تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1399
نویسنده : kimiagar

خرید یک گردنبند طلا جدید می تواند هیجان انگیز باشد ، اما همیشه ارزش این را دارد که قبل از خرید یکی وقت خود را صرف کنید تا نه تنها ظاهر آویز را در نظر بگیرید بلکه ظاهر کلی زنجیره را نیز در نظر بگیرید.

مطمئن نیستید که هنگام انتخاب طول گردنبند مناسب برای خود و مدل های مختلف لباس ، از کجا شروع کنیم؟ در اینجا چند نکته برای شروع کار آورده شده است.

به اندازه گردن خود فکر کنید

به طور کلی توصیه می شود قبل از خرید گردنبند وقت خود را برای اندازه گیری گردن خود بگیرید. نیازی به وقت زیادی نیست و می تواند ارزش آن را داشته باشد.

از نظر نحوه اندازه گیری گردن ، ساده ترین روش انجام آن استفاده از نوار اندازه گیری (معمولاً نرم) و سپس پیچیدن آن از نزدیک به گردن است.

پس از اندازه گیری گردن خود ، توصیه می شود حدود چهار تا پنج اینچ را به آن اضافه کنید و طول مناسبی برای گردنبند آویز یا نام خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: جنس لباس کودک ، انتخاب لباس برای انواع پوست ، لباس مهمانی مردانه ، انتخاب پارچه پرده

قد خود را در نظر بگیرید

یک گردنبند می تواند یک لباس را بسازد یا بشکند: از این گذشته ، این می تواند یک کانون همه چیزهایی باشد که می پوشید. در نتیجه ، باید در مورد انتخاب یک گردنبند فکر کنید که متناسب با نوع بدن شما باشد: و یکی از بهترین راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید این است که با فکر کردن در مورد قد خود را انجام دهید.

کارشناسان تمایل دارند طول زنانه 16 تا 20 اینچ گردنبند را برای خانمهایی که کمتر از 5 اینچ هستند استفاده کنند. از گردنبندهای بلند معمولاً برای خانم های کوتاهتر اجتناب می شود ، زیرا تمایل دارند بیش از حد از یک قاب کوچک تر استفاده کنند. لباس در خاورمیانه نیز با زیوآلات مختلفی تزیین می شود.

برای کسانی که بین 5 و 5 تا 7 هستند - می توانید به طور معمول گردنبندهایی با طول بپوشید اما یک گردنبند زنجیر بلندتر تمایل دارد که روی زنان قد بلند تر به نظر برسد ، زیرا فریم های بلندتر را برجسته می کنند. شما بهترین پارچه برای لباس مجلسی را نیز داشته باشید ممکن است بدون زیورالات درخشش نداشته باشند.

طراحی گردنبند


شما از نظر طراحی گزینه های مختلفی دارید ، خواه به دنبال ظاهر مدرن باشید یا کلاسیک بی موقع. می توانید به زیورآلات کنار هم نگاه کنید ، جایی که این قطعه به صورت جداگانه برای شما ساخته شده است ، یا می توانید چیزی قدیمی و وراثتی را بازیابی کنید و آن را به روش خودش بپیچانید.
اگر به دنبال الماس هستید ، باید 4 برش ، رنگ ، قیراط و وضوح را در نظر بگیرید و با جلا دادن آن می توانید بهترین گردنبند شما را به ارمغان بیاورید ، توضیح می دهد هاتون گاردن دیاموند.
همچنین ممکن است در تصمیم گیری در مورد طول گردنبند جواهرات مورد نظر برای خرید ، ارزش آن را در نظر بگیرید. همچنین با کمال تعجب ممکن است متوجه شوید که بدن شما نسبت به برخی از فلزات گرانبها حساسیت دارد. برخی افراد متوجه می شوند که به نقره یا طلا پایین کارات حساسیت دارند. بهتر است این مسئله را قبل از سرمایه گذاری در گردنبند مناسب برای خود بیابید ، زیرا مدت زمان قابل توجهی در مقابل پوست شما استراحت خواهد کرد. زیورآلات معمولا برای لباس کار بکار نمی روند.


به کمد لباس خود توجه کنید


هیچ نکته ای برای انتخاب گردنبند وجود ندارد که شما به راحتی نبینید که می توانید با هر یک از لباس های موجود که در حال حاضر دارید بپوشید. به همین دلیل است که هنگام انتخاب طول گردنبند ، باید به کمد لباس خود توجه کنید تا یک گردنبند را انتخاب کنید که احتمالاً با تعدادی لباس مناسب باشد.

https://www.beadsjar.co.uk/choosing-the-right-necklace-length


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1399
نویسنده : kimiagar

لباس هایی را انتخاب کنید که متناسب باشد. مهم است که لباس هایی را انتخاب کنید که بهترین دارایی های شما را منعکس کنند. این که آیا شما یک کمر بزرگ ، یک بدن با تن ، یک شبح زیبا ، یک قفسه سینه کامل ، یک کمر "bootylicious" و غیره دارید ، روی لباس هایی متناسب باشید.
حداقل یک مورد لباس بیرونی را متناسب با خود تهیه کنید. از آنجا که این کار برای کار است ، حداقل یک یا دو کت و شلوار یا ژاکت متناسب با شکل خود را در نظر بگیرید. چنین کالایی می تواند دوام و ماندگاری داشته باشد ، بنابراین هزینه کردن پول زیادی روی آن یک سرمایه گذاری ارزشمند در کمد کار شما است. جنس های مختلف لباس کار وجود دارد.
یک برش کلاسیک را انتخاب کنید. طرف "مد" با استفاده از رنگ ها در پیراهن ، تی شرت ، کمربند ، بند ، دامن ، لباس سنتی مالزی ، کفش و غیره قابل دستیابی است.
لباس را طبق سبک کار خود انتخاب کنید. قبل از اینکه حتی به فکر پوشیدن لباس های شیک نباشید ، مطمئن باشید آنچه در محل کار شما انتظار می رود را می دانید. بعضی از مکان ها بسیار محافظه کار هستند ، در حالی که برخی دیگر مانند هر روز هفته درباره لباس پوشیدن ، گاه به گاه سر و کار ندارند. مرزها را در یک محیط محافظه کار قرار ندهید - شما می توانید با لکه های رنگ ، یک کالای خاص از جواهرات یا موارد دیگر فردی باشید اما از اینکه خیلی گاه به گاه نیستید ، خودداری کنید. و مهم نیست که محل کار شما باشد ، در اینجا مواردی وجود دارد که باید از آنها جلوگیری کنید:

  • لباس شفاف یا شفاف که لباسهای زیر را در معرض دید شما قرار می دهد
  • تاپ های کم عمق ، هر چیزی که شکاف بیش از حد را نشان می دهد
  • خطوط شلوار (خیلی تنگ!)
  • فلیپ فلاپ یا پای لخت (مگر اینکه در مکانی بسیار اتفاقی باشید)
  • لباس هایی با آرم ها ، تصاویر یا پیام های توهین آمیز.

بیشتر بخوانید: جنس لباس کودک ، چرا لباس می پوشیم ، لباس مهمانی مردانه ، لباسهای مورد نیاز کودک ،
کمد لباس را برای آقایان انتخاب کنید. ایده خوبی است که در طول هفته طیف وسیعی از لباس ها را برای چرخه استفاده کنید. همچنین در اوزان زمستان و تابستان لباس مناسب داشته باشید تا در صورت لزوم از گرما یا خنک بودن خود اطمینان حاصل کنید. حداقل ، دو تا چهار کت و شلوار یک مقدار کمد لباس مناسب خواهد بود.
برای پیراهن ها ، حداقل پنج عدد ، ترجیحاً 10 پیراهن را که باید دور هر دو هفته بچرخانید ، داشته باشید. بعضی از مردان تمام وقت رنگ سفید را ترجیح می دهند ، در حالی که برخی دیگر طیف وسیعی از رنگ های مد را ترجیح می دهند. بهترین پارچه برای لباس مجلسی نمی تواند پارچه مناسبی برای لباس کار باشد.
سه جفت کفش در شکل عالی داشته باشید. اگر شرایط خوبی ندارند ، هر فصل جدید فصل های خود را به روز کنید.
طیفی از پیوندهای ابریشمی شیک در رنگ ها و الگوهای مختلف. یک چوب لباسی خریداری کنید تا هر روز هنگام تطبیق دیدن آنها راحت تر باشد.
جوراب - حداقل 5 جفت در هفته ، بیشتر اگر برای برنامه های عصر تغییر می دهید. اگر محل کار شما گاه به گاه است ، جوراب های آرام و رنگارنگ با آرم مناسب نیست ، در غیر این صورت ، رنگ ها را محافظه کار نگه دارید.
کمد لباس زنانه را انتخاب کنید. امکانات زیادی برای کمد لباس وجود دارد اما در اینجا چند پیشنهاد اساسی وجود دارد:

  • لباس A-line و شاید یک لباس تونیک برای مخلوط کردن و تطبیق دادن
  • دامن مداد
  • دامن خفه
  • شلوار / شلوار
  • دو یا چند لباس مناسب - حداقل یک کت شلوار و یک دامن
  • شلوار
  • جوراب شلواری برهنه؛ اگر با لباس مطابقت داشته باشند و کم حرف باشند ، رنگی می شوند
  • کفش - کفش پاشنه بلند اگر آنها را بپوشید ، آپارتمان (آپارتمان باله مناسب هستند) یا پاشنه بچه گربه ، و نیازی به گفتن چند –– این مربوط به شما نیست
  • روسری ، کیف ، جواهرات ، در صورت نیاز
  • برای زمستان ، برخی از پیراهن های یقه اسکی ، ژاکت و چکمه را اضافه کنید. لباس در خاورمیانه می تواند انتخابهای دیگری نیز داشته باشد.

مد روز نگه دارید. با خواندن مجله ها ، مرور کردن در فروشگاه های پوشاک مورد علاقه خود و دیدن آنچه همسالان شما به راحتی می پوشند ، مد به راحتی مرتب می شود. با این وجود ، نیازی به رها کردن کمد لباس خود در هر فصل نیست. کاری که می توانید انجام دهید این است که با افزودن برخی از پیراهن های جدید ، تی شرت ها ، کراوات ، جواهرات ، کفش و سایر وسایل ارزان تر و تغییر در اطراف لباس خود آن را به روز کنید تا شکل های مختلفی ایجاد شود. کاپشن های کت و شلوار ، شلوار و دامن متناسب با لباس باید در سبک های کلاسیک باشد تا به شما امکان ادامه لباس آنها را بدهد تا زمانی که لباس بپوشید ، و با افزودنی های ارزان تر رشد کنید.
بعضی اوقات ایده خوبی است که یک خیاط برای افزایش ارز خود تغییراتی در لباس های موجود ایجاد کنید. برای لباس های گران قیمت ، این می تواند ارزان تر از جایگزینی آنها باشد.
لباس های قدیمی خود را نگه دارید. آنها غالباً دوباره به مد می آیند ، اما مخلوط کردن و مطابقت با آنها می تواند به هر حال آنها را تغییر دهد و آنها را دوباره شیک جلوه دهد!
نشان دادن برخی از شخصیت. از وجود یک کلون کل ، حتی در مکانهای محافظه کار نیز خودداری کنید. مواردی را پیدا کنید که واقعاً چه کسی را بیان می کند و سعی کنید این موارد را به عنوان یک معمول علاوه بر کمد لباس خود نگه دارید تا مردم با آن به عنوان امضای شما رفتار کنند. به عنوان مثال ، ممکن است این روسری های ابریشمی ، شکل خاصی از عینک ، اتصالات خاص و غیره باشد.

https://www.wikihow.com/Have-Fashionable-Clothes-to-Wear-to-Work


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399
نویسنده : kimiagar

سبک لباس پوشیده شده در این منطقه بزرگ و نه چندان مناسب ، قرن هاست که به طرز چشمگیری ثابت است. این امر تا حدی به این دلیل است که به عنوان فردی مناسب برای انجام کار سخت در زمین تحت فشارهای شدید آب و هوایی ، و محافظت از بدن در برابر گرما ، گرد و غبار و آفتاب فروزان ، و تا حدی به دلیل پوشیدن لباس سنتی بوده است ، تکامل یافته است. مورد قبول و حمایت کشورهای مسلمان است.
پوشاک واقعی پوشیده از لباس های گشاد و متناسب است که حتی قسمت زیادی از بدن را پوشانده است. نام این پوشاک از کشور به کشور دیگر متفاوت است ، اما شباهت آن مشخص است. گسترش لباس خاص خاورمیانه به دلیل عمده اعراب بود. جنس های مختلف لباس در خاورمیانه وجود دارد.
این افراد صحرای عربی بودند که تا قرن ششم میلادی ، زندگی پایدار و روستایی را در مناطق مرزی یمن ، سوریه و عراق به عهده داشتند اما آنها که در منطقه داخلی ، عمدتاً عشایر بادیه نشین بودند ، گله های شتر را پرورش می دادند و گله های شتر را پرورش می دادند. .
در سال 750 میلادی امپراتوری عرب از اسپانیا و مراکش در غرب تا دریای خزر و رودخانه هند در شرق گسترش یافت. پیراهنهای اصلی پوشیده از آن زمان پیراهن ، شیمیائی یا جلیقه شل بود. یک لباس پوشانده شلوار گسترده ، شلوار؛ و یک پارچه سر یا عمامه که در لباس مهمانی مردانه نیز استفاده می شد.
قابل توجه نسخه های مشابهی از این موارد ممکن است هنوز هم در خیابان های قاهره ، استانبول یا دمشق دیده شود. پیراهن ساده ساده برای هر دو جنس پیراهن گشاد ، بلند ، شیمیایی یا تونیک بود که اغلب آستین های بلند داشت. بیش از این مردان انواع لباس و جلیقه پوشیدند. جنس لباس کودک نیز از مواد خنک انتخاب می شود.
شلوارهای گشاد و شلوار سنتی که به خاورمیانه می روند ، هنوز هم توسط هر دو جنس پوشیده شده اند. اعتقاد بر این است که این پوشاک از پارس سرچشمه گرفته است و فرض بر این است که اعراب هنگام حمله به آن کشور در قرن 7th ، آن را دیدند. شلوار ، به نام chalvar ، chalwar یا alvar با توجه به کشوری که در آن پوشیده شده است ، در حدود سه یارد با دور کمر اندازه گرفته و توسط تارها محکم بسته شده است.
قسمت کامل و پا در هر مچ پا گره خورده بود. یک اره پهن سپس دور کمر ، بالای چالور را محاصره کرد. از این طریق پوشاک برای کار در مزارع ایده آل بود زیرا باعث می شد آزادی حرکت و محافظت از ناحیه کمر ستون فقرات ، به ویژه هنگام خم شدن ، از لرز باشد.

بیشتر بخوانید: چرا لباس می پوشیم؟ مدلهای مختلف کیمونو ، لباس سنتی مالزی ، لباسهای مورد نیاز کودک ، انتخاب پارچه پرده

قرن هاست که این لباس نیز توسط مردان در نیروهای جنگ پذیرفته شده است. پنبه ماده معمول برای لباس کار است ، اما خانمهای شیک چنین چاقویی (تلفظ شلوار در هند و پاکستان) از پارچه ابریشمی یا ابریشمی بر روی زیر شلوار کتانی می پوشند. انتخاب لباس برای انواع پوست در این مناطق می تواند سخت باشد.
این سنت برای پوشاندن زنان از سر تا پا و پوشاندن صورتشان هنگام بیرون آمدن در عموم ، قدیمی است و اسلام را در ایران ، سوریه و آناتولی به نمایش می گذارد. قرآن دستورالعملهایی را ارائه می دهد که در این باره راهنمایی می کنند اما یک حکم دقیق نیست. این جهان سکوت سخت مردانه خاورمیانه بوده است که اصرار بر حجاب شدید زنان در ملاء عام داشته است. بهترین پارچه برای تهیه لباس مجلسی در این مناطق ابریشم است.
روپوش های پاکت نامه ای که زنان برای این منظور پوشیده می شوند ، شبیه یکدیگر هستند و غالباً یک توری مش را در خود جای می دهند که از طریق آن زنان ممکن است در خارج از جهان همسالان باشند. نامهای متداول این پوشاک چادر ، چدار ، چادری ، چاراف و چچرفاف است. (draping chadar هنوز هم در مناطق شمالی هند بویژه در مناطق روستایی با زنان رایج است).
سرخدار برجسته مردانه عرب ، كافيه بوده است. امروزه هنوز پوشیده می شود ، گرچه اکنون ممکن است با یک لباس غربی همراه باشد. اصولاً کافیه مربعی از پنبه ، کتان ، پشم یا ابریشم است که به صورت ساده یا طرح دار است ، که در یک مثلث تاشو قرار گرفته و روی سر قرار می گیرد به طوری که یک نقطه روی هر شانه و سوم از قسمت عقب قرار می گیرد. این ماده در قسمت سر روی سر آگال (ایگال ، مگس) ، یک باند مفتول تزیین شده با مهره یا نخ های فلزی نگه داشته می شود.

https://www.yourarticlelibrary.com/essay/clothing-of-middle-east-during-6th-century-and-onwards/32111


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید