تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1399
نویسنده : kimiagar

انتخاب کتری قوری مناسب می تواند به اندازه انتخاب چای مناسب برای یک موقعیت خاص چالش برانگیز باشد.
بیشتر دوستداران چای دوست دارند مجموعه ای از قوری ها و فنجان های مختلف در خانه داشته باشند ، منتظر استفاده از لحظه مناسب شوند. بعضی از آنها هرگز نور را نمی بینند ، زیرا ما "آنها را برای یک لحظه خاص نجات می دهیم" که هرگز نمی آید ، یا به دلیل اینکه استفاده از آنها کمی دشوار است - قوری روزمره ما نیست - و آنها به جای ابزار آشپزخانه تبدیل به اشیا decorative تزئینی می شوند.

اگر ممکن است ، من می خواهم خوانندگان را تشویق کنم نه تنها از آن قوری های قدیمی غبارآلود که در قفسه بالایی قرار دارند استفاده کنند ، بلکه مناسب را برای هر موقعیت انتخاب کنند. به عنوان مثال یک مکالمه بعد از شام می تواند بهانه مناسبی برای کمی نمایش و ارائه بهترین میهمانی ها به میهمانان ما در یک قوری کوچک ییکسینگ باشد که در کاسه های کوچک سرو می شود. نیازی نیست که مراحل مراسم چینی را به خاطر بسپارید ، فقط آرام باشید و به دوستان خود مهمان نوازی و ادب بدهید. همچنین ، یک ملاقات معمولی با دوستانتان ممکن است روزی شود که با پرهیز از فنجان های روزمره ، و لذت بردن از یک سرویس چینی زیبا ، به یاد بیاورید. شاید بتوانید در صورت وجود تاریخچه خانوادگی گلدان و فنجان ها را نیز به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید: بوتاکس پیشانی ، آب بند کننده ،

قوری مناسب

اگر فقط می خواهید با یک فنجان چای خوب خود را سرگرم کنید ، اول از همه شما می خواهید تصمیم بگیرید که با توجه به احساسات خود در آن لحظه ، با توجه به زمان روز یا آب و هوا (هوای سردتر) چای را دم کنید. به چای های گرمتر و گرمتر از آب و هوای گرم احتیاج دارد). پس از تصمیم گیری برای نوشیدن چای ، باید بهترین قوری را برای تهیه این چای انتخاب کنید.

احترام به آداب و رسوم محلی مناسب است. همانطور که مشخص است ، هر فرهنگ عادات و آداب و رسوم خاصی دارد که برای تهیه چای به گلدان ها و فنجان های خاصی احتیاج دارد ، بنابراین پیروی از این سنت ها می تواند جایگزین هنگام ارزیابی ظروف سفالی مورد استفاده باشد. من شخصاً از تهیه چای مراکش با استفاده از یک قوری نقره ای و فنجان های شیشه ای کوچک لذت می برم.

قوری هایی با اشکال ، رنگ و مواد مختلف وجود دارد. هنگام تمرکز بر خصوصیات ارگانولپتیک چای ، مواد مورد استفاده برای ایجاد گلدان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. هر ماده ویژگی های خاصی دارد که متناسب با انواع مختلف چای است. با این حال ، طبق سلیقه شخصی شما ، از هر قوری می توان برای هر نوع چای استفاده کرد. در انتخاب لوازم اتاق خواب نیز رعایت نکاتی مهم است.

قوری های سرامیکی بیشتر مناسب چای های سیاه و توله سگ است. مواد سرامیکی انتقال گرما کمی دارند و معمولاً قوری های ساخته شده از این ماده دارای دیواره های ضخیمی هستند ، بنابراین دمای آب را به خوبی حفظ می کنند. از آنجا که دمنوش های سیاه و چای در دماهای بالاتر از انواع دیگر چای ها دم می شوند ، استفاده از قوری های سرامیکی در بین لوازم آشپزخانه از دست دادن دما جلوگیری می کند و باعث می شود که مشروبات داخل گلدان برای مدت بیشتری گرم شوند.

قوری های چینی برای تهیه چای های سفید و سبز مناسب هستند. دیواره های آنها غالباً نازک تر از دیواره های ساخته شده از سرامیک است و در مقایسه با سایر مواد انتقال حرارت کمی دارند ، بنابراین دمای مشروبات الکلی چای را نیز به خوبی حفظ می کنیم اما به اندازه سرامیک ها. از آنجا که دماهای سفید و سبز در دماهای پایین دم می شوند ، استفاده از قوری های چینی مناسب ترین است.

بیشتر بخوانید: مراقبت از پوست ، قیمت جک هیدرولیک ، چسب کاشی ، تزریق ژل

قوری های شیشه ای برای دم کردن چای های نمایشی یا هر نوع چای مخصوصاً ارزش مشاهده را دارند. دیواره های گلدان های شیشه ای دارای ضخامت های مختلف هستند ، اما به طور کلی نازک هستند. در همه موارد ، شیشه به معنای از دست دادن گرما است ، اگرچه بسیار کمتر از گلدان های فلزی است. جذابیت بزرگ شیشه این است که برگها و رنگ دم کرده در هنگام دم کشیدن به وضوح قابل مشاهده است.

قوری های فلزی مانند قابلمه های آهنی یا نقره ای یا سرویس غذاخوری سرامیکی را می توان با هر نوع چای استفاده کرد. این گلدان ها به دلیل ترکیباتی که دارند ، گرما را به راحتی منتقل می کنند (دمای مشروب چای را خیلی زود از دست می دهند) و در صورت عدم رسیدگی دقیق ، می توانند دست های شما را بسوزانند. بهترین ها در داخل با مینا پوشانده می شوند ، بنابراین عطر و طعم فلزی گلدان به مشروب منتقل نمی شود. آنها می توانند به مرور اکسید شوند. باید اجازه داد تا در هوا خشک شوند.

به نظر من ، صرف نظر از انتقال حرارت - بسیار مهم وقتی که می خواهید چای خود را برای مدتی در گلدان نگه دارید - شکل باید به ریختگی هماهنگ و ظریف کمک کند. رنگ باید روحیه شما را همراهی کند. مواد باید با نوع چای دم کرده مطابقت داشته باشد. اما مهمتر از همه: قوری شما باید مطابق سلیقه شخصی شما باشد.

هر کدام که باشد ، با ارزش ترین چیز مراسم شخصی شما با چای است. قوری خود را انتخاب کنید ، چای درست کنید ، لذت ببرید.

https://worldteanews.com/market-trends-data-and-insights/choosing-right-teapot

مطالب دیگر سایت:

لیزر موهای زائد

چسب کاشی پودری

آموزش خوانندگی

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 2 دی 1399
نویسنده : kimiagar

 مزایای سالن زیبایی

خانم ها دوست دارند خودشان را زیباتر کنند. این دلیل است که آنها به طور منظم از کلینیک زیبایی ره یا بازدید می کنند. سالن های خدمات بسیاری از جمله خدمات مو ، پوست و بدن به مشتریان و مشتریان خود ارائه می دهند. با این حال ، مزایای زیادی در این بوتیک ها به دست می آورید که می تواند یک استرس واقعی ناشی از یکنواختی روزمره و زندگی کاری باشد.

مسکن استرس

با زندگی پرمشغله و برنامه های یکنواخت ، چرخش در اطراف بچه ها ، شوهر و خانه ، مهم کاهش استرس است. یکی از مهمترین مزایای مراجعه به سالن ، نازپروری است که دریافت می کنید. بعد از یک هفته پرتحرک بهترین مکان برای استراحت است. می توانید اوقات با کیفیتی را در آنجا ماساژ دهید یا موهای خود را حالت دهید.

بیشتر بخوانید: قیمت جک هیدرولیک ، آبگریز کننده نما ، آموزش خوانندگی ، لیزر موهای زائد

توصیه های سفارشی

شما در مورد نحوه مراقبت بهتر از پوست و بدن خود اطلاعات سفارشی دریافت می کنید. این سالن ها آرایشگران حرفه ای دارند که می توانند در مورد نحوه بهبود ظاهر ، سبک و سایر مراقبت های شخصی مرتبط و نیز درمان هایی مانند تزریق ژل راهنمایی های مفصلی به شما بدهند. آنها به شما کمک می کنند تا نیاز پوست و مو خود را درک کنید تا بتوانید از آنها به بهترین شکل مراقبت کنید.

محصولات با کیفیت

اینها محصولات ممتازی را ارائه می دهند که در فروشگاه های محلی خود پیدا نخواهید کرد. آنها از محصولات با کیفیتی که مناسب پوست و مو شما است استفاده می کنند. با این حال ، آنها محصولات زیبایی را نیز با قیمت های اسمی به فروش می رسانند. و نیز بخوانید : فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ،  آب بند کننده ، لوازم آشپزخانه

نگاه جدیدی پیدا کنید

استرس باعث آسیب به بافت قفل های شما می شود. بنابراین می توانید برای آبگرم یا موهای منظم به آنها مراجعه کنید. علاوه بر این ، آنها همچنین تعدادی از درمان های دیگر مو ، از جمله ، پرم ، سفید کردن ، و موهای زائد ، رنگ آمیزی و بازسازی مو را ارائه می دهند. با این حال ، آنها همچنین نکاتی را در مورد مراقبت بعد از مراقبت ارائه می دهند که احتمال آسیب رسیدن به فرار شما را کاهش می دهد.

مانیکور و پدیکور

مراقبت از دست و پاها مهم است. این برای بهداشت شخصی شما مهم است و همچنین ظاهر شما را تقویت می کند.

صورت

آیا استرس بر پوست شما آسیب می زند؟ اگر بله ، تهیه صورت بهترین راه حل است. متخصصان درمانی را بر اساس نیاز پوست شما برای شما سفارشی می کنند. داشتن صورت بهترین راه برای آرامش و جوان سازی پوست است. علاوه بر این ، همچنین به شما کمک می کند تا با علائم پیری ، لکه ها و آکنه مقابله کنید.

Suede Salon بهترین سالن زیبایی ساکرامنتو است. ما انواع خدمات زیبایی مانند تزریق چربی را به مشتریان خود ارائه می دهیم ، از جمله ، ماساژ ، صورت ، درمان مو و موارد دیگر.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که در صورت اجاره با ارائه دهنده وام خود یا صاحبخانه خود مشورت کنید که در واقع مجاز به انجام تجارت مو و زیبایی خود از خانه هستید. در برخی شرایط ، شرایط اجاره نامه یا قرارداد اجاره شما ممکن است اجازه کار در خانه را ندهد ، بنابراین این اولین تماس تلفنی خود باشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در هنگام انتقال خانه ، ممکن است لازم باشد مالیات سود سرمایه را از بخشی از دارایی خود که برای تجارت خود استفاده کرده اید پرداخت کنید.

همچنین بخوانید : انگشتر طلا ، چسب کاشی پودری ، لوازم اتاق خواب

"برای یک متخصص بهداشت و ایمنی ترتیب دهید تا در سالن خانه شما بگردد و اطمینان حاصل کند که سازگار است و همه چیز به درستی ذخیره شده است"



بیمه استاندارد خانگی سالن خانه شما را پوشش نمی دهد ، بنابراین باید با شرکت بیمه خود در تماس باشید. اگر این کار را نکنید ، در صورت ادعا می توانید متوجه شوید که آنها از پرداخت خودداری می کنند.

اگر انبارهای زیادی در خانه خود دارید - از لاک ژل و واکس گرفته تا شامپو و رنگ مو - این می تواند حق بیمه شما را افزایش دهد زیرا ممکن است بیمه گران شما را در معرض خطر آتش سوزی یا سرقت ببینند.

برای تأمین کلیه محصولات و تجهیزات ممکن است لازم باشد بیمه مشاغل جداگانه تهیه کنید. این می تواند شامل بیمه مسئولیت شخصی در صورت آسیب دیدگی مشتری در خانه شما ، بیمه مسئولیت محصول و بیمه مسئولیت ریسک درمان زیبایی باشد. برای جزئیات بیشتر ، با یک شرکت بیمه متخصص در صنعت زیبایی و زیبایی صحبت کنید.


اگر انتظار مشتری های زیادی دارید یا می خواهید تجارت پیوند مو  و یا بوتاکس پیشانی را تبلیغ کنید ، احتمالاً باید از شورای محلی خود اجازه بگیرید. همچنین ممکن است لازم باشد که برای سالن زیبایی در خانه خود ، نرخ تجارت خود را به شورا پرداخت کنید. برای جزئیات بیشتر وب سایت gov.uk را بررسی کنید.


ترتیب یک متخصص ایمنی و بهداشت را بدهید تا در سالن خانه شما بگردد و مطمئن شود که مطابقت دارد و همه چیز به درستی ذخیره شده است. این اطلاعات مفید را از سازمان صنعت مو و زیبایی در مورد سلامت و ایمنی برای تجارت خود بررسی کنید.
اگر برای مشتریان خود رادیو ، لیست پخش یا CD پخش می کنید ، به مجوز موسیقی ویژه ای نیاز خواهید داشت. بدون وجود این ، می توانید با جریمه نقدی روبرو شوید ، اگرچه می توانید موسیقی بدون حق امتیاز را بدون مجوز پخش کنید.


داشتن مزایای داشتن مو و سالن زیبایی در خانه را از دست ندهید. اگر تنها تجارت خانه ای دارید ، می توانید در اظهارنامه مالیاتی ارزیابی خود ، برخی هزینه های کسب و کار را مطالبه کنید. این موارد شامل مالیات شورا ، گرمایش و تماس های تلفنی شماست.


در حالی که کار در خانه مزایای زیادی دارد ، همچنین می تواند به معنی خاموش کردن کار در پایان روز کاری دشوار باشد.

برای مقابله با این مسئله ، سعی کنید یک شکاف واضح (چه از نظر جسمی و چه از نظر روانی) بین محل متوقف شدن کار و خانه خود ایجاد کنید. این می تواند شامل تصمیم گیری صریح در مورد ساعات کاری شما باشد ، جایی که مشتری مجاز است و کجا مجاز نیست و در صورت امکان ، فقط یک ورودی دارد که مشتریان می توانند از آن استفاده کنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید