با پانل بدنه فلزی کمی فرورفته باشد تا بتوان آن را با پرکننده بدنه صاف تر پر کرد.

4) از فیلر بدن استفاده کنید

فیلر بدن را با مقدار مناسب هاردنر مخلوط کنید. فیلر بدن را با یک پخش کننده منعطف و مسطح اعمال کنید و آن را در سوراخ های زنگ زدگی فشار دهید. هر چه بتوانید پرکننده را در حین استفاده صاف تر دریافت کنید، پس از آن باید سمباده کمتری انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی از پرکننده استفاده کنید تا هیچ نقطه کم، سوراخ یا خراشی وجود نداشته باشد که باید با لایه دوم پر شود.

5) آن را صاف کنید

مهمترین و وقت گیرترین قسمت بدنه، داشتن سطحی صاف قبل از شروع رنگ آمیزی است. با کاغذ سنباده 400 یا درشت تر شروع کنید و پرکننده های اضافی بدن را با سنباده پاک کنید. اگر کاملاً سفت نباشد سریعتر شن می شود. اگر یک منطقه بزرگ را سمباده بزنید، ممکن است به یک بلوک سنباده نیاز داشته باشید تا مطمئن شوید که در نهایت با سطح موج دار مواجه نمی شوید. کار شما زمانی تمام می شود که کل منطقه با کاغذ درجه 400 صاف شده باشد.

6) منطقه تمیز

ناحیه ای را که به تازگی تعمیر کرده اید با پارچه تمیز و الکل های معدنی پاک کنید تا هرگونه کثیفی یا روغن باقی مانده از انگشتانتان پاک شود. پرکننده بدنه باید به قدری نازک باشد که بتوانید در بیشتر جاها فلز را ببینید و از میان آن رنگ کنید. بگذارید خشک شود، سپس یک بار دیگر با یک پارچه چسبناک پاک کنید تا پرزها از بین بروند. هر گونه اثر انگشت، لکه روغن، یا خاصیت گرد و غبار باعث ایجاد لکه، چشم ماهی یا دود در رنگ شما می شود، بنابراین تمیزی از اینجا به بعد بسیار مهم است.

7) پرایمر بزنید

پرایمر را روی ناحیه تعمیر شده، هر فلز لخت و حداقل یک اینچ در اطراف آن اسپری کنید تا امکان ترکیب شدن را فراهم کنید. برای بهترین نتیجه، یک لایه نازک روی کل ناحیه اسپری کنید، سپس چند دقیقه بعد دوباره با یک پوشش کمی سنگین تر آن را تکرار کنید. اجازه دهید پرایمر قبل از سنباده زدن به مدت زمان توصیه شده خشک شود.

بیشتر بخوانید: دلیل واشر زدن خودرو

8) ماسه خیس و تکرار کنید

محل تازه آستر شده را با کاغذ سنباده 400 خیس کنید تا صاف شود و لبه های تعمیر به رنگ اصلی پر شود. پاک کنید، اجازه دهید خشک شود و یک لایه دیگر از پرایمر اسپری کنید. به درجه بالاتری از کاغذ سنباده، 600 و ماسه مرطوب و پرایم بروید. معمولاً دو یا سه لایه پرایمر برای ترمیم صاف و معقول کافی است.

9) پوشش پایه را اسپری کنید

این روزها بیشتر خودروها از پوشش پایه (رنگ رنگ) پوشیده شده با پوشش محافظ (رنگ شفاف ضخیم تر) استفاده می کنند، اما بسیاری از رنگ های لمسی را می توان به تنهایی و بدون شفافیت اعمال کرد. دو یا سه لایه نازک رنگ را روی آستر و ناحیه ترمیم شده اسپری کنید و داخل رنگ اصلی بپاشید. چندین لایه نازک بهتر از یک لایه ضخیم است زیرا از باقی ماندن یا چکیدن در رنگ جلوگیری می کند.

10) رنگ را مالش دهید

برای به دست آوردن رنگ براق کامل از اسپری قوطی باید آن را با دست با ترکیب مالشی یا پولیش اجرا کنید و در صورت داشتن هر گونه اشتباه قابل توجهی (پوست پرتقال، دویدن، چکیدن)، باید شروع کنید. با سنباده مرطوب سنباده مرطوب با شن 1000 و سپس 2000 باید به شما این امکان را بدهد که ریزه‌ها و پوست پرتقال را از بین ببرید، یا ممکن است مجبور شوید درشت‌تر بروید، اما زیاده روی کنید و باید یک لایه دیگر رنگ اسپری کنید. به آرامی با ترکیب مالشی پولیش دهید، سپس به یک ترکیب پولیش ریزتر بروید و باید به براقیت کامل برسید. مالش همچنین به شما این امکان را می دهد که رنگ جدید تعمیر را با رنگ اصلی اطراف لبه ها ترکیب کنید.

11) پوشش شفاف را اسپری کنید (اختیاری)

یک پوشش شفاف برای اکثر تعمیرات جزئی اختیاری است، اما ظهور رنگ شفاف 2K در یک قوطی اسپری، اگر قصد نگهداری از خودرو را دارید، ایده خوبی است. رنگ اصلی کارخانه از مخلوطی دو قسمتی با رنگ و یک فعال کننده یا سخت کننده استفاده می کند که رنگ را مانند یک اپوکسی می کند که در برابر آب و هوا، نور UV و حلال ها غیرقابل نفوذ است. اسپری رنگ دو قسمتی یا 2K باعث می شود تعمیر خانه شما تقریباً به اندازه یک رنگ آمیزی حرفه ای بدنه بادوام باشد و ماندگاری بیشتری نسبت به رنگ لمسی به تنهایی داشته باشد.

ما یک ویدیوی همراه با نحوه تعمیر زنگ زدیم که به سرعت و به طور مختصر نشان می دهد که تعمیر زنگ به این روش چقدر آسان است. اگر آن ویدیو را مفید می‌دانید، در کانال YouTube Haynes مشترک شوید و نکات مفید، روش‌ها و پیش‌نمایش محصولات جدید را دریافت کنید.

منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 19 دی 1401
نویسنده : kimiagar

شکی نیست که مونتاژ برد مدار چاپی نقشی حیاتی در تولید وسایل الکترونیکی دارد. عملکرد اکثر دستگاه ها به بردهای مدار چاپی بستگی دارد. PCBA الکترونیک حوزه وسیعی است که عمدتاً با مونتاژ PCB ها سروکار دارد. سازندگان الکترونیک قطعات الکترونیکی را روی بردهای مدار نصب می کنند.

یک PCB دارای قطعات الکترونیکی در مسیر جریان بار الکتریکی است. برخی از شرکت های الکترونیکی قراردادی خدمات PCBA را ارائه می دهند. PCBA الکترونیک در سال‌های اخیر به پیشرفت خود ادامه داده است. در این مقاله، همه چیزهایی را که در مورد PCBA الکترونیکی باید بدانید، بحث خواهیم کرد.

PCBA Electronics چیست؟

PCB ها یک مسیر فلزی از پیش تعریف شده برای فعال کردن جریان الکتریسیته دارند. با این حال، مونتاژ بردهای مدار چاپی نقش حیاتی ایفا می کند. PCBA electronics به نحوه نصب قطعات الکترونیکی بر روی برد مدار می پردازد. در حالی که PCB نمی تواند به خوبی کار کند، PCBA یک برد کاربردی است. PCB نمی تواند کار کند زیرا هیچ قطعه الکتریکی در جای خود ندارد. در الکترونیک قرارداد PCBA، تمام اجزای الکتریکی در حال حاضر در جای خود قرار دارند.

PCB یک ماده اساسی برای الکترونیک PCBA است. هنگامی که تمام اجزای الکتریکی روی PCB هستند، آن PCBA الکترونیکی است. این الکترونیک دارای تمام اجزای الکتریکی است که یک برد برای عملکرد خوب نیاز دارد. بنابراین، PCBA الکترونیک فرآیند مونتاژ قطعات بر روی یک برد مدار چاپی است. برخی از لوازم الکترونیکی قراردادی مونتاژ PCB را ارائه می دهند.

در دنیای الکترونیک، الکترونیک PCBA یک جنبه چالش برانگیز است. صرف نظر از اندازه دستگاهی که استفاده می کنید، PCBA خواهید یافت. هر جزء الکترونیکی PCBA عملکرد خود را انجام می دهد. هر یک از این اجزا نقش بسزایی در عملکرد یک دستگاه دارند. مهم است که تفاوت بین PCB و PCBA الکترونیکی را بدانیم.

تفاوت بین PCB و PCBA Electronics

اغلب می توان متوجه شد که این دو اصطلاح ممکن است گیج کننده باشند. PCB با PCBA الکترونیک متفاوت است. PCB و PCBA الکترونیک جنبه های اصلی تولید دستگاه های الکترونیکی هستند. هیچ وسیله الکترونیکی بدون PCB و PCBA نمی تواند فرآیند تولید را طی کند.

PCB یک برد خالی بدون قطعات الکترونیکی است. وقتی این قطعات را روی این برد نصب کنید، تبدیل به PCBA می شود. PCB پایه PCBA است. این به عنوان ماده پایه PCBA عمل می کند. PCBA بدون PCB نمی تواند وجود داشته باشد.

بردهای مدار چاپی تا زمانی که قطعات الکترونیکی روی خود نداشته باشند کارایی ندارند. نتیجه نهایی PCB PCBA است. تمام PCB ها در نهایت تبدیل به PCBA می شوند. PCBA ها در تولید لوازم الکترونیکی بسیار مهم هستند. اگر هر یک از اجزای آن جدا شود PCBA کار نمی کند.

PCBA دارای خطوط و آثار مسی متفاوتی است. این تخته ها می توانند بسیار ریز باشند، اما بسیار موثر هستند. PCBA الکترونیک یکی از جنبه های صنعت پردازش الکترونیکی است. این شامل نصب قطعات الکترونیکی مختلف بر روی یک برد مدار خالی است. الکترونیک PCBA چندین عملکرد را انجام می دهد و در اکثر برنامه ها ایده آل است.

بیشتر بخوانید: آموزش مکانیک خودرو

کاربردهای PCBA Electronics

یک برد PCBA برای استفاده در چندین برنامه ایده آل است. اکثر دستگاه ها دارای PCBA هستند. رایانه ها، ساعت های هوشمند، تلفن های هوشمند و غیره دارای بردهای PCBA هستند. تا به امروز، الکترونیک PCBA معمولا در بیشتر صنایع استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات الکترونیکی PCBA به پیشرفت خود ادامه خواهند داد. PCBA الکترونیکی همیشه هسته اصلی تمام دستگاه های الکترونیکی خواهد بود.

حتی در دنیای امروز، الکترونیک PCBA نقش مهمی ایفا می کند. برد PCBA همیشه در چندین صنعت مفید خواهد بود. بیایید در مورد کاربردهای PCBA در دنیای امروز بحث کنیم.

لوازم الکترونیکی مصرفی

در این زمینه PCBA ها تا حد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. اکثر لوازم خانگی ما بدون برد PCBA نمی توانند کار کنند. لوازم الکترونیکی مصرفی وسایلی هستند که ما در زندگی روزمره از آنها استفاده می کنیم. به عنوان مثال می توان به مایکروویو، تلویزیون، رادیو و گوشی های هوشمند اشاره کرد. برای ساخت این لوازم باید از برد PCBA استفاده شود. ظهور الکترونیک PCBA امکان تولید دستگاه های کوچک و پیچیده را فراهم کرده است.

ابزارهای نگهداری سوابق، دستگاه های کامپیوتری، تلفن های همراه و سیستم های سرگرمی همگی دارای PCBA هستند. از آنجایی که PCBA ها از نظر مکانیکی و الکتریکی پایدار هستند، برای این دستگاه ها مناسب هستند.

صنعت خودرو

الکترونیک PCBA در صنعت خودرو رایج است. این مدار مزایای زیادی را برای این صنعت فراهم می کند. تولید وسایل نقلیه تنها به تجهیزات الکترونیکی PCBA بستگی دارد. برخی از قطعات خودرو مانند چراغ های جلوی خودرو دارای بردهای PCBA هستند. بدیهی است که این مدار تأثیر مثبتی در صنعت خودرو داشته است.

سیستم های تنظیم کننده در خودروها دارای PCBA هستند. ابزارهای ناوبری همچنین دارای PCBA هستند. بدون شک این برد مزایای زیادی به این صنعت اضافه کرده است. از اقدامات ایمنی بهبود یافته تا قطعات خودرو با عملکرد بالا.

کاربرد صنعتی

تولید هر دو نوع سنگین و سبک ماشین های y شامل PCBA است. در صنعت تولید، اکثر ماشین‌ها دارای PCBA هستند. این ماشین ها از PCB های با فرکانس و سرعت بالا برای اطمینان از عملکرد روان استفاده می کنند. از آنجایی که اکثر این دستگاه ها در معرض شرایط سخت قرار دارند، دارای بردهای PCBA با کارایی بالا هستند.

این تخته ها می توانند استرس مکانیکی بالا و مواد شیمیایی خورنده را تحمل کنند. دستگاه هایی مانند دماسنج، مبدل های متناوب، هیدرولیک و پمپ های فشار همگی دارای بردهای PCBA هستند.

ال ای دی ها

دیودهای ساطع کننده نور به دلیل ظهور بردهای PCBA بهبود یافته اند. این روزها، تولیدکنندگان LED از الکترونیک PCBA برای طراحی سیستم های مختلف روشنایی استفاده می کنند. PCB های LED در حال حاضر در بازار موجود هستند. این سیستم روشنایی، LED، به دلیل عملکرد و مصرف برق کم شناخته شده است.

تجهیزات پزشکی

بردهای PCBA برای تولید وسایل پزشکی مناسب هستند. پیشرفت بزرگی در صنعت پزشکی در نتیجه الکترونیک PCBA وجود دارد. پزشکان از برخی دستگاه ها برای تشخیص بیماری در بیماران استفاده می کنند. این دستگاه ها دارای قطعات الکترونیکی PCBA هستند. اکثر دستگاه های پزشکی بدون PCBA نمی توانند وجود داشته باشند. دستگاه های اولتراسوند، اسکنرهای سی تی و دستگاه های اشعه ایکس از جمله دیگر دارای PCBA الکترونیکی هستند.

برد PCBA

فرآیند PCBA یک جنبه مهم در صنعت PCB است. این فرآیند شامل مراحلی است. سازنده باید این مراحل را با دقت انجام دهد.

سطح PCB را آماده کنید

این اولین مرحله در مونتاژ PCB است. این شامل آماده سازی سطح برد برای ساخت مونتاژ قطعات الکترونیکی است. شما باید اندازه تخته مناسب را انتخاب کنید و آن را آماده کنید.

قرار دادن قطعه

این مرحله شامل قرار دادن قطعات روی برد است. دستگاه انتخاب و مکان برای این منظور ایده آل است. در آن روزها، سازندگان این مرحله را به صورت دستی انجام می دادند. آنها از موچین برای قرار دادن قطعات روی تخته های مدار استفاده می کنند. این روش دارای خطاهای بسیار زیادی بود زیرا احتمال اشتباه انسان وجود دارد.

 

این امر منجر به اختراع ماشین انتخاب و مکان خودکار شد. با این دستگاه می توانید از دقت و صحت مطمئن باشید. ماشین انتخاب و مکان قطعه را انتخاب می کند و آن را در مکان مناسب قرار می دهد. این دستگاه قبل از شروع این مرحله باید برنامه ریزی شود. شما باید این دستگاه را طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید قطعات را در مکان مناسب خود قرار دهید.

لحیم کاری

لحیم کاری مرحله ای است که شامل استفاده از خمیر لحیم کاری بر روی برد مدار است. خمیر لحیم کاری شامل فلاکس و لحیم است. این مخلوط به ذوب شدن فلز و اتصال آن به سطح کمک می کند. این فرآیند فنی است و به این ترتیب به دستگاه چاپ خمیر لحیم کاری نیاز دارد. برخی از تولید کنندگان از روش لحیم کاری موجی استفاده می کنند.

تمیز کردن

پس از لحیم کاری، باید مواد ناخواسته روی PCBA را تمیز کنید. برس فیبر برای این منظور بسیار مفید خواهد بود. این برس از شر هر گونه مواد ناخواسته روی برد خلاص می شود.

بازرسی

ممکن است در هنگام مونتاژ PCB خطاهایی رخ دهد. این مرحله به شناسایی هرگونه خطا در هنگام مونتاژ PCB کمک می کند. خطاها می توانند منجر به عدم اتصال یا ناهماهنگی شوند. بنابراین بازرسی بسیار مهم است. به جلوگیری از هزینه های غیر ضروری در آینده کمک می کند. چندین تکنیک بازرسی در این فرآیند استفاده می شود.

فناوری از طریق شکاف

این یک فرآیند مونتاژ است که در آن سوراخ هایی در یک برد مدار سوراخ می شود. سازنده روی تخته سوراخ می کند. سپس، این سوراخ ها راه هایی برای اتصال قطعات الکتریکی ایجاد می کنند. شرکت تولید کننده PCBA ابتدا از این تکنیک استفاده کرد.

فناوری از طریق سوراخ پیوند قوی تری بین برد مدار و قطعه ایجاد می کند. این تکنیک مجموعه های قابل اعتمادتری را امکان پذیر می کند. اولین گام در این تکنیک سوراخ کردن سوراخ است. پس از آن، سرب ها را در سوراخ قرار می دهید. سپس سازنده خمیرهای لحیم کاری را برای اطمینان از محکم ماندن قطعات اعمال می کند.

تکنولوژی نصب سطحی

این تکنیک به دلیل مزایایی که دارد در صنعت PCB محبوبیت پیدا کرده است. سازندگان PCBA فناوری نصب سطحی را به فناوری سوراخی ترجیح می دهند. SMT شامل استفاده از یک ماشین برای نصب قطعات الکترونیکی بر روی یک مدار است. این تکنیک بسیار انعطاف پذیر است و تراکم اتصال بیشتری را امکان پذیر می کند.

برای این تکنیک، سازنده باید ابتدا برد را آماده کند. پس از این کار، از یک دستگاه پیک و قرار دادن برای نصب قطعات روی برد استفاده می کنید. سازنده PCBA PCB را در دمای مناسب در اجاق گرم می کند. این تکنیک راحت تر و قابل اعتمادتر است.

روش های بازرسی PCBA Electronics

بازرسی و کنترل کیفیت آخرین مراحل PCBA است. این جنبه در PCBA بسیار مهم است. در مونتاژ PCB روش های مختلف بازرسی وجود دارد.

بازرسی اشعه ایکس

این روش بازرسی بسیار فنی است زیرا شامل استفاده از اشعه ایکس است. شما از اشعه ایکس برای بررسی لایه های PCB برای تشخیص هرگونه ناهماهنگی استفاده خواهید کرد. اگر اشعه ایکس هر یک را تشخیص دهد، t در اینجا اصلاح خواهد شد. این روش بازرسی برای بردهای مدار پیچیده ایده آل است.

بازرسی نوری خودکار

AOI استفاده از ماشین را در بر می گیرد. دستگاه بازرسی نوری خودکار دارای چندین دوربین است. این دوربین ها بردها را از زوایای مختلف اسکن و مشاهده می کنند. سپس دوربین ها هر گونه خطا را تشخیص می دهند. این دستگاه در بین شرکت های PCBA رایج است.

بازرسی بصری

روش بازرسی بصری شامل استفاده از یک فرآیند دستی برای بازرسی PCBها است. این روش برای بازرسی مقدار کمی PCB مناسب تر است. بازرسی بصری را نمی توان در مونتاژ PCB نادیده گرفت. از آنجایی که محدودیت های خاص خود را دارد، نمی توان مزایای آن را نادیده گرفت.

https://www.raypcb.com/pcba-electronics/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 14 آذر 1401
نویسنده : kimiagar

آنچه واشرها برای موتور خودرو شما انجام می دهند

وسیله نقلیه شما از صدها قطعه بزرگ و کوچک تشکیل شده است که همه با هم کار می کنند تا شما را از A به B برساند و اطمینان حاصل شود که ماشین شما تا حد امکان ایمن و کارآمد کار می کند. همه این قطعات لازم است تا وسیله نقلیه شما به راحتی در جاده حرکت کند، بسیاری از آنها، مانند واشرها، احتمالاً هرگز نشنیده اید یا نمی دانید چه کاری انجام می دهند. دلیل واشر زدن پژو برای عملکرد صحیح موتور ماشین شما بسیار مهم هستند.

واشر چیست؟

موتور خودروی شما دارای طیف وسیعی از مایعات و گازها است که دائماً در آن حرکت می کنند و به عملکردهای حیاتی خاصی کمک می کنند یا انجام می دهند. با گردش این مایعات و گازها، واشرهای موتور به عنوان مهر و موم برای حفظ فشار، نگه داشتن مایعات و جلوگیری از ورود زباله به موتور عمل می کنند. انواع مختلفی از واشر در قسمت های مختلف موتور استفاده می شود.

برخی در داخل موتور قرار دارند، در حالی که برخی دیگر موتور را به اجزای دیگری مانند منیفولد ورودی، منیفولد اگزوز و پمپ های آب متصل می کنند. واشرها برای انجام وظیفه خود به گونه ای طراحی شده اند که در برابر دماهای شدید مقاومت کنند، طیف گسترده ای از مواد شیمیایی را تحمل کنند و در سطوحی که در حال آب بندی هستند، خود را در معرض نقص قرار دهند. چند نوع مهم واشر عبارتند از:

واشر سر - که به عنوان واشر سر سیلندر نیز شناخته می شود، از ورود گازهای حاصل از احتراق به سیستم خنک کننده جلوگیری می کند. اینها معمولاً از مس ساخته می شوند و بین سرسیلندر و بلوک موتور قرار می گیرند.

واشر ورودی - اطمینان حاصل می کند که مخلوط سوخت در سیلندر دارای مقدار مناسب اکسیژن است و از نشت فرم هوا در هنگام احتراق جلوگیری می کند.

واشر اگزوز - بین سیلندر و منیفولد اگزوز یافت می شود. واشر اگزوز از خروج بخارات مضر از اگزوز قبل از لوله اگزوز و به داخل کابین خودرو جلوگیری می کند.

واشر میل بادامک - که به آن مهر و موم بادامک نیز گفته می شود، واشر میل بادامک از لاستیک ساخته شده است و از نشت روغن از میل بادامک جلوگیری می کند. در عین حال از ورود گرد و غبار و کثیفی به داخل موتور و ایجاد آسیب نیز جلوگیری می کند.

واشر یاتاقان - واشر اصلی یاتاقان طوری طراحی شده است که روغن را در حین حرکت میل لنگ در تابه روغن نگه دارد. این واشر معمولا از لاستیک یا سیلیکون ساخته می شود تا در برابر دمای بسیار بالا مقاومت کند.

واشر دمیده شده

یک واشر خراب یا "دمیده" معمولاً به دلیل گرم شدن بیش از حد موتور، طراحی بد واشر، آسیب انفجار یا گشتاور نامناسب رخ می دهد. سطوح بالای فشرده سازی می تواند سوراخ هایی در واشر ایجاد کند که می تواند منجر به خرابی شود. هنگامی که موتور شما واشر منفجر شده باشد، ممکن است باعث غرغره، کف کردن، یا حباب در داخل رادیاتور، ایجاد فشار سریع در سیستم خنک‌کننده، دود سفیدی که از لوله اگزوز می‌آید، روغن در مایع خنک‌کننده یا فشار کم سیلندر شود.

علت اصلی آسیب دیدن یا منفجر شدن واشر دمای شدید موتور است. دمای بالای موتور اغلب به دلیل نداشتن مایع خنک‌کننده کافی در رادیاتور یا نشت مایع خنک‌کننده ایجاد می‌شود که در نتیجه می‌تواند منجر به افزایش سایش به دلیل مخلوط شدن ضدیخ با روغن خودرو شما شود. یک علامت هشدار دهنده خرابی واشر سر در موتورهای آب خنک، وجود ماده ای شبیه سس مایونز در روغن است. این را معمولاً می توان روی میله یا درپوش فیلتر روغن مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش مکانیک خودرو

چگونه از دمیدن واشر جلوگیری کنیم

تعدادی از عوامل وجود دارد که می تواند منجر به سوختن واشر موتور شود، اما همچنین راه های زیادی برای جلوگیری از خرابی وجود دارد. حفظ منظم سیستم خنک کننده به جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور کمک می کند. تعمیر و نگهداری سیستم خنک کننده شامل شستشو و تعویض مایع خنک کننده در یک برنامه زمان بندی شده و بازرسی تسمه ها و شیلنگ ها و تعویض آنها قبل از خرابی می باشد.

برای جلوگیری از دمیدن واشر، استفاده از خنک کننده توصیه شده توسط سازنده، حفظ گشتاور مناسب روی پیچ های سر و مراقب علائم خرابی واشر نیز مهم است. اگر متوجه هر یک از این نشانه‌های واشر منفجر شدید، یا خودروی شما با مشکلات عملکردی مواجه است، آن را به مراقبت خودکار گواهی شده HEART بیاورید تا بررسی شود.

اگرچه ماشین‌ها بخش عمده‌ای از زندگی روزمره ما هستند، اما عملکرد درونی یک موتور نیز ممکن است تا آنجا که بیشتر به آن مربوط می‌شود، نتیجه جادو باشد. همانطور که از نام آنها پیداست، موتورهای احتراقی با فشرده کردن مخلوطی از هوا و سوخت برای ایجاد انفجارهای مینیاتوری کار می کنند. این فرآیند، اگرچه در قرن گذشته آزمایش و تصفیه شده است، هنوز هم می تواند نسبتاً خطرناک باشد و باید موتوری طراحی شود که هر ماده فراری را که برای احتراق استفاده می شود جدا نگه دارد.

واشر سر

یک واشر سر در بالای بلوک موتور قرار دارد و بین آن و سرسیلندر قرار گرفته است. وظیفه اصلی آن حفظ فشار لازم برای احتراق و جلوگیری از ریختن روغن از سوراخ ها و مخلوط شدن با مایع خنک کننده است که باعث گرم شدن بیش از حد موتور می شود. این کار را با ایجاد یک مهر و موم ضد هوا انجام می دهد که گازها و مایعات را در داخل موتور نگه می دارد و در نتیجه به نرمی کار می کند.

قرار گرفتن مداوم در معرض گرمای بیش از حد ممکن است باعث تاب برداشتن واشر سر و در نهایت منفجر شود. در حالی که ممکن است این مشکل به نظر برسد که قسمت بسیار کوچکی از موتور اشتباه می کند، اما اثرات آن به راحتی پشت فرمان قابل تشخیص است. علائم واشر سر منفجر شده عبارتند از:

دمای موتور بالا: معمولاً با چراغ هشدار روی داشبورد نشان داده می شود، دمای بالای موتور می تواند به دلیل نشت مایع خنک کننده موتور به دلیل شکستن مهر و موم واشر باشد.

از دست دادن قدرت: کاهش فشار در داخل بلوک موتور باعث می شود موتور کمتر پاسخگو باشد

دود سفید اگزوز: نشت مایع خنک کننده موتور می تواند راه خود را به داخل موتور پیدا کند، مشتعل شده و دود غلیظ و سفید ایجاد کند.

روغن سفید و شیری: برای بررسی روغن ماشین خود از یک عدد سنج استفاده کنید. اگر با یک محلول شیری سفید پوشیده شده باشد، تقریباً مانند سس مایونز، ممکن است مایع خنک کننده موتور به داخل ظرف روغن نشت کرده و آن را آلوده کرده باشد.

آگهی - ادامه مقاله در زیر

اگر یکی از این مشکلات را تشخیص دادید، توصیه می کنیم در اسرع وقت خودرو خود را به نزدیکترین مرکز خدمات ببرید. گرم شدن بیش از حد موتور می‌تواند خطرناک باشد، به علاوه مایعات نشت‌کننده می‌توانند باعث آسیب‌های پرهزینه به بقیه پیشرانه خودرو شما شوند. در صورت عدم درمان، واشر سر منفجر شده می تواند منجر به آسیب ترمینال موتور شود.

هزینه تعمیر واشر سر دمیده چقدر است؟

متأسفانه واشر سر باد شده خبر خوبی برای کیف پول شما نخواهد بود. در حالی که واشر سر خود بخش نسبتاً ارزانی است، فرآیند تعمیر شامل جداسازی موتور خودرو شما می شود. این یک کار پیچیده و طولانی است، به علاوه می‌تواند گرملین‌ها و قطعات دیگری را که نیاز به تعمیر یا تعویض دارند را نیز آشکار کند.

تعمیر واشر سر معمولاً از حدود 500 پوند شروع می شود، اگرچه بسته به پیچیدگی و میزان آسیب ناشی از آن می تواند بسیار بیشتر باشد. یک مرکز تعمیر خوب و معتبر باید بتواند به راحتی یک قطعه جایگزین مناسب را تهیه کند و اگر آسیب دیگری وارد نشد، ظرف چند روز شما را به جاده بازگرداند.

سرویس واشر

برای رانندگانی که نیاز به تعمیر سریع دارند، گزینه استفاده از واشر سیلر نیز وجود دارد. این یک مایع چسبناک و چسبناک است که می تواند در رادیاتور ماشین شما ریخته شود. با روشن شدن موتور، درزگیر وارد موتور خودروی شما می شود و در نهایت سوراخ های ایجاد شده توسط واشر سر آسیب دیده را پر می کند. یک بطری واشر معمولاً حدود 50 پوند قیمت دارد.

در حالی که هزینه پایین آن ممکن است جذاب به نظر برسد، توصیه می‌کنیم از آب‌بند واشر دوری کنید و خودروی خود را برای تعمیر صحیح ببرید. Sealer تنها یک راه حل موقت برای مشکل است و عدم رسیدگی به آسیب به طور کامل می تواند منجر به مشکلات بیشتر و مهمتر شود.

https://heartautocare.com/what-gaskets-do-for-your-car-engine/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 22 خرداد 1401
نویسنده : kimiagar

در اینجا دوباره با یک پست دیگر در ارتباط با فناوری خودرو هستیم. هدف این مقالات به اشتراک گذاشتن دانش فن‌آوری‌های خودرو به زبان ساده است تا بتوانید تصور درستی از نحوه عملکرد هر جزء یا تکنیک خاص موتور در یک وسیله نقلیه داشته باشید. به همین دلیل است که ما پیچیده ترین اما مرتبط ترین موضوعات را برای آموزش مکانیک خودرو انتخاب می کنیم و برای درک همه ساده می کنیم.

موضوعی که امروز انتخاب کردیم مربوط به پیشرانه های بنزینی است و پدیده ای بسیار رایج به نام ضربه زدن است. پس، در زدن چیست؟ چگونه ایجاد می شود؟ عواقب آن چیست و چگونه می توانیم از آن پیشگیری کنیم؟ اینها برخی از سوالاتی است که مقاله ما در مورد آنها خواهد چرخید. پس بیایید در آن شیرجه بزنیم

زمان جرقه زنی موتور

ما در برخی از مقالات قبلی فناوری یاد گرفتیم که یک موتور چهار زمانه دارد. برای موتورهای بنزینی، درست قبل از پایان سکته تراکم، شمع جرقه مخلوط هوا و سوخت را که در داخل سیلندر موتور فشرده شده است، مشتعل می کند. پس از احتراق، انفجار انرژی رخ می دهد. این نتیجه تبدیل انرژی شیمیایی بنزین به انرژی مکانیکی است که باعث حرکت خودرو می شود. انفجار باعث فشار روی پیستون شده و باعث حرکت آن به سمت پایین می شود. به این حالت پاور استروک نیز می گویند.

مسلماً این مهم ترین ضربه در چرخه احتراق است. بسته به اینکه احتراق چقدر خوب اتفاق می افتد، همه عوامل تحت تأثیر آن هستند. این شامل آلاینده ها، قدرت و گشتاور خروجی، مصرف سوخت و ایمنی موتور و اجزای آن است. بنابراین، زمان اشتعال از اهمیت بالایی برخوردار است. زمان بندی توسط ECU (واحد کنترل موتور) خودرو کنترل می شود که سیگنال هایی را برای انجام عملیات لازم ارسال می کند. ورودی‌ها را از سنسورهای مختلف دریافت می‌کند و نگاهی به خواسته‌های راننده از زاویه‌های فرمان، سرعت خودرو و ورودی‌های دریچه گاز می‌اندازد. بر این اساس، مصرف هوا/سوخت را تنظیم و تغییر می‌دهد یا زمان احتراق را تعیین می‌کند و بسیاری از وظایف مهم را انجام می‌دهد. از آن به عنوان مغز وسیله نقلیه نیز یاد می شود.

این بدان معناست که برای هر موقعیتی که خودرو در آن قرار دارد، زمان مشخصی وجود دارد که شمع، مخلوط هوا و سوخت را در داخل سیلندر موتور مشتعل می‌کند. هر نقطه اشتعال متفاوت از نظر عملکرد موتور (قدرت و گشتاور خروجی)، راندمان و آلایندگی پیامدهای متفاوتی دارد.

ضربه موتور

در حالت ایده آل، هرچه زمان احتراق زودهنگام باشد، قدرت و گشتاور خروجی بیشتر می شود. این به معنای عملکرد بهتر است، به همین دلیل است که تمام فناوری‌های جدید با هدف ارتقای زمان احتراق به منظور افزایش قدرت و افزایش کارایی هستند. اگر احتراق دیر انجام شود، به این معنی است که پیستون ممکن است شروع به حرکت به سمت پایین کند و اثر احتراق چندان مؤثر نخواهد بود. این بدان معنی است که راندمان آسیب می بیند و مقدار زیادی از کار و انرژی تولید شده از سوختن سوخت به هدر می رود. به همین دلیل است که باید بین این دو تعادل وجود داشته باشد. جنبه دیگر زمانی است که دما و فشار داخل سیلندر فقط به دلیل فشرده سازی بیش از حد بالا می رود. سپس مخلوط هوا و سوخت ممکن است به طور خودکار آتش بگیرد حتی قبل از اینکه شمع مخلوط را مشتعل کند. این همان چیزی است که به عنوان ضربه موتور شناخته می شود. هنگامی که مخلوط در برخی از محفظه های سیلندر در اثر دما و فشار زیاد زود مشتعل می شود. این یک انفجار ناخواسته مخلوط هوا و سوخت است و می تواند باعث آسیب شدید به اجزای موتور شود. قطعاً روی راندمان موتور تأثیر می گذارد و ممکن است باعث آسیب دیدن پیستون شود. به همین دلیل است که ECU نقش مهمی در تنظیم زمان جرقه زنی به گونه ای ایفا می کند که عملکرد، کارایی و آلایندگی ها مورد توجه قرار گیرد.

چگونه از ضربه موتور جلوگیری کنیم؟

موتورهای مدرن تعداد زیادی قطعات الکترونیکی دارند. یکی از اینها سنسور ضربه است. انفجارهای خود به خودی خودکار در قسمت‌های مختلف داخل سیلندر باعث ایجاد صدای غیرعادی می‌شود که می‌تواند توسط سنسورها ضبط شود. راه های مختلفی برای جلوگیری از ضربه زدن موتورها وجود دارد. اجازه دهید برخی از آنها را به تفصیل بررسی کنیم.

زمان جرقه زنی عقب انداخته

هنگامی که سنسور ضربه سیگنال را دریافت کرد که کوبیدن در داخل سیلندر شروع شده است، سیگنال را به ECU ارسال می کند. ECU به شمع فرمان می دهد تا زمان احتراق را به تاخیر بیندازد. بنابراین، احتراق در مرحله کمی دیرتر انجام می شود و از فشار و دمای بالا جلوگیری می شود. باید درک کرد که تمام این عملکردها به دلیل کنترل الکترونیکی در میلی ثانیه انجام می شود. به این ترتیب چرخه احتراق ادامه می یابد و کوبش با مکانیزم خود اصلاح ECU از بین می رود.

سوخت اکتان بالا

حتماً در مورد سوخت اکتان بالا شنیده اید و فکر کرده اید که استفاده واقعی از هزینه اضافی برای سوخت ممتاز چیست. خب دلیلش اینجاست سوخت اکتان بالا به سوختی اطلاق می شود که در برابر ضربه موتور مقاومت بیشتری دارد. یعنی به راحتی آتش نمی گیرد و دما و فشار زیاد می شود. این یک ویژگی بسیار مهم برای بنزین است که باید فقط از شمع مشتعل شود. استفاده از نوع سوخت مقاوم در برابر ضربه باعث می شود که حتی اگر زمان جرقه زنی پیشرفته باشد، مخلوط هوا و سوخت به راحتی نمی سوزد.

نسبت تراکم پایین تر

این تکنیک از این نظر که نسبت تراکم با راندمان و عملکرد یک موتور احتراق داخلی به طور مستقیم متناسب است، کمی ضد شهود است. هرچه نسبت تراکم بالاتر باشد، موتور کارآمدتر است و نتیجه عملکرد بهتری دارد. اما نسبت تراکم بالاتر موتور را نیز در برابر ضربه آسیب پذیر می کند. این ویژگی ذاتی در زدن است. به همین دلیل است که نقش ECU در تعیین زمان دقیق احتراق در کل محدوده عملکرد موتور بدون کنترل الکترونیکی بسیار مهم و دشوار است. OEM ها معمولاً تعادل کاملی در زمان احتراق برای یک سوخت اکتان خاص دارند که در آن موتور عملکرد خوبی دارد، کارآمد است و از برخورد با موتور جلوگیری می کند.

دمای سیلندر پایین

می دانیم که احتراق خودکار مخلوط هوا و سوخت در داخل سیلندر به دلیل افزایش دما صورت می گیرد. بنابراین، بسیار مهم است که اجازه ندهیم دمای داخل سیلندر بیش از حد افزایش یابد. این بدان معنی است که خنک سازی مناسب در اطراف سیلندر باید انجام شود. دیواره های سیلندر نباید داغ بمانند در غیر این صورت مخلوط هوا و سوخت ممکن است به محض تماس با دیواره سیلندر داغ منفجر شود. همچنین هوای ورودی باید خنک باشد که عموماً در موتورهای بزرگتر توسط کولر هوا انجام می شود.

همه این عوامل می توانند احتراق خودکار داخل سیلندر را کنترل کنند که از ضربه زدن جلوگیری می کند. جلوگیری از این امر برای محافظت از اجزای موتور و اطمینان از عمر طولانی اجزای مکانیکی موتور ضروری است. همچنین برای اطمینان از عملکرد کارآمد موتور، باید به هر قیمتی از ضربه زدن جلوگیری شود.

امیدواریم مفهوم کوبش موتور از طریق این پست برای شما روشن شده باشد. موضوع مهم دیگری را برای ویرایش بعدی مقاله فناوری خودرو پیدا خواهیم کرد. تا آن زمان، با Car Blog India و تمام موضوعات مربوط به فناوری خودرو همراه باشید.

https://www.carblogindia.com/what-is-engine-knock-what-are-its-consequences-how-to-prevent-it/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 3 خرداد 1401
نویسنده : kimiagar

پکیج‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آب را تا حد ممکن گرم کنند و در عین حال کمترین انرژی را مصرف کنند. با این حال، در نتیجه استفاده طولانی مدت، ممکن است پکیج دچار مشکلاتی شود. از جمله مواردی که پکیج روشن است، حتی اگر تایمر خاموش باشد.

روشن بودن پکیج در زمان خاموش بودن تایمر می تواند به دلیل مشکلات متعددی باشد، از جمله خرابی ترموستات، مشکلات دریچه، مشکلات سیم کشی برق یا سایر اشکالات. این می تواند منجر به مصرف انبوه انرژی و هزینه های بیشتر آب و برق شود.

متأسفانه به دلیل این مسائل پکیج، مصرف انرژی خانگی ممکن است بیش از حد لازم شود. شناسایی علت مشکل و تعمیر پکیج برای جلوگیری از اتلاف غیر ضروری ضروری است. به خصوص که گرمایش آب بخش قابل توجهی از مصرف انرژی مسکونی را به خود اختصاص می دهد.

پیدا کردن و رفع مشکلات زمانی که پکیج روشن می ماند اما تایمر خاموش است

اگر زمانی که برنامه نویس خاموش است پکیج به کار خود ادامه می دهد، سیستم باید بیشتر مورد بازرسی قرار گیرد. یک سیستم کنترل معمولی از اجزای مختلفی از جمله ترموستات، برنامه نویس، تایمر، شیر موتوری، پمپ و المنت گرمایشی تشکیل شده است. یک یا چند مورد از این مؤلفه ها می تواند مقصر باشد.

سیستم باید ارزیابی شود تا ببینیم چه چیزی باعث روشن شدن پکیج و پمپ می شود حتی اگر تایمر خاموش باشد. مشکل داغ شدن پکیجهای بخار حتی پس از خاموش شدن تایمر گرمایش بیشتر از آنچه فکر می کنید شایع است و عوامل زیر می توانند باعث آن شوند.

1. مسائل مربوط به شیر

میکروسوئیچ ها در شیرهای موتوری پکیج و پمپ را تنظیم می کنند. هنگامی که شیر باز می شود، میکروسوئیچ فعال می شود و پکیج شروع به کار می کند. با این حال، مواردی وجود دارد که دریچه ها بسته می شوند در حالی که سوئیچ در وضعیت "روشن" باقی می ماند. هنگامی که این اتفاق می افتد، پکیج و پمپ راه اندازی می شوند.

دریچه‌های آب باز و بسته می‌شوند تا آب داغ از طریق سیستم گرمایش آب شما جریان پیدا نکند. به عنوان مثال، شیر انحراف زمانی بسته می شود که آب گرم از پکیج به جای شیر آب ارسال شود.

از طرف پکیجر، سوپاپ‌های چک معمولاً بسته می‌شوند و زمانی که سیال از آن‌ها عبور می‌کند، به‌طور خودکار باز می‌شوند. معمولاً برای جریان یک طرفه استفاده می شود و از جریان برگشتی از طریق شیر جلوگیری می کند. شیر برگشت جریان آب گرم را در یک جهت محدود می کند و از برگشت آب جلوگیری می کند.

با این حال، از آنجایی که این دریچه ها به طور مداوم در طول روز در صورت نیاز باز و بسته می شوند، ممکن است گیر کرده یا آسیب ببینند. هنگامی که این اتفاق می افتد، حتی اگر تایمر شما خاموش باشد، آب داغ از طریق پکیج های بخار جریان می یابد. بیشتر بخوانید: گرمایش از کف

2. خرابی ترموستات

ترموستات مانند کلیدی است که با دما فعال می شود. هنگامی که ترموستات تشخیص دهد که دمای آب کمتر از نقطه از پیش تعیین شده است، گرمایش را درگیر می کند. اگر دمای آب بالاتر از حد تنظیم شده را حس کند، گرمایش را قطع می کند.

با این حال، پکیج ممکن است حتی پس از دمای تنظیم شده آب به کار خود ادامه دهد. می توانید آزمایش این مشکل را با پایین آوردن و سپس بالا بردن سطح دمای ترموستات شروع کنید تا ببینید آیا این تفاوت ایجاد می کند یا خیر.

پکیج باید با افزایش دما بیشتر روشن شود و با رسیدن به دمای مورد نظر قطع شود. اگر کار نکرد، می توانید با روشن و خاموش کردن دستگاه، آن را ریست کنید. در صورت عدم تغییر، توصیه می کنیم برای تشخیص مشکل با یک متخصص تماس بگیرید.

3. مشکل سیم کشی

مشکل سیم کشی می تواند دلیل روشن شدن گرمایش در زمان خاموش بودن تایمر باشد. برق پکیج را با خاموش کردن کلید برق قطع کنید. این شما را از شوک الکتریکی محافظت می کند. به هم زدن سیم ها می تواند مضر باشد، بنابراین با احتیاط ادامه دهید.

برای شروع، هرگونه مشکل احتمالی برق را رد کنید. در مرحله بعد، فیوزهای سوخته را تعویض کنید و قطع کننده های مدار را مجدداً تنظیم کنید. پس از آن، بررسی کنید که آیا عنصر گرمایش آب الکتریکی یا ترموستات برق دریافت می کنند یا خیر. اگر آزمایش ناموفق بود، سیم یا عنصر گرمایش را تعویض کنید.

از آنجا که بررسی سیم کشی ممکن است ناامن باشد، همیشه با یک پیمانکار دارای مجوز برای رسیدگی به مشکل مشورت کنید. در طول تعمیر، پیمانکار شما ممکن است پکیج را از منبع تغذیه آن جدا کرده و سیم کشی آن را بررسی کند.

4. وقتی پروگرامر خاموش است پکیج روشن می شود

پکیج به احتمال زیاد دارای یک برنامه نویس گرمایش یا یک تایمر پکیج خواهد بود. یک تایمر پکیجی شما را هر روز در زمان خاصی روشن می کند. در مقایسه با یک تایمر، یک برنامه نویس می تواند کارهای بیشتری انجام دهد و به شما کمک کند تا پکیجتان کارآمدتر کار کند.

از آنجایی که بسیاری از خانه‌ها در طول روز خالی هستند، اگر کسی در اطراف نباشد، گرم کردن آن‌ها هدف چندانی ندارد. یک برنامه نویس به شما امکان می دهد تا زمان روشن شدن بخاری و تنظیماتی که باید آن را داشته باشید، متناسب با نیازها و سبک زندگی خود، کنترل کنید.

برنامه نویس یک صفحه کنترل است که به شما امکان می دهد زمان روشن و خاموش شدن گرمایش و آب گرم خود را برنامه ریزی کنید. در اینجا در بریتانیا، برنامه نویس ها برای صرفه جویی در قبوض انرژی و همچنین کاهش اثرات زیست محیطی پکیج ها استفاده می شوند. ممکن است بتوانید گرمایش، آب گرم یا هر دو را انتخاب کنید.

عملکرد پروگرامرها بسیار متفاوت است و به نوع پکیج بستگی دارد. اگر شما اگر یک پکیج جدید نصب کرده باشید، به احتمال زیاد یک برنامه نویس دیجیتال برای کنترل گرمایش خود خواهید داشت.

با این حال، گاهی اوقات بویلر زمانی که برنامه نویس خاموش است به کار خود ادامه می دهد. یکی از دلایل ممکن است خرابی برنامه نویس تک کانال پکیج باشد. اگر از پکیج فقط گرما استفاده می کنید، ممکن است برنامه نویس دو کاناله شما دلیل آن باشد.

هنگامی که این مشکلات رخ می دهد، ممکن است برنامه نویس نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد. برای تنظیم مجدد پکیج، پکیج خود را به مدت 30 ثانیه خاموش کنید و دوباره آن را روشن کنید.

تنظیم مجدد پکیج معمولاً برنامه نویس را نیز ریست می کند.

اگر کار نکرد، راهنمای کاربر برنامه نویس خود را برای دستورالعمل های نحوه تنظیم مجدد آن بخوانید. اگر هنوز با برنامه نویس پکیج خود مشکل دارید و نمی توانید بفهمید که چه چیزی باعث این مشکل شده است، باید از یک متخصص کمک بگیرید.

با یک مهندس خبره پکیج تماس بگیرید

اگر در مورد پکیج های بخار خود سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. ما همیشه آماده پاسخگویی به هر سوالی هستیم و حتی می‌توانیم یکی از مهندسان خود را بفرستیم تا در صورت نیاز، نگاه دقیق‌تری به آنها داشته باشد.

https://boilerchoice.com/why-is-my-boiler-on-when-the-timer-is-off/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نویسنده : kimiagar

امروزه تکنولوژی جدید این فرصت را به ما داده است که از بین راه های مختلف گرمایش و خنک سازی محل خود را انتخاب کنیم. از جمله، ما تهویه مطبوع، پمپ های حرارتی، گرمای تابشی و سیستم های خنک کننده داریم.

گرمایش از کف (UFH) صدها سال است که وجود داشته است. اولین سیستم گرمایش از کف در کره شمالی کشف شد. رومیان و یونانیان باستان نیز از سیستم های گرمایش از کف به شکل هیپوکاست استفاده می کردند. این سیستم ها کف را با ستون ها بالا می بردند در حالی که هوای گرم از فضای زیر برای گرم کردن کف عبور می کرد.

در دهه 1980 است که سیستم های گرمایش از کف در سراسر جهان از جمله انگلستان گسترش بیشتری یافت.

برای درک بهتر UFH، در این مقاله به موضوعات مختلفی می پردازیم که در زیر بیان شده است:

UFH چگونه کار می کند؟

آیا ارزش UFH برای پول خوب؟

آیا UFH بهتر از رادیاتور است؟

چه موادی در گرمایش از کف استفاده می شود؟

آیا می توانیم از کنترل دمای آب با UFH استفاده کنیم؟

آیا گرمایش از کف می تواند با دیگ کار کند؟

آیا گرمایش از کف با پمپ های حرارتی کار می کند؟

آیا می توانید گرمایش از کف با کف چوبی داشته باشید؟

آیا می توانید گرمایش از کف در حمام داشته باشید و چگونه کار می کند؟

طول عمر گرمایش از کف چقدر است؟

UFH چگونه کار می کند؟

اصل گرمایش از کف بسیار ساده است. به جای نصب پانل های فلزی بر روی دیوارها - لوله ها به جای آن در کف قرار می گیرند و آب گرم در سراسر آنها گردش می کند تا کف به طور موثری به یک رادیاتور بزرگ تبدیل شود.

از آنجایی که کف در مقایسه با یک رادیاتور دیواری معمولی بزرگتر است، فقط باید چند درجه بالاتر از دمای هوا کار کند تا گرمای کافی برای گرم کردن ملایم کل اتاق را فراهم کند.

هدف اصلی طراحی گرمایش از کف، ایجاد دمای منبع یکنواخت و یکنواخت در کل سطح ساختمان برای اطمینان از سطح آسایش ثابت در سراسر سازه است.

حلقه های لوله معمولاً در زیر کل سطح زمین نصب می شوند. این حلقه ها به یک منیفولد مرکزی متصل می شوند که با آب گرم از منبع گرمایی مناسب - مانند دیگ بخار یا پمپ حرارتی - تامین می شود.

برای اطلاعات بیشتر، مقاله ما در مورد گرمایش و سرمایش تابشی چگونه کار می کند را بخوانید؟

آیا UFH برای پول مناسب است؟

UFH یک سیستم تابشی واقعی است و از کف تا سقف گرم می شود. UFH از گرمای هدر رفت در سطوح بالا جلوگیری می کند و از آنجایی که کل کف به طور یکنواخت گرم می شود، راحتی بهینه در همه جای اتاق حاصل می شود.

ترموستات اتاق را می توان 1-2 درجه سانتیگراد کمتر از سیستم رادیاتور تنظیم کرد و اتاق همچنان احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. راه اندازی سیستم در دمای پایین تر و کاهش حرارت هدر رفته در سطوح بالاتر از ارتفاع سر باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه سوخت می شود.

با این حال، تعیین صرفه‌جویی دقیقی که می‌توان انجام داد دشوار است، زیرا عوامل عملیاتی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند، مانند ساختار کف، مواد پوشش کف، فاصله لوله‌ها و دمای آب در گردش از طریق لوله‌های UFH.

آیا UFH بهتر از رادیاتور است؟

یک سیستم گرمایش از کف به طور مساوی گرما را در سراسر اتاق توزیع می کند و این یک محیط راحت و بازده انرژی بهینه را تضمین می کند.

از سوی دیگر، یک سیستم رادیاتور، ابتدا گرمایش را در یک منطقه متمرکز می کند، قبل از اینکه در کل اتاق پخش شود. این باعث می شود که بسیار ناکارآمد باشد و همچنین این خطر وجود دارد که گرما از طریق سقف از بین برود. همچنین مقاله تعمیر پکیج را بخوانید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع لطفاً از مقاله گرمایش از کف در مقابل رادیاتور ما دیدن کنید.

چه موادی در گرمایش از کف استفاده می شود؟

نصب UFH با گرمایش مرکزی معمولی متفاوت است. اگرچه منبع گرما اغلب یکسان است، مواد و روش توزیع گرما متفاوت است:

یک نقطه توزیع مرکزی به نام منیفولد وجود دارد که توسط منبع گرمایش اولیه سرو می شود و آب گرم را به لوله های سیستم UFH توزیع می کند.

UFH با جریان و برگشت دمای آب کم کار می کند و بنابراین به کنترل های دمای آب و پمپ خاص خود نیاز دارد.

UFH از کل سطح کف به عنوان وسیله گرمایش استفاده می کند و جایگزین رادیاتورها یا کنوکتورها می شود.

آیا می توانید از ترموستات یا کنترل دمای آب با UFH استفاده کنید؟

برای برآورده کردن الزامات BS EN 1264، کنترل دمای آب باید ارائه شود. این تضمین می کند که از حداکثر دمای سطح کف تجاوز نمی شود.

همه کنترل‌های دمای آب Uponor برای مخلوط کردن و کنترل دمای آب جریان منبع حرارت اولیه با دمای آب برگشتی UFH، تا دمای مناسب برای سیستم UFH طراحی شده‌اند.

آیا گرمایش از کف می تواند با دیگ کار کند؟

به طور سنتی، منبع حرارت اولیه یک دیگ بخار بوده که آب گرم با دمای پایین برای سیستم تولید می کند. دیگ های چگالشی مدرن با راندمان بالا برای UFH ایده آل هستند زیرا دمای پایین آب به دیگ اجازه می دهد تا در حالت چگالش کار کند.

اگر منبع حرارت بتواند دمای آب ثابت یا متغیری را برای نیاز UFH فراهم کند و حفظ کند، ممکن است نیازی به کنترل دمای آب بیشتر نباشد.

با این حال، هنگام انتخاب دیگ بخار باید به دقت فکر کرد، زیرا همه واحدها سازگار نیستند قابل همیشه کاربردهای خاص را با سازنده دیگ بررسی کنید.

آیا گرمایش از کف می تواند با پمپ های حرارتی کار کند؟

بله، گرمایش از کف مطمئناً می تواند با اکثر پمپ های حرارتی کار کند. اخیراً، منابع دیگری در دسترس هستند که برای UFH ایده آل هستند، مانند منبع زمینی یا پمپ های حرارتی منبع هوا. پمپ های حرارتی به دلیل صرفه جویی در انرژی بالقوه روز به روز محبوب تر می شوند.

آیا می توانید گرمایش از کف با کف چوبی داشته باشید؟

انواع بسیاری از کفپوش های چوبی وجود دارد که برای استفاده با UFH مناسب در نظر گرفته می شوند. همچنین چندین روش برای نصب الوار وجود دارد که باید قبل از طراحی سیستم مورد توجه قرار گیرد.

توجه ویژه ای باید به میزان رطوبت کفپوش های چوبی شود. همه کفپوش های چوبی برای UFH مناسب نیستند و باید از تامین کننده کفپوش یا انجمن تجاری TRADA مشاوره بگیرید.

آیا می توانید گرمایش از کف در حمام داشته باشید و چگونه کار می کند؟

بله، گرمایش از کف برقی را می توان در حمام استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای مبتدیان ما برای گرمایش از کف در حمام را بخوانید.

طول عمر گرمایش از کف چقدر است؟

سیستم گرمایش از کف برقی Uponor تا زمانی که کفپوش دست نخورده باقی بماند، عمری بیش از 25 سال دارد. سیستم های مبتنی بر آب می توانند تا 25 سال دوام بیاورند و سیستمی که از دیگ بخار گازی استفاده می کند به دلیل اجزای زیادی که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند، می تواند حدود 10 سال دوام بیاورد.

در محدوده گرمایش از کف Uponor شما راه حل های مختلفی برای انتخاب دارید، مانند: Minitec، سیستم های خشک Siccus، بسته های گرمایش از کف و Comfort E الکتریکی.

همین امروز با تیم Uponor تماس بگیرید و ما به شما در یافتن سیستم گرمایش از کف مناسب برای شما کمک خواهیم کرد.

منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 2 بهمن 1400
نویسنده : kimiagar

فن های گریز از مرکز

فن سانتریفیوژ فن های بسیار کارآمدی هستند که به طور گسترده در کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. به این نوع فن، فن شعاعی نیز می گویند. شامل:

 محور چرخشی به شکل لوله ای با تیغه هایی که در سراسر محور و در امتداد آن توزیع شده اند.

یک موتور الکتریکی چرخش تیغه ها را حول محور تضمین می کند. این موتور محرک مستقیم روی محور متمرکز نیست.

یک جعبه دایره ای اجازه می دهد تا هوا از طریق یک (پنکه گریز از مرکز تک ورودی) یا دو دریچه (دو ورودی) در طرفین (ها) به داخل کشیده شود و جریان هوای پرفشار را به سمت خروجی هدایت می کند. بنابراین محفظه به گونه ای طراحی شده است که فشارهای بالا را تحمل کند. به عنوان مثال می تواند از فولاد گالوانیزه یا فولاد ضد زنگ ساخته شود.

گفته می شود که گریز از مرکز یا شعاعی است زیرا هوای برخورد تیغه ها به بیرون رانده می شود. برخلاف فن محوری، مکش هوا بر محور پره ها و ورودی هوا عمود است.

فن های سانتریفیوژ چه ویژگی هایی دارند؟

فن سانتریفیوژ باید جریان هوای کافی برای کاربرد مورد نیاز داشته باشد. حجم تهویه صنعتی را نمی توان با طرفداران لوازم خانگی ساده مقایسه کرد. مدل‌های فن برتر با جریان هوای کم یا زیاد، از جمله جریان هوا با دمای بالا، در دسترس هستند.

 در انتخاب محصول چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

خرید فن سانتریفیوژ باید با در نظر گرفتن نیازها و محدودیت های زیر انجام شود:

  • فشار مورد نیاز
  • الزامات جریان
  • دمای هوا
  • منبع فعلی
  • ابعاد
  • صدای فن سانتریفیوژ
  • استفاده خارجی (رده بندی IP)


فن های سانتریفیوژ در کجا استفاده می شود؟

فن های گریز از مرکز به طور گسترده در تعداد زیادی از برنامه ها استفاده می شود از جمله:

  • سیستم های تهویه (از جمله تهویه صنعتی)، گرمایش و تهویه مطبوع
  • گرد و غبار
  • کمپرسور
  • دمنده ها
  • هودهای دودی
  • انواع جاروبرقی

منبع : https://fr.rs-online.com/web/c/chauffage-ventilation-et-air-conditionne/climatisation-et-ventilateurs/ventilateurs-centrifuges/

نوبسنده : سهراب صادقی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: فن سانترفیوژ ,
تاریخ : یک شنبه 11 مهر 1400
نویسنده : kimiagar

در گذشته دیگهای بخار کف نصب کننده بودند زیرا از دیگهای دیواری قوی تر بودند. در حال حاضر ، پیشرفت های تکنولوژیکی به ما امکان می دهد از عملکرد یکسان لذت ببریم ، چه دیگ بخار روی دیوار باشد یا روی زمین.

قطعا تعمیر آبگرمکن و پکیج با این پیچیدگی و این تعداد قطعات کار راحتی نبوده و نیاز به وجود یک تعمیرکار که در این حوزه تخصص و تجربه کافی را داشته باشد، دارد. تکنیک سرویس پارس با وجود تعمیرکارانی مجرب قادر به عیب یابی دقیق و تعمیر پکیج بوده و می تواند مشکلات و ایرادات این دستگاه را در زمانی کوتاه برطرف نماید.

انتخاب در حال حاضر دشوارتر است و به چندین عامل ساختاری و عملکردی بستگی دارد که در تصمیم گیری شما انگیزه ایجاد می کند.

تفاوت پکیج دیواری و پکیج زمینی

در سطح کاملاً کاربردی ، هیچ تفاوتی بین این دو مدل دیگهای الکتریکی وجود ندارد. آنها نقش یکسانی را بازی می کنند و اجراهای مشابهی دارند. با این حال ، ساختار آنهاست که آنها را متمایز می کند. در حالی که دیگ بخار کف ، همانطور که از نامش پیداست ، روی زمین قرار گرفته است و بنابراین فضای زیادی می خواهد ، دیگ بخار دیواری به یک براکت دیواری متصل می شود. از آنجا که کوچکتر است به فضای کمتری احتیاج دارد و از منطقه زیر می توان بهره برداری کرد.

همچنین بخوانید: آموزش نصب دوربین مدار بسته ، 

مزایای پکیج دیواری

پیکربندی دیگ بخار دیواری یکی از نقاط قوت آن است. این امکان ذخیره سازی آسان را فراهم می کند و بسیاری از دارایی های دیگر مانند:

هزینه کل آن کمتر از دیگ بخار است. در واقع ، دیگ بخار دیواری در هنگام نصب نیازی به نیروی کار زیادی ندارد که هزینه های مربوط به تکنسین را کاهش می دهد. همچنین امکان نصب و راه اندازی آن توسط خودتان نیز وجود دارد.

سرعت اجرای آن ، به حجم کمتری نیاز دارد و بنابراین گرم کردن آن راحت تر از دیگ بخار بزرگتر است.

جنبه زیبایی شناختی و عملی آن. از آنجا که به یک براکت دیواری چسبیده است ، کاربردی تر است: می توان آن را در مکانی متصل کرد که فضا "از دست رفته" بود. در غیر این صورت می توان از فضای بین کف و دیگ بخار استفاده کرد.

ما مشکلی در دیگ بخار دیواری پیدا نکردیم ، زیرا آنها می توانند مانند دیگهای بخار قوی باشند ، همیشه توصیه می شود.

مزایا و معایب پکیج زمینی

مانند دیگ بخار دیواری ، دیگ بخار روی زمین دارای مزایای مربوط به اندازه آن است: توانایی آن برای داشتن تانک های بسیار بزرگ. البته ، این ویژگی زمانی ضروری است که شما نیاز زیادی به آب گرم دارید.

امکان استفاده از لوله های اتصال قدیمی از دیگهای بخار قبلی در کف قبل. این به شما امکان می دهد پس انداز قابل توجهی داشته باشید.

معایب اصلی دیگ بخار کف در اندازه بزرگ آن است (به طور متوسط ​​100 60 60 60 60 سانتی متر). نصب در خانه هایی که فضای کافی ندارند دشوار است ، اما برخلاف دیگ بخار دیواری به سختی می توانند آن را بازیابی کنند.

در صورتی که تعمیر رادیاتور نیاز به تعویض قطعات یدکی داشته باشد، تعمیرکاران ما قطعات با کیفیت و مطمئن را خریداری کرده و جایگزین می نمایند. در صورت تعویض قطعه، تعمیرکاران به مشتریان گواهی اصالت قطعات را ارائه می دهد تا مشتری از بابت از اورجینال و اصل بودن قطعه اطمینان خاطر داشته باشد

https://www.thermogroup-heating.com/blog/electric-boiler-wall-floor/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 15 شهريور 1400
نویسنده : kimiagar

با نصب یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته ، حفاظت از اموال خود را در لندن در برابر سرقت افزایش دهید!

نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی معتبر انجام شده توسط متخصصان ماهر و کاملاً محافظت شده (با PPE) 6 ماه ضمانت در کار نظرسنجی در محل ، قبل از سرویس

در دروه آموزش نصب دوربین مدار بسته ، نحوه تخمین هزینه واقعی پروژه ، نحوه ارسال فاکتور صحیح و نحوه خرید ابزارلات و تجهیزات مورد نیاز خود از منابع معتبر و مستقیم را به شما آموزش می دهیم.

بازار کار و درآمد: امروزه امنیت در همه دنیا مسئله مهمی است. در صنعت سیستم های امنیتی ، سیستم های مدار بسته سریعتر و از سایر سیستم ها رشد کرده اند و نیاز به متخصصان ماهر در این زمینه به طور فزاینده ای مشهود است.

 قیمت اعضای Fantastic Club به جای 107 پوند از 77 پوند شروع می شود

کد پستی خود را وارد کنید یک کد پستی معتبر اضافه کنید به عنوان مثال SE1 2TH

4 مرحله آسان برای نصب دوربین مدار بسته

1. یک سرویس را آنلاین رزرو کنید و به ما اطلاع دهید که چه نوع دوربین امنیتی را باید نصب کنید

2. به محض ورود ، متخصص در روز تعیین شده یک نظرسنجی را در محل انجام می دهد

3. نصب کننده های دوربین مدار بسته در لندن به شما پیشنهاد می دهند و کار را تکمیل می کنند

4. از افزایش امنیت خانه یا تأسیسات خود لذت ببرید

قیمت نصب و تعمیر دوربین

به عنوان یکی از اعضای باشگاه فوق العاده ، می توانید 30 پوند تخفیف برای 10 سرویس مختلف در مدت 1 سال دریافت کنید.

دوشنبه یکشنبه

قرار ملاقات ها 7 صبح - 6:30 بعد از ظهر 7 عصر - 6:30 صبح

دوربین امنیتی بدون سیم از 107 پوند از 107 پوند

هر دوربین دیگری فقط نظرسنجی پولی - 71 پوند فقط نظر سنجی - 71 پوند

به باشگاه فوق العاده بپیوندید و دریافت کنید:

اعتبار 300 پوند

نرخ ترجیحی اعضا

نظافت منزل از 13 پوند در ساعت

ردیاب ورود به زمان واقعی

رزرو اولویت و رسیدگی به پرونده

T&C و حداقل هزینه ها اعمال می شود. هنگام محاسبه قیمت ، ابعاد منطقه و زمان قرار را نیز در نظر می گیریم. همه قیمت ها و معاملات برای مناطق داخل M25 معتبر است. معاملات را نمی توان با معاملات و تبلیغات دیگر ترکیب کرد. قیمتها منوط به در دسترس بودن است. هزینه های پارکینگ و ازدحام از قیمت های فوق (در صورت وجود) حذف می شود.

دوربین امنیتی نصب شده در داخل خانه

نصب دوربین مدار بسته در لندن از Fantastic Services

امنیت بیشتر برای خانه و محل کار شما

با ما ، می توانید روی انواع راه حل های امنیتی ، از گزینه های نظارت تصویری داخل ساختمان تا طیف وسیعی از سیستم های دوربین مدار بسته IP/HD سیم دار و بی سیم در فضای باز ، حساب کنید. بنابراین ، آیا می خواهید در میان افزایش اقدامات خرابکارانه و سرقت در طول همه گیری ، حفاظت از اموال خود را افزایش دهید ، یا مایل به مراقبت از بستگان آسیب پذیر یا فرزند خود در داخل خانه هستید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. به عنوان مجری NCFE Cube CCTV در لندن با سالها تجربه ، ما نمی توانیم چیزی جز بالاترین کیفیت خدمات را تضمین کنیم.

نصب کننده سیستم های دوربین مدار بسته با تجهیزات حفاظتی شخصی

تکنسین های قفل ساز فوق العاده مجرب ، واجد شرایط و دارای بیمه کامل برای نصب طیف وسیعی از سیستم های دوربین مدار بسته هستند. آنها همیشه مجهز به ابزارهای مناسب برای کار هستند و همچنین قبل از ورود به ملک شما ، تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) خود را بپوشند.

متخصصان تمام دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی و ضد عفونی شخصی COVID-19 را که توسط دولت انگلیس صادر شده است ، رعایت می کنند.

کیفیت کار با 6 ماه ضمانت

ریسک نصب دوربین مداربسته خود را نکنید و امنیت دارایی خود را به خطر بیندازید! در عوض ، کار را به یک حرفه ای بسپارید ، کسی که می داند چه کار می کند و تجربه انجام این کار را با نتایج استاندارد بالا دارد. علاوه بر این ، خدمات نصب دوربین مدار بسته ما دارای 6 ماه ضمانت در مورد کارهایی است که برای آرامش شما انجام شده است.

رزرو آسان و پوشش کامل

با پر کردن فرم موجود در این وب سایت یا از طریق برنامه تلفن همراه GoFantastic (بارگیری در App Store) می توانید خدمات نصب دوربین مدار بسته را به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین می توانید از گزینه چت در اینجا ، در پایین سمت راست استفاده کنید ، یا فقط با ما تماس بگیرید! نماینده خدمات مشتری در درخواست شما به شما کمک می کند. این سرویس هم برای مشتریان تجاری و هم برای مشتریان داخلی ، واقع در لندن بزرگ ، در محدوده M25 مناسب است.

 

دوربین امنیتی نصب شده در خارج از خانه

خدمات کامل نصب دوربین مدار بسته و طیف گسترده ای از راه حل های امنیتی اموال

با استفاده از خدمات نصب حرفه ای سیستم دوربین مدار بسته ما ، هرگونه دسترسی غیرمجاز به دارایی خود را متوقف کرده و امنیت آن را ارتقا دهید! صرف نظر از اینکه به یک دوربین مدار بسته HD در فضای باز احتیاج دارید یا چند دوربین بی سیم که در مکان های اصلی داخل خانه نصب شده است ، ما می توانیم به شما کمک کنیم. این که شما در خانه نیستید به این معنا نیست که نمی توانید هنگام سفر به بچه ها یا حیوانات خانگی خود توجه کنید و مراقب اموال خود باشید. دوربین های امنیتی به شما امکان می دهد آنچه را که در خانه شما اتفاق می افتد در زمان دور بودن مشاهده کنید. بنابراین ، مطمئن باشید که با ما ، شما قادر خواهید بود خطر اقدامات خرابکارانه ، اقدام به سرقت یا هر نوع رفتار ناپسند و رفتارهای ضد اجتماعی را کاهش دهید.

ما می توانیم طیف گسترده ای از راه حل های امنیتی اموال را ارائه دهیم ، بنابراین چرا لیست زیر را بررسی نمی کنید؟

تعمیرات و اتصالات زنگ درب تصویری ، بی سیم و مکانیکی تعمیرات قفل تعویض و نصب قفل تعمیرات درب بو موقت راه حل های آماده سازی

برای مشاهده لیست کامل سرویس های تعمیر و تعمیر امنیت منزل ، به دلخواه خود با ما تماس بگیرید!

سیستم های دوربین مداربسته سیمی و بی سیم

همانطور که قبلاً ذکر شد ، شما می توانید از بین گزینه های نصب دوربین مدار بسته سیمی یا بی سیم برای نیازهای امنیتی ملک خود انتخاب کنید. تفاوت بین دو نوع دستگاه خود گویا است ، اما اجازه دهید چند تفاوت را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.

سیستم های مداربسته سیمی

سیستم های نظارتی دوربین مداربسته سیمی بسیار محبوب هستند و به اتصال بی وقفه از طریق کابل از دوربین به دستگاه نظارت متکی هستند. آنها به دلیل قابلیت اطمینان خود مشهور هستند زیرا همه اتصالات بین روتر ، دستگاه ضبط ، دوربین و مانیتور کمتر از هرگونه تداخل و نقص سیگنال رنج می برند.

با این حال ، نصب دوربین های سیمی یک نقطه ضعف جزئی دارد. یکی (به عنوان مثال یک فرد غیر مجاز) ممکن است بتواند کابل ها ، افزونه ها و اتصالات را پیدا کرده و آنها را غیرفعال کند. بنابراین ، در صورتی که سیم کشی به درستی پنهان نشده باشد یا به نحوی که دسترسی به آن سخت باشد ایمن نشده باشد ، ممکن است امنیت دارایی شما آسیب ببیند.

 

سیستم های دوربین مدار بسته بی سیم

دستگاه های بی سیم همچنین از اینترنت برای انتقال تصاویر به دستگاه نظارت اما بدون اتصال کابل استفاده می کنند. این اغلب یک راه مناسب برای ایمن سازی املاک داخلی در زمانی است که صاحب خانه دور است ، زیرا سیستم را می توان به یک برنامه متصل کرد و بنابراین ، مالک می تواند بر روی خانه خود در حال حرکت ، از طریق دستگاه تلفن همراه خود نظارت داشته باشد. دوربین های بی سیم برای اجاره دهندگان و مشاغل موقت مناسب هستند ، زیرا می توان آنها را به راحتی حذف و به مکان دیگری منتقل کرد.

نقطه ضعف آشکار سیستم های نظارت بی سیم این است که آنها مستعد تداخل سیگنال هستند ، بنابراین این می تواند حفاظت از اموال شما را به خطر بیاندازد. بنابراین ، داشتن روتر با کیفیت ، قدرتمند و اتصال به اینترنت بسیار مهم است.

سوالات متداول

س: باید تغییراتی در رزرو خود ایجاد کنم. چطور این کار را انجام دهم؟

پاسخ: کافی است به داشبورد حساب Fantastic خود بروید و تغییرات مورد نیاز خود را اعمال کنید. همچنین می توانید برنامه GoFantastic ما را بارگیری کنید یا با ما تماس بگیرید تا با یکی از نمایندگان خدمات مشتری دوستانه ما صحبت کنیم.

س: آیا در مورد خدمات نصب دوربین مدار بسته خود معامله ای ارائه می دهید؟

پاسخ: خوب ، اگر به باشگاه فوق العاده ما بپیوندید ، می توانید از پرداخت هزینه های کمتر برای همه خدمات خود با ما ، از جمله سرویس نصب دوربین مدار بسته ، به مدت یک سال لذت ببرید. علاوه بر این ، شما می توانید با اولویت رزرو کنید و از تعدادی از امتیازات جذاب دیگر بهره مند شوید.

س: آیا نصب کننده دوربین مدار بسته می تواند آخر هفته بیاید؟

پاسخ: این موضوع بستگی به در دسترس بودن دارد ، با این حال ، ما تلاش می کنیم تا آنجا که ممکن است انعطاف پذیر باشیم و خدمات خود را 7 روز در هفته ، از جمله تعطیلات رسمی ارائه دهیم.

س: پوشش شما چیست؟

A: این سرویس برای املاک موجود در هر نقطه در لندن بزرگ ، در محدوده M25 در دسترس است.

س: آیا شما دوربین های مدار بسته عرضه می کنید؟

پاسخ: متأسفانه ، ما نمی توانیم هیچ دستگاه امنیتی نظارت تصویری را در این مرحله ارائه دهیم ، اما می توانیم به شما توصیه کنیم که در طول رزرو چه انتخاب هایی دارید. توجه داشته باشید که قبل از سرویس باید دوربین مدار بسته را خودتان خریداری کنید.

س: خدمات چقدر طول می کشد؟

پاسخ: این بستگی به تعداد و نوع دوربین های مداربسته ای دارد که شما نیاز به نصب دارید. به طور متوسط ​​، تکنسین می تواند یک دوربین بی سیم را در حدود 1 ساعت نصب کند.

در واقع مهم نیست که زیرساخت ها چقدر بزرگ یا کوچک باشند ، یک ساختمان متشکل از سیستم ها و فناوری های فراوانی است که از طریق هوشمند سازی نظارت ، سرویس ، تعمیر و نگهداری و مدیریت آنها بدون دردسر در کنار هم قرار گرفته اند. بله ، می توانید متخصص انجام چنین سیستمی باشد و  روش آن هم آموزش هوشمند سازی ساختمان است.

https://www.fantasticservices.com/cctv-installation/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 11 شهريور 1400
نویسنده : kimiagar

در صندلی ماساژور بیور ، بیشتر حرکات ماساژور واقعی مانند نوازش ، ورز دادن ، فشار دادن ، مالش سطحی ، مالش عمیق و ارتعاش شبیه سازی می شود. یک ماساژ خوب مانند یک سری تنفس عمیق عمل می کند و منجر به سلامت ذهن و بدن می شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا ، به نقل از فروشگاه اینترنتی مبل ماساژ ، در واقع خرید صندلی ماساژ حرفه ای معادل استفاده چندبار از خدمات ماساژ بدون نیاز به گرفتن وقت قبلی یا نگرانی در مورد یافتن ماساژور حرفه ای است.

در صندلی ماساژور بیور ، بیشتر حرکات ماساژور واقعی مانند نوازش ، ورز دادن ، فشار دادن ، مالش سطحی ، مالش عمیق و ارتعاش شبیه سازی می شود. یک ماساژ خوب مانند یک سری تنفس عمیق عمل می کند و منجر به سلامت ذهن و بدن می شود. با در نظر گرفتن این موضوع ، ما می خواهیم شما را با مزایای این صندلی ها بیشتر آشنا کنیم تا آنها به جای یک عنصر تزئینی ، جزء لاینفک سبک زندگی شما شوند. البته به خاطر داشته باشید که با مراجعه به سبد می توانید اطلاعات بیشتری کسب کرده و در نهایت خرید خوبی را تجربه کنید.

صندلی ماساژور بیور

منشاء ماساژ به بسیاری از مکاتب درمانی شرقی برمی گردد ، اما این ماساژور آلمانی به خوبی بر آن مسلط شده است و به راحتی از این ماساژ آرامش بخش انگشتان تقلید می کند. بیور با تمرکز قوی بر تحقیقات داخلی و تجزیه و تحلیل بازار به یک تولید کننده کامل بهداشت و سلامتی تبدیل شده است.

روش های متفاوتی برای ماساژ وجود دارد که هر کدام بر اساس اصول و آناتومی بدن خاص است و بیور این روش ها را به خوبی بازسازی کرده است. مبل ماساژ را به عنوان یک باتری فعال در نظر بگیرید زیرا با تغییراتی که در سیستم عضلانی و عضلانی شما ایجاد می کند عملکرد شما را بهبود می بخشد.

این دستگاه ها با اندازه ها و برنامه های مختلف طراحی شده اند ، مخصوصاً برای خسته ترین و آسیب پذیرترین مناطق مانند پاها ، پشت ، ستون فقرات ، گردن و غیره مفید هستند ، بنابراین برای همیشه با خستگی خداحافظی کنید.

 

ماساژور بیور شامل انواع ماساژ شیاتسو ، ضربه ، مالش ، غلطک و ... است که می توان از آنها برای انتخاب مناطق جداگانه بدن برای ماساژ استفاده کرد. ماساژ در نواحی مختلف از نوک انگشتان تا کف پا با استفاده از کیسه هوا انجام می شود.

از جمله اثراتی که ماساژ بر بدن می گذارد ، بهبود گردش خون در بدن ، ایجاد احساس آرامش ، کاهش فشار در ماهیچه ها و کمک به دستگاه گوارش است. ماساژ نیز یکی از بهترین روش ها برای تسکین درد است. اگر از این صندلی ها برای کاهش درد و عوارض بیماری هایی مانند پوکی استخوان استفاده می کنید ، صندلی بیور گزینه خوبی است زیرا مجهز به بخاری است و گرما تاثیرات درمانی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

از آنجایی که هنگام استفاده از صندلی ممکن است بعد از فعالیت بدنی زیاد عرق کنید ، روکش صندلی بستر مناسبی برای انواع لک ها خواهد بود ، بنابراین روکش صندلی ماساژور با پارچه ای تنفس پوشانده شده است که اجازه گردش هوا را می دهد. از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند و می توان آن را به راحتی برداشته و شستشو داد.

در حال حاضر میلیون ها نفر از صندلی ماساژ برای درمان انواع بیماری ها و همچنین برای انجام فعالیت های آرامش بخش و تناسب اندام استفاده می کنند. این استفاده گسترده مطمئناً به دلیل کاربردی است. صندلی هایی که همه حرکات و انواع ماساژ ، تکان دادن ، باد ، ارتعاش و ... را انجام می دهند بسیار ایده آل هستند ، اما قبل از خرید صندلی ماساژ ، مهم است که از خود چند سوال بپرسید تا مطمئن شوید که یک محصول ایده آل برای نیازهای شما است. در حال خرید هستند از آنجایی که صندلی های ماساژور می توانند سرمایه ای عالی برای سلامتی شما باشند ، در فروشگاه اینترنتی مبل ماساژ به انواع مارک های با قابلیت های مختلف نگاهی بیندازید ، ماساژور خود را سفارش دهید و در کمتر از 3 ساعت این کار را انجام دهید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: صندلی ماساژ ,
تاریخ : دو شنبه 10 خرداد 1400
نویسنده : kimiagar

شرکت طراحی سایت ما با تیمی متخصص در زمینه طراحی وب سایت ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت سفارشی ، طراحی سایت فروشگاهی ، برنامه نویسی وب سایت و طراحی وب سایت برنامه موبایل آماده همکاری با کلیه شرکت ها ، استارتاپ ها و شرکت های اینترنتی در تهران و سراسر کشور است. کشور جهان وب سایت شرکت و تجارت خود را معرفی کنید - با یک تیم حرفه ای خود را بصورت آنلاین معرفی کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

امروزه برندها بیش از هر چیز دیگری برای جلب رضایت مشتری با یکدیگر رقابت می کنند و با افزایش تقاضا برای کالاها و خدمات بصورت آنلاین ، فرصت کافی برای تجارت شما وجود دارد.

چه یک ایده تجاری داشته باشید و چه یک فعالیت تجاری از قبل تاسیس شده ، یک وب سایت حرفه ای متناسب با نیازهای شما می تواند رمز موفقیت شما باشد.

نام تجاری شما شایسته یک وب سایت زیبا و مدرن است. با این حال ، وب سایت شما هرگز نباید عملکرد را فدای زیبایی کند.
آنچه شما نیاز دارید یک وب سایت سفارشی است که هویت نام تجاری شما را منتقل می کند و تجربه کاربری فراموش نشدنی را در ذهن مشتریان شما باقی می گذارد.

کاهش هزینه ها

کاهش هزینه های تجاری یکی از مهمترین مزایای یک وب سایت حرفه ای است.

به عنوان مثال ، هزینه ایجاد و نگهداری یک وب سایت حرفه ای بسیار ارزانتر از اجاره فروشگاه است.

ورود آسان

در دنیای امروز که مردم مشغول هستند و به دنبال ساده ترین راه برای به دست آوردن چیزهای مورد نیاز خود هستند ، یکی از ساده ترین راه ها خدمات آنلاین است. به عنوان مثال ، مردم خرید آنلاین را به خرید حضوری در بازار ترجیح می دهند و این یکی از مزیت های یک وب سایت حرفه ای است.

بازاریابی گسترده تر

بازاریابی از طریق یک وب سایت حرفه ای بسیار آسان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود (از طریق سئو و کمپین های تبلیغاتی)

اعتبار کسب و کار را افزایش دهید

داشتن یک وب سایت حرفه ای می تواند اعتبار برند شما را افزایش دهد.

ارائه خدمات بهتر

یک وب سایت خوب برای محصولات یا خدمات شما یک کاتالوگ جامع خواهد بود ، اطلاعات جامع تری را با محتوای جذاب تر به مشتریان ارائه می دهد که باعث افزایش آگاهی مشتری از تجارت شما می شود.

تأثیرات مثبت بر بازاریابی

با استفاده از موتورهای جستجوی رایگان ، می توانید تجارت خود را از طریق وب سایت خود به بازار عرضه کنید. به عبارت دیگر موتورهای جستجو مشتری را به سمت تجارت شما سوق می دهند.

ارتباط راحت تر با مشتریان

موقعیت مکانی مناسب ارتباط شما با مشتریان و پردازش درخواست های آنها را برای شما آسان می کند.

طراحی کاربر محور

ما یک دیدگاه کاربر محور نسبت به طراحی سایت خود داریم و معتقدیم که یک طراحی حرفه ای باید نشان دهنده هویت برند باشد و همچنین میزان وفاداری و اعتماد به برند شما را افزایش دهد.
به همین دلیل ، ما وظیفه خود می دانیم که وب سایت شما را به گونه ای طراحی کنیم که هر بازدید را برای مخاطبان شما تجربه لذت بخش و رضایت بخشی ایجاد کند.

طراحی تعاملی

طراحی واکنش پذیر به مخاطبین شما اجازه می دهد با استفاده از هر تلفن همراه ، رایانه لوحی یا رایانه از وب سایت شما بازدید کنند. این باعث افزایش بازدید وب سایت و تعامل کاربر شما می شود.
ما از همان ابتدا وب سایت شما را با مسئولیت پذیری طراحی می کنیم.

بهینه سازی موتور جستجو

وب سایت شما با آخرین استانداردهای سئو Google بهینه خواهد شد تا از همان ابتدا بیشترین شانس را برای رسیدن به رتبه های برتر Google داشته باشید.

بیشتر بخوانید (مطلب غیر مرتبط) : سوالات رایج لیزر مو

شرکت طراحی وب ما با بیش از 10 سال تجربه در زمینه برنامه نویسی و طراحی وب سایت ها ، سیستم های اینترنتی و راه اندازی مشاغل آنلاین مختلف ، متخصص در زمینه طراحی وب حرفه ای. ما دوست داریم قبل از اینکه خود را به عنوان پیمانکار معرفی کنیم ، خود را شریک تجاری شما بدانیم. از طراحی وب سایت شرکتی گرفته تا طراحی فروشگاه آنلاین یا طراحی اپلیکیشن موبایل ، شرکت طراحی وب سایت ما آماده ارائه راه حل هایی است که نیازهای شما را برآورده کند. شما می توانید قبل از اجرا و بررسی طرح کسب و کار خود ، از مشاوره رایگان تیم بازاریابی و تیم فنی شرکت طراحی وب سایت ما بهره مند شوید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: طراحی سایت ,
تاریخ : دو شنبه 11 اسفند 1399
نویسنده : kimiagar

لیفت صورت یا عمل جراحی زیبایی بینی با جراحی چین و چروک ، افتادگی پوست یا رسوبات چربی صورت و گردن را از بین می برد تا ظاهری جوانتر داشته باشد.

دانشگاه میشیگان یک رهبر ملی شناخته شده در زمینه جراحی ترمیمی است. تیم ما از جراحان پلاستیک و متخصصان پزشکی دارای هیئت مدیره ، بیماران ما را در هر مرحله از مراحل لیفت صورت راهنمایی می کنند تا از بهترین نتایج ممکن اطمینان حاصل کنند.

لیفت صورت با نخ یک روش بی خطر است که شامل قرار دادن نخ های ساخته شده از مواد زیست سازگار مانند پلی دی اکسان و پلی لاتیک اسید در زیر پوست و کشیدن آنها است. این نخ ها در اثر تاثیرات مکانیکی فوراً پوست را بلند می کنند و وجود آنها سلول های پوست را به تولید کلاژن جدید ترغیب می کند که به شما کمک می کند تا برای مدت زمان بیشتری ظاهر جوان تری داشته باشید. اگر به فکر لیفت با نخ هستید ، در اینجا 8 نکته ای که باید بدانید آورده شده است.

آیا لیفت صورت برای شما مناسب است؟

فعالیت هایی مانند سیگار کشیدن ، آفتاب گرفتن ، فعالیت های خارج از منزل و استرس می توانند ظاهر صورت را تغییر دهند. علاوه بر این ، با افزایش سن ، ممکن است چین های عمیقی بین بینی و دهان ایجاد شود ، خط فک ممکن است شل و افتاده شود و چین ها و رسوبات چربی در اطراف گردن ایجاد شود. اگر شما علاقه مند به داشتن ظاهری محکم و شاداب هستید ، ممکن است لیفت صورت برای شما مناسب باشد.

 بهترین کاندیداها برای لیفت صورت

لیفت صورت بهتر است برای بیمارانی که در غیر این صورت از سلامت کافی برخوردار هستند ، بدون بیماری های فعال یا بیماری های جدی و از قبل موجود پزشکی. به طور معمول ، لیفت صورت را برای بیمارانی که بین 40 تا 60 سال دارند انجام می دهیم. این روش می تواند برای افراد از 60 تا 80 سال نیز نتایج خوبی ایجاد کند. اگر ساختار استخوانی قوی و مشخص داشته باشید و تا حدی خاصیت ارتجاعی پوست داشته باشید ، به احتمال زیاد از لیفت صورت نتایج خوبی خواهید گرفت.

درباره روش کار لیفت صورت

در طی این روش جراحی ، جراح پوست اضافی صورت و گردن را از بین می برد و بافت های زیر پوست را سفت می کند

معمولاً جراحان ما برشی را در موهای نزدیک معبد ایجاد می کنند و تا جلوی گوش ، اطراف لوب گوش ، پشت گوش و داخل مو ادامه می دهند. سپس جراح عضلات و افتادگی بافت را سفت کرده ، پوست اضافی را از بین می برد و پوست باقیمانده را تغییر مکان می دهد تا ظاهری جوانتر ایجاد کند. سپس جراح برش را با بخیه یا با گیره های فلزی روی پوست می بندد. در صورت نیاز به لیفت گردن ممکن است جراح یک برش کوچک در زیر چانه ایجاد کند.

نوع و اندازه لیفت صورت شما به محل و میزان شلی پوست شما بستگی خواهد داشت. جراحی های پلاستیک از "مینی" تا "استاندارد" هستند. قبل از لیفت نباید مزوبوتاکس یا بوتاکس و درمان های مشابه را انجام دهید.

گزینه های بهبود روش
لیفت صورت ممکن است به تنهایی یا همراه با لیفت پیشانی و / یا لیفت چشم (بلفاروپلاستی) یا جراحی بینی (جراحی زیبایی بینی) انجام شود. جراح شما همچنین ممکن است تزریق Restylane® یا Botox® را برای کاهش چین های عمیق پیشانی یا خطوط اخم بین ابروها توصیه کند. برای بهبود بافت پوست صورت ، ممکن است استفاده از لیزر یا لایه برداری شیمیایی را توصیه کنیم. سایر جراحی های پلاستیک ما را مشاهده کنید. [[ارتباط دادن]]

مشاوره شما
اگر شما علاقه مند به انجام لیفت صورت هستید ، ابتدا می خواهیم برای مشاوره شخصی با جراح پلاستیک خود بیایید. شما این فرصت را خواهید داشت که در مورد اهداف خود و نتایجی که دوست دارید بدست آورید بحث کنید. جراح شما با شما همکاری خواهد کرد تا در مورد آنچه شما می توانید از این روش و مزایای طولانی مدت انتظار داشته باشید درک کنید. هر بیمار متفاوت است و جراح شما روش جراحی و برنامه درمانی مناسب شما را انتخاب می کند. در طول مشاوره اولیه خود ، باید انتظار داشته باشید:

سابقه پزشکی کامل را ارائه دهید. اطلاعات مربوط به اقدامات قبلی جراحی را در آن بگنجانید. شرایط پزشکی گذشته و حال ؛ و تمام داروها یا مکمل های گیاهی که استفاده می کنید.
از جراح خود بخواهید یک معاینه کامل بدنی انجام دهد.
درباره خطرات و عوارض احتمالی بحث کنید.

بیشتر بخوانید: پرده اتاق خواب ،

آماده شدن برای جراحی

پس از مشاوره و تصمیم گیری شما در مورد جراحی ، ما به شما اطلاعات قبل از عمل را می دهیم که توضیح می دهد همه آنچه باید انجام دهید و قبل از عمل خود بدانید. تیم جراحی شما نحوه تهیه را به شما آموزش می دهد. شما باید ترتیب کسی را بدهید که بعد از جراحی شما را به خانه برساند. همچنین ممکن است بخواهید برای یک یا دو روز در حین بهبودی شخصی برای شما کمک کند.

بیهوشی

ما در کل مراحل کار شما را راحت خواهیم کرد. در بیشتر موارد ، ما از بیهوشی عمومی استفاده می کنیم تا در تمام مراحل خواب باشید. بی حسی موضعی همراه با آرام بخشی از طریق ورید نیز برای برخی از بیماران یک گزینه است.

بهبود

بسیار مهم است که دستورالعمل های جراح خود را دنبال کنید. این باعث بهبودی و پیشرفت در جهت پیشرفت ظاهری جدید می شود. همچنین ، مهم است که در تمام قرارهای بعدی شرکت کنید تا جراح بتواند نتایج طولانی مدت شما را ارزیابی کند و به س questionsالات یا نگرانی های شما پاسخ دهد.

محل

روش شما در بیمارستانهای دانشگاه میشیگان و مدرن ترین مجموعه های جراحی و مناطق بهبودی انجام می شود. اکثر لیفت صورت صورت سرپایی است.

ما همه بازدیدهای قبل و بعد از عمل را در Domino’s Farms انجام می دهیم كه بیماران ما در فضای مطب خصوصی از مراقبت های شخصی برخوردار می شوند.

https://www.uofmhealth.org/conditions-treatments/surgery/plastic/cosmetic/facial/face-lift

دیگر مطالب مفید سایت:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

مزوتراپی مو مدتهاست که برای درمان ریزش مو در پزشکی استفاده می شود و یک روش بدون عوارض و در بیشتر موارد نتایج بسیار امیدوار کننده ای بدست می دهد.

مزوتراپی علاوه بر درمان ریزش مو ، برای درمان سایر مشکلات زیبایی نظیر سلولیت و لاغری موضعی ، لک ، چین و چروک های صورت یا درمان های جوانسازی پوست نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما در عین حال مکمل مناسبی برای تقویت مو پس از کاشت مو است.

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که با تزریق ویتامین ها ، مواد معدنی و آمینو اسید مخلوط مورد نیاز مو به پوست سر اعمال می شود.

این روش باعث می شود اجزای تغذیه کننده پیاز مو به راحتی در موها مستقر شوند. با استفاده از این روش می توان ریزش مو را درمان کرد ، زیرا باعث ضخیم شدن موهای نازک شده ، ریزش مو را متوقف می کند و مو را محکم و براق می کند.

تعداد کمی از خانم ها از موهای خود راضی هستند. امروزه ، به خصوص به دلیل محیط ، هوا و آب ، موهای ما به شدت آلوده شده است. استرس و تنش بیش از حد رخ می دهد و اختلالات خواب ما را ناراحت می کند.

البته همه اینها زیبایی طبیعی را بسیار تحت تأثیر قرار می دهند. مو از اولین قسمتهایی است که تحت تأثیر تغییرات بدن قرار دارد. پیشگیری از مشکلات مو آسان تر از مقابله با نتایج فعلی است ، با این حال تعداد کمی از افراد از روش های محافظتی استفاده می کنند.

مردم فقط وقتی می توانند شدت وضعیت را درک کنند که فرهایشان آسیب ببیند و ریزش مو شروع شود. برای حل این مشکلات می توان از روش های مختلف زیبایی مانند مزوتراپی استفاده کرد.

با این حال ، اگر وضعیت فرها به طور قابل توجهی وخیم شود ، اگر مو شروع به ریزش کند ، مردم در ذهن آنها خواهند بود. برای رفع این مشکلات می توان از روش های مختلف زیبایی مانند مزوتراپی استفاده کرد.

مزوتراپی مو چگونه اعمال می شود؟


مزوتراپی مو تزریق مستقیم ویتامین ها ، مواد معدنی (کلسیم ، ید ، منگنز ، مس ، روی ، سلنیوم ، آهن ، پتاسیم) ، عوامل مرتبط با لایه کراتین پوست ، اسیدهای آمینه و مواد منبسط کننده سطح مورد نیاز برای رشد و نمو مو است. پوست سر

مزوتراپی برای پوست سر و مو بسیار موثر است. این یکی از محبوب ترین کاربردها در زیبایی شناسی مدرن در مبارزه با مشکلات مختلف مو است.

با استفاده از این برنامه می توانید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید: تحریک لامپ های غیرفعال ، تأمین تغذیه فولیکول های مو و از بین بردن شوره سر. مزوتراپی یک روش درمانی درمانی است که توسط یک متخصص باتجربه انجام می شود.

تزریق میکرو به استفاده از داروهای خاص حاوی ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای رشد مو و رشد مو کمک می کند.

بسته به مشکل ، ترکیب دارویی توسط پزشک انتخاب می شود. قیمت این روش کاملاً با اثر مورد نظر سازگار است. مهم: مزوتراپی بسیاری از مشکلات مو را برطرف می کند.

موارد مزوتراپی مو:
ریزش بیش از حد مو
سبوره پوست سر همراه با تجزیه غدد چربی.
شوره سر
پوست سر خراشیده و خشک
افزایش شکنندگی مو و تقسیم مو
کاهش حجم در ناحیه پایه


مزایا و معایب روش


اگر ما در مورد مزوتراپی در زمینه موهای مشکل ساز صحبت کنیم (این روش برای پوست صورت و بدن نیز موثر است) ، لازم است برخی از نکات را یادآوری کنیم: تفاوت آن با سایر روش ها چیست ، هزینه این درمان چیست؟ به حق کمی گران است. این روش متفاوت از مزوبوتاکس است.

اول از همه ، یک کوکتل مزو (مخلوط مزوتراپی) برای هر بیمار به صورت جداگانه تهیه شده و حاوی مقدار مواد معدنی و ویتامین هایی است که به دستیابی حداکثر نتایج و خلاص شدن از مشکلات موجود کمک می کند.

مهم: تعداد اقدامات توسط متخصص زیبایی تعیین می شود. در حالی که مواد مفید به پیاز منتقل می شوند ، لایه های بالایی پوست اجازه نمی دهند مواد خارجی با روش های خارجی وارد شوند. بنابراین ، پیازها با نشاط پر می شوند ، در نتیجه وضعیت مو بهبود می یابد:

ریزش مو به تدریج متوقف می شود
رشد مو فعال می شود
فعالیت غدد چربی کاهش می یابد ، فرها تمیزتر ، بلندتر و پرتر به نظر می رسند
جریان خون و اکسیژن رسانده شده به پیازها افزایش می یابد
شوره سر کاهش می یابد
بهبود در تراکم مو ، صاف بودن ، روشنایی در هنگام برس و حالت دادن وجود دارد
مهم: برای اطمینان از نتیجه گرفتن ، ارزش عکس گرفتن قبل و بعد از عمل را دارد.
آماده سازی برای مزوتراپی مو
هر تزریق ترکیبی از چندین ماده مفید است - مواد معدنی ، ویتامین ها و سایر عناصر مفید که متخصصان به صورت جداگانه برای هر بیمار انتخاب کرده اند. 2 تا 6 ماده فعال را می توان در یک سرنگ مخلوط کرد.

ویتامین های گروه B که متابولیسم طبیعی ایجاد می کنند ، در رشد و ترمیم مو موثر هستند. علاوه بر این ، این مواد از جمله اجزای مورد استفاده در مزوتراپی هستند: مس و روی - از دیستروفی (ضعف) ساختار مو جلوگیری می کند. از داروهای حاوی این اجزا باید برای ریزش موی ارثی استفاده شود. اسید هیالورونیک - مسئول تغذیه پیاز ، رشد مو را تسریع می کند. اسیدهای آمینه پایه مو هستند و به تشکیل الیاف کراتین کمک می کنند. عوامل رشد - جریان خون در پوست سر را عادی می کند ، فولیکول های مو را قوی تر می کند و کوآنزیم را برای تراکم مو فراهم می کند. موهای شما را با انرژی حیاتی پر می کند ، ساختار مو را بهبود می بخشد. مهم: ماده مینوکسیدیل نباید در ترکیب دارو باشد. این ماده یکی از م meansثرترین مواردی است که می تواند با ریزش مو مقابله کند. این روش زمانی به کار می رود که روش های دیگر نتیجه ای ندارند. با این حال، 

این دارو بسیار سمی است و می تواند واکنش های جانبی زیادی ایجاد کند. عملکرد آن کاملاً فاش نشده است ، فقط برای استفاده خارجی مجاز است. کوکتل های آماده برای درمان مو موجود است. متخصص مراقبت های بهداشتی ترکیبات را به مناسب ترین روش برای شما انتخاب می کند. با این حال ، به طور معمول ، چنین داروهایی را نمی توان در فروش عمده یافت و شما نمی توانید آنها را خود بخرید. این در م institutionsسسات پزشکی رایج است و یا می توان از متخصصان زیبایی اطلاعات را بدست آورد.

ویژگی های مزوتراپی مو


در حال حاضر ، متخصصان روشهای بسیار متنوعی را برای درمان مو به بیماران ارائه می دهند. علاوه بر شرایط مالی ، نتایج نیز از نتایج پیش بینی شده برنامه تأثیر می پذیرند. مزوتراپی آلوپاتیک است (نوعی بهبودی) که در آن اثر بلافاصله مورد توجه قرار می گیرد ، اما تا زمانی که ما می خواهیم ادامه نمی یابد. این روش همچنین هومیوپاتی است (درمانی که به بهبود مو کمک می کند) که برای یک اثر طولانی مدت طراحی شده است ، بنابراین نتیجه بلافاصله قابل مشاهده نخواهد بود.

کوکتلهای آلوپاتیک مورد استفاده در مزوتراپی مو
آنها حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی ، الاستین ، کلاژن ، گشاد کنندگی عروق و سایر اجزای فعال هستند. پزشک پس از آنالیز دقیق مو و پوست سر و مشکلات مربوط به بیمار ، موقعیت صحیح و نتایج مطلوب را تعیین می کند. مهم: این نوع کوکتل ها می توانند به سرعت مشکل را حل کنند.

کوکتل های هومیوپاتی که در مزوتراپی مو استفاده می شود
آنها فقط حاوی عناصر گیاهی هستند که بدون استفاده از روغن و سایر اجزای شیمیایی با یک محلول آبی ترکیب شده اند. این ترکیب فعالیت پتانسیل خود بدن را بیدار می کند و به فعالیت پیازها کمک می کند. این اثر مانند یک کره برفی تجمعی است ، بنابراین نباید انتظار نتایج قابل مشاهده پس از اولین روش را داشته باشید. مهم: چنین کوکتل هایی برای بیمارانی که نگران زیبایی زیبایی مو و همچنین مشکل هستند مناسب است.

کاربرد در مزوتراپی مو


مزوتراپی استفاده از مواد فعال زیر پوست با استفاده از ابزارهای مختلف است. این روش دارای آستانه درد احتمالی و مدت زمان خاص استفاده و عوارض جانبی احتمالی ، حتی نادر است. یکی از روشهای معروف مورد استفاده متخصصان ، تزریق مخلوط مزوتراپی به بدن است. برای چنین روشهایی به سرنگهای مخصوص طراحی نیاز است که باید با سوزن بسیار نازک انجام شود. مهم: علاوه بر روش های دیگر ، تزریق بدون درد ترین است ، اما زمان مورد نیاز برای انجام این روش بیشترین زمان است. بیمار احساس ناراحتی در پشت سر و گوش ها می کند. این روش کمی آسیب زا است. از مزوتراپی برای رفع لک صورت نیز استفاده می شود. اما این روش کاربردی در لیفت صورت ندارد.


استفاده از این نوع دستگاه به بیشترین دقت و توجه نیاز دارد ، زیرا اقدامات نادرست باعث آسیب دیدگی جزئی در ناحیه سر می شود. بنابراین ، قبل از پذیرش چنین روشی ، باید با توجه به جوانب مثبت و منفی ، به دقت فکر کنید. هنگام انتخاب پزشک باید مطمئن شوید که وی تجربه عملی کافی را دارد. یک سرنگ با عمق تزریق قابل تنظیم بر روی تفنگ قرار می گیرد. با کمک چنین اسلحه ای می توانید هر کوکتل درمانی را معرفی کنید که هدف آن مقابله با یک مشکل خاص مو باشد.


اکنون می توان از meso roller که وسیله ای ویژه برای درمان مو و پوست سر است ، در بسیاری از کاربردهای سرمی استفاده کرد. از انژکتورهای مزو یا غلتک های مزو معمولاً در مراکز زیبایی استفاده می شود. این ابزار شامل تعداد زیادی سوزن کوچک است که در یک طبل معمولی قرار می گیرد. برای استفاده راحت ، درام به دسته متصل است. به دلیل راحتی و سهولت استفاده ، در عمل زیبایی شناسی بسیار محبوب است. اصل اصلی عملکرد: استفاده از فرآیند لازم در پوست سر ، تزریق زیر پوست با سوزن. اصل عمل مشابه استفاده از غلتک هنگام کار بر روی دیوارها است. دستگاه دوم به طور کلی در مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. اصل کار همان اسلحه است ، فقط بسیاری از سوزن ها به زیر پوست می روند. اصولاً از سرنگ استفاده می شود. با یک بار کشیدن ، یک سر سوزن بلافاصله وارد پوست سر می شود. این روش ممکن است کمی بیشتر از یک شلیک با اسلحه باعث درد و ناراحتی شود.
شما نمی توانید مزوتراپی تزریقی را به تنهایی در خانه انجام دهید. تزریق فقط در کلینیک ها ، مراکز زیبایی و توسط متخصصان در خانه انجام می شود. قیمت این روش درمانی بسته به تعداد جلسه و مخلوط های مورد استفاده می تواند متفاوت باشد. هزینه داروها ، قیمت تعیین شده توسط کلینیک و خصوصیات متخصص متأثر می شود. مزوتراپی به طور کلی بیش از 30 دقیقه طول نمی کشد. می توانید یک پزشک پیدا کنید و در مورد کوکتل های پزشکی بحث کنید. اگر می خواهید این روش را به تنهایی انجام دهید ، گزینه دیگر استفاده از غلتک meso است. مهمترین مزیت این محصول امکان استفاده مستقل از آن است. با این حال ، اثر آن در مقایسه با تزریقات مربوط به زیر کمتر قابل مشاهده خواهد بود:

عمق نفوذ ناچیز سوزن
هزینه بالای ترکیب
سوزن ها به سرعت غیر قابل استفاده می شوند
باز هم ، اگر در این روش مقایسه عملکرد و عملکرد انجام شود ، ارزش استفاده از کوکتل یا یک i منفرد را دارد 

نرم کننده به عنوان مثال ، یک مجموعه ویتامین. مهم: اگر برنامه در خانه انجام می شود ، لازم است که یک ابزار مناسب را با دقت انتخاب کنید.

همچنین بخوانید: پرده اتاق خواب ،

آیا در طول عمل درد وجود دارد؟


آره. علاوه بر قیمت بالای آن ، درد مهمترین عیب مزوتراپی است. با این حال ، همه چیز به آستانه درد فردی بستگی دارد. قسمت های پشتی (پشت سر) و گوش از حساس ترین مناطق برای تزریق هستند. پس از مزوتراپی ، نمی توانید موهای خود را بشویید ، به مدت 4 روز به استخر و اتاق بخار بروید تا از عوارض و ناراحتی جلوگیری کنید. همچنین متوقف کردن این روش در دوره قاعدگی ارزش دارد ، زیرا درد در این دوره بسیار شدیدتر احساس می شود. مهم: احساس درد به آستانه درد بیمار بستگی دارد.

موارد منع مصرف و عوارض مزوتراپی مو


اگر فولیکول ها نشاط خود را از دست داده اند اما هنوز زنده هستند ، مزوتراپی می تواند با موهای مشکل ساز کنار بیاید. اما اگر این مشکلات از دلایل مهمتری ناشی می شود - شما نباید بعد از تزریق معجزه کنید ، مانند وراثت و عدم تعادل هورمونی. تمام اقدامات پزشکی موارد منع مصرف مختلفی دارند و مزوتراپی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در موارد زیر مزوتراپی مو نباید ترجیح داده شود:

بارداری و شیردهی
آلرژی فردی در برابر اجزای کامپوزیت
قاعدگی زنان
اختلالات سیستم غدد درون ریز
تومورهای خوش خیم و بدخیم
عفونت ها
مهم: موارد منع مصرف باید ذکر شود.

همچنین بخوانید: کتری قوری ، آموزش خوانندگی  ، قیمت جک هیدرولیک ، تزریق ژل

مزایای مزوتراپی


قبل از پذیرش برنامه ، دانستن جزئیات مزایا و معایب آن مفید خواهد بود. طرفداران و مخالفان مزوتراپی مو وجود دارند. هم از طرفداران و هم از نظرات دیگر باید به دقت تحقیق شود. صحبت با کسی که تحت برنامه مزوتراپی قرار گرفته است مفید است تا هیچ سوالی در ذهن شما باقی نماند. مهمترین مزیت این روش - به شما کمک می کند تا با کمک آمپول ، اجزای مفیدی را به پیازهای مو تحویل دهید. هیچ شامپو ، ماسک و داروهای محلی نمی تواند این مورد را به شما ارائه دهد. علاوه بر این ، ارزش برجسته شدن چند مزیت مهم دیگر را دارد: اولین صرفه جویی در وقت است. یک برنامه بین 40-20 دقیقه طول می کشد. در حالی که باید چندین بار در هفته انجام شود. مومیایی کردن ، شامپوها در موارد شدیدتر - چندین بار در روز - به استفاده روزانه نیاز دارند. لازم است قرصهایی را که طبق یک برنامه از پیش تعیین شده مصرف می کنید ، توجه کنید که تضمین استفاده منظم از آنها وجود دارد. اثر تحریک کننده اضافی. فرآیندهای ترمیم در نتیجه از بین بردن یکپارچگی پوست آغاز می شود می توان با استفاده از یک برنامه محلی. دارو کاملاً بر روی نقطه آغازگر مشکل تأثیر می گذارد. احتمال آسیب به سیستم گوارش وجود ندارد. علاوه بر این ، دارو به هیچ بخشی از بدن آسیب نمی رساند ، که بیشتر در هنگام استفاده از شامپو و مرهم دیده می شود. هدف قرار دادن نقطه صحیح حساسیت را کاهش می دهد و احتمال رسیدن به نتیجه مطلوب را افزایش می دهد. حتی پس از اولین استفاده ، نتایج قابل مشاهده است ، مو به تدریج زنده می شود و ظاهر سالم پیدا می کند. با این حال ، نتایج قابل توجهی تنها پس از 3 تا 4 هفته قابل دستیابی است. بوتاکس مو به سر تزریق نمی شود اما مواد مزوتراپی به پوست سر تزریق می شوند.

معایب مزوتراپی


احتمال برخی بدبختیها را در مورد نتایج دست کم نگیرید. حتی یک پزشک واجد شرایط نمی تواند صد در صد تضمین کند که این روش باعث ضعیف شدن موهای ضعیف شده و پول بیهوده نمی شود. علاوه بر این مشکل ، این سه عامل نیز قابل تأمل است: درد. سوراخ شدن پوست در هر صورت درد ایجاد می کند ، به خصوص اگر این تزریقات وجود داشته باشد. برخی می توانند به راحتی کنار بیایند و درد را تحمل کنند ، و این برای دیگران به شکنجه واقعی تبدیل می شود. این تحت تأثیر تجربه پزشکان ، ترکیب کوکتل و حساسیت فردی است. اثرات جانبی. ممکن است ادم پوستی دیده شود ، و درد می تواند در مناطق تزریق بعد از عمل ایجاد شود. علاوه بر این ، ممکن است خارش و پوسته پوسته ای وجود داشته باشد. قیمت این روش گران است. اجزای با کیفیت بالا برای دستیابی به یک اثر قابل مشاهده حداقل به ده برنامه نیاز دارند. یک فرآیند درمان کامل ممکن است نیاز به هزینه جدی داشته باشد که هزینه آن توسط همه قابل پرداخت نیست. مهم: مزوتراپی مو روشی ارزان نیست. در طول جلسه ، باید کاملاً به پزشک اعتماد کنید. با این حال ، این بدان معنا نیست که تمام مسئولیت ها به او مربوط است. اطمینان از تحقق کلیه شرایط بهداشتی مفید است. از دستکش ، سرنگ و سایر وسایل این روش باید یکبار استفاده شود و سپس دور انداخته شود. یادگیری منشا مواد موثره مورد استفاده در ترکیبات مخلوط ، خود دارو و ماندگاری آن مفید است. همچنین ، متخصص باید سوزن را به طور دوره ای در طول جلسه تغییر دهد ، زیرا نوک پس از 6-7 سوراخ سوراخ می شود ، که می تواند باعث درد شود.

پس از مزوتراپی به چه مواردی توجه کنید


در پایان این روش ، زخم های کوچک از محل تزریق باقی می مانند. مدتی طول می کشد تا بهبود یابد. برای حدف موهای زائد می توانید از لیزر موهای زائد استفاده کنید.
موهای خود را بشویید ، به خصوص با مرهم و شامپو. شما باید مدتی (3-4 روز) موهای کثیف را تحمل کنید. آب و شامپوها می توانند نتیجه منفی و روش درمانی را تحت تأثیر منفی قرار دهند 

روند ng به تأخیر می افتد.
برای مدتی (2-3 روز) از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید
شنا نکنید در 10 ساعت اول پس از مزوتراپی نباید دوش بگیرید. مناطق تزریق باید به خوبی خشک شود.
حداقل به مدت 7 روز از سونا و استخر استفاده نکنید
تا زمان بهبود کامل ماساژ روی محل های تزریق قرار نگیرید
الکل مصرف نکنید. الکل باعث گشاد شدن عروق می شود. این روی اثربخشی مزوتراپی تأثیر منفی می گذارد.
آیا باید در مورد مزوتراپی تصمیم بگیرم؟
این روش به شما کمک خواهد کرد تا با مشکلات مختلف مرتبط با وضعیت مو و پوست سر ، که توسط آلودگی هوا ، رژیم غذایی نامناسب و ضعف بدن توصیف می شود ، مقابله کنید. با این حال ، وقتی صحبت از یک بیماری خاص می شود ، مزوتراپی نمی تواند وضعیت را تغییر دهد. قبل از تصمیم گیری ، می بینید که هر بیمار احساسات و برداشت های بسیاری دارد که از به اشتراک گذاشتن در انجمن ها خوشحال می شوند. نظرات را در نظر بگیرید.
مزوتراپی یک روش مناسب برای بهبود وضعیت مو است و ظاهر سالم مو پیدا می کند. پس از اتمام دوره استفاده ، نگران ظاهر موهای خود نیستید. با این حال ، مهم است که این روش توسط یک متخصص باتجربه انجام شود - فقط از این طریق می توانید به اثر مطلوب برسید.

https://www.advanceclinic.in/mesotherapy-for-hair-loss/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 27 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

انتخاب صحیح پرده ها می تواند حس لطافت و ظرافت را به اتاق شما اضافه کند. آنها تکه های مهمی از دکور هستند که می توانند رنگ و رنگ اتاق را تنظیم کنند. از رنگ های ثابت گرفته تا چاپ های سرگرم کننده ، از خالص تا مات و از نور تا زینتی ، مجموعه ای از فرصت ها برای کشف شما وجود دارد.

همانطور که می دانید نصب پرده مناسب اتاق خواب بیشتر به دلیل کنترل ورود نور آفتاب است؛ که به تبع؛ انتخاب جنس پرده اتاق خواب مسئله مهمی می‌شود.

به طور مثال استفاده از پارچه های سبک مثل پارچه های حریر، ساتن و … جدا از اینکه فضایی دلنشینی را ایجاد می کنند ولی نور آفتاب از پرده به راحتی عبور می‌کند؛ که اگر برای خوابیدن به نور حساس باشید؛ صد در صد در خواب شما اختلال ایجاد کند.


برخی از اشاره گرها هنگام انتخاب پرده برای اتاق خواب شما شامل موارد زیر است:
حریم خصوصی باید در اولویت باشد و پرده های اتاق خواب شما باید در حفظ آن به شما کمک کنند.
رنگ و طرح پرده ها باید با زیبایی کلی اتاق خواب شما ترکیب شده و آنها را برجسته کند.
به منظور حفظ پرده ها ، در طولانی مدت ، انتخاب روش صحیح شستشو مهم است.
عواملی که باید هنگام انتخاب پرده اتاق خواب به خاطر بسپارید


1. حفظ حریم خصوصی اتاق خود


این یک نکته اساسی است که باید به خاطر داشته باشید و شما نمی توانید در حریم خصوصی اتاق خواب خود مصالحه کنید. کیفیت پرده های انتخاب شده باید باعث اضافه شدن فضای اتاق شما به فضای روشن و دلپذیر شود. شما می توانید پرده های لایه ای ، پرده های آویز و پرده های خاموشی را انتخاب کنید.


2. انتخاب پارچه


اگر پارچه پرده سنگین باشد ، ممکن است برای تعمیر و نگهداری آن مشکل داشته باشید. از طرف دیگر ، اگر خیلی سبک باشد ، می تواند به راحتی سقوط کند. برای آزمایش قدرت نگهداری پارچه ، نمونه ای از آن را تا پنجره بالا نگه دارید.

می توانید پارچه را به صورت آکاردئون بغلتانید و نحوه ریزش آن را ببینید ، تا بررسی کنید که آیا نوع پارچه مناسبی دارید.

 

3. انتخاب رنگ پرده اتاق خواب


یکی از مناسب ترین روش ها برای انتخاب رنگ پرده تطبیق آن با محیط اتاق خواب است. می توانید ظاهری منسجم ایجاد کنید و در صورت انتخاب رنگ مناسب زیبایی اتاق خواب خود را با پرده ها هماهنگ کنید. اگر دیوارها ، تختخواب و اشیا شما در اتاق رنگ واضحی دارند ، بهتر است پرده هایی با لحن خنثی انتخاب کنید. اگر اتاق خواب و دیوارها سایه خنثی داشته باشند می توان عکس این کار را انجام داد.

4. بهترین طول برای پرده


طول پرده به اندازه پنجره اتاق خواب شما و همچنین دکوراسیون بستگی خواهد داشت. سه نوع طول پرده وجود دارد. که شامل پیش بند ، گودال و کف است. درصورتی که مرتباً پنجره های خود را باز کنید ، طول پرده پیش بند مناسب تر است. ابعاد پرده های طول پیش بند 84 اینچ است و برای جلوگیری از جمع شدن گرد و غبار و خاک بر روی زمین ایده آل است.

اندازه پرده های طول کف به طور معمول 96 اینچ است و شما می توانید میله پرده را کمی بالاتر از پنجره آویزان کنید. با استفاده از چنین پرده هایی ، این فرصت را پیدا می کنید که به سقف خود ظاهری بلندتر دهید.

در مورد پرده های طول گودال ، اندازه آنها تا 108 اینچ است و برای یک اتاق خواب اصلی بدون حیوانات خانگی یا کودکان ایده آل است.


بهترین پارچه های پرده ای کدامند؟


تلاش برای انتخاب پارچه مناسب برای پرده اتاق خواب شما اغلب ممکن است طاقت فرسا شود. در اینجا راهنمای برخی از محبوب ترین پارچه های پرده ای است که می توانید امتحان کنید:

1. پنبه


پرده های نخی سبک و با دوام در نظر گرفته می شوند. شناخته شده اند که هم برای اتاق خواب های سنتی و هم مدرن ایده آل هستند. وزن آنها مانند پرده مخملی نیست و نگهداری آنها نسبتاً آسان تر است.

2. ابریشم


پرده های ابریشمی ظاهری ظریف دارند و به جلوه دادن آن اثر عاشقانه در اتاق خواب کمک می کنند. آنها به دوام بودن معروف هستند. با این حال ، ابریشم مصنوعی ارزان تر است ، بنابراین در معرض محو شدن است ، و همچنین غیر زیبا به نظر می رسد. بنابراین ، بهتر است به پارچه ای با کیفیت عالی پایبند باشید تا از لطف دکوراسیون خود محافظت کنید.

3. پلی استر


پرده پلی استر به طور طبیعی در برابر قالب مقاوم است و همچنین در مقایسه با پارچه های دیگر در معرض نور خورشید به سرعت محو نمی شود. نه چروک می شود و نه کشیده می شود و روی جیب آن نیز آسان است. بنابراین ، این یک انتخاب بسیار محبوب در میان افرادی است که بدنبال چیزی با سلیقه و در عین حال نگهداری کم هستند. برای مثال در تولید روتختی کودک از موادی مانند پلی استر و نخ های آغشته به رزین ممکن است استفاده شده باشد که به شدت برای کودکان به ویژه کودکان زیر 5 سال آلرژی زا می باشد. بنابراین توصیه میکنیم که هنگام خرید روتختی کودک و نوجوان به برچسب زده شده بر روی روتختی توجه بیشتری داشته باشید.

4. مخمل


مخمل پارچه ای ضخیم و سنگین است. کسانی که به دنبال ایجاد عایق بندی بیشتر در اتاق خواب هستند ، ترجیح داده می شوند ، در عین حال لوکس بودن اتاق را اضافه می کنند. اگرچه ، یکی از نکات منفی استفاده از این پارچه این است که گرد و غبار را با سرعت بیشتری در مقایسه با سایر پارچه ها جمع می کند. بنابراین ، برای جلوگیری از جمع شدن گرد و غبار ، باید از جاروبرقی منظم اطمینان حاصل کنید. پرده های مخملی نیز گران هستند و نگهداری و مراقبت دقیق آنها را ضروری می کند ، بنابراین قبل از سرمایه گذاری روی آنها ، همه عوامل را با دقت در نظر بگیرید.

نگهداری از پارچه های پرده


روال نگهداری پرده به پارچه و موادی که انتخاب می کنید بستگی دارد. در حالی که پرده ها باید هر 2-4 ماه یکبار شسته شوند ، بعضی از پارچه ها بیشتر از سایرین به مراقبت نیاز دارند.

پارچه های نگهداری کم:


اگر به دنبال پرده هایی هستید که فقط دو بار در سال شسته شوند ، می توانید پنبه یا سایر پارچه های مصنوعی را انتخاب کنید. آنها می توانند با ماشین شسته شوند و همچنین با دست شسته شوند و به مراقبت زیادی احتیاج ندارند.

پارچه هایی که نیاز به نگهداری زیاد دارند:
هر پرده ای با چین ، فارغ از پارچه ، باید خشک تمیز شود. نمونه هایی از این پارچه ها شامل پرده های پشمی ، ابریشمی و ابریشمی است که لازم است به ترتیب خشک تمیز شوند 

رنگ و کیفیت خود را حفظ کنید. همچنین باید به طور منظم آنها را جارو برقی کنید ، زیرا مستعد گرد و غبار هستند.

روفرشی کشدار و ساده علاوه بر تمیزی و نگهداری از فرش موارد استفاده ی دیگری نیز دارد که در زیر به آن می پردازیم .
در طول روز مواردی مثل آفتابی که از پنجره می تابد و باعث پوسیدگی فرش می شود، دویدن ها و شیطنت کودکان که باعث فرسایش سریع فرش و حتی گاهی پارگی آن می شود و همین طور انواع زباله های ریز و درشت که باعث کثیف شدن فرش می شوند، باعث نگرانی خانم های خانه دار درمورد سلامت فرش خانه می شوند. با تهیه یک روفرشی مناسب، از اضطراب ناشی از این اتفاقات رها می شوید .


هنگام انتخاب پرده های اتاق خواب خود می توانید این نشانگرها را در ذهن داشته باشید تا به شما کمک کند پرده ایده آل اتاق خواب خود را پیدا کرده و انتخاب کنید. برای کمک به شما در انتخاب نوع مناسب پرده ها ، می توانید به راهنماهای آنلاین موجود نیز مراجعه کنید. HomeLane پیشنهادهایی را برای کمک به عدم استفاده صحیح از رنگ ، پارچه و پایان که می تواند کاملاً با طراحی اتاق خواب شما ترکیب شود ، ارائه داده و آن را به یک تکه کوچک از بهشت تبدیل می کند.

دیگر مطالب مفید سایت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: پرده اتاق خواب ,
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar


با هدف قرار دادن این غده ها و این عضلات خاص پوست سطحی ، تزریق میکروبوتاکس می تواند به کوچک شدن منافذ کمک کند تا از برجستگی کمتری برخوردار باشند.

ر روش مزوبوتاکس   حداقل خطرات وجود دارد. این روش یکی از ایمن ترین روش های زیبایی موجود در حوزه پوست شناخته شده است و به ندرت در طی یا بعد از آن عوارض ایجاد می شود. انتخاب یک پزشک ماهر می تواند خطرات مزوبوتاکس را به صفر برساند.

نحوه عملکرد میکرو بوتاکس


تزریق میکرو بوتاکس باعث کوچک شدن غده های عرق و همچنین غدد چربی (که ترشح روغنی است که می تواند به ایجاد آکنه کمک کند). آنها همچنین به طور قابل توجهی اندازه منافذ را کاهش می دهند. نتیجه این تغییرات پوستی نرم ، شفاف و چرب است. و از آنجا که تزریق به جای عضلات صورت بصورت سطحی انجام می شود ، میکرو بوتاکس اثر "منجمد" ای را که درمانهای منظم بوتاکس می تواند از دست بدهد ، نیست. در عوض ، میکرو بوتاکس دقیقاً در زیر سطح پوست شما برای پر کردن خطوط و چین و چروک هایی که هدف قرار گرفته اند کار می کند و منجر به درخششی شفاف می شود که باعث می شود پوست شما سالم و جوانتر به نظر برسد.



مزایای میکرو بوتاکس



اندازه منافذ را کاهش می دهد
پوست را سفت و صاف می کند
ظاهر اسکار آکنه را کاهش می دهد
تولید روغن را کاهش می دهد
التهاب ایجاد کننده آکنه را معکوس می کند
نتایج طبیعی را ارائه می دهد
تزریق سطحی - عضلات صورت را تحت تأثیر قرار نمی دهد
درمان غیر دائمی


این درمان منجر به ظاهری جوان و ظاهری شاداب می شود: بدون اشکال سایر روش های درمانی بوتاکس. میکرو بوتاکس برخلاف بوتاکس سنتی در سطحی انجام می شود. این باعث می شود که عضلات صورت از اثر "انجماد" متداول در تزریق بوتاکس در امان بمانند.

برای برخی بیماران ، درمان میکرو بوتاکس می تواند التهاب ایجادکننده آکنه و اسکارهای آکنه را درمان کند. اثرات میکرو بوتاکس دائمی نیستند و ممکن است پس از چند ماه دوباره اعمال شوند.
تمام مواد و عناصر به کار رفته در مزوژل باعث ایجاد و ساخت کلاژن شده و خون رسانی به بافت ها و اندام ها را افزایش می دهد. از ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها در مزو ژل برای تقویت و ترمیم پوست استفاده می شود. با افزایش سن ، اسید هیالورونیک در پوست از بین می رود و نتیجه آن از دست دادن طراوت و شادابی پوست است.
بالابر بالابر
0٪ گزینه پرداخت موجود است

لیفت نخ (به غیر از آن "لیفت صورت غیر جراحی" شناخته می شود) به دلیل اثربخشی و ماهیت غیرتهاجمی بودن ، بیماران ما در حال تبدیل شدن به یک درمان مطلوب هستند.
نخ هایی که ما در اینجا در کلینیک استفاده می کنیم به عنوان نخ های PDO (پلی دیوکسانون) شناخته می شوند. این نخ ها بخیه ای مانند ماده ای است که برای رفع افتادگی پوست اطراف ناحیه صورت و گردن استفاده می شود (از این رو ، «لیفت صورت غیر جراحی»).
این نخ ها با دقت در داخل پوست قرار می گیرند تا صورت را از بین ببرند و جوان کنند ، و باعث کاهش چین و چروک می شود.

قبل و بعد از لیفت با نخ
(لیفت صورت غیر جراحی)
آنچه در روز انتظار می رود
شما توسط خود دکتر باب خانا معالجه خواهید شد.
پیش از انجام لیفت صورت با نخ حتما باید یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید تا مشخص شود که آیا شما کاندید مناسبی بررای انجام لیفت صورت با نخ هستید یا خیر. ممکن است متخصص پوست لیفت صورت با نخ را در کنار روشهایی مانند تزریق ژل یا چربی برای شما مناسب بداند.
قبل از درمان ، هرگونه آرایش از بین می رود و ما منطقه را تمیز می کنیم. ما از یک بی حس کننده موضعی و موضعی در ناحیه درمان برای به حداقل رساندن هرگونه ناراحتی (که به هر حال کم است) استفاده می کنیم. این محصول با استفاده از یک کانولا قرار داده می شود که به کاهش تورم و کبودی کمک می کند.

این درمان بسته به نوع ناحیه ای که تحت درمان است (کل صورت ، گردن و غیره) ممکن است 30-45 دقیقه طول بکشد.

تا کی می توانم مزایا را ببینم؟
زیبایی این روش غیر جراحی این است که اثرات آن بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است. اگرچه این درمان خود دائمی نیست ، اما قطعاً طولانی مدت است و از کار افتادگی بسیار کمی برخوردار است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 19 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

شما در حال حاضر یخچال و فریزر خود را با توجه به نوع غذا سازماندهی کرده اید ، قابلمه ها و قابلمه ها را کاملاً منظم چیده و تمیز کرده اید و محصولات نظافتی آن را کاملاً مرتب در زیر سینک ظرفشویی خود قرار داده اید ، اما گروهی از ملزومات آشپزخانه که به نظر می رسد همیشه پیچیده ترین آنها برای نظم داشتن است ، ادویه های شما است. 

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت تولیدات و استفاده از متریال های گوناگون در ساخت ظروف، دست بانوان برای انتخاب بهترین و شیک ترین سرویس های جاادویه ای باز شده است. و در خرید سرویس پاسماوری که با دکوراسیون آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد محدودیتی نخواهید داشت.

سرویس های پاسماوری مدرن طراحی های منحصر به فرد و ساده ای داشته و بیشتر از جنس سرامیک، استیل و یا ترکیبی از این دو طراحی و ساخته می شوند. قابل ذکر است که تنوع طرح های سرویس های پاسماوری مدرن آنقدر زیاد است که خریدار را دچار وسوسه می‌کند.

ممکن است شما آنها را به پشت کابینت سوق دهید و یا ممکن است از طریق پیشخوان های آشپزخانه شما پراکنده شده باشند ، که خوب است ، اما احتمالاً برای سلیقه شما احساس می کند کمی بهم ریخته است. خوشبختانه ، روش ها و ابزارهای سازمانی متنوعی برای نگه داشتن همه چیز از فلفل قرمز تا ادویه کدو تنبل موجود است.

1. قفسه های دیواری 

قفسه های شناور همیشه ایده خوبی هستند و بسیاری از مردم حتی فکر نمی کنند ادویه ها را روی آنها ذخیره کنند. این مجموعه از سه قفسه دیواری برای کنار هم قرار دادن ادویه های شما بسیار مناسب است ، و اگر احساس زیبایی دیگری دارید ، می توانید چاشنی های شیرین و الفبایی را ترتیب دهید.

2. سازمان دهنده قفسه

 مرتب کردن ادویه های خود بر روی یک برنامه ریز طبقه بندی ، بازی حدس زدن تلاش برای احساس دارچین یا زیره در پشت کمد را از بین می برد. تنظیم آنها بر روی سیستم عامل های انباشته شده امکان مشاهده و یافتن آسان را فراهم می کند.

 

3. سوزان تنبل بدون لغزش کوپکو

انتخاب ادویه جات ترشی جات در یک سوزان تنبل نه تنها باعث راحتی دسترسی به آنها می شود بلکه به همان اندازه در دسترس هستند. استفاده از سینی چرخان به معنای عدم جابجایی و الک کردن بی دست و پا برای هر آنچه که شما نیاز دارید هر زمان که اجاق گاز را آتش می زنید ، است.


4. جا ادویه ای 1 خطی از جنس استنلس استیل


این قفسه باز براق و ساده ، وسایل ضروری شما را آماده نگه داشته و اطمینان حاصل می کند که همه چیز مرتب و مرتب به نظر می رسد. ناگفته نماند ، یک سازمان دهنده مدرن دیواری مانند این تقریباً شبیه هنر است.

 

5. شیشه های ادویه-گیاهان کوچک بیضی شکل

قرار دادن ادویه جات در شیشه های شیشه ای دارای برچسب جلوه ای یکدست به آنها می دهد و به شما امکان می دهد چیزهایی را مانند یک آپارتمان بروکلین در یک خرج کردن پیدا کنید.


6. سازمان دهنده قابل تنظیم 

یک سازمان دهنده ادویه جات بیرون کشیده همه چیز را منظم و دور از چشم نگه می دارد. این مورد خاص دارای تقسیم کننده های قابل تنظیم و قفسه های لولایی است که به شما کمک می کند تا به سرعت ادویه مورد نیاز خود را پیدا کرده و بیرون بیاورید.


7. قوطی های فولادی دور پنجره قابل انباشته

برای مرتب و مرتب بودن کارها ، می توانید از قالب های پنجره ای مانند شکل بالا از جدول برای دو استفاده کنید. آنها با تمیز و تمیز نگه داشتن چیزها از ظاهر ناخوشایند شیشه های تصادفی و بطری های نامرتب جلوگیری می کنند.


8. درج VARIERA برای شیشه های ادویه

اگر ترجیح می دهید ادویه های خود را در کشو ذخیره کنید تا فضای کابینت را ذخیره کنید ، سعی کنید از درج های کشوی گرد استفاده کنید. برگزارکنندگانی که مخصوص شیشه های کشو ساخته شده اند ، از غلتیدن و ریختن اجتناب ناپذیر جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس ، لیفت صورت ،

 

9. رنگ تخته سیاه 

راه دیگری برای استفاده از فضای کشوی خود: ادویه های خود را در شیشه های کوچک سنگی ذخیره کنید و آنها را با رنگ آمیزی رویه ها با رنگ تخته برای برچسب زدن آسان سفارشی کنید (یا اگر نگران پاک کردن تصادفی پاک کردن آنها هستید از رنگ سیاه و شارپی سفید استفاده کنید) )

 

10. قفسه ادویه ای قلع مغناطیسی مجموعه مارتا استوارت

جا ادویه ای مغناطیسی می تواند به شما کمک کند از فضای کابینت استفاده کنید که در غیر این صورت دست نخورده باقی خواهد ماند (سلام ، سازمان درب). نگهداری ادویه جات در قوطی های کوچک فلزی که به در کمد شما می بندند باعث صرفه جویی در فضا و سبک می شود. این نمونه زیبا به نظر می رسد و دسترسی ادویه ها را حتی راحت تر می کند.


11. نوار مغناطیسی انعطاف پذیر با چسب


اگر کابینت ها ، دیوارها و کشوهای شما تا حد پر شود ، ممکن است یک فضای غیر منتظره به کار شما بیاید: قسمت های زیرین کابینت ها. سعی کنید یک نوار مغناطیسی به قسمت پایین اضافه کنید و شیشه های ادویه و کتری قوری خود را به آن بچسبانید - این آموزش می تواند کمک کند.

12. قفسه ادویه معلق

شیشه های قلاب از زیر قلاب ها فضای زیادی برای وسایل دیگر در کابینت شما ایجاد می کند و همچنین بسیار شیک به نظر می رسد. همچنین اگر ترجیح می دهید خودتان آن را بسازید ، یک پروژه نسبتاً آسان است که می توانید از پس آن برآیید.

 

13. قفسه ادویه را پایین بکشید

جا ادویه ای کشویی باعث می شود تا وسایل داخل کابینت آشپزخانه شما مرتب و منظم باشد. اما به جای اینکه مانند سایر برگزارکنندگان در داخل آن بمانید ، آن را بیرون و پایین می کشد تا بتوانید به راحتی چنگ بزنید و جستجو کنید.

همچنین بخوانید: قیمت جک هیدرولیک ، چسب کاشی ، لیزر موهای زائد


14. قفسه ادویه ای RSVP با مجموعه لوله شیشه ای ادویه

برای یک نمایشگر سرگرم کننده اضافی ، می توانید ادویه جات را در لوله های آزمایش روی قفسه ذخیره کنید. این یک قطعه منحصر به فرد از دکور است که ادویه های شما را نیز کنار هم نگه می دارد. بعلاوه ، احساس اینکه دانشمندی هر بار که آشپزی می کنید آزمایش می کند بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد.

15. انبار آشپزخانه فضای تنگ

برای متخصصان آشپزی و استادان پخت و پز ، یک سازمان دهنده ادویه کوچک کاری انجام نمی دهد. در عوض ، یک انبار انبار کوچک نصب کنید تا ادویه هایتان در دسترس شما قرار بگیرند که در حقیقت ، هنوز فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

https://www.apartmenttherapy.com/10-smart-ways-to-organize-and-store-your-spices-243161


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 15 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

تزریق بولوتونیوم چین و چروک پیشانی برای خانم ها به طور معمولده تا سی واحد توصیه می شود ، اما فاکتور های مهم میزان تزریق بوتاکس پیشانی سن شما و شدت چین و چروک هاست. هرچه میزان چین و چروک ها عمیق تر باشند تعداد واحدهای مورد نیاز برای بوتاکس پیشانی بیشتر می شود. برای تعیین تعداد واحد مورد نیاز بوتاکس پیشانی ، با متخصص معتبر صحبت کنید.

از زمان اختراع بوتاکس در دهه 1980 ، زنان و مردان در همه جا وسواس زیادی برای تزریق فرآیند پیری دارند - حداقل از نظر زیبایی شناسی. بوتاکس یک نوروتوکسین است که به طور موقت "از برقراری ارتباط بین اعصاب و عضله جلوگیری می کند" ، متخصص پوست ، مارا وینستین ، MD توضیح می دهد. به عبارت دیگر ، بوتاکس عضله تزریق شده را فلج می کند ، معمولاً به مدت سه تا شش ماه. وینستین می گوید: "بنابراین ، اگر سعی کنید اخم کنید ، نمی توانید ، که چیز بدی نیست".
وی می افزاید که برخی مطالعات در حقیقت نشان داده اند که درمان های منظم با نوروتوکسین می تواند باعث تقویت خلق و خو و مبارزه با افسردگی شود. بوتاکس تاثیر کمی در لیفت صورت دارد.

برای اهداف ضد پیری به طور خاص ، پزشکان از بوتاکس برای درمان دو نوع چین و چروک استفاده می کنند: ایستا و پویا. خطوط استاتیک چین و چروک های عمیقی است که پس از چند دهه اخم ، لبخند و بالا بردن ابرو در صورت افراد نقش می بندد ، در حالی که چین و چروک های پویا فقط در صورت ایجاد حالت چهره قابل مشاهده است. وینستین می گوید: "هدف از درمان این است كه به طور كلی از ایجاد خطوط استاتیك جلوگیری شود." "با این حال ، اگر از قبل خطوط ساکن دارید ، درمان های منظم با نوروتوکسین (و ماده پرکننده) مطمئناً می توانند ظاهر را نرم کنند و در بعضی موارد ، آنها را در طولانی مدت از بین ببرند."

هرچند این نکته وجود دارد: از آنجا که این دارو فقط 30 سال است که وجود دارد ، داستان های زیادی در مورد اثرات طولانی مدت بوتاکس وجود ندارد. برای یافتن پاسخ ، ما با متخصصین پوست برتر مشورت کردیم.

در اینجا 7 نکته ای که باید درباره تزریق بوتاکس و تأثیر آنها بر بدن بدانید آورده شده است.

بوتاکس چگونه کار می کند

پس از سالها استفاده مداوم از بوتاکس ، عضلات شما آموزش می بینند که به همان حالت تهاجمی ، عبارات ایجاد چین و چروک را ایجاد نکنند. این به دو روش م :ثر است: اول ، وینستین می گوید: "اگر بعد از نوروتوكسین به احساس حركت كمتری در پیشانی عادت كنید ، در هنگام از بین رفتن سم بیشتر از انجام حركت آگاه خواهید شد."

آگاهی بیشتر از اصطلاحات خود به شما کمک می کند تا از اخم بیش از حد ، پوزن زدن و بالا آوردن ابرو در حرکت به جلو جلوگیری کنید.

اگر 20 سال پاها را تکان نمی دادید ، در نهایت عضلات جمع می شوند و کاملاً ضعیف می شوند. همین اتفاق می تواند برای عضلات صورت شما بیفتد. جراح پوست افسانه ای پاتریشیا وکسلر ، MD می گوید: "اگر به طور منظم ، در مدت زمان طولانی و بدون وقفه استفاده شود ، در نهایت عضله دچار آتروفی می شود". این بدان معنا نیست که کل صورت شما دچار آتروفی می شود. وکسلر ادامه می دهد: "از آنجا که بوتاکس در مکان های گوناگون صورت تزریق می شود ، در نهایت فقط عضلات تحت درمان دچار آتروفی می شوند و باعث می شود عضلات دیگر حجم کامل را حفظ کنند.

طبق گفته دکتر میشل فاربر از گروه پوست سازی شوایگر در شهر نیویورک ، بنابراین ، نه ، صورت شما سنگ سرد به نظر نمی رسد. "ماهیچه های زیادی وجود دارد که تمام وقت در حال کار هستند تا بیان طبیعی صورت را فراهم کنند." وی می افزاید: "اگر از بوتاکس فاصله بگیرید ، عضلات قدرت خود را بازیابند." او می گوید

بیشتر بخوانید: کتری قوری ، قیمت جک هیدرولیک ، چسب کاشی ،

بوتاکس ممکن است باعث نازک شدن پوست شود

وکسلر می گوید که برخی از بیماران در کلینیک زیبایی از نازک شدن قابل مشاهده پوست پس از سالها استفاده از بوتاکس شکایت دارند. این ممکن است به معنای قرار گرفتن رگهای زیر پوستی بین مناطق با ضخامت طبیعی باشد. این معمول نیست ، اما وکسلر می گوید بیمارانی که بوتاکس را "خیلی زود" شروع می کنند ، مانند اوایل 20 سالگی ، می توانند در معرض این عارضه جانبی قرار بگیرند. در این موارد ، "پوست پیشانی [می تواند] زودرس لاغر شود و عضلات ضعیف تر شوند." گاهی اوقات ، پس از سالها استفاده ، این حتی می تواند به ظاهر سنگین تر شدن ابروها و پلک ها منجر شود ، "سموم در واقع ادامه کار را دشوارتر می کند."

فاربر می گوید: "بحث در مورد یک رژیم مناسب پوست و یکپارچه سازی ضد آفتاب روزانه می تواند این خطر را کاهش دهد."

بوتاکس می تواند منجر به تغییر رنگ یا بافت خفیف شود


باز هم ، معمول نیست ، اما وکسلر می گوید که با نازک شدن پوست ، برخی از بیماران متوجه "یک موج دار شدن پوست روی ماهیچه های تحت درمان" می شوند ، و همچنین تغییر رنگ. او می گوید: "در حالت بیان ، حتی ممکن است پیشانی مانند تپه ها و دره ها به نظر برسد."

خوشبختانه ، این اثر جانبی کاملاً قابل پیشگیری است. وکسلر می گوید: "با تغییر الگوی تزریق می توان مقادیر کمتری از سم را در توزیع یکنواخت تری برای دستیابی به اثر یکسان بدون این مشکل یا متوقف کردن سم برای مدت زمان طولانی ، جلوگیری کرد."

ممکن است به مرور زمان به بوتاکس کمتری نیاز داشته باشید

سالها استفاده از بوتاکس ممکن است به این معنی باشد که شما به مرور زمان کمتر به تعمیر و نگهداری نیاز خواهید داشت. فاربر می گوید: "با فرکانس و مقدار مناسب ، ماهیچه های شما قدرت کمتری پیدا می کنند و ممکن است شما به اندازه بوتاکس نیاز نداشته باشید و یا به طور مکرر به آن نیاز نداشته باشید." "هنگامی که عضلات شما آموزش دیده اند که حرکت نکنند ، به روند پیری و جلوگیری از چین و چروک کمک می کند."

اثرات پس از توقف شما ادامه خواهد یافت


"بسیاری از افراد می ترسند که با متوقف کردن بوتاکس صورت آنها به طور چشمگیری چین و چروک شود. اگر ادامه دهید ... اگر عضلات بوتاکس فعال نباشند ، عضلات از استفاده خارج می شوند می توانند روند پیری را به تأخیر بیندازند ؛ این باعث کاهش حین تزریق می شود و باعث کند شدن شکل گیری چین و چروک می شود. ، "فاربر توضیح می دهد. به عبارت دیگر ، پوست شما برای جبران زمان از دست رفته یک شبه خطوط ایجاد نمی کند - بسته به مدت زمانی که رژیم بوتاکس را حفظ کرده اید ، نسبت به سن خود همچنان سالها جوانتر به نظر خواهید رسید.

بوتاکس طولانی مدت باعث روشن شدن پوست و کاهش چین و چروک می شود
زن که صورت را لمس می کند و لبخند می زند

گذشته از آنچه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت از بوتاکس اتفاق بیفتد ، یک چیز مطمئناً این است: "دبرا جلیمان ، دکتر نیویورک ، نوید می دهد:" اگر 10 سال بطور مداوم بوتاکس دریافت کنید مطمئناً بسیار جوان تر به نظر می رسید و چین و چروک کمتری خواهید داشت. متخصص پوست مستقر در شهر و نویسنده Skin Rules: Secrets of Trade از یک متخصص پوست برتر نیویورک. "پوست شما بسیار نرم تر به نظر می رسد و از خطوط ظریف و چین و چروک های عمیق بسیار کاسته می شود."

وینستین موافقت می کند و می افزاید: "شما می توانید بدون داشتن چین و چروک در پیشانی ، گلابلا یا دور چشم ، با داشتن تمایل به ایجاد آنها ، پیر شوید. این زیبایی بوتاکس است." (FYI ، گلابلا آن قسمت صاف پیشانی شما در بالا و بین ابرو است).

قبل از جهش ، در اینجا 5 نکته مهمی آورده شده است که باید قبل از بوتاکس بدانید.

https://www.byrdie.com/long-term-effects-of-botox


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

پیش از انجام لیفت صورت با نخ حتما باید یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید تا مشخص شود که آیا شما کاندید مناسبی بررای انجام لیفت صورت با نخ هستید یا خیر. ممکن است متخصص پوست لیفت صورت با نخ را در کنار روشهایی مانند تزریق ژل یا چربی برای شما مناسب بدان


برای بیمارانی که مشکلات کشش پوستی ملایم تری دارند ، می توان لیفت صورت مینی را به جای لیفت صورت کامل انجام داد. جراح شما از برش های کوچکتر برای بلند کردن عضله و بافت ، از بین بردن چربی اضافی و بالا بردن یا اصلاح پوست اضافی استفاده خواهد کرد. نتیجه مینی صورت کمتر از عمل لیفت صورت کامل چشمگیر است ، اما برای برخی از افراد ، ممکن است بهترین راه حل برای سفت شدن گونه ها باشد.

درمان های جراحی غیر جراحی پوست


درمان های جراحی غیر جراحی پوست به شما کمک می کند تا بدون جراحی رنگ پوست را برطرف کنید. داشتن انتظارات واقع بینانه بسیار مهم است ، زیرا نتایج حاصل از این درمان ها در مقایسه با درمان های جراحی معمولاً خفیف است. این شامل:
در این روش از فناوری اولتراسوند برای کاهش اثرات زمان و جاذبه بر روی پوست استفاده می شود. علاوه بر غیر تهاجمی بودن ، برای تحریک تولید کلاژن عمل می کند ، پوست را به تدریج با سرعت بدن بلند می کند و همچنین باعث صاف شدن خطوط و چین و چروک های ابرو ، گردن و دکلته می شود. ممکن است بلافاصله تفاوت را مشاهده کنید ، با این حال ، بیشتر نتایج تقریباً سه تا نه ماه طول می کشد.

در جایی بین درمان های جراحی و غیر جراحی ، درمان های کم تهاجمی وجود دارد. آنها به طور معمول تحت بی حسی موضعی انجام می شوند و در مقایسه با جراحی زمان بهبودی کمتری دارند. این روش های درمانی معمولاً کمتر از جراحی م ،ثر هستند ، اما از درمان های غیر جراحی م moreثرتر هستند.

بیشتر بخوانید: کتری قوری ، قیمت جک هیدرولیک ، چسب کاشی ،

سفت شدن پوست زیر پوست 


چندین دستگاه پزشکی کم تهاجمی وجود دارد که برای رسیدن به درجه محدودی از سفت شدن پوست ، انرژی حرارتی را در زیر پوست اعمال می کنند. شناخته شده ترین دستگاه به نام ThermiTight از انرژی فرکانس رادیویی (”RF”) برای تحریک تولید کلاژن برای صاف و سفت شدن پوست افتاده استفاده می کند. از یک کاوشگر کوچک برای استفاده از انرژی گرمایی به بافت های زیر پوست استفاده می شود. دمای بافت و پوست به طور مداوم برای ایمنی کنترل می شود. این روش معمولاً سریع و آسان انجام می شود ، در حالی که بیماران از بین می روند و تقریباً هیچ وقت از کار نمی افتد.

برای برخی از بیماران ، سفت شدن پوست باعث از بین رفتن کاملاً رنگ چهره جوان نمی شود. کاهش حجم در گونه ها ، اثرات پیری را بزرگتر می کند.

دوباره پر کردن: بازگرداندن حجم از دست رفته
روش های درمانی زیر از محبوب ترین گزینه ها هستند. بین درمان هایی مانند لیزر موهای زائد صورت و لیفت باید حداقل دو هفته فاصله باشد.

پرکننده های غیر قابل انعطاف


پرکننده هایی مانند Restylane یا Juvederm یک راه حل ایده آل و غیر جراحی برای از دست رفتن حجم صورت و شلی پوست صورت است. پرکننده ها همچنین به منظور صاف کردن چین و چروک های عمیق صورت و خطوط برجسته کمتر هستند. خاصیت ارتجاعی پوست ، و خطوط طبیعی صورت ، از عوامل اصلی در نتایج فردی هستند.

همچنین بخوانید: فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، آموزش خوانندگی ، لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده

پیوند چربی


در برخی موارد ، انتقال چربی جراحی راه حلی برای گونه های توخالی است. جراح شما مقادیر بسیار کمی چربی از نواحی دیگر بدن (معمولاً معده یا ران) برداشته و چربی را به گونه ها منتقل می کند تا چربی جمع شود. این روش با تزریق ژل متفاوت است.
سرانجام ، برای برخی از افراد ، ایمپلنت ها بهترین راه حل برای نتایج ماندگارتر و چشمگیرتر هستند. اگر کاندیدای خوبی باشید ، جراح این روش درمانی را به شما پیشنهاد می کند.

دکتر توماس دبلیو لوب تمام این اقدامات و موارد دیگر را در مجموعه جراحی خصوصی خود در منهتن واقع در خیابان پنجم انجام می دهد. اگر شما علاقه مند به جوان سازی پوست در شهر نیویورک هستید و می خواهید در مورد درمان های ضد پیری مراقبت از پوست که توسط دکتر لوب انجام می شود بیشتر بیاموزید ، از شما دعوت می کنیم با شماره 212-327-3700 تماس بگیرید یا برای تعیین وقت مشاوره خصوصی با ما ایمیل کنید.

https://thomasloebmd.com/skin-care/7-fixes-for-drooping-cheeks/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1399
نویسنده : kimiagar

انتخاب کتری قوری مناسب می تواند به اندازه انتخاب چای مناسب برای یک موقعیت خاص چالش برانگیز باشد.
بیشتر دوستداران چای دوست دارند مجموعه ای از قوری ها و فنجان های مختلف در خانه داشته باشند ، منتظر استفاده از لحظه مناسب شوند. بعضی از آنها هرگز نور را نمی بینند ، زیرا ما "آنها را برای یک لحظه خاص نجات می دهیم" که هرگز نمی آید ، یا به دلیل اینکه استفاده از آنها کمی دشوار است - قوری روزمره ما نیست - و آنها به جای ابزار آشپزخانه تبدیل به اشیا decorative تزئینی می شوند.

اگر ممکن است ، من می خواهم خوانندگان را تشویق کنم نه تنها از آن قوری های قدیمی غبارآلود که در قفسه بالایی قرار دارند استفاده کنند ، بلکه مناسب را برای هر موقعیت انتخاب کنند. به عنوان مثال یک مکالمه بعد از شام می تواند بهانه مناسبی برای کمی نمایش و ارائه بهترین میهمانی ها به میهمانان ما در یک قوری کوچک ییکسینگ باشد که در کاسه های کوچک سرو می شود. نیازی نیست که مراحل مراسم چینی را به خاطر بسپارید ، فقط آرام باشید و به دوستان خود مهمان نوازی و ادب بدهید. همچنین ، یک ملاقات معمولی با دوستانتان ممکن است روزی شود که با پرهیز از فنجان های روزمره ، و لذت بردن از یک سرویس چینی زیبا ، به یاد بیاورید. شاید بتوانید در صورت وجود تاریخچه خانوادگی گلدان و فنجان ها را نیز به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید: بوتاکس پیشانی ، آب بند کننده ،

قوری مناسب

اگر فقط می خواهید با یک فنجان چای خوب خود را سرگرم کنید ، اول از همه شما می خواهید تصمیم بگیرید که با توجه به احساسات خود در آن لحظه ، با توجه به زمان روز یا آب و هوا (هوای سردتر) چای را دم کنید. به چای های گرمتر و گرمتر از آب و هوای گرم احتیاج دارد). پس از تصمیم گیری برای نوشیدن چای ، باید بهترین قوری را برای تهیه این چای انتخاب کنید.

احترام به آداب و رسوم محلی مناسب است. همانطور که مشخص است ، هر فرهنگ عادات و آداب و رسوم خاصی دارد که برای تهیه چای به گلدان ها و فنجان های خاصی احتیاج دارد ، بنابراین پیروی از این سنت ها می تواند جایگزین هنگام ارزیابی ظروف سفالی مورد استفاده باشد. من شخصاً از تهیه چای مراکش با استفاده از یک قوری نقره ای و فنجان های شیشه ای کوچک لذت می برم.

قوری هایی با اشکال ، رنگ و مواد مختلف وجود دارد. هنگام تمرکز بر خصوصیات ارگانولپتیک چای ، مواد مورد استفاده برای ایجاد گلدان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. هر ماده ویژگی های خاصی دارد که متناسب با انواع مختلف چای است. با این حال ، طبق سلیقه شخصی شما ، از هر قوری می توان برای هر نوع چای استفاده کرد. در انتخاب لوازم اتاق خواب نیز رعایت نکاتی مهم است.

قوری های سرامیکی بیشتر مناسب چای های سیاه و توله سگ است. مواد سرامیکی انتقال گرما کمی دارند و معمولاً قوری های ساخته شده از این ماده دارای دیواره های ضخیمی هستند ، بنابراین دمای آب را به خوبی حفظ می کنند. از آنجا که دمنوش های سیاه و چای در دماهای بالاتر از انواع دیگر چای ها دم می شوند ، استفاده از قوری های سرامیکی در بین لوازم آشپزخانه از دست دادن دما جلوگیری می کند و باعث می شود که مشروبات داخل گلدان برای مدت بیشتری گرم شوند.

قوری های چینی برای تهیه چای های سفید و سبز مناسب هستند. دیواره های آنها غالباً نازک تر از دیواره های ساخته شده از سرامیک است و در مقایسه با سایر مواد انتقال حرارت کمی دارند ، بنابراین دمای مشروبات الکلی چای را نیز به خوبی حفظ می کنیم اما به اندازه سرامیک ها. از آنجا که دماهای سفید و سبز در دماهای پایین دم می شوند ، استفاده از قوری های چینی مناسب ترین است.

بیشتر بخوانید: مراقبت از پوست ، قیمت جک هیدرولیک ، چسب کاشی ، تزریق ژل

قوری های شیشه ای برای دم کردن چای های نمایشی یا هر نوع چای مخصوصاً ارزش مشاهده را دارند. دیواره های گلدان های شیشه ای دارای ضخامت های مختلف هستند ، اما به طور کلی نازک هستند. در همه موارد ، شیشه به معنای از دست دادن گرما است ، اگرچه بسیار کمتر از گلدان های فلزی است. جذابیت بزرگ شیشه این است که برگها و رنگ دم کرده در هنگام دم کشیدن به وضوح قابل مشاهده است.

قوری های فلزی مانند قابلمه های آهنی یا نقره ای یا سرویس غذاخوری سرامیکی را می توان با هر نوع چای استفاده کرد. این گلدان ها به دلیل ترکیباتی که دارند ، گرما را به راحتی منتقل می کنند (دمای مشروب چای را خیلی زود از دست می دهند) و در صورت عدم رسیدگی دقیق ، می توانند دست های شما را بسوزانند. بهترین ها در داخل با مینا پوشانده می شوند ، بنابراین عطر و طعم فلزی گلدان به مشروب منتقل نمی شود. آنها می توانند به مرور اکسید شوند. باید اجازه داد تا در هوا خشک شوند.

به نظر من ، صرف نظر از انتقال حرارت - بسیار مهم وقتی که می خواهید چای خود را برای مدتی در گلدان نگه دارید - شکل باید به ریختگی هماهنگ و ظریف کمک کند. رنگ باید روحیه شما را همراهی کند. مواد باید با نوع چای دم کرده مطابقت داشته باشد. اما مهمتر از همه: قوری شما باید مطابق سلیقه شخصی شما باشد.

هر کدام که باشد ، با ارزش ترین چیز مراسم شخصی شما با چای است. قوری خود را انتخاب کنید ، چای درست کنید ، لذت ببرید.

https://worldteanews.com/market-trends-data-and-insights/choosing-right-teapot

مطالب دیگر سایت:

لیزر موهای زائد

چسب کاشی پودری

آموزش خوانندگی

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 2 دی 1399
نویسنده : kimiagar

 مزایای سالن زیبایی

خانم ها دوست دارند خودشان را زیباتر کنند. این دلیل است که آنها به طور منظم از کلینیک زیبایی ره یا بازدید می کنند. سالن های خدمات بسیاری از جمله خدمات مو ، پوست و بدن به مشتریان و مشتریان خود ارائه می دهند. با این حال ، مزایای زیادی در این بوتیک ها به دست می آورید که می تواند یک استرس واقعی ناشی از یکنواختی روزمره و زندگی کاری باشد.

مسکن استرس

با زندگی پرمشغله و برنامه های یکنواخت ، چرخش در اطراف بچه ها ، شوهر و خانه ، مهم کاهش استرس است. یکی از مهمترین مزایای مراجعه به سالن ، نازپروری است که دریافت می کنید. بعد از یک هفته پرتحرک بهترین مکان برای استراحت است. می توانید اوقات با کیفیتی را در آنجا ماساژ دهید یا موهای خود را حالت دهید.

بیشتر بخوانید: قیمت جک هیدرولیک ، آبگریز کننده نما ، آموزش خوانندگی ، لیزر موهای زائد

توصیه های سفارشی

شما در مورد نحوه مراقبت بهتر از پوست و بدن خود اطلاعات سفارشی دریافت می کنید. این سالن ها آرایشگران حرفه ای دارند که می توانند در مورد نحوه بهبود ظاهر ، سبک و سایر مراقبت های شخصی مرتبط و نیز درمان هایی مانند تزریق ژل راهنمایی های مفصلی به شما بدهند. آنها به شما کمک می کنند تا نیاز پوست و مو خود را درک کنید تا بتوانید از آنها به بهترین شکل مراقبت کنید.

محصولات با کیفیت

اینها محصولات ممتازی را ارائه می دهند که در فروشگاه های محلی خود پیدا نخواهید کرد. آنها از محصولات با کیفیتی که مناسب پوست و مو شما است استفاده می کنند. با این حال ، آنها محصولات زیبایی را نیز با قیمت های اسمی به فروش می رسانند. و نیز بخوانید : فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ،  آب بند کننده ، لوازم آشپزخانه

نگاه جدیدی پیدا کنید

استرس باعث آسیب به بافت قفل های شما می شود. بنابراین می توانید برای آبگرم یا موهای منظم به آنها مراجعه کنید. علاوه بر این ، آنها همچنین تعدادی از درمان های دیگر مو ، از جمله ، پرم ، سفید کردن ، و موهای زائد ، رنگ آمیزی و بازسازی مو را ارائه می دهند. با این حال ، آنها همچنین نکاتی را در مورد مراقبت بعد از مراقبت ارائه می دهند که احتمال آسیب رسیدن به فرار شما را کاهش می دهد.

مانیکور و پدیکور

مراقبت از دست و پاها مهم است. این برای بهداشت شخصی شما مهم است و همچنین ظاهر شما را تقویت می کند.

صورت

آیا استرس بر پوست شما آسیب می زند؟ اگر بله ، تهیه صورت بهترین راه حل است. متخصصان درمانی را بر اساس نیاز پوست شما برای شما سفارشی می کنند. داشتن صورت بهترین راه برای آرامش و جوان سازی پوست است. علاوه بر این ، همچنین به شما کمک می کند تا با علائم پیری ، لکه ها و آکنه مقابله کنید.

Suede Salon بهترین سالن زیبایی ساکرامنتو است. ما انواع خدمات زیبایی مانند تزریق چربی را به مشتریان خود ارائه می دهیم ، از جمله ، ماساژ ، صورت ، درمان مو و موارد دیگر.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که در صورت اجاره با ارائه دهنده وام خود یا صاحبخانه خود مشورت کنید که در واقع مجاز به انجام تجارت مو و زیبایی خود از خانه هستید. در برخی شرایط ، شرایط اجاره نامه یا قرارداد اجاره شما ممکن است اجازه کار در خانه را ندهد ، بنابراین این اولین تماس تلفنی خود باشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در هنگام انتقال خانه ، ممکن است لازم باشد مالیات سود سرمایه را از بخشی از دارایی خود که برای تجارت خود استفاده کرده اید پرداخت کنید.

همچنین بخوانید : انگشتر طلا ، چسب کاشی پودری ، لوازم اتاق خواب

"برای یک متخصص بهداشت و ایمنی ترتیب دهید تا در سالن خانه شما بگردد و اطمینان حاصل کند که سازگار است و همه چیز به درستی ذخیره شده است"



بیمه استاندارد خانگی سالن خانه شما را پوشش نمی دهد ، بنابراین باید با شرکت بیمه خود در تماس باشید. اگر این کار را نکنید ، در صورت ادعا می توانید متوجه شوید که آنها از پرداخت خودداری می کنند.

اگر انبارهای زیادی در خانه خود دارید - از لاک ژل و واکس گرفته تا شامپو و رنگ مو - این می تواند حق بیمه شما را افزایش دهد زیرا ممکن است بیمه گران شما را در معرض خطر آتش سوزی یا سرقت ببینند.

برای تأمین کلیه محصولات و تجهیزات ممکن است لازم باشد بیمه مشاغل جداگانه تهیه کنید. این می تواند شامل بیمه مسئولیت شخصی در صورت آسیب دیدگی مشتری در خانه شما ، بیمه مسئولیت محصول و بیمه مسئولیت ریسک درمان زیبایی باشد. برای جزئیات بیشتر ، با یک شرکت بیمه متخصص در صنعت زیبایی و زیبایی صحبت کنید.


اگر انتظار مشتری های زیادی دارید یا می خواهید تجارت پیوند مو  و یا بوتاکس پیشانی را تبلیغ کنید ، احتمالاً باید از شورای محلی خود اجازه بگیرید. همچنین ممکن است لازم باشد که برای سالن زیبایی در خانه خود ، نرخ تجارت خود را به شورا پرداخت کنید. برای جزئیات بیشتر وب سایت gov.uk را بررسی کنید.


ترتیب یک متخصص ایمنی و بهداشت را بدهید تا در سالن خانه شما بگردد و مطمئن شود که مطابقت دارد و همه چیز به درستی ذخیره شده است. این اطلاعات مفید را از سازمان صنعت مو و زیبایی در مورد سلامت و ایمنی برای تجارت خود بررسی کنید.
اگر برای مشتریان خود رادیو ، لیست پخش یا CD پخش می کنید ، به مجوز موسیقی ویژه ای نیاز خواهید داشت. بدون وجود این ، می توانید با جریمه نقدی روبرو شوید ، اگرچه می توانید موسیقی بدون حق امتیاز را بدون مجوز پخش کنید.


داشتن مزایای داشتن مو و سالن زیبایی در خانه را از دست ندهید. اگر تنها تجارت خانه ای دارید ، می توانید در اظهارنامه مالیاتی ارزیابی خود ، برخی هزینه های کسب و کار را مطالبه کنید. این موارد شامل مالیات شورا ، گرمایش و تماس های تلفنی شماست.


در حالی که کار در خانه مزایای زیادی دارد ، همچنین می تواند به معنی خاموش کردن کار در پایان روز کاری دشوار باشد.

برای مقابله با این مسئله ، سعی کنید یک شکاف واضح (چه از نظر جسمی و چه از نظر روانی) بین محل متوقف شدن کار و خانه خود ایجاد کنید. این می تواند شامل تصمیم گیری صریح در مورد ساعات کاری شما باشد ، جایی که مشتری مجاز است و کجا مجاز نیست و در صورت امکان ، فقط یک ورودی دارد که مشتریان می توانند از آن استفاده کنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 23 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

پس از تعیین پارامترهای قدرت سوکت ، مسیر حرکت جرثقیل و نحوه نصب آن ، می توانید جرثقیل را سفارش دهید. قیمت جک هیدرولیک نیز بر اساس این سه عنصر است. کلیه جرثقیل های ساخته شده در محدوده هیدکالا دارای ضمانت ساخت هستند. جرثقیل ها از نظر فشار و حرکت قبل از تحویل و در کارگاه آزمایش می شوند. با توجه به اینکه کلیه قطعات بالابر هیدرولیکی باید ساخته شوند. ساخت جک به زمان تحویل نیاز دارد. برای قیمت ، زمان ساخت و نحوه سفارش محصول می توانید با کارشناسان ما در گروه هیدکالا تماس بگیرید.

https://www.thomasnet.com/articles/materials-handling/how-hydraulic-jacks-work/

نکات اصلی و مهم در انتخاب قطعات برای وینچ هیدرولیک

1) سوکت سیلندر باید قسمت اصلی جرثقیل باشد. دارای ضخامت کافی (جوش لوله) برای ماشینکاری و تحمل فشار است. قسمت داخلی سیلندر جک باید کاملاً متحجر و صیقل خورده باشد و نباید هیچ ارتفاع و بلندی داشته باشد. 2) شیر جک هیدرولیک باید با آبکاری کروم پوشانده شود تا با گلوی جک بهتر مهر و موم شود و هیچ گونه نشت یا نشتی روغن در سیستم وجود نداشته باشد. 3) پرس داخلی باید مطابق با استاندارد بسته بندی ضد خوردگی انجام شود. 4) مهر و موم و بسته بندی روی پیستون باید از اندازه استاندارد و با بهترین کیفیت از مواد مقاوم در برابر سایش انتخاب شود. 5) درب پایین جرثقیل باید از طریق نخ و جوشکاری به سیلندر اصلی متصل شود. 6) درب جک حلق باید مطابق بسته بندی استاندارد جک گلو تولید و با بدنه سیلندر مهر و موم شود تا نشتی رخ ندهد. 7) مهر و موم و بسته بندی درب دریچه بالابر باید از مواد مقاوم در برابر خوردگی با اندازه استاندارد و با بهترین کیفیت ساخته شود.

همچنین بخوانید : آموزش خوانندگی و ساخت اولین تک آهنگ


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: جک هیدرولیک ,
تاریخ : دو شنبه 17 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

شن و ماسه

سیمان شن و ماسه از سیمان پرتلند معمولی (OPC) و شن و ماسه تشکیل می دهد. OPC برای رندر و سنگ تراشی استفاده می شود در حالی که شن و ماسه به طور معمول ماسه رودخانه است ، که کنترل اندازه ، تمیز بودن و کیفیت دانه سخت است.

ناراحتی برای کار کردن

.OpC به صورت کیسه های کوچک در می آید و شن و ماسه باید به مقدار زیاد خریداری شود ، که به طور گسترده ای مناطق ذخیره سازی را اشغال می کند. OPC و شن و ماسه باید برای مخلوط شدن به منطقه دیگری منتقل شوند و فرآیند کثیف و غبارآلود . باشد. کاشی ها قبل از اینکه با سیمان شن و ماسه ریخته شوند ، باید حداقل یک روز در آب خیسانده شوند و این زمانبر است. استفاده از چسب کاشی آماده نیز ممکن است.

وقت گیر و ناکارآمد

استفاده از کاشی های ماسه ای به روش سنتی استفاده از مخلوط سیمان شن و ماسه در پشت کاشی ها است ، بنابراین این کار باید یک بار با یک کاشی انجام شود.

مشکل زیبایی و رفع پیوند

بدون افزودنی برای کمک به نگهداری آب ، مخلوط سیمان شن و ماسه سریع خشک می شود و سپس باعث می شود تا کاشی ها پس از چیده شدن مشکل شوند. این امر منجر به مشکل زیبایی خط کاشی ها و همچنین مقاومت پیوند ضعیف می شود که بعداً دلیل عدم پیوند کاشی ها خواهد بود. گذاشتن کاشی به روش سنتی با استفاده از مخلوط سیمان ماسه در توده پشت کاشی ها باعث ایجاد حفره هایی در زیر کاشی ها می شود و آب می تواند از آن عبور کند. این مشکل لکه سفید ایجاد می کند. علاوه بر این ، کاشی در منطقه بدون هیچ نوع چسب شکننده خواهد بود.

محدودیت کاربرد

مقاومت پیوند ضعیف مخلوط ماسه و سیمان در اثر آلودگی در ماسه و نسبت نامشخص مخلوط ایجاد می شود. علاوه بر این ، محدودیت هایی برای استفاده از مخلوط برای کاشی زیر در شرایط زیر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: طول عمر لیزر موهای زائد ، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، آموزش خوانندگی ،

کاشی کم جاذب


گرانیتو با اندازه 60 60 60 سانتی متر یا بیشتر
موزاییک شیشه ای - روی لایه های صیقلی
روی کاشی های موجود
روی بسترهایی که در معرض حرکت هستند
در مناطق با فشار و ضربه بالا


هدر رفتن مواد

برای بدست آوردن مکانیزم اتصال آن ، باید از لایه ضخیم مخلوط ماسه و سیمان برای کاشی کاری به صورت دسته ای و / یا تنظیم سطح کف استفاده شود. سپس بارهای بیشتری بر روی سازه وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، از آنجا که مخلوط سریعتر از برنامه خشک می شود ، هدر رفت مواد وجود دارد. بوتاکس پیشانی را نیز بخوانید.

استفاده از چسب کاشی آماده

چسب کاشی پودری آماده شده و به طور خاص از OPC ، شن و ماسه ریز انتخاب شده و مواد افزودنی فرموله می شود تا خواص اساسی آن برای کاشی کاری را بهبود بخشد. از چسب کاشی با کارایی بالا می توان برای کاشی کاری روی کاشی های موجود ، روی سیمان صیقلی ، روی بسترهای چوبی (با استفاده از آستر) یا سایر لایه های مخصوص استفاده کرد.

آسان برای استفاده

استفاده از چسب کاشی بسیار آسان است ، فقط بعد از مخلوط شدن با آب آماده استفاده خواهد بود. محصول کیسه ای آن را برای فرآیند حمل و نقل ، تأمین گرد و غبار کم و فضای کار تمیز مناسب می کند. برای خیساندن کاشی ها لازم نیست ، فقط جعبه آنها را بردارید و آنها را بچینید.

سریع

ماله شکاف دار به طور معمول و کارآمد برای استفاده از مخلوط چسب کاشی در مساحت حدود 1 مترمربع استفاده می شود. سپس کاشی ها به طور مداوم بر روی چسب شکاف زده می شوند و به سرعت در خطوط تنظیم می شوند. و نیز بخوانید : لیزر موهای زائد

کیفیت کار

0 زمان مناسب برای چسباندن کاشی اجازه می دهد تا کاشی ها در یک بازه زمانی خاص به راحتی تنظیم شوند. باعث می شود کاشی ها در یک ردیف قرار بگیرند و به زیبایی ظاهری نهایی برسند. استفاده از چسب کاشی با ماله شکاف دار باعث گسترش کامل در پشت کاشی ها می شود و بسیاری از مشکلات مانند کاشی های شکسته esp را کاهش می دهد. در گوشه ، تراوش آب ، و لکه یا گل آذین. تماس کامل چسب با پشت و بستر کاشی استحکام اتصال قوی و کاشی کاری طولانی مدت را فراهم می کند.

تنوع کار

چسب های کاشی مطابق با کاربردهای خاص مانند کاشی کاری ، موزاییک شیشه ای ، گرانیت سایز بزرگ (از 60 60 60 سانتی متر) ، قرار دادن کاشی بر روی لایه های صیقلی ، روی سیستم دیوار خشک ، روی کاشی های موجود بدون برداشتن آنها ، بر روی مناطق خارجی ، مناطق پارکینگ ، مناطق صنعتی ، در استخرهای شنا و موارد دیگر.

و نیز بخوانید : لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده ، تزریق ژل ، لوازم اتاق خواب ، انتخاب گردنبند مناسب ، انتخاب لباس مناسب برای کار

دلایل اقتصادی

کاشی کاری با استفاده از چسب کاشی با ماله بریده به مقدار کمتری مواد نیاز دارد. لایه چسب بسیار نازک تر از مخلوط سیمان شن و ماسه است ، و این منجر به بار کمتری به ساختار ساختمان می شود. از یک کیسه چسب کاشی 20 کیلوگرمی می توان برای کاشی کاری در سطح متوسط 4 - 5 متر مربع استفاده کرد. یک کیسه چسب کاشی 25 کیلوگرمی می تواند برای کاشی کاری به طور متوسط 6 - 7 متر مربع استفاده شود. برای پوشش نمای ساختمان از آبگریز کننده نما استفاده کنید.

پوشش منطقه به صافی بستر ، ابزار کار و مهارت کاشی کاری ها بستگی دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: پوشش کف , پوشش دیوار , چسب کاشی , چسب سرامیک , نصب کاشی , استفاده از چسب کاشی و سرامیک ,
تاریخ : یک شنبه 16 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

آیا موهای زائد با لیزر برای همیشه ماندگار است؟ 

خواه یک متخصص زیبایی برای موم ماهانه خود مراجعه کنید یا اصلاح زیر دوش را ترجیح می دهید ، این واقعیت را نمی توان انکار کرد که حذف مو می تواند یک کار خسته کننده باشد. خوشبختانه ، یک راه حل دائمی تر برای از بین بردن مو وجود دارد (و شاید شما هم در مورد آن شنیده باشید!): لیزر موهای زائد. فناوری لیزر پشت درمانها طی سالهای گذشته پیشرفت کرده است ، و همینطور دقت و کارایی لیزرها نیز پیشرفت کرده است - این بدان معناست که حتی اگر 10 سال پیش برای یک دوره درمان پول جمع کنید ، امروز ممکن است نتایج بهتری را تجربه کنید.

چه کسانی نباید لیزر مو انجام دهند


چنانچه سابقه بیماری یا مصرف داروی خاصی را دارید باید پیش از اقدام به لیزر موهای زائد  پزشک خود را در جریان قرار دهید. در ضمن چنانچه فردی دارای سابقه موارد زیر باشد ممکن است کاندید مناسبی برای انجام لیزر مو نباشد و یا حتماً باید تحت شرایط خاص و کنترل شده از لیزر استفاده کند:

افرادی که باردار هستند
افرادی که اختلالات هورمونی دارند
کسانی که از داروهایی مثل ماینوسیکلین ، روآکوتان ، داکسی سیکلین ، تتراسیکلین استفاده می کنند.
آکنه ، آفتاب‌ سوختگی ، احساس سوزش ، درد و یا هر‌گونه مشکلات پوستی

بیشتر بخوانید : فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، خوانندگی ، لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده ،

اما قبل از اینکه ما در مورد اینکه آیا لیزر موهای ناخواسته شما را برای همیشه از بین می برد یا خیر ، بررسی کنیم ، مهم است که درک کنیم که چگونه موهای زائد با لیزر کار می کند. کریس جی ادیگون ، MD ، FAAD ، متخصص پوست و پوست دارای مجوز از هیئت مدیره در پوست مرکز لیزر چپل هیل. "این گرما به فولیکول های تولید کننده مو آسیب می رساند و از این طریق رشد بیشتر مو را از آن فولیکول جلوگیری می کند."

آماده هستید موهای سرسخت خود را دور بزنید؟ خوب ، شما به جای درست آمده اید. قبل از شروع به لیزر  ، نکات مثبت افراد را بخوانید.

موهای زائد با لیزر چه مدت طول می کشد؟


با مراقبت و نگهداری مناسب ، بسیاری از مشتریان نتایج بدون مو را تجربه می کنند که سالیان سال ادامه دارد. رحمینوف ، که می گوید جلسات معمول لمس کردن به مشتریان کمک می کند تا موهای ناخواسته بدن رشد نکنند ، می گوید: "بیشتر افراد پس از انجام مراحل اولیه لیزر موهای زائد بدون مو می مانند." سام راخمینوف ، بنیانگذار Infinity Laser Spa در شهر نیویورک می گوید: "برخی از بیماران پس از درمان اولیه خود به مدت 5 سال به جلسه لمس نیاز نخواهند داشت ، در حالیکه برخی دیگر سالی یک جلسه به این جلسه احتیاج دارند."

اما اگرچه درمان های لیزر برای از بین بردن موهای زائد ممکن است در از بین بردن موهای فعلی بدن موفقیت آمیز باشد ، اما این بدان معنا نیست که یک دور جلسات قطعاً روی رشد مجدد در آینده تأثیر بگذارد. دکتر آدیگون می گوید: "ما با گذشت زمان در مناطق جدیدی از بدن خود موهای ضخیم تر / تیره تری ایجاد می کنیم ، بنابراین ممکن است در طی سال ها درمان و لمس صورت لازم باشد."

بسیاری از مشتریان می توانند چند سال بدون دیدن رشد موی جدید بروند. با این حال ، کارشناسان به مشتریان توصیه می کنند که برای جلوگیری از رشد مجدد موهای بدن ، جلسات نگهداری سالانه را رزرو کنند. کریستین کاراولاس ، بنیانگذار لیزر موهای زائد رومئو و ژولیت در شهر نیویورک می گوید: "درمان های نگهداری ممکن است یک یا دو بار در سال انجام شود." اگر منطقه درمان رشد موی هورمونی را تجربه کند ، ممکن است به سه تا چهار جلسه نگهداری سالانه نیاز داشته باشید تا خود را بدون مو حفظ کنید. دکتر آدیگون می گوید: "ممکن است موهای صورت به دلیل نوسانات هورمونی در طول سال نیاز به لمس بیشتری داشته باشند." اگر در حال انجام تزریق ژل هستید ، لیزر موی صورت انجام ندهید.

آیا واقعاً دائمی است؟


قبل از اینکه وقت و هزینه خود را برای درمان های لیزر موهای زائد سرمایه گذاری کنید ، طبیعی است که س questionsال کنید و از خود بپرسید که این درمان ها چه مدت طول می کشد؟ طبق FDA ، لیزر موهای زائد یک روش کاهش رشد مو است. رحمینوف می گوید: "این می تواند رشد مو را تا 90٪ در ناحیه تحت درمان کاهش دهد و احتمال نتایج دائمی وجود دارد."

بسیاری از مشتریان نتایج دائمی یا نزدیک به دائمی را تجربه خواهند کرد. با این حال ، توجه به این نکته مهم است که رشد موهای جدید و تغییرات هورمونی می توانند به مرور موهای جدیدی ایجاد کنند ، که می تواند به یک درمان لمسی نیاز داشته باشد. دکتر آدیگون می گوید: "ما با گذشت زمان در مناطق جدیدی از بدن خود موهای ضخیم تر / تیره تری ایجاد می کنیم ، بنابراین ممکن است در طول سال ها درمان ها / لمس ها لازم باشد."

در حالی که می توانید از خط بیکینی تا لب فوقانی تا زیر بغل لیزر کنید ، رشد مو جدید در مناطقی که رشد هورمونی مو را تجربه می کنند بیشتر دیده می شود. دکتر آدیگون می گوید: "مناطقی که تحریک هورمونی کمتری به فولیکول های همسایه دارند ، رشد کمتری را نشان می دهند." کاراولاس ، که به مشتریان می گوید که مناطق هورمونی ممکن است جلسات بیشتری بخواهند ، می گوید: "مناطق غیر هورمونی مانند پا ، بیکینی و زیر بغل بهترین نتیجه را دارند."

تغییراتی مانند نوسانات هورمونی در دوران بارداری یا حتی دارو می تواند به رشد موهای جدید کمک کند. راخیمنوف می گوید: "عواملی مانند چرخه رشد مو ، ژنتیک و دارو نیز می توانند روی رشد مجدد تأثیر بگذارند." پیش از انتخاب لوازم اناق خواب این را نیز بخوانید.

چه مدت طول می کشد تا نتایج را مشاهده کنید؟


مشتریان بعد از چند جلسه اول شروع به دیدن نتایج امیدوارکننده می کنند ، اما برای دستیابی به پیشرفت پایدار ، تکمیل تعداد درمان های مشخص شده توسط تکنسین خود مهم است. کاراوولاس می گوید: "معمولاً شش جلسه به فاصله شش تا هشت هفته نیاز است."

دقیقاً مانند موهای سر ، موهای بقیه بدن ما نیز به صورت چرخه رشد می کنند - این بدان معناست که همه به یکباره وارد نمی شوند. به همین دلیل برای گرفتن هر فولیکول مو در مرحله رشد ، چندین جلسه لازم است. دکتر آدیگون می گوید: "یک فولیکول مو در حال رشد در معرض لیزر است ، بنابراین همه فولیکول ها در هر روش درمانی حساس نیستند." درمان های صورت ، پشت ، شکم و کشاله ران. او می گوید: "به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه از قلب دور باشد ، درمان ها نیز باید از هم جدا شوند." در اینجا بخه تمام سوالات لیزر مو پاسخ می دهیم.

اگر قبلاً دور درمانی لیزر را پشت سر گذاشته اید و از نتایج راضی نیستید ، زمان جلسات می تواند مانع روند کار شود. اگر جلسات خود را خیلی نزدیک به هم برنامه ریزی می کنید و سعی می کنید به درمان های لیزر موهای زائد بپردازید ، این می تواند در طولانی مدت نتایج شما را تحت تأثیر قرار دهد. دکتر آدیگون می گوید او بیمارانی را می بیند که رشد مجدد مو را تجربه می کنند ، وقتی "آنها برای درمان خود خیلی سریع باز می گردند و بنابراین تعداد بیشتری از موهای حساس برای درمان در دسترس هستند". در این موارد ، تکنسین در مرحله رشد نمی تواند موها را بگیرد.

برای چه کسانی بهتر کار می کند؟


یک تصور غلط رایج در مورد لیزر موهای زائد این است که فقط در افرادی که موهایشان تیره و پوست روشن است کار می کند ، اما ما خبرهای خوبی دریافت کرده ایم: پیشرفت های فنی اکنون امکان درمان انواع رنگ پوست را برای تکنسین ها فراهم می کند. تنها صید؟ برای هر رنگ مو نمی توان همین حرف را زد. دکتر آدیگون می گوید: "کسی که موهای رنگی ندارد ، کاندیدای مناسبی نیست و لیزر موهای زائد روی موهای خاکستری ، سفید ، بلوند یا قرمز کار نمی کند." این به این دلیل است که موها هیچ رنگدانه ای برای هدف قرار دادن لیزر ندارند - بنابراین منطقی است که موهای تیره و درشت به بهترین شکل به این نوع درمان پاسخ می دهند.

وقتی فناوری لیزر برای اولین بار معرفی شد ، برای افرادی که پوست تیره دارند گزینه ای نبود. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی ، تا زمانی که طول موج لیزر مناسب باشد ، اکنون برای همه رنگ پوست ایمن و موثر است. با طول موج صحیح ، لیزر می تواند ملانین را هدف قرار داده و فولیکول مو را صفر کند. دکتر آدیگون ، که در عمل خود از لیزر استفاده می کند ، می گوید: "SplendorX می تواند انواع پوست را درمان کند و روی رنگ های پوست عمیق عمل کند."

و نیز بخوانید : گردنبند طلا ، انتخاب لباس مناسب برای کار

راخمینوف می گوید: تکنسین های واجد شرایط قادرند رنگ های تیره تر پوست را با لیزر درمان کنند که "می تواند با اطمینان تمام انواع پوست را با قرار دادن انرژی در عمق درم و بدون اتکا به ملانین برای درمان آن درمان کند". برای نام برخی از دستگاه هایی که به ارائه دهندگان خدمات اجازه می دهد بر روی فولیکول مو تمرکز کرده و پوست تیره تر را با خیال راحت درمان کنند آماده هستید؟ اینها شامل دستگاههای جدیدتر 1064 نانومتری مانند لیزرهای SplendorX ، Cutera Excel HR 1064 و لیزرهای Sciton Joule 1064 هستند.

صرف نظر از رنگ پوست ، شما همیشه باید تکالیف خود را انجام دهید و در مورد نوع لیزر مورد استفاده قبل از درمان صحبت کنید. دکتر آدیگون می گوید: "اگر بیمار دارای پوست رنگدانه ای است ، باید مراقب باشد لیکن لیزر با طول موج دارای لیزر با طول موج باشد."

از درمان لیزر موهای زائد چه انتظاری دارم؟


یک جلسه لیزر موهای زائد می تواند به قدری سریع باشد که بتوانید در ناهار خود را فشرده کنید ، اما مدت زمان آن c

پس از اولین جلسات خود نتایج امیدوار کننده ای را ارائه می دهید ، اما برای دستیابی به پیشرفت پایدار ، تکمیل تعداد درمان های مشخص شده توسط تکنسین خود مهم است. کاراوولاس می گوید: "معمولاً شش جلسه به فاصله شش تا هشت هفته نیاز است." برای انتخاب انگشتر طلا کلیک کنید.

دقیقاً مانند موهای سر ، موهای بقیه بدن ما نیز به صورت چرخه رشد می کنند - این بدان معناست که همه به یکباره وارد نمی شوند. به همین دلیل برای گرفتن هر فولیکول مو در مرحله رشد ، چندین جلسه لازم است. دکتر آدیگون می گوید: "یک فولیکول مو در حال رشد در معرض لیزر است ، بنابراین همه فولیکول ها در هر روش درمانی حساس نیستند." درمان های صورت ، پشت ، شکم و کشاله ران. او می گوید: "به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه از قلب دور باشد ، درمان ها نیز باید از هم جدا شوند."

اگر قبلاً دور درمانی لیزر را پشت سر گذاشته اید و از نتایج راضی نیستید ، زمان جلسات می تواند مانع روند کار شود. اگر جلسات خود را خیلی نزدیک به هم برنامه ریزی می کنید و سعی می کنید به درمان های لیزر موهای زائد بپردازید ، این می تواند در طولانی مدت نتایج شما را تحت تأثیر قرار دهد. دکتر آدیگون می گوید او بیمارانی را می بیند که رشد مجدد مو را تجربه می کنند ، وقتی "آنها برای درمان خود خیلی سریع باز می گردند و بنابراین تعداد بیشتری از موهای حساس برای درمان در دسترس هستند". در این موارد ، تکنسین در مرحله رشد نمی تواند موها را بگیرد.

برای چه کسانی بهتر کار می کند؟


یک تصور غلط رایج در مورد لیزر موهای زائد این است که فقط در افرادی که موهایشان تیره و پوست روشن است کار می کند ، اما ما خبرهای خوبی دریافت کرده ایم: پیشرفت های فنی اکنون امکان درمان انواع رنگ پوست را برای تکنسین ها فراهم می کند. تنها صید؟ برای هر رنگ مو نمی توان همین حرف را زد. دکتر آدیگون می گوید: "کسی که موهای رنگی ندارد ، کاندیدای مناسبی نیست و لیزر موهای زائد روی موهای خاکستری ، سفید ، بلوند یا قرمز کار نمی کند." این به این دلیل است که موها هیچ رنگدانه ای برای هدف قرار دادن لیزر ندارند - بنابراین منطقی است که موهای تیره و درشت به بهترین شکل به این نوع درمان پاسخ می دهند.

وقتی فناوری لیزر برای اولین بار معرفی شد ، برای افرادی که پوست تیره دارند گزینه ای نبود. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی ، تا زمانی که طول موج لیزر مناسب باشد ، اکنون برای همه رنگ پوست ایمن و موثر است. با طول موج صحیح ، لیزر می تواند ملانین را هدف قرار داده و فولیکول مو را صفر کند. دکتر آدیگون ، که در عمل خود از لیزر استفاده می کند ، می گوید: "SplendorX می تواند انواع پوست را درمان کند و روی رنگ های پوست عمیق عمل کند."

راخمینوف می گوید: تکنسین های واجد شرایط قادرند رنگ های تیره تر پوست را با لیزر درمان کنند که "می تواند با اطمینان تمام انواع پوست را با قرار دادن انرژی در عمق درم و بدون اتکا به ملانین برای درمان آن درمان کند". برای نام برخی از دستگاه هایی که به ارائه دهندگان خدمات اجازه می دهد بر روی فولیکول مو تمرکز کرده و پوست تیره تر را با خیال راحت درمان کنند آماده هستید؟ اینها شامل دستگاههای جدیدتر 1064 نانومتری مانند لیزرهای SplendorX ، Cutera Excel HR 1064 و لیزرهای Sciton Joule 1064 هستند.

صرف نظر از رنگ پوست ، شما همیشه باید تکالیف خود را انجام دهید و در مورد نوع لیزر مورد استفاده قبل از درمان صحبت کنید. دکتر آدیگون می گوید: "اگر بیمار دارای پوست رنگدانه ای است ، باید مراقب باشد لیکن لیزر با طول موج دارای لیزر با طول موج باشد."

همینطور بخوانید : چسب کاشی پودری ، بوتاکس پیشانی ،

از درمان لیزر موهای زائد چه انتظاری دارم؟


یک جلسه لیزر موهای زائد می تواند به قدری سریع باشد که بتوانید در وعده ناهار خود را فشرده کنید ، اما مدت زمان آن ممکن است از 10 تا 40 دقیقه متفاوت باشد (مدت زمان واقعی بستگی به این دارد که شما یک ناحیه بزرگ یا کوچک را درمان می کنید). اگرچه در طول جلسه واقعا چیزی از شما لازم نیست ، اما مهم است که برای درمان خود برنامه ریزی کنید. کاراولوس می گوید: "شما باید تراشیده شوید." "بدون اپیلاسیون یا کندن به مدت دو هفته قبل از درمان و بدون خودبرشی برای 10 روز." همچنین بهتر است قبل از جلسه خود از مرطوب کننده یا لوسیون در محل درمان استفاده نکنید.

در حالی که شما ممکن است قصد داشته باشید لیزر موهای زائد را در بهار و با امید به نتایج بی مو تا تابستان آغاز کنید (ما آماده هستیم که آن بیکینی های زیبایی را که در پاییز برای فروش در اختیار داریم ، به رخ بکشیم!) ، این فرایند به زمان بیشتر و برنزه شدن کمتر نیاز دارد تا موفق باشید دکتر آدیگون می گوید ، بلافاصله بعد از جلسه ، ممکن است قرمزی روی پوست شما مشاهده شود ، به همین دلیل اگر قرار است در معرض آفتاب قرار بگیرید ، باید از آفتاب دور بمانید و از ضد آفتاب استفاده کنید. نسبت به اشعه ماورا بنفش خورشید حساس تر است. Karavolas می گوید: "قرمزی می تواند از چند دقیقه تا شاید چند ساعت طول بکشد."

پاکسازی پوست باعث زیبایی و شادابی پوست می‌شود و آلودگی‌های سطحی، دانه‌های سرسیاه را از سطح پوست برمیدارد .

پاکسازی پوست باعث می‌شود تا مواد معدنی و اکسیژن‌دار به سطح درمیست پوست برسد .( لایه‌ای درونی که زیر سطح پوست قرار دارد)

شایعترین عارضه جانبی قرمزی است ، اما عوارض جانبی شدید حتی می تواند تاول زدن باشد. رحمینوف ، که بر برقراری ارتباط آزاد در تمام طول درمان تأکید می کند ، می گوید: "تاول ها بسیار نادر هستند ، اما ممکن است در صورت شدت دستگاه بسیار زیاد اتفاق بیفتند." او می گوید: "اگر احساس می کنید لیزر خیلی گرم است ، به تکنسین بگویید."

اگر به دنبال یک روش حذف مو هستید که نتایج طولانی مدت را ارائه دهد ، ممکن است لیزر موهای زائد باشد

برای شما مناسب باشد فقط مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام می دهید تا برای درمان خود آماده شوید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، دکتر آدیگون می گوید شما می توانید با پرسیدن چند سوال اساسی از تکنسین آینده نگر خود شروع کنید: "آنها چه نوع آموزش و تجربه ای دارند؟ آیا این دستگاه مناسب نوع پوست من است؟ " پس از مشاوره اولیه ، می توانید با اطمینان سفر بدون مو خود را آغاز کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

 نکاتی که باید قبل از خرید یک اتومبیل کاملاً جدید جستجو کنید

آیا می دانید فقط در اکتبر 2014 2،16،431 ثبت نام خودرو جدید در هند انجام شده است؟ طبق گفته Team-BHP ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی در هند ، این در واقع افت نسبت به رقم 2،21،861 ثبت نام خودرو جدید در سپتامبر 2014 است. در مورد بوی اتومبیل جدید و هیجان رانندگی در خانه سواری جدید شما با تمام دستمال های پلاستیکی سالم قطعاً حرف هایی برای گفتن است. اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که انتخاب خوبی انجام داده اید و بهترین معامله ممکن را داشته اید؟ در اینجا نگاهی داریم به 10 مهمترین چیزهایی که باید هنگام خرید یک ماشین کاملاً جدید جستجو کنید.

همچنین بخوانید: لوازم اتاق خواب ، چسب کاشی پودری ، بوتاکس پیشانی ،

1. ایمنی


دلیل قرار دادن این موضوع در موقعیت اول در بین مواردی که باید در یک اتومبیل جدید بررسی شود این است که صرف نظر از ظرفیت موتور و سایر ویژگی های فانتزی دیگر ، اگر ماشین از ویژگی های ایمنی کافی برخوردار نباشد ، می تواند یک فاجعه باشد که انتظار می رود با توجه به نوع آمار تصادفات جاده ای گزارش شده در هند اتفاق می افتد.

آیا می دانید اتومبیل شما باید به طور ایده آل کیسه های هوا "پرده" همراه با کیسه های هوا معمولی جلو داشته باشد تا در صورت ضربه ناگهانی از سر شما محافظت کند؟ اینها برای سقوط از پشت بام و محافظت از سر در برابر ضربه شلاق است. حتی می توانید از زانو محافظت کنید. همچنین ، وسایل نقلیه مورد آزمایش تصادف قرار می گیرند و سپس به دلیل ویژگی های ایمنی خود ، به آنها امتیاز ستاره می دهند. بنابراین ، رتبه بندی پنج ستاره بهترین انتخاب است. انگشتر طلا را نیز بخوانید. برخی دیگر از ویژگی های ایمنی که باید بررسی کنید شامل موارد زیر است:

آ. کنترل پایداری الکترونیکی


- این امر باعث می شود هنگام چرخش با سرعت زیاد یا ناگهان نیاز به انحراف داشته باشید ، اتومبیل از کنترل خارج نشود و به طرفین سر بخورد ، که اغلب در جاده های هند اتفاق می افتد.

ب- ترمز ضد قفل


- این کارها در صورت نیاز به جلوگیری از قفل شدن چرخ ها و لغزاندن ماشین ، به کمک شما ناخواسته باید ماشین خود را متوقف کنید.

ج - هشدارهای ایمنی


- انواع مختلف هشدارهای ایمنی در دسترس است مانند ردیاب های حرکتی که در صورت نزدیک بودن وسیله نقلیه یا جسم دیگر به شما هشدار می دهند و دوربین های متصل به آینه عقب که در صورت پرت شدن حواس شما را با زنگ هشدار می دهند. همچنین بخوانید: لیزر موهای زائد ، لباس در خاورمیانه ، انتخاب گردنبند طلا

2. موتور


اکنون که می دانید اتومبیل شما ایمن است باید دو مورد مهم دیگر را که سرخپوستان به آن علاقه مند هستند ، بررسی کنید - اینکه: این وسیله نقلیه با چه سرعتی می تواند پیش برود و بازده سوخت چقدر است؟ هر دو جنبه توسط موتور تعیین می شود. در اینجا باید دو مورد اساسی را بررسی کنید - تغییر مکان کلی موتور در لیتر و تعداد سیلندرهای موتور. به عنوان مثال ، یک اتومبیل کوچک معمولاً دارای یک موتور 1.6 سیلندر 1.6 لیتری است که برای بهره وری سوخت بسیار مناسب است اما ممکن است شتاب سریع شما را به ویژه در حالت شیب نداشته باشد. از طرف دیگر ، اگر یک موتور قدرتمند مانند یک موتور 6 سیلندر 6.2 لیتری داشته باشید ، می توانید از کنار دیگران عبور کنید اما در نهایت مجبورید برای سوخت سوختگی خیلی بیشتر سرفه کنید ، زیرا بهره وری در اینجا آسیب می بیند. در حالت ایده آل ، چیزی را انتخاب کنید که برای نوع رانندگی شما مناسب باشد - اگر در ترافیک شهر گیر کرده باشید ، شتاب سریع هیچ فایده ای نخواهد داشت.

3. انتقال


بنابراین ، چگونه دوست دارید چرخ دنده های شما کار کنند؟ آیا به دنبال گیربکس اتوماتیک هستید ، جایی که یک بار چوب را روی درایو بگذارید ، ماشین همه کارها را برای شما انجام می دهد؟ یا عاشق شیفت شیفت سنتی هستید؟ آیا می دانید برخی از مدل های جدید با گیربکس "نیمه اتوماتیک" ارائه می شوند ، جایی که کلاچ اتوماتیک است و فقط باید چوب دنده را حرکت دهید؟ گرچه انتخاب سیستم انتقال قدرت واقعاً بر عملکرد خودرو تأثیری نخواهد داشت ، اما بر هزینه و البته بر روی عنصر سرگرم کننده تأثیر می گذارد. بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش خوانندگی ، لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده ، تزریق ژل

4. هزینه مالکیت

این یک پارامتر حیاتی است که باید در نظر گرفته شود. توصیه می شود با چندین فروشنده قلب و قلب خوب داشته باشید و به طور خاص تمام هزینه های اضافی پنهان و آشکار دیگری را که ممکن است قبل از تصمیم گیری بپردازید درخواست کنید. یکی از مهمترین آنها بیمه اتومبیل شماست. طبق قانون در هند اجباری است که هر وسیله نقلیه جدید همراه با بیمه وسیله نقلیه مناسب باشد. با این وجود ، شما باید از دارایی های خود به بهترین وجهی محافظت کنید و بیمه خودرو می تواند کمک زیادی به خصوص در مواقع حوادث ناگوار کند. خبر خوب در اینجا این است که بسیاری از بیمه ها و فروشندگان هنگام خرید یک اتومبیل کاملاً جدید تخفیف و پیشنهادات ویژه ای ارائه می دهند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که هنگام مذاکره در مورد معامله ، این مورد را بررسی می کنید.

5. ضمانت نامه


در حالی که اتومبیل شما کاملاً جدید است ، نگرانی در مورد تعمیر و نگهداری و سرویس دهی به حداقل ممکن می رسد. با این حال ، با استفاده و فرسودگی ، مطمئناً به بهترین گارانتی قطعات کمک می کند. با نمایندگی خود مشورت کنید زیرا اکثر تولیدکنندگان به باند واگن پریده اند تا برای تأیید معیار کیفیت خود حداکثر پنج سال ضمانت کنند. شما باید بررسی کنید که آیا گارانتی به تعداد سال یا کیلومتر رانندگی بستگی دارد و همچنین اینکه آیا ضمانت نامه طولانی مدت در دسترس است. همچنین ممکن است چند معامله خدمات اولیه توسط فروشنده انجام شود. بنابراین ، دریغ نکنید در مورد آنها بپرسید.  th6 کمک می کند


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

برای شروع آموزش خوانندگی پیشنهاد میکنیم که ابتدا مطالب این صفحه را با دقت بخوانید و پس از آن از طریق یکی از روشهای ؛ پکیج آموزش جامع خوانندگی و یا کلاس های آموزشی مسیر آموزش آواز خوانی و خوانندگی خود را تا به شهرت رسیدن ادامه دهید.

 

هر کسی می تواند در حمام آواز بخواند و از صدای خود لذت ببرد اما این را باید بداند که فقط خود او از صدای خودش لذت میبرد! خوانندگی به دلایلی یکی از سخت ترین شکل های هنری موجود در جهان است و بدون داشتن  آموزش خوانندگی  فقط باید در حمام خانه تان خوانندگی کنید.

احتمالا شما هم با هفت هنر اصلی آشنا هستید و میدانید که هنر اول در جهانِ هنر ،  هنر موسیقی  است. بعله ،  موسیقی  ! اما خودِ موسیقی به قسمت های مجزا و تخصصی زیادی تقسیم بندی میشود که آواز خوانی و خوانندگی یکی از اصلی ترین اقسام این هنر است.

آواز خواندن یک سبک هنری به خودی خود است و حرفه ای ارزشمند و زیبا است که هر کس می تواند یاد بگیرد. مردم به طور گسترده ای به صداهای ملودی که نوعی موسیقی را مینوازد گوش می کنند و جذب آن می شوند.  یادگیری نحوه آواز خواندن و آموزش خوانندگی  می تواند یکی از سرگرم کننده ترین سرگرمی ها و در عین حال سخت ترین و لذت بخشترین کارهای موجود برای انسان باشد. (به نظر من)

به جرات میتوان گفت که عملا هر کسی را که میشناسیم چه مرد باشد و چه زن میبینیم که گاهی در خلوت خودش شروع به آواز خوانی و خوانندگی میکند. این بدان معناست که میتوان گفت که خوانندگی حس و هنری است که در بیشر از 80 درصد از تمام مردم وجود دارد و یا حداقل در دوره ای از زندگی آنها وجود داشته است.

https://www.soundtrap.com/

اصل اول : سلیقه خواننده

واقعیت امر این هستش که در دنیای حرفه‌ای موسیقی، خوانندگان بر اساس نوع سفارش و یا فراخور زمان قطعه‌هایی رو میخونن که شاید برخی از اونها خیلی با سلیقه و ذائقه اونها هم خونی نداشته باشه.

ولی این شرایط برای شروع کار یک خواننده و یا حتی بعد از خوندن چندین قطعه نیز متفاوت هستش و باید یک تهیه کننده موسیقی کار بلد در  تولید تک آهنگ  و  آلبوم موسیقی  این اصل رو رعایت کنه؛ برای اینکه این امر باعث تشویق خواننده میشه تا بهتر و بیشتر تلاش کنه.

در  آکادمی پورپروین  در جلسه‌ای که با حضور خواننده برگزار میشه با تکنیک‌های ساده سعی میشه تا به سلیقه خواننده دست پیدا کنیم.

اصل دوم : توانایی خواننده

در اصل اول گفتیم که سلیقه خواننده باید مورد بررسی قرار بگیره. در اصل دوم با چالش دیگه‌ای در  ساخت تک آهنگ  و  ساخت آلبوم موسیقی مواجه هستیم و اون توانایی خواننده هستش.

توانایی خواننده در بخش‌هایی مثل سبک خوانشی (پاپ، سنتی ، کلاسیک و…)، تحریرها و ویبره‌ها، لحن خواننده، وسعت و حجم صدا و مسائلی از این قبیل مورد سنجش قرار می‌گیره.

مشکل اصلی برای یک تهیه کننده در سخت تک آهنگ و تولید آلبوم موسیقی تلفیق اصل اول و دوم هستش یعنی در نظر گرفتن سلیقه خواننده و توانایی خواننده با هم هستش.

https://soundation.com/

همچنین بخوانید: در کدام نواحی صورت می توان بوتاکس تزریق کرد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: آموزش خوانندگی ,
تاریخ : دو شنبه 26 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

شستشو و ضدعفونی کردن وسایل آشپزخانه بازیابی فاجعه
ظروف و ظروف پخت و پز
به غذاها و ظروف آشپزی بروید
ظروف ، قابلمه ها ، ماهیتابه ها و ظروف پخت و پز را که در تماس با آب جاری شده اند ، بشویید و تمیز کنید. آب برای شستشو و ضد عفونی کردن باید دارای گواهی ایمن برای استفاده باشد.

برای شستشو و تمیز کردن:

قطعات قابل جدا شدن مانند تیغه ها ، دستگیره های پلاستیکی یا چوبی و صفحه نمایش ها را بردارید.
ظروف ، قابلمه ها ، ماهیتابه ها و ظروف و قطعات جدا شده را در آب گرم و صابون بشویید. در صورت لزوم از برس استفاده کنید.
بعد از شستشو در آب زلال بشویید.
وسایل را در یک سبد سیم یا ظرف دیگر قرار دهید و آنها را در یک محلول ضدعفونی کنید. محلول ضد عفونی کننده را می توان با مخلوط کردن 1 قاشق غذاخوری سفید کننده کلر بدون بو در 1 گالن آب گرم (گرم نیست) تهیه کرد. آب داغ باعث پراکنده شدن سفید کننده می شود و محلول را ضعیف می کند.

  لوازم آشپزخانه بخش عمده وسایل منزل را تشکیل می‌دهند، با توجه به این مسئله خرید لوازم آشپزخانه کاربردی  و با کیفیت تا سالیان سال شما را از خرید وسایل اضافه بی نیاز می‌کند و همانطور که اشاره کردیم از آنجایی که بیشتر این وسایل در تهیه و نگهدای غذا و مواد خوراکی استفاده می‌شوند، نقش مهمی در سلامت جسمی افراد خانواده ایفا خواهند کرد، پس لوازمی که  برای این بخش از منزل تهیه می‌کنید باید استانداردهای لازم را داشته باشد.
ظروف خشک شده در هوا را در ظرف مخصوص تمیز و تمیز کنید. استفاده از یک حوله می تواند باعث آلودگی مجدد ظروف شود.
تعریف اصطلاحات ضد عفونی کردن استفاده از یک ماده شیمیایی برای از بین بردن باکتریهای مضر در سطوح غیر تماس با غذا کمد ، کف ، سقف ، پیشخوان و دیواره های جانبی تجهیزات بزرگ ضد عفونی کردن با استفاده از یک ماده شیمیایی یا آب گرم بین 170-180 درجه برای کاهش تعداد باکتریها تا سطح ایمن در سطوح تماس با غذا ظروف ، ظروف شیشه ای ، ظروف ، تخته های برش ، قابلمه ها و قابلمه ها عقیم سازی با استفاده از یک ماده شیمیایی ، آب جوش یا بخار برای از بین بردن تمام میکروارگانیسم ها تجهیزات پزشکی
کمدها و سایر سطوحی را که با آب غرقاب برخورد کرده اند با آب صابون بشویید. سپس سطوح را با محلول ضد عفونی کننده بشویید و پاک کنید. به یاد داشته باشید ، قبل از اینکه بتوانید غذاها ، ظروف یا وسایل آشپزی را در آنها ذخیره کنید ، کمدها و سایر سطوح باید تمیز و ضد عفونی شوند.

فلزات خانگی
رفتن به فلزات خانگی
زنگ زدگی بیشترین آسیب را به فلزات خانگی سیل زده ، به ویژه آهن وارد می کند. برای از بین بردن زنگ زدگی از روش های درمانی زیر استفاده کنید.

همچنین بخوانید: بوتاکس پیشانی ، انتخاب گردنبند مناسب ، انتخاب لباس مناسب برای کار ، لباس در خاورمیانه

قابلمه های آهنی ، تابه ها و ظروف
به قابلمه های آهنی ، تابه ها و ظروف بروید
با آب و صابون بشویید ، با استفاده از یک برس سفت ، پودر شستشو ، یا پشم استیل.
در صورت باقی ماندن زنگ زدگی ، وسایل را با یک پارچه اشباع شده از روغن یا یک زنگ پاک کننده تجاری پاک کنید. در صورت استفاده از مواد پاک کننده زنگ تجاری ، حتماً دستورالعمل های برچسب را دنبال کنید.
دوباره در آب گرم و صابون بشویید ، بشویید و کاملا خشک کنید.
قابلمه ها و ظروف آهن را با مقدار زیادی روغن پخت و پز بدون نمک مزه دار کنید. به مدت 2 یا 3 ساعت در فر 250 درجه فارنهایت گرم کنید. این اجازه می دهد روغن در منافذ فلز قرار گیرد. در طول فرآیند گرمایش ، روغن بیشتری را در صورت لزوم استفاده کنید. وقتی چاشنی کامل شد ، روغن اضافی را پاک کنید. لیزر موهای زائد را نیز بخوانید.

فلزات فولاد ضد زنگ ، آلیاژ نیکل ، مس ، نیکل یا کروم
به فلزات فولاد ضد زنگ ، آلیاژ نیکل ، مس ، نیکل یا کروم بروید
کاملاً بشویید و با پاک کننده ای کاملاً پودر شده جلا دهید. اگر سخت افزار شکسته شده تا فلز پایه در معرض آن قرار گرفته و زنگ زده باشد ، با نفت سفید پاک کنید. سپس سطح را بشویید و خشک کنید. برای جلوگیری از زنگ زدگی بعد از هر بار استفاده از آن موم بزنید.

ماهی تابه و ظروف آلومینیومی
به تابه ها و ظروف آلومینیومی بروید
کاملاً با آب گرم و صابون بشویید. سطوح پولیش نشده ، مانند قسمت داخلی تابه ها را با لنت های پشمی استیل صابونی بشویید. با این حال ، سطوح آلومینیومی اندود شده را تمیز نکنید زیرا ممکن است سطح آن را از بین ببرد.
در محلول سفید کننده تمیز کنید (1 قاشق غذاخوری سفید کننده کلر بدون بو در هر گالن آب گرم و نه گرم).
برای از بین بردن لکه های تیره قابلمه های آلومینیومی ، ظرف را با آب پر کنید. برای هر یک چهارم آب 1 قاشق غذاخوری سرکه یا 2 قاشق چای خوری خامه تارتار اضافه کنید. به مدت 10 تا 15 دقیقه بجوشانید ، با پشم استیل بشویید ، با صابون بشویید ، بشویید و خشک کنید.
مس و برنج
به مس و برنج بروید
با لهستانی مسی یا برنجی لهستانی کنید یا با پارچه اشباع شده از سرکه مالش دهید یا با یک قطعه لیمو نمک مالش دهید.
همیشه پس از استفاده از اسیدها یا پولیش های تجاری ، مس را کاملاً با آب صابون بشویید وگرنه به سرعت دوباره رنگ می شوند.
مس زینتی لاکی را در آب گرم و صابون بشویید. با آب گرم بشویید و خشک کنید. لاک نزنید. خیس نشوید
توجه: از موارد مس و برنج برای تهیه غذا یا سرویس دهی استفاده نکنید. انگشتر طلا را نیز بخوانید.

ریخته گری
به پیوتر بروید
کاملاً با آب گرم و صابون بشویید ، بشویید و خشک کنید. برای ورود به شکاف از مسواک نرم استفاده کنید.
با یک پارچه نرم روی لاک نقره (خمیر یا مایع ، نه نوع فرو برد) بمالید. برای ورود به شکاف از مسواک نرم استفاده کنید.
آن را در آب گرم و صابون بشویید و خشک کنید.
وجود سوراخ های کوچک ، ترک خوردگی مفاصل و فرورفتگی ها را بررسی کنید. اگر ریخته گری به اصلاح گسترده ای نیاز دارد ، بگذارید یک متخصص حرفه ای آن را برطرف کند. سوراخهای کوچک را می توان با تمیز کردن فلز داخل جسم پیوتر با پشم فولاد ، و سپس پر کردن با مخلوط اپوکسی اسپند ، اصلاح کرد. با دقت دستورالعمل های برچسب را دنبال کنید.
نمد یا سایر مواد محافظتی را که از لوازم تزئینی خانگی جدا شده اند ، مانند جعبه کتاب ، زیرسیگاری و نگهدارنده شمع ، جایگزین کنید. نمد یا مواد محافظتی را در فروشگاه پارچه بخرید. با سیمان لاستیکی در جای خود بچسبانید.

بیشتر بخوانید: آب بند کننده ، تزریق ژل ، خرید تجهیزات سفر ، لباس مهمانی مردانه

برای این که خانه ای تمیز و زیبا در اختیار داشته باشیم نیاز به یک سری لوازم شستشو و نظافت داریم که بتوانیم با کمترین زحمت بهترین نتیجه را به دست آوریم. وسایلی مثل جاروبرقی، تی، شیشه ‌پاک‌کن و جارو شارژی از جمله اقلامی است که وجودش برای هر خانه ضروری به نظر می‌رسد.
سخت افزار
رفتن به سخت افزار
برای جلوگیری از زنگ زدگی ، سخت افزار آهن را با ژل نفت یا روغن دستگاه بپوشانید.
از لاک اجاق گاز روی اجاق یا آهن آلات مشابه استفاده کنید.
قفل و لولا
به قفل و لولا بروید
قفل ها و لولاها ، به ویژه آنهایی که از آهن ساخته می شوند ، باید آپار باشند


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 24 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

1) تأمین کننده یا تولید کننده کاملاً واضح است که درزگیر آنها به سرامیک و ظروف چسبیده است زیرا این نوع سطح بسیار متراکم است. بسیار نفوذ ناپذیر است.

شما نمی توانید فقط از یک درزگیر سطح بتن استاندارد روی کاشی و سرامیک و ظروف چینی استفاده کنید. اول از همه این را بررسی کنید.
2) محصول سیلر کاشی یک لایه روی سطح تشکیل می دهد و فقط یک نوع سیلر نفوذی یا اشباع کننده نیست.

پودر آب بند کننده بتن در واقع ماده ای از جنس سیمان است و به منظور آب بند کردن بتنی که قبلا در محل کار شده است مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به منظور جلوگیری از انتقال گرد و غبار ، صدا و انتقال حرارت نیز استفاده می شود و  از مقاومت، چسبندگی و کشیدگی بالایی برخوردار است. 
انواع اشباع کننده محصولات نمی توانند به سطح کاشی بچسبند یا خیس بخورند. آنها برای تغییر شکل کاشی کار بسیار کمی انجام می دهند و به طور معمول ، این نوع سیلر خیلی سریع از بین می رود و شما را مجبور می کند کاشی های چینی یا سرامیک را به طور مکرر مهر و موم کنید.

 

موادی که در محصولات سیلر کاشی فروشگاهی کمبود دارند… باعث می شود آنها بی اثر شوند.
اول از همه ، هر سیلر انتخابی برای کاشی و سرامیک و ظروف سفالی باید دارای پروموترهای چسبندگی باشد که باعث می شود محصول به آن سطح بچسبد.

اجزای موجود در درمان های سطح استاندارد یا آب بندی های سطحی به سادگی کار نمی کنند.

در مرحله دوم ، مطمئن شوید که می خواهید ظاهر کاشی یا براق بودن کاشی را تغییر دهید ، این محصول یک محصول تشکیل دهنده فیلم است ، نه فقط یک درزگیر نفوذی یا اشباع کننده.

اینها برای تغییر شکل کاشی کار بسیار کمی انجام می دهند و روی یک سطح سرامیک یا چینی بسیار متراکم و نفوذ ناپذیر دوام زیادی نخواهند داشت. در مورد بوتاکس پیشانی نیز بخوانید.

 

درزگیرهای کف بی اثر چه نوع نتیجه ای تولید می کنند؟


اگر از محصولی استفاده می کنید که به طور خاص برای کاشی و سرامیک و ظروف سفالی ساخته نشده است ، آنچه اتفاق می افتد:

ممکن است یک فیلم را روی سطح قرار دهد ، اما هیچ راهی برای جذب آن در سطح وجود ندارد. خیلی سریع بلند می شود و پوست می گیرد.
ممکن است چند هفته طول بکشد ، اما بعد از هر نوع استفاده استاندارد یا تمیز کردن از هر نوع ، لیفتینگ و لایه برداری خیلی سریع خود را نشان می دهد.
اگر از انواع مهر و موم کننده های نفوذی و چسب کاشی پودری استفاده کنید ، هیچ تغییری در شکل ظاهری مشاهده نخواهید کرد ، یا اینکه بسیار کم باشد ، زیرا جایی برای نفوذ این اجزا به داخل کاشی وجود ندارد.

قبل از خرید درزگیر کاشی از چه چیزی باید مطلع باشید؟


3 مورد خاصی که باید در یک درزگیر کاشی جستجو کنید که نتایج برتر را ارائه دهد:
شما باید فن آوری ارتقا چسبندگی را داشته باشید که امکان اتصال کوالانسی به سطح کاشی و سرامیک یا چینی بسیار متراکم را فراهم کند.
شما باید از فناوری اورتان استفاده کنید که بسیار با دوام است و در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است. محصول شما باید دو قسمت داشته باشد تا یک اتصال متقاطع بسیار سخت ایجاد کند که یک مهر و موم پیشرو در صنعت بر روی کاشی و دوغاب تولید می کند.
سیلر شما برای دوام و محافظت به مقدار زیادی پلیمر در محصول نیاز دارد ، حدود 50٪ مواد جامد ، که بسیار بالاتر از کف استاندارد است.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل ، لوازم اتاق خواب ، انگشتر طلا ،

مزایای آب بندی کاشی و سرامیک و پرسلان:


نگهداری و تمیز کردن آسان
محافظ محافظ در سراسر کاشی و دوغاب
بوي دوغاب را از بين ببريد
Wetlook را حفظ می کند
UV پایدار ، غیر زرد
مقاوم در برابر مواد شیمیایی
مقاوم در برابر سایش عالی
افزایش گزینه های مقاومت در برابر لغزش

کجا باید از محصولات سیلر سرامیک و سفالین استفاده کنید؟


موارد استفاده معمول:
در قسمت تجاری ، سرویس بهداشتی ، دوش ، آشپزخانه ، نمایشگاه ، راه های ورودی ، راهروها ، قسمت های لابی و راه پله ها ، داخلی و خارجی خواهید داشت.

در سمت مصرف کننده یا مسکونی ، در مناطق نشیمن ، آشپزخانه و حمام. اینها همه مناطقی است که شما به دنبال یک درزگیر کاشی هستید که تمیز کردن کف را بسیار راحت تر کند ، در صورت تمایل به آن Wetlook بدهید و همچنین در برابر مواد شیمیایی ، لکه های حیوانات خانگی و مواد غذایی مقاوم باشد.

حمام / سرویس بهداشتی
آشپزخانه و مناطق غذاخوری
لابی و راهروها
پله ها و ورودی ها
سطح کاشی و دوغاب
کف و دیوارها
سرامیک و پرسلن
سنگ و بتن
داخلی و خارجی

بیشتر بخوانید: گردنبند طلا ، انتخاب لباس مناسب برای کار ، لباس در خاورمیانه

آماده سازی سطح


آماده سازی مناسب برای اطمینان از پیوند کافی بسیار مهم است. سرامیک و دوغاب باید با تمیز کننده مناسب کاملا تمیز شود. برای تمیز کردن و بازیابی سرامیک ، کاشی چینی و دوغاب به شرایط جدید ، توصیه می کنیم از پاک کننده قلیایی که برای کاشی و سرامیک و پرسلن فرموله شده استفاده کنید. با این کار لکه های چربی ، کف صابون و خاک از بین می رود. برای غرفه های دوش و برنامه های کاربردی در خارج ، توصیه می کنیم از یک پاک کننده بر پایه اسید استفاده کنید تا سطح را به راحتی حک کنید و از چسبندگی بیشتر در شرایط مرطوب اطمینان حاصل کنید. این امر همچنین می تواند رسوبات آب سخت و سخت ، مه دوغاب و گل آذین را از بین ببرد.

چسب بتن لاتکس ( رزین تقویت کننده ملات ) سهند شیمی را به میزان ۲۵ درصد وزنی نسبت به پودر خشک ( ۵ لیتر رزین به ازای ۲۰ کیلوگرم پودر) با چسب پودری مخلوط نموده و پس از بدست آمدن یک مخلوط یکنواخت آماده کاربری می باشد. 

در مورد براق ، مات یا ساتن چه چیزی باید بدانید؟


موادی که ممکن است کاشی و دوغاب را کثیف کنند ادرار یا سایر مواد آلی یا حتی مواد شیمیایی تمیز کننده تهاجمی هستند. در مورد لیزر موهای زائد نیز بخوانید.

این جایی است که یک محصول دو بخشی ، مانند GlazeGuard® سرامیک و کاشی پرسلن واقعاً نتیجه می دهد زیرا این ماده درزگیر بسیار سخت و سخت است ، و مانعی در برابر کاشی و دوغاب ایجاد می کند ، بو را از بین می برد و کل کف را ایجاد می کند تمیز کردن و نگهداری آن بسیار آسان تر است. برای مقاومت در برابر لغزش علاوه بر این (خواص ضد لغزش) باید از GlazeGuard® Plus استفاده شود.

https://www.covertecproducts.com/tile-sealer-ceramic-tile/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

پرکننده های صورت که به عنوان پرکننده های پوستی نیز شناخته می شوند ، می توانند انواع جادوها را انجام دهند. آنها لب های نازکی را جمع می کنند ، لیفت ابرو انجام می دهند ، استخوان گونه را تقویت می کنند ، حلقه های زیر چشم ، خطوط لبخند صاف را پاک می کنند و باعث می شوند شما بیشتر آرام و جوان شوید - و بله ، حتی چند سال جوان تر.

تزریق ژل یا تزریق پرکننده های پوستی که به عنوان ایمپلنت های تزریقی ، فیلر یا پرکننده های چین و چروک نیز شناخته می شوند با سوزن به پوست تزریق می شوند و برای اصلاح نقایص بافت نرم صورت ، از جمله چین و چروک های متوسط ​​تا شدید صورت ، حجم دهی لب و گونه ، اصلاح فرم بینی و بازگرداندن یا اصلاح علائم از دست دادن چربی صورت استفاده می شود.

پرکننده های پوستی می توانند در کمتر از یک ساعت تزریق شوند و پس از آن به زمان کم و بدون افت نیاز دارند. عوارض جانبی جزئی هستند. هر چند وقت یک بار ، ممکن است فرد به آلرژی پوستی واکنش آلرژیک نشان دهد ، اما برای بیشتر افراد ، بدترین حالت کبودی ، تورم یا قرمزی در محل تزریق ماده پرکننده - همه عوارض جانبی موقتی است.

موقتی کلمه کلیدی هنگام صحبت در مورد تنها نکته منفی احتمالی سایر مواد پرکننده صورت است: آنها برای همیشه دوام ندارند. بعضی اوقات ، بسته به نوع پرکننده و نحوه استفاده ، اثر بعد از شش ماه از بین می رود. گفته می شود ، برخی از روش ها نتیجه ای دارند که تا یک سال و نیم خوب است

بیشتر بخوانید: لوازم اتاق خواب ، چسب کاشی پودری ، لیزر موهای زائد ، انتخاب لباس مناسب برای کار


محصولات پرکننده پوست زیادی در بازار وجود دارد. یافتن مورد مناسب برای شما به بودجه ، تجربه و اولویت پزشک و تفاوت های ظریف در پوست شما بستگی دارد - به عنوان مثال میزان آفتاب آسیب دیده است ، یا اینکه پوست شما چقدر الاستیک یا کشسان است.

بخاطر داشته باشید که آنچه برای دوست شما مفید است ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. اگر به فکر رفتن زیر سوزن هستید ، در اینجا برخی از موارد مهم را باید بدانید که در مورد پرکننده های پوستی پرکاربرد می دانید.

پرکننده در مقابل ریلکسر


پرکننده های پوستی را با سایر داروهای تزریقی مانند بوتاکس ، دیسپورت یا زئومین که داروهای ضد چروک هستند اشتباه نگیرید. اگرچه مانند پرکننده ها ، این محصولات قابل تزریق هستند ، اما عملکرد آنها بسیار متفاوت است - با فلج موقت ماهیچه هایی که باعث ایجاد پای کلاغ ، شیارهای پیشانی و خطوط "یازده" بین ابرو می شوند.

آنها منطقه ای را پر نمی كنند ، پر نمی كنند یا افزایش نمی دهند. با این وجود می توان از آنها به همراه مواد پرکننده استفاده کرد.

Juvéderm مجموعه ای از مواد پرکننده است و اشکال مختلف برای استفاده در مناطق مختلف صورت طراحی شده است.

از Juvéderm Voluma XC برای افزودن خطوط جوانی به گونه ها استفاده می شود که به طور طبیعی با گذشت زمان صاف می شوند. همچنین خطوط "پرانتز" متوسط ​​تا عمیق اطراف بینی و دهان (یا همان چین های بینی) و خطوطی که از گوشه های دهان شما به سمت چانه (خطوط ماریون) کشیده می شوند را صاف می کند.

Juvéderm Ultra XC لب ها را بالا می برد ، همانطور که Juvéderm Volbella XC ، که برای نرم کردن خطوط عمودی لب نیز استفاده می شود. اگرچه کاملاً بدون درد نیست ، اما بیشتر پرکننده های HA با لیدوکایین بی حس کننده تزریق می شوند تا ناراحتی حین و بعد از درمان را به حداقل برسانند. 1


ماده اصلی در Juvéderm اسید هیالورونیک (HA) است ، قندی که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و به پوست رطوبت ، حجم و قابلیت ارتجاعی می بخشد. با کم شدن سن HA ، پوست حجم خود را از دست می دهد و احتمال ایجاد چین و چروک وجود دارد.

هنگام تزریق ، HA مانند اسفنج عمل می کند تا آب را به پوست جذب کند. در نتیجه ، ناحیه ای را که در آن تزریق شده است پر می کند. تحقیقات انجام شده در سال 2007 علاوه بر تولید نتایج صافکاری فوری ، نشان می دهد که تزریق HA باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می شود. 2

این بدان معناست که ممکن است به لمس کمتری نیاز باشد و وقتی زمان نوبت لمس است ، مواد کمتری لازم خواهد بود (بنابراین درمان های تکراری باید ارزان تر باشند). یک مزیت پرکننده های مبتنی بر HA نسبت به گزینه های قبلی این است که چون HA به طور طبیعی در بدن یافت می شود ، خطر واکنش آلرژیک وجود ندارد. بوتاکس پیشانی و صورت با تزریق فیلرها متفاوت است.

 

چه مدت طول می کشد


بسته به مواد (بعضی از آنها نازک تر و "روان تر" هستند ، برخی دیگر ضخیم تر هستند ، بنابراین می توانند به طور بالقوه بیشتر دوام آورند) ، اثرات Juvéderm می تواند از شش ماه تا 18 ماه قبل از جذب بدن به تدریج مواد ادامه یابد.

اگر فکر می کنید اگر نتیجه خود را دوست ندارید چه اتفاقی می افتد ، ترس نداشته باشید: پرکننده های حاوی HA را می توان با هیالورونیداز ، آنزیمی که HA را تجزیه می کند ، به طور جزئی یا کامل از بین برد.


رستیلین


مانند Juvéderm ، خانواده ای از محصولات Restylane وجود دارد که برای درمان مناطق مختلف ، گاه با هم تداخل دارند ، طراحی شده است. Restylane اصلی چین و چروک ها را نرم و صاف می کند و می تواند برای اضافه کردن حجم لب های نازک استفاده شود.

Restylane Lyft (سابق Perlane-L) ، ژل بسیار ضخیم تر ، برای اصلاح چین و چروک و چین خوردگی های شدید مانند چین های بینی و همچنین کاهش حجم گونه ها استفاده می شود. همچنین FDA تأیید کرده است که می تواند به پشت دست اضافه کند.

Restylane Silk مخصوصاً برای تقویت لب طراحی شده است ، زیرا با ذرات کوچکتر از محصولات دیگر ساخته می شود.

 همچنین بخوانید : انگشتر طلا ، بهترین پارچه برای لباس مجلسی

چگونه کار می کند


این یک سری دیگر از محصولات است که به توانایی روان سازی فوری اسید هیالورونیک متکی است. تزریق همچنین ممکن است باعث تولید کلاژن طبیعی شود ، بنابراین ممکن است به لمس کمتر و در صورت نیاز به مواد کمتری نیاز باشد.

طول هر جلسه  لیزر مو به ناحیه ای می خواهید لیزر کنید بستگی دارد .به طور کلی، لیزر مو یک روش نسبتا سریع است. نواحی کوچکتر مانند پشت لب در چند دقیقه لیزر می شود. لیزر موی نواحی بزرگتر مانند پشت می تواند تا یک ساعت طول بکشد.

چه مدت طول می کشد


مطالعات بالینی نشان داد که با "درمان کامل" ، که شامل یک بار تزریق مجدد است

https://www.verywellhealth.com/facial-fillers-different-types-2710254


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1399
نویسنده : kimiagar

اتاق خواب شاید مهمترین قسمت خانه باشد. این احتمالاً مکانی است که در آن کار می کنید ، کمی وقت برای خود دارید و در پایان روز در آنجا استراحت می کنید.
اتاق خواب از آنجایی که محل استراحت و خواب است بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، یک خواب راحت و دل‌انگیز انرژی مضاعفی برای انجام کارهای روزمره در اختیار انسان قرار می‌دهد، بنابراین بهتر است که شرایط و لوازم اتاق خواب به گونه‌ای فراهم شود تا نهایت آرامش و ایمنی برای یک خواب و استراحت کامل در اختیار شما قرار گیرد.
از آنجایی که اتاق خواب جایی است که شما بیش از یک سوم زندگی خود را در آن می گذرانید (با فرض اینکه روزانه هشت ساعت می خوابید) ، درست است که شما به آنچه داخل آن می گذارید بسیار فکر کنید. لوازم مثل یک گردنبند طلا در اتاق می باشد.

نکات مهم هنگام خرید وسایل اتاق خواب


در اینجا چندین نکته وجود دارد که باید هنگام خرید مبلمان اتاق خواب در نظر بگیرید:

1. تم

قبل از خرید مبلمان ، بهتر است موضوعی را انتخاب کنید که دوست دارید اتاق خواب شما داشته باشد. موضوع احساس کلی اتاق خواب شماست. آیا دوست دارید از نوع اتاق خواب قبلی انفجار داشته باشید یا یک اتاق مدرن تر که مطابق با زمان باشد؟ یا شاید شما بیشتر به یک رویکرد مینیمالیستی یا نوعی که همه چیز را تنگ ترجیح می دهد تمایل دارید؟

بسته به تنظیمات کاربر ، موضوع اتاق خواب به وضوح متفاوت است. برخی ترجیح می دهند که همان موضوع کلی خانه باشد. برخی دیگر از نوع ماجراجویانه تری هستند و می خواهند موضوع تفاوت فاحشی با بقیه خانه داشته باشد.

نگران این نباشید که دیگران ممکن است در مورد موضوع اتاق خواب شما فکر کنند. به هر حال این اتاق خواب شماست که ما در مورد آن صحبت می کنیم. همانطور که می گویند اتاق خواب در نهایت بازتاب خود شماست.

2. فضای موجود

این واضح است که اساسی ترین چیزی است که باید قبل از تصمیم به خرید هر چیزی در نظر بگیرید. به هر حال ، نوع مبلمان شما همیشه به میزان فضای موجود برای آن بستگی دارد. آیا تختخواب به اندازه یک کینگ برای اتاق خواب از نوع استودیویی مناسب است؟ از دیدگاه یک شخص منطقی ، ممکن است بهترین تصمیم نباشد. با توجه به فضای محدود موجود ، یک تخت یک نفره خوب بهترین گزینه شماست. شما می توانید شب راحت بخوابید و آزادی حرکت را در اتاق تضعیف نکنید.

با توجه به فضای موجود ، میزهای کنار تخت بزرگ نیز نباید گزینه ای باشند. ممکن است بهترین خرید میزهای کنار تخت خواب باشد که فضای زیادی را اشغال نکنند.

 نکاتی که باید هنگام خرید مبلمان اتاق خواب خود در نظر داشته باشید

3. بودجه

قبل از خرید هرگونه مبلمان برای اتاق خواب خود ، باید بودجه خود را نیز در نظر بگیرید. منطقی نیست که همه پول خود را روی یک تخت به اندازه یک پادشاه دمیده و دیگر چیزی برای خرید کمد ، جایی که قرار است لباس شما باشد ، باقی نماند.

تمام پول خود را صرف یک کمد بزرگ نکنید ، و سپس چیزی برای یک تخت ، که مسلماً مهمترین مبلمان اتاق خواب است ، باقی نگذارید. در واقع راهی وجود دارد که می توانید همه آن چیزها را بخرید بدون اینکه دیگری را فدا کنید. نکته اصلی این است که به جستجوی گزینه های ارزان تر ادامه دهید.

توجه داشته باشید ، شما همیشه ملزم به یافتن مبلمان خوبی هستید که دوست دارید و همچنین در بودجه اختصاص یافته شما باشد.

بیشتر بخوانید: چسب کاشی پودری ، بوتاکس پیشانی ، انتخاب لباس مناسب محل کار ،

4. مشخصات مبلمان

بنابراین مبلی که مشاهده کردید اندازه مناسبی برای اتاق خواب شما از نوع استودیو دارد ، متناسب با تم مدرنی که می خواهید و در بودجه شماست. قبل از اینکه متعهد به خرید آن شوید ، مطمئن شوید که مشخصات زیر را دارد:

راحتی: این امر در درجه اول مربوط به تختخواب یا صندلی است که می خواهید کنار میز کار خود در اتاق خواب قرار دهید. سبک مهم است ، اما این کاملاً نباید به قیمت راحتی شما باشد.
یک تخت مدرن به اندازه یک پادشاه چه فایده ای دارد که اگر همیشه بعد از خوابیدن روی آن کمر درد داشته باشید؟ چه فایده ای دارد که صندلی چوبی متناسب با تم اتاق شما باشد اگر بعد از مدت طولانی نشستن روی آن دچار اسپاسم عضلات شوید؟

نکته اصلی این است که وقت خود را صرف جستجوی مبلمان با ظاهری عالی کنید که همچنین به راحتی راحتی مورد نیاز شما را فراهم می کند.

● ماندگاری: به خاطر داشته باشید مبلمان خریداری شده شما باید با دوام نیز باشد. تختی که خریداری می کنید بعد از چند بار خوابیدن روی آن نباید شکسته شود. صندلی انتخابی شما باید بتواند در طول روز چندین بار در برابر نشستن روی آن مقاومت کند. شما باید بتوانید درهای کمد خود را به راحتی و برای مدت زمان طولانی ببندید و باز کنید.
نکته مهم در تصمیم گیری صحیح ، تحقیق قبلی است. با خواندن نظرات و تماشای فیلم های Youtube درباره مارک مبلی که قصد خرید آن را دارید ، هرگز نمی توانید اشتباه کنید.

همیشه به هنگام مسافرت رفتن، خرید تجهیزات سفر از جمله فلاسک و بشقاب و چادر مسافرتی و … مورد نیاز است. چه بهتر است که از لوازم و وسایل مخصوص سفر به جای لیوان شیشه ایی و بشقاب چینی و غیره استفاده کنیم.

زمانی از تجهیزات مخصوص سفر استفاده کنیم بار سبکتری داریم و می توانیم لوازم بیشتری را در حجم کمتری داشته باشیم.

نتیجه
خرید مبلمان اتاق خواب باید فرایندی طولانی باشد که نیاز به تحقیق دارد. مانند هر سرمایه گذاری ، هرگز توصیه نمی شود که به فروشگاه بروید و اولین تختی را که می بینید بدون دو بار فکر کردن انتخاب کنید. چه کسی می خواهد به تختی که در واقع بیش از حد فضای موجود در اتاق است ، گیر کند؟ یا مجبور به استفاده از کمدی برای لباس هایشان خیلی کوچک هستند؟

همچنین بخوانید: انگشتر طلا ، مدل های مختلف کیمونو ، لیزر موهای زائد ،

با وقت گذاشتن و انجام تکالیف می توانید از همه این داستان های ترسناک جلوگیری کنید. با کمی صبر و شانس ، مطمئناً می توانید مبلی پیدا کنید که کاملا مناسب شما و اتاق خواب شما باشد.

https://www.urdesignmag.com/architecture/2019/11/02/things-to-consider-when-buying-furniture-for-your-bedroom/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 23 شهريور 1399
نویسنده : kimiagar

از ویژگی های چسب کاشی پودری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت کم و وزن کم
  • انعطاف پذیر ، سرعت اجرای بالا.
  • یکنواختی و آماده استفاده از محصول.
  • استفاده آسان و سرعت اجرای بالا.
  • مقاومت در برابر چسبندگی قوی و مقاوم در برابر لغزش.
  • قابل اجرا بر روی انواع سطوح
  • هنگامی که چسب کاشی پودر خشک شود ، در برابر آب و رطوبت کاملاً غیرقابل نفوذ است

چسب کاشی آماده شده و به طور خاص از OPC ، شن و ماسه ریز انتخاب شده و مواد افزودنی فرموله می شود تا خواص اساسی آن برای کاشی کاری را بهبود بخشد. از چسب کاشی با کارایی بالا می توان برای کاشی کاری روی کاشی های موجود ، روی سیمان صیقلی ، روی لایه های چوبی (با استفاده از آستر) یا سایر بسترهای خاص استفاده کرد.

همچنین بخوانید: انگشتر طلا ،


ملات ماسه سیمان سنتی برای کاشی کاری و مشکلات آن
سیمان شن و ماسه سیمان پرتلند معمولی (OPC) و ماسه را تشکیل می دهد. OPC برای رندر و سنگ تراشی استفاده می شود در حالی که شن و ماسه به طور معمول ماسه رودخانه است ، که کنترل اندازه ، تمیز بودن و کیفیت دانه سخت است.

OPC به صورت کیسه های کوچک است و شن و ماسه باید به مقدار زیاد خریداری شود ، که به طور گسترده ای مناطق ذخیره سازی را اشغال می کند. OPC و شن و ماسه باید برای مخلوط شدن به منطقه دیگری منتقل شوند و فرآیند کثیف و غبارآلود باشد. قبل از اینکه با سیمان شن و ماسه ریخته شود ، کاشی ها باید حداقل یک روز در آب خیسانده شوند و این زمانبر است.

کاشی هایی که در آب خیس می شوند
وقت گیر و ناکارآمد

قرار دادن کاشی با روش سیمان شن و ماسه استفاده از مخلوط سیمان شن و ماسه در پشت کاشی است ، بنابراین این کار باید همزمان با یک کاشی انجام شود.

مشکل زیبایی و رفع پیوند

بدون افزودنی برای کمک به نگهداری آب ، مخلوط سیمان شن و ماسه سریع خشک می شود و سپس باعث می شود کاشی ها پس از چیده شدن سخت شود. این امر منجر به مشکل زیبایی خط کاشی ها و همچنین مقاومت پیوند ضعیف می شود که بعداً دلیل کاغذهای پیوند خورده خواهد بود. گذاشتن کاشی به روش سنتی با استفاده از مخلوط سیمان ماسه در توده پشت کاشی ها باعث ایجاد حفره هایی در زیر کاشی ها می شود و آب می تواند از آن عبور کند. این مشکل لکه سفید ایجاد می کند. علاوه بر این ، کاشی در محل شکننده خواهد بود و در زیر هیچ چسب وجود ندارد.

محدودیت کاربرد

مقاومت پیوند ضعیف مخلوط سیمان شن و ماسه باعث ایجاد خاک در شن و نسبت نامشخص مخلوط می شود. علاوه بر این ، استفاده از مخلوط برای کاشی زیر در شرایط زیر محدودیت هایی دارد.

  • کاشی کم جاذب
  • گرانیتو با اندازه 60 60 60 سانتی متر یا بیشتر
  • موزاییک شیشه ای - روی لایه های صیقلی
  • روی کاشی های موجود
  • روی بسترهایی که در معرض حرکت هستند
  • در مناطق با فشار و ضربه بالا
  • هدر رفتن مواد


برای بدست آوردن مکانیزم اتصال آن ، باید از لایه ضخیم مخلوط ماسه و سیمان برای کاشیکاری به صورت دسته ای و / یا تنظیم سطح کف استفاده شود. سپس بارهای بیشتری بر روی سازه وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، از آنجا که مخلوط سریعتر از برنامه خشک می شود ، هدر رفت مواد وجود دارد.


آماده استفاده از چسب کاشی


چسب کاشی آماده شده و به طور خاص از OPC ، شن و ماسه ریز انتخاب شده و مواد افزودنی فرموله می شود تا خواص اساسی آن برای کاشی کاری را بهبود بخشد. از چسب کاشی با کارایی بالا می توان برای کاشی کاری روی کاشی های موجود ، روی سیمان صیقلی ، روی لایه های چوبی (با استفاده از آستر) یا سایر بسترهای خاص استفاده کرد.


آسان برای استفاده


استفاده از چسب کاشی بسیار آسان است ، فقط بعد از مخلوط شدن با آب آماده استفاده خواهد بود. محصول کیسه ای آن را برای فرآیند حمل و نقل ، فراهم کردن گرد و غبار کم و فضای کار تمیز ، راحت می کند. برای خیساندن کاشی ها لازم نیست ، فقط جعبه آنها را بردارید و آنها را بچینید.


سریع


ماله شکاف دار به طور معمول و کارآمد برای استفاده از مخلوط چسب کاشی در مساحت حدود 1 مترمربع استفاده می شود. سپس کاشی ها به طور مداوم بر روی چسب شکاف زده می شوند و به سرعت در خطوط تنظیم می شوند.


کیفیت کار


زمان تنظیم بهینه چسب کاشی باعث می شود کاشی ها در یک بازه زمانی خاص به راحتی تنظیم شوند. باعث می شود کاشی ها در یک ردیف قرار بگیرند و به زیبایی ظاهری نهایی برسند. استفاده از چسب کاشی با ماله شکاف دار باعث گسترش کامل در پشت کاشی ها می شود و بسیاری از مشکلات مانند کاشی های شکسته esp را کاهش می دهد. در گوشه ، تراوش آب ، و لکه یا گل آذین. تماس کامل چسب با پشت و بستر کاشی استحکام اتصال قوی و کاشی کاری طولانی مدت را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: در کدام نواحی بوتاکی تزریق می شود، گردنبند طلا ، لیزر موهای زائد



تنوع کار


چسب های کاشی مطابق با کاربردهای خاص مانند کاشی ، موزاییک شیشه ای ، گرانیت سایز بزرگ (از 60 60 60 سانتی متر) ، قرار دادن کاشی بر روی لایه های صیقلی ، روی سیستم دیوار خشک ، روی کاشی های موجود بدون برداشتن آنها ، بر روی مناطق خارجی ، پارکینگ ها ، مناطق صنعتی ، در استخرها و موارد دیگر.


دلایل اقتصادی


کاشی کاری با استفاده از چسب کاشی با ماله بریده به مقدار کمتری مواد احتیاج دارد. لایه چسب بسیار نازک تر از مخلوط سیمان شن و ماسه است و این منجر به بار سبک تری به ساختار ساختمان می شود. از یک کیسه چسب کاشی 20 کیلوگرمی می توان برای کاشی کاری در سطح متوسط ​​4 - 5 متر مربع استفاده کرد. از یک کیسه چسب کاشی 25 کیلوگرمی می توان برای کاشی کاری به طور متوسط ​​6 - 7 متر مربع استفاده کرد.

کاشی تراز و همتراز کننده کاشی در این صفحه ارائه می شود که موجب همسطح بهتر آن می شود و نیاز به ضربات چکش و استفاده از شاقول را کاملاً منتفی می کنند همچنین موجب عدم تجمع آب در هنگام شستشو در نقاط بین دو کاشی اشاره نمود که موجب عدم جرم گرفتگی و کدر شدن نواحی درز بین دو کاشی خواهد شد.

پوشش منطقه به صافی بستر ، ابزار کار و مهارت کاشی کاری ها بستگی دارد.

  • مقایسه ملات ماسه چسب کاشی و سیمان
  • چسب کاشی
  • مزایای
  • سریع و کارآمد
  • استفاده آسان ، فقط با آب مخلوط می شود
  • استحکام اتصال بهتر
  • می توان ظرف 24 ساعت دوغاب کرد بدون اینکه منتظر بخار شدن رطوبت باشد
  • قابل اجرا بر روی کاشی های موجود ، بسیاری از بسترهای خاص مانند سیمان جلا ، خشک w

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1399
نویسنده : kimiagar

کدام قسمت صورت می توان بوتاکس تزریق کرد؟

قسمت فوقانی:

  • خطوط اخم (بین ابرو)
  • خطوط پیشانی (در بوتاکس پیشانی دوز تزریق باید با دقت کنترل شود. بنابراین مهم است که در انتخاب متخصص انجام کار دقت کنید.)
  • بالای بینی (خطوط اسم حیوان دست اموز)
  • ابرو / چشمهای کلاه دار
  • چین و چروک دور چشم (پاهای کلاغ)
  • زیر چشم (اشک اشک)

قسمت پایین صورت:

  • خطوط رژ لب (اطراف دهان)
  • چانه (برای جلوگیری از فرورفتگی)
  • فک و گردن
  • زاویه فک (دندان قروچه - دندان قروچه)

محبوب ترین منطقه استفاده برای BOTOX® صورت است. با آرامش بخشیدن به عضلات مختلف صورت - از پیشانی تا گردن - می توان چین و چروک ها را به حداقل رساند ، در نتیجه صافی پوست پوشانده می شود.

خطوط گلابلا (خط های اخم) چین های عمودی هستند که در بین ابروها ظاهر می شوند و ظاهری خسته یا عصبانی ایجاد می کنند. این یک منطقه بسیار م onثر است که می توانید از BOTOX® در آن استفاده کنید. یک پزشک باتجربه می تواند این خطوط اخم را با ظرافت صاف کند و در نتیجه ظاهری جوانتر و آرامتر ایجاد کند. اگر خطوط گلابلا به صورت عمیق تنظیم شده باشند ، پزشک احتمالاً درمان با پرکننده پوست همراه با BOTOX® را توصیه می کند ، که یک روش بسیار موثر برای پر کردن و صاف کردن همزمان ناحیه است.

گاهی اوقات به عنوان "خطوط تعجب" شناخته می شود ، هنگامی که ابروهای شما بالا می رود ، روی پیشانی ظاهر می شود. با افزایش سن ، آنها بیشتر آشکار می شوند. خطوط بیش از حد در این ناحیه می تواند به پوست و صورت ظاهر پیری بدهد.

بیشتر بخوانید: چگونه سایز انگشتر طلا را پیدا کنیم ؛ انتخاب گردنبند طلا ، مانتو عبایی ، جنس های مختلف لباس

خطوط افقی پیشانی بیشتر به دلیل پیری ژنتیکی است. آسیب به خورشید یا سیگار کشیدن همچنین می تواند باعث ایجاد چین هایی شود که درمان آن ها عمیق تر و دشوارتر است. BOTOX® می تواند اثر را کاهش دهد اما ممکن است خطوط را به طور کامل از بین نبرد. در طول مشاوره ، پزشک ممکن است ترکیبی از BOTOX® و درمان دیگری مانند پرکننده های پوستی را توصیه کند.


'خطوط بانی' چین هایی است که هنگام چین و چروک بینی ظاهر می شود. به عنوان مثال ، وقتی چیزی را بو می کنیم یا بو می کنیم.

قرار دادن دقیق تزریق BOTOX® در هر دو طرف بینی می تواند ظاهر این خطوط را کاهش دهد. با این حال ، بسیار مهم است که یک پزشک باتجربه تزریق را انجام دهد ، زیرا اگر لبخند شما به درستی انجام نشود ، می تواند تحت تأثیر قرار گیرد.

یک تکنیک پیشرفته وجود دارد که می تواند برای تراش دادن و بالا کشیدن ابروها فرم مورد نظر شما را شکل دهد. این روش که گاهی اوقات "لیفت ابرو شیمیایی" یا "لیفت صورت" BOTOX نامیده می شود ، شامل یک پزشک باتجربه تزریق تزریق در یک ترکیب دقیق از نواحی بالای صورت برای باز کردن ناحیه چشم و بلند کردن درب های افتاده است.

در صورت های جوان ، ابرو به خوبی پشتیبانی می شود و موقعیت آن در بالای چشم بالا است. با این حال ، اثرات پیری می تواند باعث افتادن ابرو شود و به پلک ظاهری 'پوششی' بدهد. این می تواند چین های افقی در پوست اطراف ایجاد کند.

برای خنثی کردن این اثر ، بالا بردن و تعریف ابروها ، می توان از BOTOX® بسیار مثر استفاده کرد. با این حال ، استفاده از درمان در این زمینه بسیار مهم است تا از نگاه "تعجب" قابل تشخیص جلوگیری شود.

در هر صورت ، روندهای اخیر "ابروی پسران" را ترجیح داده اند ، که مشخصه آن قوس کم طبیعی و طبیعی است که در مشاهیر مانند کریستن استوارت و اما واتسون دیده می شود.

اما از آنجا که چهره هر شخص منحصر به فرد است ، قرارگیری دقیق تزریق و نتیجه کلی مورد نظر با پزشک در حین مشاوره تعیین می شود.

ظاهر خطوط ریز ، یا "پاهای کلاغ" در گوشه های خارجی چشم ، و وجود آنها حتی وقتی که لبخند نمی زنید ، اغلب با افزایش سن همراه است. با این حال ، BOTOX® در کاهش ظاهر آنها بسیار موثر است. بنابراین یکی از محبوب ترین مناطق برای درمان است.

با ارزیابی دقیق ، BOTOX® در این منطقه همچنین می تواند به کاهش افتادگی پلک کمک کند - تاثیری که می تواند چشم را کوچکتر نشان دهد.

اگرچه می توان با استفاده از BOTOX® چین های ظریف زیر چشم را صاف کرد ، اما باید با احتیاط به این قسمت نزدیک شد. عضله ای که تزریق می شود همان ماهیچه ای است که تا حدی پلک پایین را کنترل می کند. بنابراین اگر بیش از حد استفاده شود ، یا تزریق به اشتباه انجام شود ، ممکن است منجر به قطره پلک پایین شود.

اگر کیسه های زیر چشم است که می خواهید به آن بپردازید - یعنی ناحیه بین پلک پایین و گونه فوقانی ، یا "اشک آور" - پس ممکن است یک روش درمانی متفاوت از BOTOX® مثر باشد ، یا می تواند در ترکیب با BOTOX® استفاده شود.

گاهی عصب هایی که وظیفه تحریک غدد تعریقی را بر عهده دارند بیش از پیش فعال شده و در زمان های غیر ضروری عرق ترشح می نمایند. حال افرادی که با این مشکل دست و پنچه نرم می کنند و از آن رنج می برند می توانند با استفاده از روش های نوین همچون درمان تعریق با بوتاکس به رنج خود پایان دهند.

به عنوان مثال ، 'کیسه های' زیر چشم اغلب به دلیل از دست دادن حجم در منطقه پارگی ایجاد می شود ، به این معنی که پرکننده های پوستی ممکن است مناسب تر باشند. متناوباً ، در کلینیک پوست آرایشی ما Ultherapy و Thermage® Eyes را ارائه می دهیم ، که همچنین می تواند سوراخ شدن محل اشک را درمان کند.

پزشک شما می تواند در مورد بهترین روش درمانی برای نگرانی شما در طول دوره مشاوره دهد

https://www.groupon.com/articles/botox-injections-guide-for-the-face


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1399
نویسنده : kimiagar

تعیین انگشت چهارم در سمت چپ به عنوان “انگشت حلقه” به سال 1549 باز می گردد. افسانه ای از روم باستان وجود دارد که “رگ عشق” از انگشت چهارم  به قلب منتهی می شود.
بیشتر غربی ها این رسم را پذیرفتند ، اما مذاهب مختلف سنت های خاص خود را دارند. بسیاری از سنت های عروسی را می توان در آئین های مذهبی ردیابی کرد. و دلیل اینكه افراد در مراسم عروسی انگشتر طلا را بر روی انگشت چهارم روی دست چپ ، عروسی را می پوشند ، به یكی از بحث انگیزترین بحث های مذهبی در تمام دوران برمی گردد.

استفاده واقعی از حلقه های عروسی حداقل به 6000 سال قبل به مصر باستان بر می گردد. اما تصمیم به پوشیدن آنها بر روی آنچه که اکنون به عنوان “انگشت حلقه” شناخته می شود ، می توان در حدود 450 سال دانست.

در خرید یک حلقه ، گزینه های مختلفی به شما در یافتن سایز صحیح انگشتر کمک می کند. دقیق ترین روش برای تعیین اندازه حلقه ، زمانی است که شما را بصورت حضوری ان را بخرید. مشاوره با فروشندگان قادر است اندازه حلقه شما را با استفاده از اندازه گیری حلقه فلزی انجام دهد. فقط چند دقیقه طول می کشد و پس از مشخص شدن اندازه حلقه شما از شما خواسته می شود تا چند حلقه را امتحان کنید تا راحتترین اندازه برای شما انتخاب شود شود. روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانیم سایز مناسب شما را بدست آوریم. در مورد لیزر موهای زائد نیز بخوانید.

نحوه استفاده از سایزر حلقه

دایره ای را بکشید که انگشت حلقه عروسی شما را بر روی دایره قرار دهد ، دایره ای که داخل حلقه را بدون همپوشانی کاملاً پر کند ، اندازه صحیح حلقه شماست. اگر در حال انتخاب یک انگشتر پهن 5 میلی متر یا بیشتر هستید ، باید اندازه خود را بالا ببرید زیرا باندهای گسترده تر بر روی انگشت قرار می گیرند.

چگونه می توان اندازه حلقه مناسب را برای هدیه خریدن بدست آورد

ما می دانیم که خرید یک حلقه و دیگر جواهرات مانند گردنبند طلا ، همیشه آسان نیست ، به ویژه اگر تعجب آور باشد بهترین گزینه برای قرض گرفتن یک حلقه موجود است که متناسب با انگشت صحیح است ، اما ممکن است گرفتن آن حلقه خاص دشوار باشد. در این حالت ما روش جایگزینی داریم که می توانید اندازه حلقه را به شرح زیر بدست آورید: -

در اینجا نکاتی از تیم متخصص حرفه ای ما در جمع آوری اندازه حلقه برای یک هدیه / پیشنهادی سورپرایز آورده شده است

• حلقه را برای انگشت سوم دست چپ قرض دهید ، اما ممکن است این انگشت انگشتر نداشته باشد ، بنابراین از انگشت میانی استفاده کنید.

• از شرکای خود در خانواده و دوستان نزدیک بخواهید زیرا ممکن است بتوانند با احتیاط برای شما بیابند

• اگر شک دارید همیشه اندازه پایین را انتخاب کنید زیرا ساخت بزرگتر کردن حلقه آسانتر از کوچکتر کردن آنست.

بیشتر بخوانید: مدل های مختلف کیمونو ، لباس مهمانی مردانه ، جنس های مختلف لباس

• بهترین زمان برای اندازه گیری اندازه حلقه در عصر است زیرا این زمان انگشت کمی بزرگتر است

• هرگز انگشت خود را هنگام سرماخوردگی اندازه گیری نکنید زیرا همیشه خواندن نادرست باعث می شود زیرا انگشتان هنگام سرد شدن کوچکتر می شوند

• هرچه انگشتر ضخیم تر باشد ، تناسب آن محکم تر است ، بنابراین اگر انگشتر را با عرض باند عمیق انتخاب کنید ، به احتمال زیاد نیاز دارید که یک اندازه بیشتر بخرید.

• اطمینان حاصل کنید که حلقه مناسب انگشت شما باشد ، زیرا نمی خواهید آن را به راحتی بکشید و به اندازه کافی شل شود تا از روی انگشت خود عبور کند.

• قبل از اندازه گیری حلقه تا 5 ساعت از نوشیدن الکل خودداری کنید زیرا این امر می تواند تورم ایجاد کند.

همچنین بخوانید: چگونه انگشتر انتخاب کنیم

گاهی اوقات پیدا کردن اندازه حلقه بسیار راحت است زیرا اندازه حلقه افراد متفاوت است. برخی از افراد دارای دستان و انگشتان بزرگتر از سایرین هستند ، بنابراین به حلقه بزرگتری احتیاج دارند. در صورت بروز این موارد می توانید دانه های اندازه (طلای کوچک یا پلاتین کوچک) را به داخل حلقه خود اضافه کنید که به سر خوردن بر روی گره کمک می کند و احساس راحتی بیشتری در انگشت خود دارد و احساس سست شدن آن را متوقف می کند.

انتخاب گوشواره طلا برای استفاده در مهمانی ها نیز باید با دقت انجام شود. تناسب گوشواره با مدل مو بر زیبا شدن فرد تاثیر بسزایی دارد. در افرادی که به موهای کوتاه علاقمند هستند به دلیل کوتاهی مو هر نوع گوشواره اعم از کوتاه، بلند، حلقه ای و میخی جلوه دارد،  بنابراین برای این افراد انتخاب هر نوع گوشواره مجاز می‌باشد. مدل لباس و یقه آن نیز در انتخاب گوشواره تاثیر دارد و در این مورد باید وسواس به‌خرج داد. برای حضور در مهمانی‌های مختلف با هر نوع پوشش، استفاده از گوشواره مهم است. در مراسم ازدواج بسیاری از عروس خانم‌ها فقط به گوشواره بسیار ظریف و ریز و چسبان بسنده کرده اما برخی دیگر نیز با انتخاب گوشواره آویز و بلند با وزن سنگین و تزیین شده با نگین و سنگ‌های قیمتی سعی در زیباتر شدن خود می‌نمایند.

https://astardiamonds.com/en/ring-size-guide/choosing-a-ring-size.html


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 19 مرداد 1399
نویسنده : kimiagar

ما به برخی از متداول ترین سؤالات در مورد لیزر مو پاسخ می دهیم.

روشهای مختلفی برای حدف موهای زائد صورت و بدن وجود دارد، از تیغ و موم گرفته تا لیزر موهای زائد ، اما در بین همه روشها، لیزر نسبت به روش های دیگر برتری محسوسی دارد که مزایا و معایب این روش خصوصا عوارض لیزر موهای زیر بغل و همچنین لیزر موهای صورت همواره مورد بحث بوده است.
لیزر موهای زائد هم می تواند تراکم مو را به طور دائم کاهش دهد و هم موهای ناخواسته را برای همیشه از بین ببرد. کاهش دائمی تراکم مو به این معنی است که برخی از موها بعد از یک دوره درمانی مجدداً رشد می کنند و بیماران به درمان با لیزر مداوم نیاز دارند.

درمان مداوم لیزر به این معنا است که هر یکسال نیاز به شارژ مجدد و انجام عمل لیزر را دارند. البته رشد مو در این حالت کامل نیست و همانطور که گفته شد 80 درصد حجم مو بطور کامل از بین می رود و تنها برای گرفتن نتیجه ی بهتر است که هر ساله انجام لیزر را تمدید می کنید.

مانند هر روش درمانی زیبایی پیشرفته دیگر ، در مورد لیزر موهای زائد ، انجام تحقیقات بسیار مهم است. بنابراین اگر شما به فکر حذف دائمی موهای زائد هستید ، ما در اینجا به سوالات شما پاسخ می تهیم و شما را راهنمایی می کنیم.

لیزر مو چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد با عبور دادن پرتوی نوری در ناحیه موهای ناخواسته که توسط رنگدانه (رنگ) درون شافت مو و فولیکول مو جذب می شود ، کار می کند. این  پرتوی نوری گرما ایجاد می کند ، موها را شل می کند و سلول های تشکیل دهنده مو را غیرفعال می کند.

برای حذف موهای زیر پوستی بدنتان یکماه قبل از لیزر استفاده از پاکسازی صورت و لایه‌برداری مؤثر است. همچنین با استفاده از اسکراب‌های مناسب با نوع پوست سطح پوست کمی ماساژ داده خواهد شد.

بعد از آن پوست کمی بخور داده شده و جوش‌های سرسیاه آن تخلیه می‌شود. در نهایت از یک ماسک مناسب با نوع پوست استفاده شده و کرم نهایی روی پوست قرار داده خواهد شد.

آیا لیزر مو درد دارد؟

بیشتر افراد درمان را ناراحت کننده و نه دردناک توصیف می کنند. سطح ناراحتی بین افراد و مناطق مختلفی که تحت درمان قرار می گیرند متفاوت است. برخی هیچ دردی احساس نمی کنند ، برخی احساس گرما می کنند و برخی این حس را خفیف یا شبیه کشده شدن یک باند لاستیکی تشبیه کرده اند. به طور کلی موهای درشت تر یا ضخیم تر ، احساس درد بیشتری دارند. به طور معمول قرمزی خفیفی پس از انجام لیزر مو روی پوست وجود دارد.

تعداد جلسات لیزر مو

برای بهترین نتیجه ، توصیه می کنیم که یک دوره درمانی (معمولاً بین 6-8) در برنامه لیزر موهای خود داشته باشید تا به نتایج دائمی برسید.

مناطق زیر را با لیزر موهای زائد درمان می شود

  • صورت
  • گردن
  • سینه
  • زیر بغل
  • بازگشت
  • پاها
  • معده
  • خط بیکینی

طول هر جلسه چقدر است؟

بیسته به ناحیه مورد نظر متفاوت است. اما این روش در بین روشهای دیگر حذف مو سریعتر است. این درمان ها بطور معمول حدود 6 هفته از هم جدا انجام می شوند تا به ما امکان دهند تا در طی چرخه رشد مو ، هرچه بیشتر مو را هدف قرار دهیم.

نتایج در هر فرد متفاوت است و تغییرات هورمونی نیز می تواند بر رشد مو تأثیر بگذارد ، اما انتظار داریم نتایج طولانی مدت باشد.

آیا کسانی که کیست دارند می توانند لیزر موهای زائد انجام دهند؟

اگر شما سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) دارید و علاقه مند به درمان آن با لیزر موهای زائد هستید ، مهم است که قبل از شروع کار ، درک کاملی از درمان و نتایج احتمالی داشته باشید.

بسیاری از مراجعین به PCOS نتایج بسیار خوبی از درمان لیزر موهای زائد به دست می آورند ، و این می تواند اعتماد به نفس آنها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. اگرچه نتایج برای بسیاری از مراجعین می تواند موفقیت آمیز باشد و اغلب زندگی در حال تغییر است ، برای حفظ کاهش رشد مو ، آنها باید به طور مرتب به درمان کیست ادامه دهند.

از آنجا که یک وضعیت پزشکی موجود مانند PCOS بر رشد موهای بدن تأثیر دارد ، تضمین نتیجه غیرممکن است ، زیرا افزایش مو ممکن است با وجود درمان های منظم با لیزر موهای زائد ، ادامه یابد.

توضیح کوتاهی در مورد بوتاکس : این ماده یک درمان ویژه برای هایپرهیدروز کانونی یا عرق کردن بیش از حد است.سم بوتولینوم  با مسدود کردن سیگنالهای عصبی مسئول تعریق جلوی تولید بیش از حد عرق را می گیرد. ماندگاری درمان عرق با این روش به طور معمول چهار تا شش ماه است ، زیرا سیگنالهای عصبی دوباره احیا می شوند. با این حال ، با گذشت زمان و تکرار تزریق بوتاکس ، این فاصله ی زمانی طولانی تر می شوند.

قبل از شروع برنامه لیزر موهای زائد ، شما یک مشاوره رایگان برای اطمینان از کاندیدی مناسب برای درمان خواهید داشت.

https://www.skinsmiths.com/article/laser-hair-removal-faqs-everything-you-need-know

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1399
نویسنده : kimiagar

سبک خود را پیدا کنید

یکی از مزایای خرید حلقه نامزدی خود از یک جواهرساز آنلاین ، دسترسی گسترده شما به سبک های حلقه است. در درخشان زمین ، تقریباً هر سبک حلقه ای قابل تصور ارائه می دهیم - و اگر سبکی را که می خواهید نداریم ، می توانیم یک حلقه را برای شما طراحی کنیم. برای انتخاب حلقه مناسب ، بهترین نکاتی را که در سبک زندگی و شخصیت وی مناسب است ، در نظر بگیرید. علاوه بر بودجه شما ، سبک شخصی و فعالیتهای روزمره او مهمترین ملاحظاتی است که باید انتخاب شما را از یک تنظیم راهنمایی کند. در اینجا توصیه هایی وجود دارد که ویژگی های شخصیتی را با سبک های مختلف حلقه های نامزدی مطابقت می دهد. انگشتر را می توانید با مدلهای مختلف لباس ست کنید.

سنتی و زیبا

یک اتاق یک نفره کلاسیک بی انتهاست و الماس مرکزی را بدون هیچ گونه حواس پرتی نمایش می دهد. Solitaires ، که حلقه هایی است که دارای یک الماس یک مرکز است ، محبوب ترین سبک برای حلقه های نامزدی است. سنتی ترین بازی یک نفره دارای یک باند فلزی ساده است. برای افزودن کمی پالایش بیشتر یا اطمینان از قرار گرفتن الماس در مرکز ، به خصوص کم ، یک تنظیمات قلم یا تنظیم سبد را در نظر بگیرید. برای لمس بیشتر زرق و برق ، یک ردیف لهجه های الماس را روی باند اضافه کنید یا الماس Peekaboo (الماس های موجود در گالری یا زیر بند انگشتر را که از بالا قابل مشاهده نیست) در نظر بگیرید. سه حلقه نامزدی سنگ یکی دیگر از گزینه های رایج برای یک نفره سنتی است. همانند انتخاب لباس برای انواع پوست ، انتخاب حلقه مناسب پوست نیز مهم است.
سه حلقه نامزدی هاله خیره کننده با لهجه های الماس

بیشتر بخوانید: جنس لباس کودک ، مدلهای مختلف کیمونو ، لباسهای مورد نیاز کودک ، لباس در خاورمیانه

شیک


اگر فرد پوشنده بخواهد با زرق و برق خیره شود ، ممکن است عاشق محیطی باشد که الماس خود را بالاتر نگه دارد ، یا شاید یکی از این موارد باشد که دارای الماس های قهوه ای تنظیم شده بر روی باند حلقه است. تنظیمات نامزدی هاله نیز بسیار پرطرفدار است. تنظیمات هاله ، دایره ای از الماس را در اطراف الماس وسط قرار می دهد تا درخشش ایجاد کند و الماس مرکزی بزرگتر شود. انتخاب لباس مناسب کار هنگام پوشیدن حلقه مهم است.

آیا شخص مهم دیگر شما عاشق طبیعت است یا کسی که در خارج از من خوشبخت است؟ تنظیمات مربوط به عناصر ارگانیک در طرح های خود مانند برگ ها ، تاک ها و گل ها را به خوبی حلقه کنید. برای یک زن فعال ، تنظیماتی را در نظر بگیرید که الماس را در پایین دست نگه دارد. یک قاب bezel یا یک باند فلزی نازک که الماس را در تمام طول محاصره خود در آغوش می گیرد ، همچنین برای محافظت از یک الماس بسیار عالی است. لباس مهمانی مردانه را با انتخاب انگشتر مناسب تکمیل کنید.

رمانتیک و بی موقع


آیا شریک زندگی شما عاشق همه چیزها عاشقانه و پرنعمت است؟ تنظیمات حلقه را در نظر بگیرید که دارای جزئیات milgrain ، الگوی filigree یا scrollwork ، گالری های پیچیده یا نوارهای خشک است. حلقه های نامزدی الماس ما را که در مجموعه الهام بخش عتیقه نمایش داده شده است ، مشاهده کنید. یا اگر شریک زندگی تان از گذشته موارد منحصر به فردی را دوست دارد ، یک حلقه نامزدی معتبر عتیقه را در نظر بگیرید. Earth Brilliant یکی از بزرگترین مجموعه های آنلاین حلقه های عتیقه را دارد و دائما در حال تجدید است.


حلقه های نامزدی مدرن


آیا محبوب شما از سبکی مدرن و مد روز قدردانی می کند؟ به حلقه های مجسمه ای نگاه کنید - حلقه هایی که با اشکال غیر سنتی آزمایش می کنند. یک قاب گرافیکی را در نظر بگیرید - یک باند فلزی نازک که الماس را در تمام طول دور تسمه خود آغوش می دهد. اگر او می خواهد به طور کلی از الماس مرکز سنتی چشم پوشی کند ، یک حلقه باند گسترده با جزئیات زیبا را در نظر بگیرید. درخشش هایی با لهجه های الماس یا سنگهای قیمتی اضافه کنید.
الماس برش کوسن ، گرد و زمرد
مطمئن نیستید؟

اگر مطمئن نیستید یا غرق هستید ، انتخاب یک الماس را در نظر بگیرید اما با یک تنظیم نامزدی موقت پیشنهاد دهید. این رویکرد به او اجازه می دهد تا تنظیم مناسب خود را انتخاب کند. زنان در بیش از 60٪ تصمیمات حلقه نامزدی شرکت می کنند ، بنابراین مطمئن باشید که تنها نیستید. اگر ترجیح می دهید او را غافلگیر کنید و به دنبال ایده های بیشتری هستید ، موارد دلخواه مشتری یا 20 حلقه نامزدی برتر را مشاهده کنید که محبوب ترین حلقه های ما هستند. همچنین می توانید با کشف اینکه چه سبکهایی در Pinterest بیشترین روند را دارند ، از 10 حلقه پین ​​شده ما الهام بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1399
نویسنده : kimiagar

خرید یک گردنبند طلا جدید می تواند هیجان انگیز باشد ، اما همیشه ارزش این را دارد که قبل از خرید یکی وقت خود را صرف کنید تا نه تنها ظاهر آویز را در نظر بگیرید بلکه ظاهر کلی زنجیره را نیز در نظر بگیرید.

مطمئن نیستید که هنگام انتخاب طول گردنبند مناسب برای خود و مدل های مختلف لباس ، از کجا شروع کنیم؟ در اینجا چند نکته برای شروع کار آورده شده است.

به اندازه گردن خود فکر کنید

به طور کلی توصیه می شود قبل از خرید گردنبند وقت خود را برای اندازه گیری گردن خود بگیرید. نیازی به وقت زیادی نیست و می تواند ارزش آن را داشته باشد.

از نظر نحوه اندازه گیری گردن ، ساده ترین روش انجام آن استفاده از نوار اندازه گیری (معمولاً نرم) و سپس پیچیدن آن از نزدیک به گردن است.

پس از اندازه گیری گردن خود ، توصیه می شود حدود چهار تا پنج اینچ را به آن اضافه کنید و طول مناسبی برای گردنبند آویز یا نام خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: جنس لباس کودک ، انتخاب لباس برای انواع پوست ، لباس مهمانی مردانه ، انتخاب پارچه پرده

قد خود را در نظر بگیرید

یک گردنبند می تواند یک لباس را بسازد یا بشکند: از این گذشته ، این می تواند یک کانون همه چیزهایی باشد که می پوشید. در نتیجه ، باید در مورد انتخاب یک گردنبند فکر کنید که متناسب با نوع بدن شما باشد: و یکی از بهترین راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید این است که با فکر کردن در مورد قد خود را انجام دهید.

کارشناسان تمایل دارند طول زنانه 16 تا 20 اینچ گردنبند را برای خانمهایی که کمتر از 5 اینچ هستند استفاده کنند. از گردنبندهای بلند معمولاً برای خانم های کوتاهتر اجتناب می شود ، زیرا تمایل دارند بیش از حد از یک قاب کوچک تر استفاده کنند. لباس در خاورمیانه نیز با زیوآلات مختلفی تزیین می شود.

برای کسانی که بین 5 و 5 تا 7 هستند - می توانید به طور معمول گردنبندهایی با طول بپوشید اما یک گردنبند زنجیر بلندتر تمایل دارد که روی زنان قد بلند تر به نظر برسد ، زیرا فریم های بلندتر را برجسته می کنند. شما بهترین پارچه برای لباس مجلسی را نیز داشته باشید ممکن است بدون زیورالات درخشش نداشته باشند.

طراحی گردنبند


شما از نظر طراحی گزینه های مختلفی دارید ، خواه به دنبال ظاهر مدرن باشید یا کلاسیک بی موقع. می توانید به زیورآلات کنار هم نگاه کنید ، جایی که این قطعه به صورت جداگانه برای شما ساخته شده است ، یا می توانید چیزی قدیمی و وراثتی را بازیابی کنید و آن را به روش خودش بپیچانید.
اگر به دنبال الماس هستید ، باید 4 برش ، رنگ ، قیراط و وضوح را در نظر بگیرید و با جلا دادن آن می توانید بهترین گردنبند شما را به ارمغان بیاورید ، توضیح می دهد هاتون گاردن دیاموند.
همچنین ممکن است در تصمیم گیری در مورد طول گردنبند جواهرات مورد نظر برای خرید ، ارزش آن را در نظر بگیرید. همچنین با کمال تعجب ممکن است متوجه شوید که بدن شما نسبت به برخی از فلزات گرانبها حساسیت دارد. برخی افراد متوجه می شوند که به نقره یا طلا پایین کارات حساسیت دارند. بهتر است این مسئله را قبل از سرمایه گذاری در گردنبند مناسب برای خود بیابید ، زیرا مدت زمان قابل توجهی در مقابل پوست شما استراحت خواهد کرد. زیورآلات معمولا برای لباس کار بکار نمی روند.


به کمد لباس خود توجه کنید


هیچ نکته ای برای انتخاب گردنبند وجود ندارد که شما به راحتی نبینید که می توانید با هر یک از لباس های موجود که در حال حاضر دارید بپوشید. به همین دلیل است که هنگام انتخاب طول گردنبند ، باید به کمد لباس خود توجه کنید تا یک گردنبند را انتخاب کنید که احتمالاً با تعدادی لباس مناسب باشد.

https://www.beadsjar.co.uk/choosing-the-right-necklace-length


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1399
نویسنده : kimiagar

لباس هایی را انتخاب کنید که متناسب باشد. مهم است که لباس هایی را انتخاب کنید که بهترین دارایی های شما را منعکس کنند. این که آیا شما یک کمر بزرگ ، یک بدن با تن ، یک شبح زیبا ، یک قفسه سینه کامل ، یک کمر "bootylicious" و غیره دارید ، روی لباس هایی متناسب باشید.
حداقل یک مورد لباس بیرونی را متناسب با خود تهیه کنید. از آنجا که این کار برای کار است ، حداقل یک یا دو کت و شلوار یا ژاکت متناسب با شکل خود را در نظر بگیرید. چنین کالایی می تواند دوام و ماندگاری داشته باشد ، بنابراین هزینه کردن پول زیادی روی آن یک سرمایه گذاری ارزشمند در کمد کار شما است. جنس های مختلف لباس کار وجود دارد.
یک برش کلاسیک را انتخاب کنید. طرف "مد" با استفاده از رنگ ها در پیراهن ، تی شرت ، کمربند ، بند ، دامن ، لباس سنتی مالزی ، کفش و غیره قابل دستیابی است.
لباس را طبق سبک کار خود انتخاب کنید. قبل از اینکه حتی به فکر پوشیدن لباس های شیک نباشید ، مطمئن باشید آنچه در محل کار شما انتظار می رود را می دانید. بعضی از مکان ها بسیار محافظه کار هستند ، در حالی که برخی دیگر مانند هر روز هفته درباره لباس پوشیدن ، گاه به گاه سر و کار ندارند. مرزها را در یک محیط محافظه کار قرار ندهید - شما می توانید با لکه های رنگ ، یک کالای خاص از جواهرات یا موارد دیگر فردی باشید اما از اینکه خیلی گاه به گاه نیستید ، خودداری کنید. و مهم نیست که محل کار شما باشد ، در اینجا مواردی وجود دارد که باید از آنها جلوگیری کنید:

  • لباس شفاف یا شفاف که لباسهای زیر را در معرض دید شما قرار می دهد
  • تاپ های کم عمق ، هر چیزی که شکاف بیش از حد را نشان می دهد
  • خطوط شلوار (خیلی تنگ!)
  • فلیپ فلاپ یا پای لخت (مگر اینکه در مکانی بسیار اتفاقی باشید)
  • لباس هایی با آرم ها ، تصاویر یا پیام های توهین آمیز.

بیشتر بخوانید: جنس لباس کودک ، چرا لباس می پوشیم ، لباس مهمانی مردانه ، لباسهای مورد نیاز کودک ،
کمد لباس را برای آقایان انتخاب کنید. ایده خوبی است که در طول هفته طیف وسیعی از لباس ها را برای چرخه استفاده کنید. همچنین در اوزان زمستان و تابستان لباس مناسب داشته باشید تا در صورت لزوم از گرما یا خنک بودن خود اطمینان حاصل کنید. حداقل ، دو تا چهار کت و شلوار یک مقدار کمد لباس مناسب خواهد بود.
برای پیراهن ها ، حداقل پنج عدد ، ترجیحاً 10 پیراهن را که باید دور هر دو هفته بچرخانید ، داشته باشید. بعضی از مردان تمام وقت رنگ سفید را ترجیح می دهند ، در حالی که برخی دیگر طیف وسیعی از رنگ های مد را ترجیح می دهند. بهترین پارچه برای لباس مجلسی نمی تواند پارچه مناسبی برای لباس کار باشد.
سه جفت کفش در شکل عالی داشته باشید. اگر شرایط خوبی ندارند ، هر فصل جدید فصل های خود را به روز کنید.
طیفی از پیوندهای ابریشمی شیک در رنگ ها و الگوهای مختلف. یک چوب لباسی خریداری کنید تا هر روز هنگام تطبیق دیدن آنها راحت تر باشد.
جوراب - حداقل 5 جفت در هفته ، بیشتر اگر برای برنامه های عصر تغییر می دهید. اگر محل کار شما گاه به گاه است ، جوراب های آرام و رنگارنگ با آرم مناسب نیست ، در غیر این صورت ، رنگ ها را محافظه کار نگه دارید.
کمد لباس زنانه را انتخاب کنید. امکانات زیادی برای کمد لباس وجود دارد اما در اینجا چند پیشنهاد اساسی وجود دارد:

  • لباس A-line و شاید یک لباس تونیک برای مخلوط کردن و تطبیق دادن
  • دامن مداد
  • دامن خفه
  • شلوار / شلوار
  • دو یا چند لباس مناسب - حداقل یک کت شلوار و یک دامن
  • شلوار
  • جوراب شلواری برهنه؛ اگر با لباس مطابقت داشته باشند و کم حرف باشند ، رنگی می شوند
  • کفش - کفش پاشنه بلند اگر آنها را بپوشید ، آپارتمان (آپارتمان باله مناسب هستند) یا پاشنه بچه گربه ، و نیازی به گفتن چند –– این مربوط به شما نیست
  • روسری ، کیف ، جواهرات ، در صورت نیاز
  • برای زمستان ، برخی از پیراهن های یقه اسکی ، ژاکت و چکمه را اضافه کنید. لباس در خاورمیانه می تواند انتخابهای دیگری نیز داشته باشد.

مد روز نگه دارید. با خواندن مجله ها ، مرور کردن در فروشگاه های پوشاک مورد علاقه خود و دیدن آنچه همسالان شما به راحتی می پوشند ، مد به راحتی مرتب می شود. با این وجود ، نیازی به رها کردن کمد لباس خود در هر فصل نیست. کاری که می توانید انجام دهید این است که با افزودن برخی از پیراهن های جدید ، تی شرت ها ، کراوات ، جواهرات ، کفش و سایر وسایل ارزان تر و تغییر در اطراف لباس خود آن را به روز کنید تا شکل های مختلفی ایجاد شود. کاپشن های کت و شلوار ، شلوار و دامن متناسب با لباس باید در سبک های کلاسیک باشد تا به شما امکان ادامه لباس آنها را بدهد تا زمانی که لباس بپوشید ، و با افزودنی های ارزان تر رشد کنید.
بعضی اوقات ایده خوبی است که یک خیاط برای افزایش ارز خود تغییراتی در لباس های موجود ایجاد کنید. برای لباس های گران قیمت ، این می تواند ارزان تر از جایگزینی آنها باشد.
لباس های قدیمی خود را نگه دارید. آنها غالباً دوباره به مد می آیند ، اما مخلوط کردن و مطابقت با آنها می تواند به هر حال آنها را تغییر دهد و آنها را دوباره شیک جلوه دهد!
نشان دادن برخی از شخصیت. از وجود یک کلون کل ، حتی در مکانهای محافظه کار نیز خودداری کنید. مواردی را پیدا کنید که واقعاً چه کسی را بیان می کند و سعی کنید این موارد را به عنوان یک معمول علاوه بر کمد لباس خود نگه دارید تا مردم با آن به عنوان امضای شما رفتار کنند. به عنوان مثال ، ممکن است این روسری های ابریشمی ، شکل خاصی از عینک ، اتصالات خاص و غیره باشد.

https://www.wikihow.com/Have-Fashionable-Clothes-to-Wear-to-Work


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399
نویسنده : kimiagar

سبک لباس پوشیده شده در این منطقه بزرگ و نه چندان مناسب ، قرن هاست که به طرز چشمگیری ثابت است. این امر تا حدی به این دلیل است که به عنوان فردی مناسب برای انجام کار سخت در زمین تحت فشارهای شدید آب و هوایی ، و محافظت از بدن در برابر گرما ، گرد و غبار و آفتاب فروزان ، و تا حدی به دلیل پوشیدن لباس سنتی بوده است ، تکامل یافته است. مورد قبول و حمایت کشورهای مسلمان است.
پوشاک واقعی پوشیده از لباس های گشاد و متناسب است که حتی قسمت زیادی از بدن را پوشانده است. نام این پوشاک از کشور به کشور دیگر متفاوت است ، اما شباهت آن مشخص است. گسترش لباس خاص خاورمیانه به دلیل عمده اعراب بود. جنس های مختلف لباس در خاورمیانه وجود دارد.
این افراد صحرای عربی بودند که تا قرن ششم میلادی ، زندگی پایدار و روستایی را در مناطق مرزی یمن ، سوریه و عراق به عهده داشتند اما آنها که در منطقه داخلی ، عمدتاً عشایر بادیه نشین بودند ، گله های شتر را پرورش می دادند و گله های شتر را پرورش می دادند. .
در سال 750 میلادی امپراتوری عرب از اسپانیا و مراکش در غرب تا دریای خزر و رودخانه هند در شرق گسترش یافت. پیراهنهای اصلی پوشیده از آن زمان پیراهن ، شیمیائی یا جلیقه شل بود. یک لباس پوشانده شلوار گسترده ، شلوار؛ و یک پارچه سر یا عمامه که در لباس مهمانی مردانه نیز استفاده می شد.
قابل توجه نسخه های مشابهی از این موارد ممکن است هنوز هم در خیابان های قاهره ، استانبول یا دمشق دیده شود. پیراهن ساده ساده برای هر دو جنس پیراهن گشاد ، بلند ، شیمیایی یا تونیک بود که اغلب آستین های بلند داشت. بیش از این مردان انواع لباس و جلیقه پوشیدند. جنس لباس کودک نیز از مواد خنک انتخاب می شود.
شلوارهای گشاد و شلوار سنتی که به خاورمیانه می روند ، هنوز هم توسط هر دو جنس پوشیده شده اند. اعتقاد بر این است که این پوشاک از پارس سرچشمه گرفته است و فرض بر این است که اعراب هنگام حمله به آن کشور در قرن 7th ، آن را دیدند. شلوار ، به نام chalvar ، chalwar یا alvar با توجه به کشوری که در آن پوشیده شده است ، در حدود سه یارد با دور کمر اندازه گرفته و توسط تارها محکم بسته شده است.
قسمت کامل و پا در هر مچ پا گره خورده بود. یک اره پهن سپس دور کمر ، بالای چالور را محاصره کرد. از این طریق پوشاک برای کار در مزارع ایده آل بود زیرا باعث می شد آزادی حرکت و محافظت از ناحیه کمر ستون فقرات ، به ویژه هنگام خم شدن ، از لرز باشد.

بیشتر بخوانید: چرا لباس می پوشیم؟ مدلهای مختلف کیمونو ، لباس سنتی مالزی ، لباسهای مورد نیاز کودک ، انتخاب پارچه پرده

قرن هاست که این لباس نیز توسط مردان در نیروهای جنگ پذیرفته شده است. پنبه ماده معمول برای لباس کار است ، اما خانمهای شیک چنین چاقویی (تلفظ شلوار در هند و پاکستان) از پارچه ابریشمی یا ابریشمی بر روی زیر شلوار کتانی می پوشند. انتخاب لباس برای انواع پوست در این مناطق می تواند سخت باشد.
این سنت برای پوشاندن زنان از سر تا پا و پوشاندن صورتشان هنگام بیرون آمدن در عموم ، قدیمی است و اسلام را در ایران ، سوریه و آناتولی به نمایش می گذارد. قرآن دستورالعملهایی را ارائه می دهد که در این باره راهنمایی می کنند اما یک حکم دقیق نیست. این جهان سکوت سخت مردانه خاورمیانه بوده است که اصرار بر حجاب شدید زنان در ملاء عام داشته است. بهترین پارچه برای تهیه لباس مجلسی در این مناطق ابریشم است.
روپوش های پاکت نامه ای که زنان برای این منظور پوشیده می شوند ، شبیه یکدیگر هستند و غالباً یک توری مش را در خود جای می دهند که از طریق آن زنان ممکن است در خارج از جهان همسالان باشند. نامهای متداول این پوشاک چادر ، چدار ، چادری ، چاراف و چچرفاف است. (draping chadar هنوز هم در مناطق شمالی هند بویژه در مناطق روستایی با زنان رایج است).
سرخدار برجسته مردانه عرب ، كافيه بوده است. امروزه هنوز پوشیده می شود ، گرچه اکنون ممکن است با یک لباس غربی همراه باشد. اصولاً کافیه مربعی از پنبه ، کتان ، پشم یا ابریشم است که به صورت ساده یا طرح دار است ، که در یک مثلث تاشو قرار گرفته و روی سر قرار می گیرد به طوری که یک نقطه روی هر شانه و سوم از قسمت عقب قرار می گیرد. این ماده در قسمت سر روی سر آگال (ایگال ، مگس) ، یک باند مفتول تزیین شده با مهره یا نخ های فلزی نگه داشته می شود.

https://www.yourarticlelibrary.com/essay/clothing-of-middle-east-during-6th-century-and-onwards/32111


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1399
نویسنده : kimiagar

انتخاب پارچه برای انواع پرده

انواع مختلفی از پارچه پرده وجود دارد ، از ابریشم و دمشک گرفته تا فنیل و جیر. هر یک از انواع مختلف پارچه پرده ای به روش های مختلف قابل استفاده است و می تواند اهداف مختلفی را ارائه دهد. پارچه پرده به طور معمول برای ساخت پرده های خود استفاده می شود اما از پارچه های با کیفیت بالا نیز می توان برای ایجاد طیف وسیعی از مبلمان های مختلف نرم استفاده کرد. بهترین پارچه پرده ای برای پرده ها وجود ندارد زیرا این امر به تعدادی از مواردی از قبیل ترجیح شخصی ، موقعیت پنجره ، استفاده در نظر گرفته شده و طراحی داخلی بستگی دارد. بهترین پارچه برای لباس مجلسی به هیچ عنوان نمی تواند بهترین پارچه برای انواع پرده باشد.
پارچه پرده فقط برای ساخت پرده های خود استفاده نمی شود بلکه می توانید در واقع از آن برای تعدادی کاربرد مانند ساخت کوسن و روکش صندلی استفاده کنید. به طور کلی ، اگر قصد استفاده از پارچه پرده برای کوسن ها یا روکش صندلی بهترین نوع پارچه را دارید ، پارچه اثاثه یا لوازم داخلی است ، اما هیچ چیز برای جلوگیری از استفاده از پارچه های مورد نظر شما وجود ندارد. شما می توانید از پارچه پرده ای برای ساخت پرده های خود ، پرده های پرده ای ، روتختی های کوسن ، روکش صندلی ها و در واقع هر آنچه که ذهن خود را تنظیم کرده اید استفاده کنید. استفاده از پارچه پرده ای در صورت استفاده از چرخ خیاطی بسیار ساده است. علاوه بر پارچه پرده ای که به آن نیاز دارید ، برخی پارچه های درهم ، نوار عنوان ، قیچی پارچه ، یک چرخ خیاطی و یک نوار اندازه گیری است. همانند انتخاب جنس لباس کودک و بزرگسال ، انتخاب جنس پارچه پرده نیز مهم است.

بیشتر بخوانید: چرا لباس می پوشیم ، لباس مهمانی مردانه ، لباس سنتی مالزی ، مدلهای مختلف کیمونو
عموماً پارچه پرده ای که مناسب برای گرم نگه داشتن اتاق است مناسب هر چگالی و سنگین باشد زیرا این مواد نسبت به پارچه های باریک تر مانند فنیل یا آهک بیشتر عایق تر هستند. با این حال ، بهترین کاری که می توانید با استفاده از پرده های خود انجام دهید تا از عایق کاری آنها در اتاق استفاده شود ، اضافه کردن پارچه ای با کیفیت مناسب است. پارچه پرده ای پرده و درهم آمیختن نه تنها به محافظت پارچه پرده در مقابل نور مضر خورشید کمک می کند که می تواند پارچه را محو کند بلکه به افزودن احتباس گرما برای اتاق های شما کمک می کند. درهم آمیختگی به شما كمك می كند اتاق كمتر از اتاق خود را عایق كنید كه در واقع انعطاف پذیری بیشتری را در پارچه پرده ای كه انتخاب می كنید به شما می دهد. دانستن اینکه می توانید با اضافه کردن اتصال به برق ، گرما را افزایش دهید. همانطور که انتخاب لباس برای انواع پوست حائز اهمیت است انتخاب پارچه پرده نیز متناسب با انواع طراحی داخلی منزل مهم است.

عملی ترین پارچه پرده برای شما به تعدادی چیز بستگی دارد. اول از همه به اتاق مورد نظر برای استفاده از پرده ها بستگی دارد ، به عنوان مثال اگر قصد دارید از پارچه در اتاق خواب استفاده کنید ، عملی ترین پارچه را پارچه پرده خاموشی در نظر می گیرید زیرا این امر به شما کمک می کند تا حداکثر کنترل نور را برای روشن تر داشته باشید. شب و صبح. از طرف دیگر ، در آشپزخانه ترجیح می دهید از بینایی درخشان داشته باشید ، بنابراین پارچه پرده ای خالی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد یا اگر فکر می کنید ممکن است مرتباً پرده ها را پاک کنید ، پارچه PVC می تواند عملی ترین باشد. اگر قصد استفاده از پارچه پرده خود را برای برنامه دیگری دارید ، احتمالاً پارچه اثاثه یا لوازم داخلی اثاثیه عملی ترین گزینه برای شما خواهد بود. مخصوصاً اگر در حال تهیه روکش صندلی یا کوسن هستید.

https://www.textileexpressfabrics.co.uk/curtain-fabric


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید