هر آنچه که برای خرید ماشین لازم است بدانید
تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

 نکاتی که باید قبل از خرید یک اتومبیل کاملاً جدید جستجو کنید

آیا می دانید فقط در اکتبر 2014 2،16،431 ثبت نام خودرو جدید در هند انجام شده است؟ طبق گفته Team-BHP ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی در هند ، این در واقع افت نسبت به رقم 2،21،861 ثبت نام خودرو جدید در سپتامبر 2014 است. در مورد بوی اتومبیل جدید و هیجان رانندگی در خانه سواری جدید شما با تمام دستمال های پلاستیکی سالم قطعاً حرف هایی برای گفتن است. اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که انتخاب خوبی انجام داده اید و بهترین معامله ممکن را داشته اید؟ در اینجا نگاهی داریم به 10 مهمترین چیزهایی که باید هنگام خرید یک ماشین کاملاً جدید جستجو کنید.

همچنین بخوانید: لوازم اتاق خواب ، چسب کاشی پودری ، بوتاکس پیشانی ،

1. ایمنی


دلیل قرار دادن این موضوع در موقعیت اول در بین مواردی که باید در یک اتومبیل جدید بررسی شود این است که صرف نظر از ظرفیت موتور و سایر ویژگی های فانتزی دیگر ، اگر ماشین از ویژگی های ایمنی کافی برخوردار نباشد ، می تواند یک فاجعه باشد که انتظار می رود با توجه به نوع آمار تصادفات جاده ای گزارش شده در هند اتفاق می افتد.

آیا می دانید اتومبیل شما باید به طور ایده آل کیسه های هوا "پرده" همراه با کیسه های هوا معمولی جلو داشته باشد تا در صورت ضربه ناگهانی از سر شما محافظت کند؟ اینها برای سقوط از پشت بام و محافظت از سر در برابر ضربه شلاق است. حتی می توانید از زانو محافظت کنید. همچنین ، وسایل نقلیه مورد آزمایش تصادف قرار می گیرند و سپس به دلیل ویژگی های ایمنی خود ، به آنها امتیاز ستاره می دهند. بنابراین ، رتبه بندی پنج ستاره بهترین انتخاب است. انگشتر طلا را نیز بخوانید. برخی دیگر از ویژگی های ایمنی که باید بررسی کنید شامل موارد زیر است:

آ. کنترل پایداری الکترونیکی


- این امر باعث می شود هنگام چرخش با سرعت زیاد یا ناگهان نیاز به انحراف داشته باشید ، اتومبیل از کنترل خارج نشود و به طرفین سر بخورد ، که اغلب در جاده های هند اتفاق می افتد.

ب- ترمز ضد قفل


- این کارها در صورت نیاز به جلوگیری از قفل شدن چرخ ها و لغزاندن ماشین ، به کمک شما ناخواسته باید ماشین خود را متوقف کنید.

ج - هشدارهای ایمنی


- انواع مختلف هشدارهای ایمنی در دسترس است مانند ردیاب های حرکتی که در صورت نزدیک بودن وسیله نقلیه یا جسم دیگر به شما هشدار می دهند و دوربین های متصل به آینه عقب که در صورت پرت شدن حواس شما را با زنگ هشدار می دهند. همچنین بخوانید: لیزر موهای زائد ، لباس در خاورمیانه ، انتخاب گردنبند طلا

2. موتور


اکنون که می دانید اتومبیل شما ایمن است باید دو مورد مهم دیگر را که سرخپوستان به آن علاقه مند هستند ، بررسی کنید - اینکه: این وسیله نقلیه با چه سرعتی می تواند پیش برود و بازده سوخت چقدر است؟ هر دو جنبه توسط موتور تعیین می شود. در اینجا باید دو مورد اساسی را بررسی کنید - تغییر مکان کلی موتور در لیتر و تعداد سیلندرهای موتور. به عنوان مثال ، یک اتومبیل کوچک معمولاً دارای یک موتور 1.6 سیلندر 1.6 لیتری است که برای بهره وری سوخت بسیار مناسب است اما ممکن است شتاب سریع شما را به ویژه در حالت شیب نداشته باشد. از طرف دیگر ، اگر یک موتور قدرتمند مانند یک موتور 6 سیلندر 6.2 لیتری داشته باشید ، می توانید از کنار دیگران عبور کنید اما در نهایت مجبورید برای سوخت سوختگی خیلی بیشتر سرفه کنید ، زیرا بهره وری در اینجا آسیب می بیند. در حالت ایده آل ، چیزی را انتخاب کنید که برای نوع رانندگی شما مناسب باشد - اگر در ترافیک شهر گیر کرده باشید ، شتاب سریع هیچ فایده ای نخواهد داشت.

3. انتقال


بنابراین ، چگونه دوست دارید چرخ دنده های شما کار کنند؟ آیا به دنبال گیربکس اتوماتیک هستید ، جایی که یک بار چوب را روی درایو بگذارید ، ماشین همه کارها را برای شما انجام می دهد؟ یا عاشق شیفت شیفت سنتی هستید؟ آیا می دانید برخی از مدل های جدید با گیربکس "نیمه اتوماتیک" ارائه می شوند ، جایی که کلاچ اتوماتیک است و فقط باید چوب دنده را حرکت دهید؟ گرچه انتخاب سیستم انتقال قدرت واقعاً بر عملکرد خودرو تأثیری نخواهد داشت ، اما بر هزینه و البته بر روی عنصر سرگرم کننده تأثیر می گذارد. بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش خوانندگی ، لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده ، تزریق ژل

4. هزینه مالکیت

این یک پارامتر حیاتی است که باید در نظر گرفته شود. توصیه می شود با چندین فروشنده قلب و قلب خوب داشته باشید و به طور خاص تمام هزینه های اضافی پنهان و آشکار دیگری را که ممکن است قبل از تصمیم گیری بپردازید درخواست کنید. یکی از مهمترین آنها بیمه اتومبیل شماست. طبق قانون در هند اجباری است که هر وسیله نقلیه جدید همراه با بیمه وسیله نقلیه مناسب باشد. با این وجود ، شما باید از دارایی های خود به بهترین وجهی محافظت کنید و بیمه خودرو می تواند کمک زیادی به خصوص در مواقع حوادث ناگوار کند. خبر خوب در اینجا این است که بسیاری از بیمه ها و فروشندگان هنگام خرید یک اتومبیل کاملاً جدید تخفیف و پیشنهادات ویژه ای ارائه می دهند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که هنگام مذاکره در مورد معامله ، این مورد را بررسی می کنید.

5. ضمانت نامه


در حالی که اتومبیل شما کاملاً جدید است ، نگرانی در مورد تعمیر و نگهداری و سرویس دهی به حداقل ممکن می رسد. با این حال ، با استفاده و فرسودگی ، مطمئناً به بهترین گارانتی قطعات کمک می کند. با نمایندگی خود مشورت کنید زیرا اکثر تولیدکنندگان به باند واگن پریده اند تا برای تأیید معیار کیفیت خود حداکثر پنج سال ضمانت کنند. شما باید بررسی کنید که آیا گارانتی به تعداد سال یا کیلومتر رانندگی بستگی دارد و همچنین اینکه آیا ضمانت نامه طولانی مدت در دسترس است. همچنین ممکن است چند معامله خدمات اولیه توسط فروشنده انجام شود. بنابراین ، دریغ نکنید در مورد آنها بپرسید.  th6 کمک می کند




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید