لیفت صورت و از بین بردن چین و چروک ها
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar


با هدف قرار دادن این غده ها و این عضلات خاص پوست سطحی ، تزریق میکروبوتاکس می تواند به کوچک شدن منافذ کمک کند تا از برجستگی کمتری برخوردار باشند.

ر روش مزوبوتاکس   حداقل خطرات وجود دارد. این روش یکی از ایمن ترین روش های زیبایی موجود در حوزه پوست شناخته شده است و به ندرت در طی یا بعد از آن عوارض ایجاد می شود. انتخاب یک پزشک ماهر می تواند خطرات مزوبوتاکس را به صفر برساند.

نحوه عملکرد میکرو بوتاکس


تزریق میکرو بوتاکس باعث کوچک شدن غده های عرق و همچنین غدد چربی (که ترشح روغنی است که می تواند به ایجاد آکنه کمک کند). آنها همچنین به طور قابل توجهی اندازه منافذ را کاهش می دهند. نتیجه این تغییرات پوستی نرم ، شفاف و چرب است. و از آنجا که تزریق به جای عضلات صورت بصورت سطحی انجام می شود ، میکرو بوتاکس اثر "منجمد" ای را که درمانهای منظم بوتاکس می تواند از دست بدهد ، نیست. در عوض ، میکرو بوتاکس دقیقاً در زیر سطح پوست شما برای پر کردن خطوط و چین و چروک هایی که هدف قرار گرفته اند کار می کند و منجر به درخششی شفاف می شود که باعث می شود پوست شما سالم و جوانتر به نظر برسد.



مزایای میکرو بوتاکس



اندازه منافذ را کاهش می دهد
پوست را سفت و صاف می کند
ظاهر اسکار آکنه را کاهش می دهد
تولید روغن را کاهش می دهد
التهاب ایجاد کننده آکنه را معکوس می کند
نتایج طبیعی را ارائه می دهد
تزریق سطحی - عضلات صورت را تحت تأثیر قرار نمی دهد
درمان غیر دائمی


این درمان منجر به ظاهری جوان و ظاهری شاداب می شود: بدون اشکال سایر روش های درمانی بوتاکس. میکرو بوتاکس برخلاف بوتاکس سنتی در سطحی انجام می شود. این باعث می شود که عضلات صورت از اثر "انجماد" متداول در تزریق بوتاکس در امان بمانند.

برای برخی بیماران ، درمان میکرو بوتاکس می تواند التهاب ایجادکننده آکنه و اسکارهای آکنه را درمان کند. اثرات میکرو بوتاکس دائمی نیستند و ممکن است پس از چند ماه دوباره اعمال شوند.
تمام مواد و عناصر به کار رفته در مزوژل باعث ایجاد و ساخت کلاژن شده و خون رسانی به بافت ها و اندام ها را افزایش می دهد. از ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها در مزو ژل برای تقویت و ترمیم پوست استفاده می شود. با افزایش سن ، اسید هیالورونیک در پوست از بین می رود و نتیجه آن از دست دادن طراوت و شادابی پوست است.
بالابر بالابر
0٪ گزینه پرداخت موجود است

لیفت نخ (به غیر از آن "لیفت صورت غیر جراحی" شناخته می شود) به دلیل اثربخشی و ماهیت غیرتهاجمی بودن ، بیماران ما در حال تبدیل شدن به یک درمان مطلوب هستند.
نخ هایی که ما در اینجا در کلینیک استفاده می کنیم به عنوان نخ های PDO (پلی دیوکسانون) شناخته می شوند. این نخ ها بخیه ای مانند ماده ای است که برای رفع افتادگی پوست اطراف ناحیه صورت و گردن استفاده می شود (از این رو ، «لیفت صورت غیر جراحی»).
این نخ ها با دقت در داخل پوست قرار می گیرند تا صورت را از بین ببرند و جوان کنند ، و باعث کاهش چین و چروک می شود.

قبل و بعد از لیفت با نخ
(لیفت صورت غیر جراحی)
آنچه در روز انتظار می رود
شما توسط خود دکتر باب خانا معالجه خواهید شد.
پیش از انجام لیفت صورت با نخ حتما باید یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید تا مشخص شود که آیا شما کاندید مناسبی بررای انجام لیفت صورت با نخ هستید یا خیر. ممکن است متخصص پوست لیفت صورت با نخ را در کنار روشهایی مانند تزریق ژل یا چربی برای شما مناسب بداند.
قبل از درمان ، هرگونه آرایش از بین می رود و ما منطقه را تمیز می کنیم. ما از یک بی حس کننده موضعی و موضعی در ناحیه درمان برای به حداقل رساندن هرگونه ناراحتی (که به هر حال کم است) استفاده می کنیم. این محصول با استفاده از یک کانولا قرار داده می شود که به کاهش تورم و کبودی کمک می کند.

این درمان بسته به نوع ناحیه ای که تحت درمان است (کل صورت ، گردن و غیره) ممکن است 30-45 دقیقه طول بکشد.

تا کی می توانم مزایا را ببینم؟
زیبایی این روش غیر جراحی این است که اثرات آن بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است. اگرچه این درمان خود دائمی نیست ، اما قطعاً طولانی مدت است و از کار افتادگی بسیار کمی برخوردار است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید