نکات برتر برای انتخاب گردنبند مناسب
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1399
نویسنده : kimiagar

خرید یک گردنبند طلا جدید می تواند هیجان انگیز باشد ، اما همیشه ارزش این را دارد که قبل از خرید یکی وقت خود را صرف کنید تا نه تنها ظاهر آویز را در نظر بگیرید بلکه ظاهر کلی زنجیره را نیز در نظر بگیرید.

مطمئن نیستید که هنگام انتخاب طول گردنبند مناسب برای خود و مدل های مختلف لباس ، از کجا شروع کنیم؟ در اینجا چند نکته برای شروع کار آورده شده است.

به اندازه گردن خود فکر کنید

به طور کلی توصیه می شود قبل از خرید گردنبند وقت خود را برای اندازه گیری گردن خود بگیرید. نیازی به وقت زیادی نیست و می تواند ارزش آن را داشته باشد.

از نظر نحوه اندازه گیری گردن ، ساده ترین روش انجام آن استفاده از نوار اندازه گیری (معمولاً نرم) و سپس پیچیدن آن از نزدیک به گردن است.

پس از اندازه گیری گردن خود ، توصیه می شود حدود چهار تا پنج اینچ را به آن اضافه کنید و طول مناسبی برای گردنبند آویز یا نام خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: جنس لباس کودک ، انتخاب لباس برای انواع پوست ، لباس مهمانی مردانه ، انتخاب پارچه پرده

قد خود را در نظر بگیرید

یک گردنبند می تواند یک لباس را بسازد یا بشکند: از این گذشته ، این می تواند یک کانون همه چیزهایی باشد که می پوشید. در نتیجه ، باید در مورد انتخاب یک گردنبند فکر کنید که متناسب با نوع بدن شما باشد: و یکی از بهترین راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید این است که با فکر کردن در مورد قد خود را انجام دهید.

کارشناسان تمایل دارند طول زنانه 16 تا 20 اینچ گردنبند را برای خانمهایی که کمتر از 5 اینچ هستند استفاده کنند. از گردنبندهای بلند معمولاً برای خانم های کوتاهتر اجتناب می شود ، زیرا تمایل دارند بیش از حد از یک قاب کوچک تر استفاده کنند. لباس در خاورمیانه نیز با زیوآلات مختلفی تزیین می شود.

برای کسانی که بین 5 و 5 تا 7 هستند - می توانید به طور معمول گردنبندهایی با طول بپوشید اما یک گردنبند زنجیر بلندتر تمایل دارد که روی زنان قد بلند تر به نظر برسد ، زیرا فریم های بلندتر را برجسته می کنند. شما بهترین پارچه برای لباس مجلسی را نیز داشته باشید ممکن است بدون زیورالات درخشش نداشته باشند.

طراحی گردنبند


شما از نظر طراحی گزینه های مختلفی دارید ، خواه به دنبال ظاهر مدرن باشید یا کلاسیک بی موقع. می توانید به زیورآلات کنار هم نگاه کنید ، جایی که این قطعه به صورت جداگانه برای شما ساخته شده است ، یا می توانید چیزی قدیمی و وراثتی را بازیابی کنید و آن را به روش خودش بپیچانید.
اگر به دنبال الماس هستید ، باید 4 برش ، رنگ ، قیراط و وضوح را در نظر بگیرید و با جلا دادن آن می توانید بهترین گردنبند شما را به ارمغان بیاورید ، توضیح می دهد هاتون گاردن دیاموند.
همچنین ممکن است در تصمیم گیری در مورد طول گردنبند جواهرات مورد نظر برای خرید ، ارزش آن را در نظر بگیرید. همچنین با کمال تعجب ممکن است متوجه شوید که بدن شما نسبت به برخی از فلزات گرانبها حساسیت دارد. برخی افراد متوجه می شوند که به نقره یا طلا پایین کارات حساسیت دارند. بهتر است این مسئله را قبل از سرمایه گذاری در گردنبند مناسب برای خود بیابید ، زیرا مدت زمان قابل توجهی در مقابل پوست شما استراحت خواهد کرد. زیورآلات معمولا برای لباس کار بکار نمی روند.


به کمد لباس خود توجه کنید


هیچ نکته ای برای انتخاب گردنبند وجود ندارد که شما به راحتی نبینید که می توانید با هر یک از لباس های موجود که در حال حاضر دارید بپوشید. به همین دلیل است که هنگام انتخاب طول گردنبند ، باید به کمد لباس خود توجه کنید تا یک گردنبند را انتخاب کنید که احتمالاً با تعدادی لباس مناسب باشد.

https://www.beadsjar.co.uk/choosing-the-right-necklace-length




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید