رفع چین و چروک های پیشانی و صورت
تاریخ : چهار شنبه 15 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

تزریق بولوتونیوم چین و چروک پیشانی برای خانم ها به طور معمولده تا سی واحد توصیه می شود ، اما فاکتور های مهم میزان تزریق بوتاکس پیشانی سن شما و شدت چین و چروک هاست. هرچه میزان چین و چروک ها عمیق تر باشند تعداد واحدهای مورد نیاز برای بوتاکس پیشانی بیشتر می شود. برای تعیین تعداد واحد مورد نیاز بوتاکس پیشانی ، با متخصص معتبر صحبت کنید.

از زمان اختراع بوتاکس در دهه 1980 ، زنان و مردان در همه جا وسواس زیادی برای تزریق فرآیند پیری دارند - حداقل از نظر زیبایی شناسی. بوتاکس یک نوروتوکسین است که به طور موقت "از برقراری ارتباط بین اعصاب و عضله جلوگیری می کند" ، متخصص پوست ، مارا وینستین ، MD توضیح می دهد. به عبارت دیگر ، بوتاکس عضله تزریق شده را فلج می کند ، معمولاً به مدت سه تا شش ماه. وینستین می گوید: "بنابراین ، اگر سعی کنید اخم کنید ، نمی توانید ، که چیز بدی نیست".
وی می افزاید که برخی مطالعات در حقیقت نشان داده اند که درمان های منظم با نوروتوکسین می تواند باعث تقویت خلق و خو و مبارزه با افسردگی شود. بوتاکس تاثیر کمی در لیفت صورت دارد.

برای اهداف ضد پیری به طور خاص ، پزشکان از بوتاکس برای درمان دو نوع چین و چروک استفاده می کنند: ایستا و پویا. خطوط استاتیک چین و چروک های عمیقی است که پس از چند دهه اخم ، لبخند و بالا بردن ابرو در صورت افراد نقش می بندد ، در حالی که چین و چروک های پویا فقط در صورت ایجاد حالت چهره قابل مشاهده است. وینستین می گوید: "هدف از درمان این است كه به طور كلی از ایجاد خطوط استاتیك جلوگیری شود." "با این حال ، اگر از قبل خطوط ساکن دارید ، درمان های منظم با نوروتوکسین (و ماده پرکننده) مطمئناً می توانند ظاهر را نرم کنند و در بعضی موارد ، آنها را در طولانی مدت از بین ببرند."

هرچند این نکته وجود دارد: از آنجا که این دارو فقط 30 سال است که وجود دارد ، داستان های زیادی در مورد اثرات طولانی مدت بوتاکس وجود ندارد. برای یافتن پاسخ ، ما با متخصصین پوست برتر مشورت کردیم.

در اینجا 7 نکته ای که باید درباره تزریق بوتاکس و تأثیر آنها بر بدن بدانید آورده شده است.

بوتاکس چگونه کار می کند

پس از سالها استفاده مداوم از بوتاکس ، عضلات شما آموزش می بینند که به همان حالت تهاجمی ، عبارات ایجاد چین و چروک را ایجاد نکنند. این به دو روش م :ثر است: اول ، وینستین می گوید: "اگر بعد از نوروتوكسین به احساس حركت كمتری در پیشانی عادت كنید ، در هنگام از بین رفتن سم بیشتر از انجام حركت آگاه خواهید شد."

آگاهی بیشتر از اصطلاحات خود به شما کمک می کند تا از اخم بیش از حد ، پوزن زدن و بالا آوردن ابرو در حرکت به جلو جلوگیری کنید.

اگر 20 سال پاها را تکان نمی دادید ، در نهایت عضلات جمع می شوند و کاملاً ضعیف می شوند. همین اتفاق می تواند برای عضلات صورت شما بیفتد. جراح پوست افسانه ای پاتریشیا وکسلر ، MD می گوید: "اگر به طور منظم ، در مدت زمان طولانی و بدون وقفه استفاده شود ، در نهایت عضله دچار آتروفی می شود". این بدان معنا نیست که کل صورت شما دچار آتروفی می شود. وکسلر ادامه می دهد: "از آنجا که بوتاکس در مکان های گوناگون صورت تزریق می شود ، در نهایت فقط عضلات تحت درمان دچار آتروفی می شوند و باعث می شود عضلات دیگر حجم کامل را حفظ کنند.

طبق گفته دکتر میشل فاربر از گروه پوست سازی شوایگر در شهر نیویورک ، بنابراین ، نه ، صورت شما سنگ سرد به نظر نمی رسد. "ماهیچه های زیادی وجود دارد که تمام وقت در حال کار هستند تا بیان طبیعی صورت را فراهم کنند." وی می افزاید: "اگر از بوتاکس فاصله بگیرید ، عضلات قدرت خود را بازیابند." او می گوید

بیشتر بخوانید: کتری قوری ، قیمت جک هیدرولیک ، چسب کاشی ،

بوتاکس ممکن است باعث نازک شدن پوست شود

وکسلر می گوید که برخی از بیماران در کلینیک زیبایی از نازک شدن قابل مشاهده پوست پس از سالها استفاده از بوتاکس شکایت دارند. این ممکن است به معنای قرار گرفتن رگهای زیر پوستی بین مناطق با ضخامت طبیعی باشد. این معمول نیست ، اما وکسلر می گوید بیمارانی که بوتاکس را "خیلی زود" شروع می کنند ، مانند اوایل 20 سالگی ، می توانند در معرض این عارضه جانبی قرار بگیرند. در این موارد ، "پوست پیشانی [می تواند] زودرس لاغر شود و عضلات ضعیف تر شوند." گاهی اوقات ، پس از سالها استفاده ، این حتی می تواند به ظاهر سنگین تر شدن ابروها و پلک ها منجر شود ، "سموم در واقع ادامه کار را دشوارتر می کند."

فاربر می گوید: "بحث در مورد یک رژیم مناسب پوست و یکپارچه سازی ضد آفتاب روزانه می تواند این خطر را کاهش دهد."

بوتاکس می تواند منجر به تغییر رنگ یا بافت خفیف شود


باز هم ، معمول نیست ، اما وکسلر می گوید که با نازک شدن پوست ، برخی از بیماران متوجه "یک موج دار شدن پوست روی ماهیچه های تحت درمان" می شوند ، و همچنین تغییر رنگ. او می گوید: "در حالت بیان ، حتی ممکن است پیشانی مانند تپه ها و دره ها به نظر برسد."

خوشبختانه ، این اثر جانبی کاملاً قابل پیشگیری است. وکسلر می گوید: "با تغییر الگوی تزریق می توان مقادیر کمتری از سم را در توزیع یکنواخت تری برای دستیابی به اثر یکسان بدون این مشکل یا متوقف کردن سم برای مدت زمان طولانی ، جلوگیری کرد."

ممکن است به مرور زمان به بوتاکس کمتری نیاز داشته باشید

سالها استفاده از بوتاکس ممکن است به این معنی باشد که شما به مرور زمان کمتر به تعمیر و نگهداری نیاز خواهید داشت. فاربر می گوید: "با فرکانس و مقدار مناسب ، ماهیچه های شما قدرت کمتری پیدا می کنند و ممکن است شما به اندازه بوتاکس نیاز نداشته باشید و یا به طور مکرر به آن نیاز نداشته باشید." "هنگامی که عضلات شما آموزش دیده اند که حرکت نکنند ، به روند پیری و جلوگیری از چین و چروک کمک می کند."

اثرات پس از توقف شما ادامه خواهد یافت


"بسیاری از افراد می ترسند که با متوقف کردن بوتاکس صورت آنها به طور چشمگیری چین و چروک شود. اگر ادامه دهید ... اگر عضلات بوتاکس فعال نباشند ، عضلات از استفاده خارج می شوند می توانند روند پیری را به تأخیر بیندازند ؛ این باعث کاهش حین تزریق می شود و باعث کند شدن شکل گیری چین و چروک می شود. ، "فاربر توضیح می دهد. به عبارت دیگر ، پوست شما برای جبران زمان از دست رفته یک شبه خطوط ایجاد نمی کند - بسته به مدت زمانی که رژیم بوتاکس را حفظ کرده اید ، نسبت به سن خود همچنان سالها جوانتر به نظر خواهید رسید.

بوتاکس طولانی مدت باعث روشن شدن پوست و کاهش چین و چروک می شود
زن که صورت را لمس می کند و لبخند می زند

گذشته از آنچه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت از بوتاکس اتفاق بیفتد ، یک چیز مطمئناً این است: "دبرا جلیمان ، دکتر نیویورک ، نوید می دهد:" اگر 10 سال بطور مداوم بوتاکس دریافت کنید مطمئناً بسیار جوان تر به نظر می رسید و چین و چروک کمتری خواهید داشت. متخصص پوست مستقر در شهر و نویسنده Skin Rules: Secrets of Trade از یک متخصص پوست برتر نیویورک. "پوست شما بسیار نرم تر به نظر می رسد و از خطوط ظریف و چین و چروک های عمیق بسیار کاسته می شود."

وینستین موافقت می کند و می افزاید: "شما می توانید بدون داشتن چین و چروک در پیشانی ، گلابلا یا دور چشم ، با داشتن تمایل به ایجاد آنها ، پیر شوید. این زیبایی بوتاکس است." (FYI ، گلابلا آن قسمت صاف پیشانی شما در بالا و بین ابرو است).

قبل از جهش ، در اینجا 5 نکته مهمی آورده شده است که باید قبل از بوتاکس بدانید.

https://www.byrdie.com/long-term-effects-of-botox




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید