تاریخ : یک شنبه 23 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

پس از تعیین پارامترهای قدرت سوکت ، مسیر حرکت جرثقیل و نحوه نصب آن ، می توانید جرثقیل را سفارش دهید. قیمت جک هیدرولیک نیز بر اساس این سه عنصر است. کلیه جرثقیل های ساخته شده در محدوده هیدکالا دارای ضمانت ساخت هستند. جرثقیل ها از نظر فشار و حرکت قبل از تحویل و در کارگاه آزمایش می شوند. با توجه به اینکه کلیه قطعات بالابر هیدرولیکی باید ساخته شوند. ساخت جک به زمان تحویل نیاز دارد. برای قیمت ، زمان ساخت و نحوه سفارش محصول می توانید با کارشناسان ما در گروه هیدکالا تماس بگیرید.

https://www.thomasnet.com/articles/materials-handling/how-hydraulic-jacks-work/

نکات اصلی و مهم در انتخاب قطعات برای وینچ هیدرولیک

1) سوکت سیلندر باید قسمت اصلی جرثقیل باشد. دارای ضخامت کافی (جوش لوله) برای ماشینکاری و تحمل فشار است. قسمت داخلی سیلندر جک باید کاملاً متحجر و صیقل خورده باشد و نباید هیچ ارتفاع و بلندی داشته باشد. 2) شیر جک هیدرولیک باید با آبکاری کروم پوشانده شود تا با گلوی جک بهتر مهر و موم شود و هیچ گونه نشت یا نشتی روغن در سیستم وجود نداشته باشد. 3) پرس داخلی باید مطابق با استاندارد بسته بندی ضد خوردگی انجام شود. 4) مهر و موم و بسته بندی روی پیستون باید از اندازه استاندارد و با بهترین کیفیت از مواد مقاوم در برابر سایش انتخاب شود. 5) درب پایین جرثقیل باید از طریق نخ و جوشکاری به سیلندر اصلی متصل شود. 6) درب جک حلق باید مطابق بسته بندی استاندارد جک گلو تولید و با بدنه سیلندر مهر و موم شود تا نشتی رخ ندهد. 7) مهر و موم و بسته بندی درب دریچه بالابر باید از مواد مقاوم در برابر خوردگی با اندازه استاندارد و با بهترین کیفیت ساخته شود.

همچنین بخوانید : آموزش خوانندگی و ساخت اولین تک آهنگ


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: جک هیدرولیک ,
تاریخ : دو شنبه 17 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

شن و ماسه

سیمان شن و ماسه از سیمان پرتلند معمولی (OPC) و شن و ماسه تشکیل می دهد. OPC برای رندر و سنگ تراشی استفاده می شود در حالی که شن و ماسه به طور معمول ماسه رودخانه است ، که کنترل اندازه ، تمیز بودن و کیفیت دانه سخت است.

ناراحتی برای کار کردن

.OpC به صورت کیسه های کوچک در می آید و شن و ماسه باید به مقدار زیاد خریداری شود ، که به طور گسترده ای مناطق ذخیره سازی را اشغال می کند. OPC و شن و ماسه باید برای مخلوط شدن به منطقه دیگری منتقل شوند و فرآیند کثیف و غبارآلود . باشد. کاشی ها قبل از اینکه با سیمان شن و ماسه ریخته شوند ، باید حداقل یک روز در آب خیسانده شوند و این زمانبر است. استفاده از چسب کاشی آماده نیز ممکن است.

وقت گیر و ناکارآمد

استفاده از کاشی های ماسه ای به روش سنتی استفاده از مخلوط سیمان شن و ماسه در پشت کاشی ها است ، بنابراین این کار باید یک بار با یک کاشی انجام شود.

مشکل زیبایی و رفع پیوند

بدون افزودنی برای کمک به نگهداری آب ، مخلوط سیمان شن و ماسه سریع خشک می شود و سپس باعث می شود تا کاشی ها پس از چیده شدن مشکل شوند. این امر منجر به مشکل زیبایی خط کاشی ها و همچنین مقاومت پیوند ضعیف می شود که بعداً دلیل عدم پیوند کاشی ها خواهد بود. گذاشتن کاشی به روش سنتی با استفاده از مخلوط سیمان ماسه در توده پشت کاشی ها باعث ایجاد حفره هایی در زیر کاشی ها می شود و آب می تواند از آن عبور کند. این مشکل لکه سفید ایجاد می کند. علاوه بر این ، کاشی در منطقه بدون هیچ نوع چسب شکننده خواهد بود.

محدودیت کاربرد

مقاومت پیوند ضعیف مخلوط ماسه و سیمان در اثر آلودگی در ماسه و نسبت نامشخص مخلوط ایجاد می شود. علاوه بر این ، محدودیت هایی برای استفاده از مخلوط برای کاشی زیر در شرایط زیر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: طول عمر لیزر موهای زائد ، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، آموزش خوانندگی ،

کاشی کم جاذب


گرانیتو با اندازه 60 60 60 سانتی متر یا بیشتر
موزاییک شیشه ای - روی لایه های صیقلی
روی کاشی های موجود
روی بسترهایی که در معرض حرکت هستند
در مناطق با فشار و ضربه بالا


هدر رفتن مواد

برای بدست آوردن مکانیزم اتصال آن ، باید از لایه ضخیم مخلوط ماسه و سیمان برای کاشی کاری به صورت دسته ای و / یا تنظیم سطح کف استفاده شود. سپس بارهای بیشتری بر روی سازه وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، از آنجا که مخلوط سریعتر از برنامه خشک می شود ، هدر رفت مواد وجود دارد. بوتاکس پیشانی را نیز بخوانید.

استفاده از چسب کاشی آماده

چسب کاشی پودری آماده شده و به طور خاص از OPC ، شن و ماسه ریز انتخاب شده و مواد افزودنی فرموله می شود تا خواص اساسی آن برای کاشی کاری را بهبود بخشد. از چسب کاشی با کارایی بالا می توان برای کاشی کاری روی کاشی های موجود ، روی سیمان صیقلی ، روی بسترهای چوبی (با استفاده از آستر) یا سایر لایه های مخصوص استفاده کرد.

آسان برای استفاده

استفاده از چسب کاشی بسیار آسان است ، فقط بعد از مخلوط شدن با آب آماده استفاده خواهد بود. محصول کیسه ای آن را برای فرآیند حمل و نقل ، تأمین گرد و غبار کم و فضای کار تمیز مناسب می کند. برای خیساندن کاشی ها لازم نیست ، فقط جعبه آنها را بردارید و آنها را بچینید.

سریع

ماله شکاف دار به طور معمول و کارآمد برای استفاده از مخلوط چسب کاشی در مساحت حدود 1 مترمربع استفاده می شود. سپس کاشی ها به طور مداوم بر روی چسب شکاف زده می شوند و به سرعت در خطوط تنظیم می شوند. و نیز بخوانید : لیزر موهای زائد

کیفیت کار

0 زمان مناسب برای چسباندن کاشی اجازه می دهد تا کاشی ها در یک بازه زمانی خاص به راحتی تنظیم شوند. باعث می شود کاشی ها در یک ردیف قرار بگیرند و به زیبایی ظاهری نهایی برسند. استفاده از چسب کاشی با ماله شکاف دار باعث گسترش کامل در پشت کاشی ها می شود و بسیاری از مشکلات مانند کاشی های شکسته esp را کاهش می دهد. در گوشه ، تراوش آب ، و لکه یا گل آذین. تماس کامل چسب با پشت و بستر کاشی استحکام اتصال قوی و کاشی کاری طولانی مدت را فراهم می کند.

تنوع کار

چسب های کاشی مطابق با کاربردهای خاص مانند کاشی کاری ، موزاییک شیشه ای ، گرانیت سایز بزرگ (از 60 60 60 سانتی متر) ، قرار دادن کاشی بر روی لایه های صیقلی ، روی سیستم دیوار خشک ، روی کاشی های موجود بدون برداشتن آنها ، بر روی مناطق خارجی ، مناطق پارکینگ ، مناطق صنعتی ، در استخرهای شنا و موارد دیگر.

و نیز بخوانید : لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده ، تزریق ژل ، لوازم اتاق خواب ، انتخاب گردنبند مناسب ، انتخاب لباس مناسب برای کار

دلایل اقتصادی

کاشی کاری با استفاده از چسب کاشی با ماله بریده به مقدار کمتری مواد نیاز دارد. لایه چسب بسیار نازک تر از مخلوط سیمان شن و ماسه است ، و این منجر به بار کمتری به ساختار ساختمان می شود. از یک کیسه چسب کاشی 20 کیلوگرمی می توان برای کاشی کاری در سطح متوسط 4 - 5 متر مربع استفاده کرد. یک کیسه چسب کاشی 25 کیلوگرمی می تواند برای کاشی کاری به طور متوسط 6 - 7 متر مربع استفاده شود. برای پوشش نمای ساختمان از آبگریز کننده نما استفاده کنید.

پوشش منطقه به صافی بستر ، ابزار کار و مهارت کاشی کاری ها بستگی دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: پوشش کف , پوشش دیوار , چسب کاشی , چسب سرامیک , نصب کاشی , استفاده از چسب کاشی و سرامیک ,
تاریخ : یک شنبه 16 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

آیا موهای زائد با لیزر برای همیشه ماندگار است؟ 

خواه یک متخصص زیبایی برای موم ماهانه خود مراجعه کنید یا اصلاح زیر دوش را ترجیح می دهید ، این واقعیت را نمی توان انکار کرد که حذف مو می تواند یک کار خسته کننده باشد. خوشبختانه ، یک راه حل دائمی تر برای از بین بردن مو وجود دارد (و شاید شما هم در مورد آن شنیده باشید!): لیزر موهای زائد. فناوری لیزر پشت درمانها طی سالهای گذشته پیشرفت کرده است ، و همینطور دقت و کارایی لیزرها نیز پیشرفت کرده است - این بدان معناست که حتی اگر 10 سال پیش برای یک دوره درمان پول جمع کنید ، امروز ممکن است نتایج بهتری را تجربه کنید.

چه کسانی نباید لیزر مو انجام دهند


چنانچه سابقه بیماری یا مصرف داروی خاصی را دارید باید پیش از اقدام به لیزر موهای زائد  پزشک خود را در جریان قرار دهید. در ضمن چنانچه فردی دارای سابقه موارد زیر باشد ممکن است کاندید مناسبی برای انجام لیزر مو نباشد و یا حتماً باید تحت شرایط خاص و کنترل شده از لیزر استفاده کند:

افرادی که باردار هستند
افرادی که اختلالات هورمونی دارند
کسانی که از داروهایی مثل ماینوسیکلین ، روآکوتان ، داکسی سیکلین ، تتراسیکلین استفاده می کنند.
آکنه ، آفتاب‌ سوختگی ، احساس سوزش ، درد و یا هر‌گونه مشکلات پوستی

بیشتر بخوانید : فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، خوانندگی ، لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده ،

اما قبل از اینکه ما در مورد اینکه آیا لیزر موهای ناخواسته شما را برای همیشه از بین می برد یا خیر ، بررسی کنیم ، مهم است که درک کنیم که چگونه موهای زائد با لیزر کار می کند. کریس جی ادیگون ، MD ، FAAD ، متخصص پوست و پوست دارای مجوز از هیئت مدیره در پوست مرکز لیزر چپل هیل. "این گرما به فولیکول های تولید کننده مو آسیب می رساند و از این طریق رشد بیشتر مو را از آن فولیکول جلوگیری می کند."

آماده هستید موهای سرسخت خود را دور بزنید؟ خوب ، شما به جای درست آمده اید. قبل از شروع به لیزر  ، نکات مثبت افراد را بخوانید.

موهای زائد با لیزر چه مدت طول می کشد؟


با مراقبت و نگهداری مناسب ، بسیاری از مشتریان نتایج بدون مو را تجربه می کنند که سالیان سال ادامه دارد. رحمینوف ، که می گوید جلسات معمول لمس کردن به مشتریان کمک می کند تا موهای ناخواسته بدن رشد نکنند ، می گوید: "بیشتر افراد پس از انجام مراحل اولیه لیزر موهای زائد بدون مو می مانند." سام راخمینوف ، بنیانگذار Infinity Laser Spa در شهر نیویورک می گوید: "برخی از بیماران پس از درمان اولیه خود به مدت 5 سال به جلسه لمس نیاز نخواهند داشت ، در حالیکه برخی دیگر سالی یک جلسه به این جلسه احتیاج دارند."

اما اگرچه درمان های لیزر برای از بین بردن موهای زائد ممکن است در از بین بردن موهای فعلی بدن موفقیت آمیز باشد ، اما این بدان معنا نیست که یک دور جلسات قطعاً روی رشد مجدد در آینده تأثیر بگذارد. دکتر آدیگون می گوید: "ما با گذشت زمان در مناطق جدیدی از بدن خود موهای ضخیم تر / تیره تری ایجاد می کنیم ، بنابراین ممکن است در طی سال ها درمان و لمس صورت لازم باشد."

بسیاری از مشتریان می توانند چند سال بدون دیدن رشد موی جدید بروند. با این حال ، کارشناسان به مشتریان توصیه می کنند که برای جلوگیری از رشد مجدد موهای بدن ، جلسات نگهداری سالانه را رزرو کنند. کریستین کاراولاس ، بنیانگذار لیزر موهای زائد رومئو و ژولیت در شهر نیویورک می گوید: "درمان های نگهداری ممکن است یک یا دو بار در سال انجام شود." اگر منطقه درمان رشد موی هورمونی را تجربه کند ، ممکن است به سه تا چهار جلسه نگهداری سالانه نیاز داشته باشید تا خود را بدون مو حفظ کنید. دکتر آدیگون می گوید: "ممکن است موهای صورت به دلیل نوسانات هورمونی در طول سال نیاز به لمس بیشتری داشته باشند." اگر در حال انجام تزریق ژل هستید ، لیزر موی صورت انجام ندهید.

آیا واقعاً دائمی است؟


قبل از اینکه وقت و هزینه خود را برای درمان های لیزر موهای زائد سرمایه گذاری کنید ، طبیعی است که س questionsال کنید و از خود بپرسید که این درمان ها چه مدت طول می کشد؟ طبق FDA ، لیزر موهای زائد یک روش کاهش رشد مو است. رحمینوف می گوید: "این می تواند رشد مو را تا 90٪ در ناحیه تحت درمان کاهش دهد و احتمال نتایج دائمی وجود دارد."

بسیاری از مشتریان نتایج دائمی یا نزدیک به دائمی را تجربه خواهند کرد. با این حال ، توجه به این نکته مهم است که رشد موهای جدید و تغییرات هورمونی می توانند به مرور موهای جدیدی ایجاد کنند ، که می تواند به یک درمان لمسی نیاز داشته باشد. دکتر آدیگون می گوید: "ما با گذشت زمان در مناطق جدیدی از بدن خود موهای ضخیم تر / تیره تری ایجاد می کنیم ، بنابراین ممکن است در طول سال ها درمان ها / لمس ها لازم باشد."

در حالی که می توانید از خط بیکینی تا لب فوقانی تا زیر بغل لیزر کنید ، رشد مو جدید در مناطقی که رشد هورمونی مو را تجربه می کنند بیشتر دیده می شود. دکتر آدیگون می گوید: "مناطقی که تحریک هورمونی کمتری به فولیکول های همسایه دارند ، رشد کمتری را نشان می دهند." کاراولاس ، که به مشتریان می گوید که مناطق هورمونی ممکن است جلسات بیشتری بخواهند ، می گوید: "مناطق غیر هورمونی مانند پا ، بیکینی و زیر بغل بهترین نتیجه را دارند."

تغییراتی مانند نوسانات هورمونی در دوران بارداری یا حتی دارو می تواند به رشد موهای جدید کمک کند. راخیمنوف می گوید: "عواملی مانند چرخه رشد مو ، ژنتیک و دارو نیز می توانند روی رشد مجدد تأثیر بگذارند." پیش از انتخاب لوازم اناق خواب این را نیز بخوانید.

چه مدت طول می کشد تا نتایج را مشاهده کنید؟


مشتریان بعد از چند جلسه اول شروع به دیدن نتایج امیدوارکننده می کنند ، اما برای دستیابی به پیشرفت پایدار ، تکمیل تعداد درمان های مشخص شده توسط تکنسین خود مهم است. کاراوولاس می گوید: "معمولاً شش جلسه به فاصله شش تا هشت هفته نیاز است."

دقیقاً مانند موهای سر ، موهای بقیه بدن ما نیز به صورت چرخه رشد می کنند - این بدان معناست که همه به یکباره وارد نمی شوند. به همین دلیل برای گرفتن هر فولیکول مو در مرحله رشد ، چندین جلسه لازم است. دکتر آدیگون می گوید: "یک فولیکول مو در حال رشد در معرض لیزر است ، بنابراین همه فولیکول ها در هر روش درمانی حساس نیستند." درمان های صورت ، پشت ، شکم و کشاله ران. او می گوید: "به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه از قلب دور باشد ، درمان ها نیز باید از هم جدا شوند." در اینجا بخه تمام سوالات لیزر مو پاسخ می دهیم.

اگر قبلاً دور درمانی لیزر را پشت سر گذاشته اید و از نتایج راضی نیستید ، زمان جلسات می تواند مانع روند کار شود. اگر جلسات خود را خیلی نزدیک به هم برنامه ریزی می کنید و سعی می کنید به درمان های لیزر موهای زائد بپردازید ، این می تواند در طولانی مدت نتایج شما را تحت تأثیر قرار دهد. دکتر آدیگون می گوید او بیمارانی را می بیند که رشد مجدد مو را تجربه می کنند ، وقتی "آنها برای درمان خود خیلی سریع باز می گردند و بنابراین تعداد بیشتری از موهای حساس برای درمان در دسترس هستند". در این موارد ، تکنسین در مرحله رشد نمی تواند موها را بگیرد.

برای چه کسانی بهتر کار می کند؟


یک تصور غلط رایج در مورد لیزر موهای زائد این است که فقط در افرادی که موهایشان تیره و پوست روشن است کار می کند ، اما ما خبرهای خوبی دریافت کرده ایم: پیشرفت های فنی اکنون امکان درمان انواع رنگ پوست را برای تکنسین ها فراهم می کند. تنها صید؟ برای هر رنگ مو نمی توان همین حرف را زد. دکتر آدیگون می گوید: "کسی که موهای رنگی ندارد ، کاندیدای مناسبی نیست و لیزر موهای زائد روی موهای خاکستری ، سفید ، بلوند یا قرمز کار نمی کند." این به این دلیل است که موها هیچ رنگدانه ای برای هدف قرار دادن لیزر ندارند - بنابراین منطقی است که موهای تیره و درشت به بهترین شکل به این نوع درمان پاسخ می دهند.

وقتی فناوری لیزر برای اولین بار معرفی شد ، برای افرادی که پوست تیره دارند گزینه ای نبود. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی ، تا زمانی که طول موج لیزر مناسب باشد ، اکنون برای همه رنگ پوست ایمن و موثر است. با طول موج صحیح ، لیزر می تواند ملانین را هدف قرار داده و فولیکول مو را صفر کند. دکتر آدیگون ، که در عمل خود از لیزر استفاده می کند ، می گوید: "SplendorX می تواند انواع پوست را درمان کند و روی رنگ های پوست عمیق عمل کند."

و نیز بخوانید : گردنبند طلا ، انتخاب لباس مناسب برای کار

راخمینوف می گوید: تکنسین های واجد شرایط قادرند رنگ های تیره تر پوست را با لیزر درمان کنند که "می تواند با اطمینان تمام انواع پوست را با قرار دادن انرژی در عمق درم و بدون اتکا به ملانین برای درمان آن درمان کند". برای نام برخی از دستگاه هایی که به ارائه دهندگان خدمات اجازه می دهد بر روی فولیکول مو تمرکز کرده و پوست تیره تر را با خیال راحت درمان کنند آماده هستید؟ اینها شامل دستگاههای جدیدتر 1064 نانومتری مانند لیزرهای SplendorX ، Cutera Excel HR 1064 و لیزرهای Sciton Joule 1064 هستند.

صرف نظر از رنگ پوست ، شما همیشه باید تکالیف خود را انجام دهید و در مورد نوع لیزر مورد استفاده قبل از درمان صحبت کنید. دکتر آدیگون می گوید: "اگر بیمار دارای پوست رنگدانه ای است ، باید مراقب باشد لیکن لیزر با طول موج دارای لیزر با طول موج باشد."

از درمان لیزر موهای زائد چه انتظاری دارم؟


یک جلسه لیزر موهای زائد می تواند به قدری سریع باشد که بتوانید در ناهار خود را فشرده کنید ، اما مدت زمان آن c

پس از اولین جلسات خود نتایج امیدوار کننده ای را ارائه می دهید ، اما برای دستیابی به پیشرفت پایدار ، تکمیل تعداد درمان های مشخص شده توسط تکنسین خود مهم است. کاراوولاس می گوید: "معمولاً شش جلسه به فاصله شش تا هشت هفته نیاز است." برای انتخاب انگشتر طلا کلیک کنید.

دقیقاً مانند موهای سر ، موهای بقیه بدن ما نیز به صورت چرخه رشد می کنند - این بدان معناست که همه به یکباره وارد نمی شوند. به همین دلیل برای گرفتن هر فولیکول مو در مرحله رشد ، چندین جلسه لازم است. دکتر آدیگون می گوید: "یک فولیکول مو در حال رشد در معرض لیزر است ، بنابراین همه فولیکول ها در هر روش درمانی حساس نیستند." درمان های صورت ، پشت ، شکم و کشاله ران. او می گوید: "به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه از قلب دور باشد ، درمان ها نیز باید از هم جدا شوند."

اگر قبلاً دور درمانی لیزر را پشت سر گذاشته اید و از نتایج راضی نیستید ، زمان جلسات می تواند مانع روند کار شود. اگر جلسات خود را خیلی نزدیک به هم برنامه ریزی می کنید و سعی می کنید به درمان های لیزر موهای زائد بپردازید ، این می تواند در طولانی مدت نتایج شما را تحت تأثیر قرار دهد. دکتر آدیگون می گوید او بیمارانی را می بیند که رشد مجدد مو را تجربه می کنند ، وقتی "آنها برای درمان خود خیلی سریع باز می گردند و بنابراین تعداد بیشتری از موهای حساس برای درمان در دسترس هستند". در این موارد ، تکنسین در مرحله رشد نمی تواند موها را بگیرد.

برای چه کسانی بهتر کار می کند؟


یک تصور غلط رایج در مورد لیزر موهای زائد این است که فقط در افرادی که موهایشان تیره و پوست روشن است کار می کند ، اما ما خبرهای خوبی دریافت کرده ایم: پیشرفت های فنی اکنون امکان درمان انواع رنگ پوست را برای تکنسین ها فراهم می کند. تنها صید؟ برای هر رنگ مو نمی توان همین حرف را زد. دکتر آدیگون می گوید: "کسی که موهای رنگی ندارد ، کاندیدای مناسبی نیست و لیزر موهای زائد روی موهای خاکستری ، سفید ، بلوند یا قرمز کار نمی کند." این به این دلیل است که موها هیچ رنگدانه ای برای هدف قرار دادن لیزر ندارند - بنابراین منطقی است که موهای تیره و درشت به بهترین شکل به این نوع درمان پاسخ می دهند.

وقتی فناوری لیزر برای اولین بار معرفی شد ، برای افرادی که پوست تیره دارند گزینه ای نبود. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی ، تا زمانی که طول موج لیزر مناسب باشد ، اکنون برای همه رنگ پوست ایمن و موثر است. با طول موج صحیح ، لیزر می تواند ملانین را هدف قرار داده و فولیکول مو را صفر کند. دکتر آدیگون ، که در عمل خود از لیزر استفاده می کند ، می گوید: "SplendorX می تواند انواع پوست را درمان کند و روی رنگ های پوست عمیق عمل کند."

راخمینوف می گوید: تکنسین های واجد شرایط قادرند رنگ های تیره تر پوست را با لیزر درمان کنند که "می تواند با اطمینان تمام انواع پوست را با قرار دادن انرژی در عمق درم و بدون اتکا به ملانین برای درمان آن درمان کند". برای نام برخی از دستگاه هایی که به ارائه دهندگان خدمات اجازه می دهد بر روی فولیکول مو تمرکز کرده و پوست تیره تر را با خیال راحت درمان کنند آماده هستید؟ اینها شامل دستگاههای جدیدتر 1064 نانومتری مانند لیزرهای SplendorX ، Cutera Excel HR 1064 و لیزرهای Sciton Joule 1064 هستند.

صرف نظر از رنگ پوست ، شما همیشه باید تکالیف خود را انجام دهید و در مورد نوع لیزر مورد استفاده قبل از درمان صحبت کنید. دکتر آدیگون می گوید: "اگر بیمار دارای پوست رنگدانه ای است ، باید مراقب باشد لیکن لیزر با طول موج دارای لیزر با طول موج باشد."

همینطور بخوانید : چسب کاشی پودری ، بوتاکس پیشانی ،

از درمان لیزر موهای زائد چه انتظاری دارم؟


یک جلسه لیزر موهای زائد می تواند به قدری سریع باشد که بتوانید در وعده ناهار خود را فشرده کنید ، اما مدت زمان آن ممکن است از 10 تا 40 دقیقه متفاوت باشد (مدت زمان واقعی بستگی به این دارد که شما یک ناحیه بزرگ یا کوچک را درمان می کنید). اگرچه در طول جلسه واقعا چیزی از شما لازم نیست ، اما مهم است که برای درمان خود برنامه ریزی کنید. کاراولوس می گوید: "شما باید تراشیده شوید." "بدون اپیلاسیون یا کندن به مدت دو هفته قبل از درمان و بدون خودبرشی برای 10 روز." همچنین بهتر است قبل از جلسه خود از مرطوب کننده یا لوسیون در محل درمان استفاده نکنید.

در حالی که شما ممکن است قصد داشته باشید لیزر موهای زائد را در بهار و با امید به نتایج بی مو تا تابستان آغاز کنید (ما آماده هستیم که آن بیکینی های زیبایی را که در پاییز برای فروش در اختیار داریم ، به رخ بکشیم!) ، این فرایند به زمان بیشتر و برنزه شدن کمتر نیاز دارد تا موفق باشید دکتر آدیگون می گوید ، بلافاصله بعد از جلسه ، ممکن است قرمزی روی پوست شما مشاهده شود ، به همین دلیل اگر قرار است در معرض آفتاب قرار بگیرید ، باید از آفتاب دور بمانید و از ضد آفتاب استفاده کنید. نسبت به اشعه ماورا بنفش خورشید حساس تر است. Karavolas می گوید: "قرمزی می تواند از چند دقیقه تا شاید چند ساعت طول بکشد."

پاکسازی پوست باعث زیبایی و شادابی پوست می‌شود و آلودگی‌های سطحی، دانه‌های سرسیاه را از سطح پوست برمیدارد .

پاکسازی پوست باعث می‌شود تا مواد معدنی و اکسیژن‌دار به سطح درمیست پوست برسد .( لایه‌ای درونی که زیر سطح پوست قرار دارد)

شایعترین عارضه جانبی قرمزی است ، اما عوارض جانبی شدید حتی می تواند تاول زدن باشد. رحمینوف ، که بر برقراری ارتباط آزاد در تمام طول درمان تأکید می کند ، می گوید: "تاول ها بسیار نادر هستند ، اما ممکن است در صورت شدت دستگاه بسیار زیاد اتفاق بیفتند." او می گوید: "اگر احساس می کنید لیزر خیلی گرم است ، به تکنسین بگویید."

اگر به دنبال یک روش حذف مو هستید که نتایج طولانی مدت را ارائه دهد ، ممکن است لیزر موهای زائد باشد

برای شما مناسب باشد فقط مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام می دهید تا برای درمان خود آماده شوید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، دکتر آدیگون می گوید شما می توانید با پرسیدن چند سوال اساسی از تکنسین آینده نگر خود شروع کنید: "آنها چه نوع آموزش و تجربه ای دارند؟ آیا این دستگاه مناسب نوع پوست من است؟ " پس از مشاوره اولیه ، می توانید با اطمینان سفر بدون مو خود را آغاز کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

 نکاتی که باید قبل از خرید یک اتومبیل کاملاً جدید جستجو کنید

آیا می دانید فقط در اکتبر 2014 2،16،431 ثبت نام خودرو جدید در هند انجام شده است؟ طبق گفته Team-BHP ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی در هند ، این در واقع افت نسبت به رقم 2،21،861 ثبت نام خودرو جدید در سپتامبر 2014 است. در مورد بوی اتومبیل جدید و هیجان رانندگی در خانه سواری جدید شما با تمام دستمال های پلاستیکی سالم قطعاً حرف هایی برای گفتن است. اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که انتخاب خوبی انجام داده اید و بهترین معامله ممکن را داشته اید؟ در اینجا نگاهی داریم به 10 مهمترین چیزهایی که باید هنگام خرید یک ماشین کاملاً جدید جستجو کنید.

همچنین بخوانید: لوازم اتاق خواب ، چسب کاشی پودری ، بوتاکس پیشانی ،

1. ایمنی


دلیل قرار دادن این موضوع در موقعیت اول در بین مواردی که باید در یک اتومبیل جدید بررسی شود این است که صرف نظر از ظرفیت موتور و سایر ویژگی های فانتزی دیگر ، اگر ماشین از ویژگی های ایمنی کافی برخوردار نباشد ، می تواند یک فاجعه باشد که انتظار می رود با توجه به نوع آمار تصادفات جاده ای گزارش شده در هند اتفاق می افتد.

آیا می دانید اتومبیل شما باید به طور ایده آل کیسه های هوا "پرده" همراه با کیسه های هوا معمولی جلو داشته باشد تا در صورت ضربه ناگهانی از سر شما محافظت کند؟ اینها برای سقوط از پشت بام و محافظت از سر در برابر ضربه شلاق است. حتی می توانید از زانو محافظت کنید. همچنین ، وسایل نقلیه مورد آزمایش تصادف قرار می گیرند و سپس به دلیل ویژگی های ایمنی خود ، به آنها امتیاز ستاره می دهند. بنابراین ، رتبه بندی پنج ستاره بهترین انتخاب است. انگشتر طلا را نیز بخوانید. برخی دیگر از ویژگی های ایمنی که باید بررسی کنید شامل موارد زیر است:

آ. کنترل پایداری الکترونیکی


- این امر باعث می شود هنگام چرخش با سرعت زیاد یا ناگهان نیاز به انحراف داشته باشید ، اتومبیل از کنترل خارج نشود و به طرفین سر بخورد ، که اغلب در جاده های هند اتفاق می افتد.

ب- ترمز ضد قفل


- این کارها در صورت نیاز به جلوگیری از قفل شدن چرخ ها و لغزاندن ماشین ، به کمک شما ناخواسته باید ماشین خود را متوقف کنید.

ج - هشدارهای ایمنی


- انواع مختلف هشدارهای ایمنی در دسترس است مانند ردیاب های حرکتی که در صورت نزدیک بودن وسیله نقلیه یا جسم دیگر به شما هشدار می دهند و دوربین های متصل به آینه عقب که در صورت پرت شدن حواس شما را با زنگ هشدار می دهند. همچنین بخوانید: لیزر موهای زائد ، لباس در خاورمیانه ، انتخاب گردنبند طلا

2. موتور


اکنون که می دانید اتومبیل شما ایمن است باید دو مورد مهم دیگر را که سرخپوستان به آن علاقه مند هستند ، بررسی کنید - اینکه: این وسیله نقلیه با چه سرعتی می تواند پیش برود و بازده سوخت چقدر است؟ هر دو جنبه توسط موتور تعیین می شود. در اینجا باید دو مورد اساسی را بررسی کنید - تغییر مکان کلی موتور در لیتر و تعداد سیلندرهای موتور. به عنوان مثال ، یک اتومبیل کوچک معمولاً دارای یک موتور 1.6 سیلندر 1.6 لیتری است که برای بهره وری سوخت بسیار مناسب است اما ممکن است شتاب سریع شما را به ویژه در حالت شیب نداشته باشد. از طرف دیگر ، اگر یک موتور قدرتمند مانند یک موتور 6 سیلندر 6.2 لیتری داشته باشید ، می توانید از کنار دیگران عبور کنید اما در نهایت مجبورید برای سوخت سوختگی خیلی بیشتر سرفه کنید ، زیرا بهره وری در اینجا آسیب می بیند. در حالت ایده آل ، چیزی را انتخاب کنید که برای نوع رانندگی شما مناسب باشد - اگر در ترافیک شهر گیر کرده باشید ، شتاب سریع هیچ فایده ای نخواهد داشت.

3. انتقال


بنابراین ، چگونه دوست دارید چرخ دنده های شما کار کنند؟ آیا به دنبال گیربکس اتوماتیک هستید ، جایی که یک بار چوب را روی درایو بگذارید ، ماشین همه کارها را برای شما انجام می دهد؟ یا عاشق شیفت شیفت سنتی هستید؟ آیا می دانید برخی از مدل های جدید با گیربکس "نیمه اتوماتیک" ارائه می شوند ، جایی که کلاچ اتوماتیک است و فقط باید چوب دنده را حرکت دهید؟ گرچه انتخاب سیستم انتقال قدرت واقعاً بر عملکرد خودرو تأثیری نخواهد داشت ، اما بر هزینه و البته بر روی عنصر سرگرم کننده تأثیر می گذارد. بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش خوانندگی ، لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده ، تزریق ژل

4. هزینه مالکیت

این یک پارامتر حیاتی است که باید در نظر گرفته شود. توصیه می شود با چندین فروشنده قلب و قلب خوب داشته باشید و به طور خاص تمام هزینه های اضافی پنهان و آشکار دیگری را که ممکن است قبل از تصمیم گیری بپردازید درخواست کنید. یکی از مهمترین آنها بیمه اتومبیل شماست. طبق قانون در هند اجباری است که هر وسیله نقلیه جدید همراه با بیمه وسیله نقلیه مناسب باشد. با این وجود ، شما باید از دارایی های خود به بهترین وجهی محافظت کنید و بیمه خودرو می تواند کمک زیادی به خصوص در مواقع حوادث ناگوار کند. خبر خوب در اینجا این است که بسیاری از بیمه ها و فروشندگان هنگام خرید یک اتومبیل کاملاً جدید تخفیف و پیشنهادات ویژه ای ارائه می دهند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که هنگام مذاکره در مورد معامله ، این مورد را بررسی می کنید.

5. ضمانت نامه


در حالی که اتومبیل شما کاملاً جدید است ، نگرانی در مورد تعمیر و نگهداری و سرویس دهی به حداقل ممکن می رسد. با این حال ، با استفاده و فرسودگی ، مطمئناً به بهترین گارانتی قطعات کمک می کند. با نمایندگی خود مشورت کنید زیرا اکثر تولیدکنندگان به باند واگن پریده اند تا برای تأیید معیار کیفیت خود حداکثر پنج سال ضمانت کنند. شما باید بررسی کنید که آیا گارانتی به تعداد سال یا کیلومتر رانندگی بستگی دارد و همچنین اینکه آیا ضمانت نامه طولانی مدت در دسترس است. همچنین ممکن است چند معامله خدمات اولیه توسط فروشنده انجام شود. بنابراین ، دریغ نکنید در مورد آنها بپرسید.  th6 کمک می کند


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید