تاریخ : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399
نویسنده : kimiagar

پشم


الیاف سنتی ، به ویژه در آب و هوای سرد ، پشم سهم ریز و در حال کاهش در بازار جهانی (حدود 1٪) دارد. سالانه حدود 2 میلیارد کیلوگرم پشم خام از گله جهانی در حدود 1.16 میلیارد گوسفند تولید می شود. این تقریباً برابر با یک ژاکت پشمی برای هر نفر در سال برای همه افراد روی کره زمین 6 است. این ارقام شامل پارچه های پشمی است که برای موارد دیگری غیر از پوشاک استفاده می شود - مانند مبلمان یا فرش. مدهای مختلف لباس با پارچه های پشمی وجود دارد.
ابریشم

ابریشم باستانی با کیفیت بسیار بالا ، از نخ تولید شده توسط گونه های کرم ابریشم Bombyx Mori است. حدود 202000 تن ابریشم سالانه در بیش از 60 کشور جهان (حدود 0.24٪ از کل فیبر7) تولید می شود ، اما بخش عمده تولید در تعداد انگشت شماری متمرکز است: چین ، هند ، ازبکستان ، برزیل ، ژاپن ، کره ، تایلند و ویتنام8. در مقایسه با سایر الیاف طبیعی ، ابریشم فوق العاده با ارزش است و بهای حدود 15 دلار در هر کیلو را سفارش می دهد و ارزش تولید را در حدود 3.03 میلیارد دلار در سال می کند. ابریشم در جنس لباس کودک معمولا استفاده نمی شود.

چرم


این یکی از قدیمی ترین اشکال مواد است که توسط انسان به عنوان پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد و این پارچه مهم به ویژه برای کفش و لوازم جانبی باقی مانده است. هر ساله حدود 3.8 بیلیون گاو و سایر حیوانات گاو ، گوسفند و بز در صنعت تولید چرم 9 استفاده می شود - در هر حیوان در هر سیاره حدود یک حیوان. بیش از نیمی از مواد اولیه چرم در جهان از کشورهای در حال توسعه حاصل می شود ، و چین اصلی ترین خریدار و پردازنده آن 10 است. تجارت جهانی چرم خام حدود 30 میلیارد دلار در سال است.
الیاف خزنده

الیاف استخوانی مانند کتان (برای کتان) ، شاهدانه و گزنه یک منبع سنتی است که هزاران سال توسط انسان مورد استفاده قرار گرفته است ، اگرچه در حال حاضر تنها بخش کمی از کل استفاده پارچه را تشکیل می دهند. این الیاف در لایه داخلی پوست (phloem) ، گیاهی که بین هسته چوبی (xylem) و لایه بیرونی ترین (اپیدرم) قرار دارد ، یافت می شوند. سلولهای بلند فوم باید قبل از درمان بیشتر از زایلم و اپیدرم جدا شوند تا آنها را برای بافتن یا بافتن پارچه ها 11 یا به عنوان یک الیاف خالص یا در ترکیب با سایر الیاف مانند پنبه آماده سازد. بیشتر الیاف استخوان برای سایر محصولات مانند کاغذ ، طناب و فرش استفاده می شود. رنگ پارچه در انتخاب لباس برای انواع پوست در نظر گرفته می شود.
پارچه های آزمایشی

این دسته گسترده ای از الیاف و مواد متنوع است اما تنها بخش کوچکی از کل پارچه های مورد استفاده را تشکیل می دهد. بسیاری از اینها ماهیت آزمایشی دارند - به عنوان مثال ، ممکن است از موادی تهیه شود که در اصل از قارچ 12 ، آناناس13 یا شیر تهیه شده است.
مفاهیم و سخت افزار

فلزات ، پلاستیک ، چوب و سایر مواد متناسب با ساخت «سخت افزار» که ذاتی بسیاری از لباس ها است (بست های فشرده ، دکمه ها ، سگک ها ، بندها و غیره). این کالاها ممکن است اندک باشند اما تولید آنها به دور از مقیاس کوچک است - بازار زیپ به تنهایی 13 میلیارد دلار فروش در سال دارد. 15


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399
نویسنده : kimiagar

لباس های رنگی را انتخاب کنید که با لباس شما مطابقت داشته باشد. چند گروه از سایه های مورد علاقه خود را از گروه رنگ انتخاب کنید و این رنگ های اصلی خود را بسازید. این قسمت می تواند مشکل باشد ، بنابراین حتما تست آینه را انجام دهید تا مطمئن شوید این رنگ ها روی شما عالی به نظر می رسند. از لحاظ تئوری ، می توانید به همان اندازه که می خواهید رنگ ها را انتخاب کنید. با این حال ، این تعداد با توجه به اندازه بودجه ، کمد شما ، و صبر شما برای هماهنگی لباس ، واقعاً محدود است. یک لباس مناسب معمولاً از یک رنگ خنثی و یک رنگ اصلی با مقدار کمی لهجه لهجه تشکیل شده است.  رنگهای بیشتر از اینها به یکباره تمایل دارند لباس را شلوغ جلوه دهند. در کودکان ، جنس لباس کودک مهمتر است.

برای رنگ لهجه خود چند لوازم جانبی را در رنگ های تکمیل کننده و متضاد انتخاب کنید. اگر می خواهید لباس راحتی کنید ، از این وسایل کم استفاده کنید. [10] کراوات نارنجی یا مربع جیب می تواند شما را در لباس شخصی نیروی دریایی محافظه کار دیگر بایستد. به همین ترتیب ، کمربند آبی در لباس سالمون می تواند یک انتخاب غیر معمول اما شیک باشد.
تصویر با عنوان بهترین رنگ های لباس خود را مرحله 10 انتخاب کنید

برای لهجه و جواهرات به یک نوع فلز بچسبید. گرچه آنها بخش کوچکی از لباس شما را تشکیل می دهند ، اما براقیت فلز به سرعت چشم را به خود جلب می کند. استفاده از دو رنگ مختلف فلز می تواند برخورد کند یا شلوغ به نظر برسد ، به خصوص اگر قبلاً چند رنگ مختلف را پوشیده اید. نقره و پلاتین فلزات با خونسردی هستند ، در حالی که طلا و برنز از گرما برخوردار هستند. زیورالات برای مدل های مختلف لباس می تواند متفاوت باشد.
تصویر با عنوان بهترین رنگ های لباس خود را مرحله 11 انتخاب کنید

تمرین کنار هم بودن لباس ها را انجام دهید. اگر کمد لباس فعلی شما محدود باشد ، یک راه جالب و آسان برای انجام این کار از طریق تابلوهای تصویر آنلاین است. هر قطعه را خاموش کنید تا ظاهر خود را کامل کنید. قبل از شروع خرید با چند ترکیب مختلف همراه باشید تا ایده ای از آنچه را جستجو می کنید داشته باشید. هنگامی که کمد لباس شما بالغ شد ، می توانید معادل زندگی واقعی را با قطعاتی که در اختیار دارید انجام دهید. اگر قصد مصاحبه مهم را دارید یا یک شب را تعطیل می کنید ، بهتر است مطمئن شوید که لباس شما قطعاً قبل از زمان "کار" می کند. تمام لباس ها و لوازم جانبی را بپوشید و بررسی کنید که چگونه جلوی آینه به نظر می رسد. اگر هوا مناسب است ، حتماً با ظاهری پیچیده با لباس بیرونی خود مطابقت داشته باشید.
تصویر با عنوان بهترین رنگ های لباس خود را مرحله 12 انتخاب کنید

آنچه را که می خواهید با رنگهای خود انتقال دهید ، به خاطر داشته باشید. تن های زمین و رنگ های گرم و نور اشباع نشده ، می توانند شما را دوستانه و قابل دسترسی جلوه دهند. قرمزهای روشن جذب کننده توجه هستند. رنگ های تیره و تک رنگ می تواند شما را سخت و قدرتمند جلوه دهد. اگر می خواهید کمتر مورد توجه قرار گیرید ، رنگ های خاموش یا کم رنگ بپوشید. رنگهای روشن و جسورانه ، به خصوص بنفش ، ممکن است شما را خلاق تر جلوه دهند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399
نویسنده : kimiagar

پارچه های متنوع برای لباس نوزاد و کودک و کودک مناسب است. ایمنی و راحتی همیشه هنگام انتخاب مواد برای پوشاک کودکان باید در اولویت باشد. سهولت مراقبت از دیگر موارد توجه است.
برای پوشاک روزمره کودکان ، پارچه های نخی و پلی استر لباس راحتی ، ایمنی و شستشوی آسان دارند.
بهترین پارچه برای لباس کودک
بند ناف و نرم موج دار عالی برای رام های بادوام و لباس های مخصوص کودکان نوپا بسیار عالی است. Corduroy در 100٪ پنبه و گاهی اوقات در مخلوط پنبه / پلی استر قرار می گیرد.
روتختی با کیفیت بالا یک پارچه اساسی عالی برای انواع پوشاک کودکان است؛ دوختن آن بسیار آسان است و در هر دو پنبه 100٪ و مخلوط پنبه / پلی استر موجود است. این پارچه کلاسیک در ده ها رنگ شاد عرضه می شود.
بهترین پارچه های لباس کودک - پارچه کتیروی پنبه ای در رنگ های سرگرم کننده
بهترین پارچه برای لباس کودک - پارچه پشمی همه کاره Broadcloth
چاپ های پنبه ای باعث ایجاد لباس های جذاب می شوند و به راحتی قابل دوختن هستند. از میان طراحان مانند امی باتلر و مودا ، از بین تصاویر جالب و رنگارنگ را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: مدل های مختلف لباس

Gingham و seersucker برای ست های جوان نیز عالی هستند.
پارچه باتیستیک سبک نیز برای لباس های تابستانی و برای لباس های شبانه نیز عالی است.
بهترین پارچه برای لباس کودک - چاپ پنبه
بهترین پارچه برای لباس کودک - پارچه شاد gingham Gingham
پارچه تری همه کاره لباس و نرمی نرم را برای نوزادان و کودکان ایجاد می کند.
پشم گوسفند پلی استر دنج برای لباسهای گرم و لوازم جانبی نرم مانند پتو ، کلاه ، دستکش و میزهای خانگی ایده آل است. دوخت پشم گوسفند بسیار آسان است. برآمدگی ندارد ، و برش آن بسیار آسان است. فاضلاب های اولیه می توانند به راحتی با این پارچه پلی استر بی نظیر کار کنند. شما حتی لازم نیست دوختن برای اینکه پرت های جذاب و پتو بچه از پشم گوسفند وجانوران دیگر ساخته شود. ساختن هیچ پرتاب پشم گوسفند ساده نیست. این فیلم آموزشی را تماشا کنید تا ببینید چگونه می توانید پتو پشم گوسفند را آسان نکنید.
فلانل و میکی همچنین گزینه های بسیار خوبی برای پتو بچه ها هستند. Minky بسیار نرم و دنج است و انواع مختلفی نیز دارد.
    بهترین پارچه های لباس کودک - پشم گوسفند وجانوران دیگر دنج در چاپ و مواد جامد
    بهترین پارچه برای لباس کودک - پارچه خزدار نرم Minky
از ساتن ، تافتا و لاله می توان برای تهیه لباس مخصوص کودکان استفاده کرد ، اما برای لباس های روزمره کودکان عملی نیست. این پارچه ها نیاز به مراقبت ویژه دارند ، قابل اشتعال هستند و به راحتی راحت نیستند. مخلوط 100 cotton پنبه و پنبه / پلی استر برای مراقبت راحت ، ایمن و آسان برای مراقبت از لباس کودکان و نوزاد

https://www.onlinefabricstore.net/makersmill/best-fabrics-for-baby-clothes/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: بهترین جنس لباس کودک ,
تاریخ : شنبه 27 ارديبهشت 1399
نویسنده : kimiagar

انواع مختلفی از لباس و آیکون های مد وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید. لباس پوشیدن به معنای چیزهای مختلف برای افراد مختلف است. سبک های لباس تحت تأثیر طول لباس ، شکل و برش لباس قرار می گیرند. گردنبندها ، پارچه ها و آستین ها بر سبک های لباس و همچنین لباس های سنتی و تأثیرات گذشته تأثیر می گذارد.

در تابستان شما به لباس سبک نیاز دارید زیرا مرطوب و گرم است و چتری برای روزهای بارانی. من همچنین پیشنهاد می کنم یک جفت کفش لاستیکی '' flip flop '' حمل کنید ، زیرا وقتی باران می بارد ، بهترین صندل های شما خیلی سریع خیس می شوند. تغییر کفش بسیار مفید است. کت بارانی ، کاپشن یا وسایل دیگر خنک هوا را به همراه نداشته باشید - خیلی گرم است! اگر باران باران باران است ، کافی است پناه ببرید زیرا با سرعت بسیار زیادی می گذرد (حداقل باری که معمولاً اتفاق می افتد!). روسری پاشمینا در هنگام برخورد با تهویه هوا بسیار مفید است و خیلی سرد است. (اغلب در هتل ها ، تاکسی ها ، BTS). اگر دوست دارید برگردید و در مورد موارد خاص سؤال کنید - می دانم تصور کردن شرایط آب و هوایی از سایر Latitudees چقدر سخت است. تعطیلات عالی داشته باشید!

لباس مجلسی معمولا لباس هایی هستند که قد بلندی دارند و از جنس پارچه ای دوخته و آماده شده اند که اغلب با البسه معمولی متفاوت است. این لباس ها معمولا به دو نوع بلک تای و وایت تای به بازار عرضه می شوند.
لباس های بلک تای نوعی از لباس مجلسی هستند که برای برش هایی ظریف تر تهیه می شوند اما لباس های وایت تای را میتوان نوعی مناسب برای مجالس عروسی و سایر مناسبت ها دانست. لباس های وایت تای اغلب حالتی سنتی دارند و بیشتر مناسب مجالس سلطنتی و مهمانی های اعیانی است. لباس های چین دار بلند و حتی لباس های ساده مشکی را می توان جز لباس های وایت تای دانست و هیچ گونه محدودیتی در انتخاب آن ها وجود ندارد.

با توجه به این نظر در لیست زیر انواع مختلف لباس را نگاهی بیندازید. به یاد داشته باشید که در هر سبک ، گردنبند ، آستین ، یقه یا طول لباس می تواند به طرح و جلوه اضافه کند.

لباس A

خط کاملاً متناسب با باسن قرار می گیرد و سپس شعله ور می شود که به تمامیت و شکل لباس A  می دهد. این سبک برای شکل گلابی شکل مسخره است. میزان شعله ور شدن می تواند اندک یا بسیار زیاد باشد. وقتی روی میز قرار می گیرید ، یک شکل خط مثلثی شکل به نظر می رسد که قسمت پایین آن از قسمت بالایی گسترده تر است. شکافها به این سبک مورد نیاز نمی باشند زیرا پهلو گسترده تر باعث می شود تا بتوانید داخل آن راحت شوید.

لباس پیش بند


لباس پیش بند بی آستین است. این است که به سبک پیش بند با یک قبضه در جلو لباس ساخته شده است. لباس پیش بند شباهت زیادی به لباس pinafore دارد ، اما اغلب دارای لبه های اضافی است و می توان آن را بر روی لباس ساده دیگری پوشید.
لباس نامتقارن

انواع مختلفی از این نوع لباس وجود دارد. سجاف می تواند در طول های مختلف باشد یا ممکن است یک طرف از آستین داشته باشد و از طرف دیگر ظاهری نامتقارن ایجاد کند.
انواع لباس - نامتقارن انواع لباس - نامتقارن

لباس عروسکی


بدنه لباس عروسکی مناسب است و معمولاً زیر نیم تنه قرار دارد. دامن به راحتی از بدنه می افتد و جمع می شود. این سبک اغلب برای لباس شب استفاده می شود و در دهه 90 رواج داشت.
تغییرات زیادی در گل برجسته وجود دارد. ممکن است از سبک های مختلفی مانند بریدن پری دریایی یا شاهزاده خانم پیروی کند ، اما همیشه یک لباس رسمی و حجمی خواهد بود. برای ایجاد ورودی طراحی شده است.

لباس بالون

لباس بالون دامن کامل دارد و قسمت انتهایی دامن در یک باند جمع شده است که از دامن باریک تر است. این جلوه بادکنک را به عنوان کامل بودن بادکنک های دامن بر روی باند ، جلوه ای گرد و پف کرده ایجاد می کند. معمولاً بالای زانو است. اگر به این سبک خیاطی می کنید ، پارچه زیادی را از آنجایی که نیاز به روکش است ، خواهد گرفت.

مانتو

مانتو مجلسی نسبت به مانتو های معمول (یعنی مانتو های کژوال و یا رسمی) دارای قیمت بالاتری هستند و گاها قیمت آنها از یک دست لباس مجلسی هم بالاتر می رود ، زیرا این مانتو ها برای داشتن جلوه ای  خاص و متفاوت، معمولا هنر دست روی آنها اجرا شده است، ظریف کاری هایی چون نظیر مروارید دوزی، گلدوزی، تکه دوزی و گیپوردوزی. معمولا مانتو های مجلسی را کمتر در مغازه ها و بازار پیدا می کنید و بیشتر توسط مزون ها بصورت سفارشی  برای مشتریان دوخته می شوند. نمونه ای از این مانتو های مزونی را در فرش قرمز جشنواره ها و یا اکران فیلم های سینمایی دیده ایم که به لحاظ جذابیت ظاهری و قیمت دست کمی از یک لباس شب را نداشته اند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: انواع لباس ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید