تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

مزوتراپی مو مدتهاست که برای درمان ریزش مو در پزشکی استفاده می شود و یک روش بدون عوارض و در بیشتر موارد نتایج بسیار امیدوار کننده ای بدست می دهد.

مزوتراپی علاوه بر درمان ریزش مو ، برای درمان سایر مشکلات زیبایی نظیر سلولیت و لاغری موضعی ، لک ، چین و چروک های صورت یا درمان های جوانسازی پوست نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما در عین حال مکمل مناسبی برای تقویت مو پس از کاشت مو است.

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که با تزریق ویتامین ها ، مواد معدنی و آمینو اسید مخلوط مورد نیاز مو به پوست سر اعمال می شود.

این روش باعث می شود اجزای تغذیه کننده پیاز مو به راحتی در موها مستقر شوند. با استفاده از این روش می توان ریزش مو را درمان کرد ، زیرا باعث ضخیم شدن موهای نازک شده ، ریزش مو را متوقف می کند و مو را محکم و براق می کند.

تعداد کمی از خانم ها از موهای خود راضی هستند. امروزه ، به خصوص به دلیل محیط ، هوا و آب ، موهای ما به شدت آلوده شده است. استرس و تنش بیش از حد رخ می دهد و اختلالات خواب ما را ناراحت می کند.

البته همه اینها زیبایی طبیعی را بسیار تحت تأثیر قرار می دهند. مو از اولین قسمتهایی است که تحت تأثیر تغییرات بدن قرار دارد. پیشگیری از مشکلات مو آسان تر از مقابله با نتایج فعلی است ، با این حال تعداد کمی از افراد از روش های محافظتی استفاده می کنند.

مردم فقط وقتی می توانند شدت وضعیت را درک کنند که فرهایشان آسیب ببیند و ریزش مو شروع شود. برای حل این مشکلات می توان از روش های مختلف زیبایی مانند مزوتراپی استفاده کرد.

با این حال ، اگر وضعیت فرها به طور قابل توجهی وخیم شود ، اگر مو شروع به ریزش کند ، مردم در ذهن آنها خواهند بود. برای رفع این مشکلات می توان از روش های مختلف زیبایی مانند مزوتراپی استفاده کرد.

مزوتراپی مو چگونه اعمال می شود؟


مزوتراپی مو تزریق مستقیم ویتامین ها ، مواد معدنی (کلسیم ، ید ، منگنز ، مس ، روی ، سلنیوم ، آهن ، پتاسیم) ، عوامل مرتبط با لایه کراتین پوست ، اسیدهای آمینه و مواد منبسط کننده سطح مورد نیاز برای رشد و نمو مو است. پوست سر

مزوتراپی برای پوست سر و مو بسیار موثر است. این یکی از محبوب ترین کاربردها در زیبایی شناسی مدرن در مبارزه با مشکلات مختلف مو است.

با استفاده از این برنامه می توانید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید: تحریک لامپ های غیرفعال ، تأمین تغذیه فولیکول های مو و از بین بردن شوره سر. مزوتراپی یک روش درمانی درمانی است که توسط یک متخصص باتجربه انجام می شود.

تزریق میکرو به استفاده از داروهای خاص حاوی ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای رشد مو و رشد مو کمک می کند.

بسته به مشکل ، ترکیب دارویی توسط پزشک انتخاب می شود. قیمت این روش کاملاً با اثر مورد نظر سازگار است. مهم: مزوتراپی بسیاری از مشکلات مو را برطرف می کند.

موارد مزوتراپی مو:
ریزش بیش از حد مو
سبوره پوست سر همراه با تجزیه غدد چربی.
شوره سر
پوست سر خراشیده و خشک
افزایش شکنندگی مو و تقسیم مو
کاهش حجم در ناحیه پایه


مزایا و معایب روش


اگر ما در مورد مزوتراپی در زمینه موهای مشکل ساز صحبت کنیم (این روش برای پوست صورت و بدن نیز موثر است) ، لازم است برخی از نکات را یادآوری کنیم: تفاوت آن با سایر روش ها چیست ، هزینه این درمان چیست؟ به حق کمی گران است. این روش متفاوت از مزوبوتاکس است.

اول از همه ، یک کوکتل مزو (مخلوط مزوتراپی) برای هر بیمار به صورت جداگانه تهیه شده و حاوی مقدار مواد معدنی و ویتامین هایی است که به دستیابی حداکثر نتایج و خلاص شدن از مشکلات موجود کمک می کند.

مهم: تعداد اقدامات توسط متخصص زیبایی تعیین می شود. در حالی که مواد مفید به پیاز منتقل می شوند ، لایه های بالایی پوست اجازه نمی دهند مواد خارجی با روش های خارجی وارد شوند. بنابراین ، پیازها با نشاط پر می شوند ، در نتیجه وضعیت مو بهبود می یابد:

ریزش مو به تدریج متوقف می شود
رشد مو فعال می شود
فعالیت غدد چربی کاهش می یابد ، فرها تمیزتر ، بلندتر و پرتر به نظر می رسند
جریان خون و اکسیژن رسانده شده به پیازها افزایش می یابد
شوره سر کاهش می یابد
بهبود در تراکم مو ، صاف بودن ، روشنایی در هنگام برس و حالت دادن وجود دارد
مهم: برای اطمینان از نتیجه گرفتن ، ارزش عکس گرفتن قبل و بعد از عمل را دارد.
آماده سازی برای مزوتراپی مو
هر تزریق ترکیبی از چندین ماده مفید است - مواد معدنی ، ویتامین ها و سایر عناصر مفید که متخصصان به صورت جداگانه برای هر بیمار انتخاب کرده اند. 2 تا 6 ماده فعال را می توان در یک سرنگ مخلوط کرد.

ویتامین های گروه B که متابولیسم طبیعی ایجاد می کنند ، در رشد و ترمیم مو موثر هستند. علاوه بر این ، این مواد از جمله اجزای مورد استفاده در مزوتراپی هستند: مس و روی - از دیستروفی (ضعف) ساختار مو جلوگیری می کند. از داروهای حاوی این اجزا باید برای ریزش موی ارثی استفاده شود. اسید هیالورونیک - مسئول تغذیه پیاز ، رشد مو را تسریع می کند. اسیدهای آمینه پایه مو هستند و به تشکیل الیاف کراتین کمک می کنند. عوامل رشد - جریان خون در پوست سر را عادی می کند ، فولیکول های مو را قوی تر می کند و کوآنزیم را برای تراکم مو فراهم می کند. موهای شما را با انرژی حیاتی پر می کند ، ساختار مو را بهبود می بخشد. مهم: ماده مینوکسیدیل نباید در ترکیب دارو باشد. این ماده یکی از م meansثرترین مواردی است که می تواند با ریزش مو مقابله کند. این روش زمانی به کار می رود که روش های دیگر نتیجه ای ندارند. با این حال، 

این دارو بسیار سمی است و می تواند واکنش های جانبی زیادی ایجاد کند. عملکرد آن کاملاً فاش نشده است ، فقط برای استفاده خارجی مجاز است. کوکتل های آماده برای درمان مو موجود است. متخصص مراقبت های بهداشتی ترکیبات را به مناسب ترین روش برای شما انتخاب می کند. با این حال ، به طور معمول ، چنین داروهایی را نمی توان در فروش عمده یافت و شما نمی توانید آنها را خود بخرید. این در م institutionsسسات پزشکی رایج است و یا می توان از متخصصان زیبایی اطلاعات را بدست آورد.

ویژگی های مزوتراپی مو


در حال حاضر ، متخصصان روشهای بسیار متنوعی را برای درمان مو به بیماران ارائه می دهند. علاوه بر شرایط مالی ، نتایج نیز از نتایج پیش بینی شده برنامه تأثیر می پذیرند. مزوتراپی آلوپاتیک است (نوعی بهبودی) که در آن اثر بلافاصله مورد توجه قرار می گیرد ، اما تا زمانی که ما می خواهیم ادامه نمی یابد. این روش همچنین هومیوپاتی است (درمانی که به بهبود مو کمک می کند) که برای یک اثر طولانی مدت طراحی شده است ، بنابراین نتیجه بلافاصله قابل مشاهده نخواهد بود.

کوکتلهای آلوپاتیک مورد استفاده در مزوتراپی مو
آنها حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی ، الاستین ، کلاژن ، گشاد کنندگی عروق و سایر اجزای فعال هستند. پزشک پس از آنالیز دقیق مو و پوست سر و مشکلات مربوط به بیمار ، موقعیت صحیح و نتایج مطلوب را تعیین می کند. مهم: این نوع کوکتل ها می توانند به سرعت مشکل را حل کنند.

کوکتل های هومیوپاتی که در مزوتراپی مو استفاده می شود
آنها فقط حاوی عناصر گیاهی هستند که بدون استفاده از روغن و سایر اجزای شیمیایی با یک محلول آبی ترکیب شده اند. این ترکیب فعالیت پتانسیل خود بدن را بیدار می کند و به فعالیت پیازها کمک می کند. این اثر مانند یک کره برفی تجمعی است ، بنابراین نباید انتظار نتایج قابل مشاهده پس از اولین روش را داشته باشید. مهم: چنین کوکتل هایی برای بیمارانی که نگران زیبایی زیبایی مو و همچنین مشکل هستند مناسب است.

کاربرد در مزوتراپی مو


مزوتراپی استفاده از مواد فعال زیر پوست با استفاده از ابزارهای مختلف است. این روش دارای آستانه درد احتمالی و مدت زمان خاص استفاده و عوارض جانبی احتمالی ، حتی نادر است. یکی از روشهای معروف مورد استفاده متخصصان ، تزریق مخلوط مزوتراپی به بدن است. برای چنین روشهایی به سرنگهای مخصوص طراحی نیاز است که باید با سوزن بسیار نازک انجام شود. مهم: علاوه بر روش های دیگر ، تزریق بدون درد ترین است ، اما زمان مورد نیاز برای انجام این روش بیشترین زمان است. بیمار احساس ناراحتی در پشت سر و گوش ها می کند. این روش کمی آسیب زا است. از مزوتراپی برای رفع لک صورت نیز استفاده می شود. اما این روش کاربردی در لیفت صورت ندارد.


استفاده از این نوع دستگاه به بیشترین دقت و توجه نیاز دارد ، زیرا اقدامات نادرست باعث آسیب دیدگی جزئی در ناحیه سر می شود. بنابراین ، قبل از پذیرش چنین روشی ، باید با توجه به جوانب مثبت و منفی ، به دقت فکر کنید. هنگام انتخاب پزشک باید مطمئن شوید که وی تجربه عملی کافی را دارد. یک سرنگ با عمق تزریق قابل تنظیم بر روی تفنگ قرار می گیرد. با کمک چنین اسلحه ای می توانید هر کوکتل درمانی را معرفی کنید که هدف آن مقابله با یک مشکل خاص مو باشد.


اکنون می توان از meso roller که وسیله ای ویژه برای درمان مو و پوست سر است ، در بسیاری از کاربردهای سرمی استفاده کرد. از انژکتورهای مزو یا غلتک های مزو معمولاً در مراکز زیبایی استفاده می شود. این ابزار شامل تعداد زیادی سوزن کوچک است که در یک طبل معمولی قرار می گیرد. برای استفاده راحت ، درام به دسته متصل است. به دلیل راحتی و سهولت استفاده ، در عمل زیبایی شناسی بسیار محبوب است. اصل اصلی عملکرد: استفاده از فرآیند لازم در پوست سر ، تزریق زیر پوست با سوزن. اصل عمل مشابه استفاده از غلتک هنگام کار بر روی دیوارها است. دستگاه دوم به طور کلی در مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. اصل کار همان اسلحه است ، فقط بسیاری از سوزن ها به زیر پوست می روند. اصولاً از سرنگ استفاده می شود. با یک بار کشیدن ، یک سر سوزن بلافاصله وارد پوست سر می شود. این روش ممکن است کمی بیشتر از یک شلیک با اسلحه باعث درد و ناراحتی شود.
شما نمی توانید مزوتراپی تزریقی را به تنهایی در خانه انجام دهید. تزریق فقط در کلینیک ها ، مراکز زیبایی و توسط متخصصان در خانه انجام می شود. قیمت این روش درمانی بسته به تعداد جلسه و مخلوط های مورد استفاده می تواند متفاوت باشد. هزینه داروها ، قیمت تعیین شده توسط کلینیک و خصوصیات متخصص متأثر می شود. مزوتراپی به طور کلی بیش از 30 دقیقه طول نمی کشد. می توانید یک پزشک پیدا کنید و در مورد کوکتل های پزشکی بحث کنید. اگر می خواهید این روش را به تنهایی انجام دهید ، گزینه دیگر استفاده از غلتک meso است. مهمترین مزیت این محصول امکان استفاده مستقل از آن است. با این حال ، اثر آن در مقایسه با تزریقات مربوط به زیر کمتر قابل مشاهده خواهد بود:

عمق نفوذ ناچیز سوزن
هزینه بالای ترکیب
سوزن ها به سرعت غیر قابل استفاده می شوند
باز هم ، اگر در این روش مقایسه عملکرد و عملکرد انجام شود ، ارزش استفاده از کوکتل یا یک i منفرد را دارد 

نرم کننده به عنوان مثال ، یک مجموعه ویتامین. مهم: اگر برنامه در خانه انجام می شود ، لازم است که یک ابزار مناسب را با دقت انتخاب کنید.

همچنین بخوانید: پرده اتاق خواب ،

آیا در طول عمل درد وجود دارد؟


آره. علاوه بر قیمت بالای آن ، درد مهمترین عیب مزوتراپی است. با این حال ، همه چیز به آستانه درد فردی بستگی دارد. قسمت های پشتی (پشت سر) و گوش از حساس ترین مناطق برای تزریق هستند. پس از مزوتراپی ، نمی توانید موهای خود را بشویید ، به مدت 4 روز به استخر و اتاق بخار بروید تا از عوارض و ناراحتی جلوگیری کنید. همچنین متوقف کردن این روش در دوره قاعدگی ارزش دارد ، زیرا درد در این دوره بسیار شدیدتر احساس می شود. مهم: احساس درد به آستانه درد بیمار بستگی دارد.

موارد منع مصرف و عوارض مزوتراپی مو


اگر فولیکول ها نشاط خود را از دست داده اند اما هنوز زنده هستند ، مزوتراپی می تواند با موهای مشکل ساز کنار بیاید. اما اگر این مشکلات از دلایل مهمتری ناشی می شود - شما نباید بعد از تزریق معجزه کنید ، مانند وراثت و عدم تعادل هورمونی. تمام اقدامات پزشکی موارد منع مصرف مختلفی دارند و مزوتراپی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در موارد زیر مزوتراپی مو نباید ترجیح داده شود:

بارداری و شیردهی
آلرژی فردی در برابر اجزای کامپوزیت
قاعدگی زنان
اختلالات سیستم غدد درون ریز
تومورهای خوش خیم و بدخیم
عفونت ها
مهم: موارد منع مصرف باید ذکر شود.

همچنین بخوانید: کتری قوری ، آموزش خوانندگی  ، قیمت جک هیدرولیک ، تزریق ژل

مزایای مزوتراپی


قبل از پذیرش برنامه ، دانستن جزئیات مزایا و معایب آن مفید خواهد بود. طرفداران و مخالفان مزوتراپی مو وجود دارند. هم از طرفداران و هم از نظرات دیگر باید به دقت تحقیق شود. صحبت با کسی که تحت برنامه مزوتراپی قرار گرفته است مفید است تا هیچ سوالی در ذهن شما باقی نماند. مهمترین مزیت این روش - به شما کمک می کند تا با کمک آمپول ، اجزای مفیدی را به پیازهای مو تحویل دهید. هیچ شامپو ، ماسک و داروهای محلی نمی تواند این مورد را به شما ارائه دهد. علاوه بر این ، ارزش برجسته شدن چند مزیت مهم دیگر را دارد: اولین صرفه جویی در وقت است. یک برنامه بین 40-20 دقیقه طول می کشد. در حالی که باید چندین بار در هفته انجام شود. مومیایی کردن ، شامپوها در موارد شدیدتر - چندین بار در روز - به استفاده روزانه نیاز دارند. لازم است قرصهایی را که طبق یک برنامه از پیش تعیین شده مصرف می کنید ، توجه کنید که تضمین استفاده منظم از آنها وجود دارد. اثر تحریک کننده اضافی. فرآیندهای ترمیم در نتیجه از بین بردن یکپارچگی پوست آغاز می شود می توان با استفاده از یک برنامه محلی. دارو کاملاً بر روی نقطه آغازگر مشکل تأثیر می گذارد. احتمال آسیب به سیستم گوارش وجود ندارد. علاوه بر این ، دارو به هیچ بخشی از بدن آسیب نمی رساند ، که بیشتر در هنگام استفاده از شامپو و مرهم دیده می شود. هدف قرار دادن نقطه صحیح حساسیت را کاهش می دهد و احتمال رسیدن به نتیجه مطلوب را افزایش می دهد. حتی پس از اولین استفاده ، نتایج قابل مشاهده است ، مو به تدریج زنده می شود و ظاهر سالم پیدا می کند. با این حال ، نتایج قابل توجهی تنها پس از 3 تا 4 هفته قابل دستیابی است. بوتاکس مو به سر تزریق نمی شود اما مواد مزوتراپی به پوست سر تزریق می شوند.

معایب مزوتراپی


احتمال برخی بدبختیها را در مورد نتایج دست کم نگیرید. حتی یک پزشک واجد شرایط نمی تواند صد در صد تضمین کند که این روش باعث ضعیف شدن موهای ضعیف شده و پول بیهوده نمی شود. علاوه بر این مشکل ، این سه عامل نیز قابل تأمل است: درد. سوراخ شدن پوست در هر صورت درد ایجاد می کند ، به خصوص اگر این تزریقات وجود داشته باشد. برخی می توانند به راحتی کنار بیایند و درد را تحمل کنند ، و این برای دیگران به شکنجه واقعی تبدیل می شود. این تحت تأثیر تجربه پزشکان ، ترکیب کوکتل و حساسیت فردی است. اثرات جانبی. ممکن است ادم پوستی دیده شود ، و درد می تواند در مناطق تزریق بعد از عمل ایجاد شود. علاوه بر این ، ممکن است خارش و پوسته پوسته ای وجود داشته باشد. قیمت این روش گران است. اجزای با کیفیت بالا برای دستیابی به یک اثر قابل مشاهده حداقل به ده برنامه نیاز دارند. یک فرآیند درمان کامل ممکن است نیاز به هزینه جدی داشته باشد که هزینه آن توسط همه قابل پرداخت نیست. مهم: مزوتراپی مو روشی ارزان نیست. در طول جلسه ، باید کاملاً به پزشک اعتماد کنید. با این حال ، این بدان معنا نیست که تمام مسئولیت ها به او مربوط است. اطمینان از تحقق کلیه شرایط بهداشتی مفید است. از دستکش ، سرنگ و سایر وسایل این روش باید یکبار استفاده شود و سپس دور انداخته شود. یادگیری منشا مواد موثره مورد استفاده در ترکیبات مخلوط ، خود دارو و ماندگاری آن مفید است. همچنین ، متخصص باید سوزن را به طور دوره ای در طول جلسه تغییر دهد ، زیرا نوک پس از 6-7 سوراخ سوراخ می شود ، که می تواند باعث درد شود.

پس از مزوتراپی به چه مواردی توجه کنید


در پایان این روش ، زخم های کوچک از محل تزریق باقی می مانند. مدتی طول می کشد تا بهبود یابد. برای حدف موهای زائد می توانید از لیزر موهای زائد استفاده کنید.
موهای خود را بشویید ، به خصوص با مرهم و شامپو. شما باید مدتی (3-4 روز) موهای کثیف را تحمل کنید. آب و شامپوها می توانند نتیجه منفی و روش درمانی را تحت تأثیر منفی قرار دهند 

روند ng به تأخیر می افتد.
برای مدتی (2-3 روز) از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید
شنا نکنید در 10 ساعت اول پس از مزوتراپی نباید دوش بگیرید. مناطق تزریق باید به خوبی خشک شود.
حداقل به مدت 7 روز از سونا و استخر استفاده نکنید
تا زمان بهبود کامل ماساژ روی محل های تزریق قرار نگیرید
الکل مصرف نکنید. الکل باعث گشاد شدن عروق می شود. این روی اثربخشی مزوتراپی تأثیر منفی می گذارد.
آیا باید در مورد مزوتراپی تصمیم بگیرم؟
این روش به شما کمک خواهد کرد تا با مشکلات مختلف مرتبط با وضعیت مو و پوست سر ، که توسط آلودگی هوا ، رژیم غذایی نامناسب و ضعف بدن توصیف می شود ، مقابله کنید. با این حال ، وقتی صحبت از یک بیماری خاص می شود ، مزوتراپی نمی تواند وضعیت را تغییر دهد. قبل از تصمیم گیری ، می بینید که هر بیمار احساسات و برداشت های بسیاری دارد که از به اشتراک گذاشتن در انجمن ها خوشحال می شوند. نظرات را در نظر بگیرید.
مزوتراپی یک روش مناسب برای بهبود وضعیت مو است و ظاهر سالم مو پیدا می کند. پس از اتمام دوره استفاده ، نگران ظاهر موهای خود نیستید. با این حال ، مهم است که این روش توسط یک متخصص باتجربه انجام شود - فقط از این طریق می توانید به اثر مطلوب برسید.

https://www.advanceclinic.in/mesotherapy-for-hair-loss/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 27 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

انتخاب صحیح پرده ها می تواند حس لطافت و ظرافت را به اتاق شما اضافه کند. آنها تکه های مهمی از دکور هستند که می توانند رنگ و رنگ اتاق را تنظیم کنند. از رنگ های ثابت گرفته تا چاپ های سرگرم کننده ، از خالص تا مات و از نور تا زینتی ، مجموعه ای از فرصت ها برای کشف شما وجود دارد.

همانطور که می دانید نصب پرده مناسب اتاق خواب بیشتر به دلیل کنترل ورود نور آفتاب است؛ که به تبع؛ انتخاب جنس پرده اتاق خواب مسئله مهمی می‌شود.

به طور مثال استفاده از پارچه های سبک مثل پارچه های حریر، ساتن و … جدا از اینکه فضایی دلنشینی را ایجاد می کنند ولی نور آفتاب از پرده به راحتی عبور می‌کند؛ که اگر برای خوابیدن به نور حساس باشید؛ صد در صد در خواب شما اختلال ایجاد کند.


برخی از اشاره گرها هنگام انتخاب پرده برای اتاق خواب شما شامل موارد زیر است:
حریم خصوصی باید در اولویت باشد و پرده های اتاق خواب شما باید در حفظ آن به شما کمک کنند.
رنگ و طرح پرده ها باید با زیبایی کلی اتاق خواب شما ترکیب شده و آنها را برجسته کند.
به منظور حفظ پرده ها ، در طولانی مدت ، انتخاب روش صحیح شستشو مهم است.
عواملی که باید هنگام انتخاب پرده اتاق خواب به خاطر بسپارید


1. حفظ حریم خصوصی اتاق خود


این یک نکته اساسی است که باید به خاطر داشته باشید و شما نمی توانید در حریم خصوصی اتاق خواب خود مصالحه کنید. کیفیت پرده های انتخاب شده باید باعث اضافه شدن فضای اتاق شما به فضای روشن و دلپذیر شود. شما می توانید پرده های لایه ای ، پرده های آویز و پرده های خاموشی را انتخاب کنید.


2. انتخاب پارچه


اگر پارچه پرده سنگین باشد ، ممکن است برای تعمیر و نگهداری آن مشکل داشته باشید. از طرف دیگر ، اگر خیلی سبک باشد ، می تواند به راحتی سقوط کند. برای آزمایش قدرت نگهداری پارچه ، نمونه ای از آن را تا پنجره بالا نگه دارید.

می توانید پارچه را به صورت آکاردئون بغلتانید و نحوه ریزش آن را ببینید ، تا بررسی کنید که آیا نوع پارچه مناسبی دارید.

 

3. انتخاب رنگ پرده اتاق خواب


یکی از مناسب ترین روش ها برای انتخاب رنگ پرده تطبیق آن با محیط اتاق خواب است. می توانید ظاهری منسجم ایجاد کنید و در صورت انتخاب رنگ مناسب زیبایی اتاق خواب خود را با پرده ها هماهنگ کنید. اگر دیوارها ، تختخواب و اشیا شما در اتاق رنگ واضحی دارند ، بهتر است پرده هایی با لحن خنثی انتخاب کنید. اگر اتاق خواب و دیوارها سایه خنثی داشته باشند می توان عکس این کار را انجام داد.

4. بهترین طول برای پرده


طول پرده به اندازه پنجره اتاق خواب شما و همچنین دکوراسیون بستگی خواهد داشت. سه نوع طول پرده وجود دارد. که شامل پیش بند ، گودال و کف است. درصورتی که مرتباً پنجره های خود را باز کنید ، طول پرده پیش بند مناسب تر است. ابعاد پرده های طول پیش بند 84 اینچ است و برای جلوگیری از جمع شدن گرد و غبار و خاک بر روی زمین ایده آل است.

اندازه پرده های طول کف به طور معمول 96 اینچ است و شما می توانید میله پرده را کمی بالاتر از پنجره آویزان کنید. با استفاده از چنین پرده هایی ، این فرصت را پیدا می کنید که به سقف خود ظاهری بلندتر دهید.

در مورد پرده های طول گودال ، اندازه آنها تا 108 اینچ است و برای یک اتاق خواب اصلی بدون حیوانات خانگی یا کودکان ایده آل است.


بهترین پارچه های پرده ای کدامند؟


تلاش برای انتخاب پارچه مناسب برای پرده اتاق خواب شما اغلب ممکن است طاقت فرسا شود. در اینجا راهنمای برخی از محبوب ترین پارچه های پرده ای است که می توانید امتحان کنید:

1. پنبه


پرده های نخی سبک و با دوام در نظر گرفته می شوند. شناخته شده اند که هم برای اتاق خواب های سنتی و هم مدرن ایده آل هستند. وزن آنها مانند پرده مخملی نیست و نگهداری آنها نسبتاً آسان تر است.

2. ابریشم


پرده های ابریشمی ظاهری ظریف دارند و به جلوه دادن آن اثر عاشقانه در اتاق خواب کمک می کنند. آنها به دوام بودن معروف هستند. با این حال ، ابریشم مصنوعی ارزان تر است ، بنابراین در معرض محو شدن است ، و همچنین غیر زیبا به نظر می رسد. بنابراین ، بهتر است به پارچه ای با کیفیت عالی پایبند باشید تا از لطف دکوراسیون خود محافظت کنید.

3. پلی استر


پرده پلی استر به طور طبیعی در برابر قالب مقاوم است و همچنین در مقایسه با پارچه های دیگر در معرض نور خورشید به سرعت محو نمی شود. نه چروک می شود و نه کشیده می شود و روی جیب آن نیز آسان است. بنابراین ، این یک انتخاب بسیار محبوب در میان افرادی است که بدنبال چیزی با سلیقه و در عین حال نگهداری کم هستند. برای مثال در تولید روتختی کودک از موادی مانند پلی استر و نخ های آغشته به رزین ممکن است استفاده شده باشد که به شدت برای کودکان به ویژه کودکان زیر 5 سال آلرژی زا می باشد. بنابراین توصیه میکنیم که هنگام خرید روتختی کودک و نوجوان به برچسب زده شده بر روی روتختی توجه بیشتری داشته باشید.

4. مخمل


مخمل پارچه ای ضخیم و سنگین است. کسانی که به دنبال ایجاد عایق بندی بیشتر در اتاق خواب هستند ، ترجیح داده می شوند ، در عین حال لوکس بودن اتاق را اضافه می کنند. اگرچه ، یکی از نکات منفی استفاده از این پارچه این است که گرد و غبار را با سرعت بیشتری در مقایسه با سایر پارچه ها جمع می کند. بنابراین ، برای جلوگیری از جمع شدن گرد و غبار ، باید از جاروبرقی منظم اطمینان حاصل کنید. پرده های مخملی نیز گران هستند و نگهداری و مراقبت دقیق آنها را ضروری می کند ، بنابراین قبل از سرمایه گذاری روی آنها ، همه عوامل را با دقت در نظر بگیرید.

نگهداری از پارچه های پرده


روال نگهداری پرده به پارچه و موادی که انتخاب می کنید بستگی دارد. در حالی که پرده ها باید هر 2-4 ماه یکبار شسته شوند ، بعضی از پارچه ها بیشتر از سایرین به مراقبت نیاز دارند.

پارچه های نگهداری کم:


اگر به دنبال پرده هایی هستید که فقط دو بار در سال شسته شوند ، می توانید پنبه یا سایر پارچه های مصنوعی را انتخاب کنید. آنها می توانند با ماشین شسته شوند و همچنین با دست شسته شوند و به مراقبت زیادی احتیاج ندارند.

پارچه هایی که نیاز به نگهداری زیاد دارند:
هر پرده ای با چین ، فارغ از پارچه ، باید خشک تمیز شود. نمونه هایی از این پارچه ها شامل پرده های پشمی ، ابریشمی و ابریشمی است که لازم است به ترتیب خشک تمیز شوند 

رنگ و کیفیت خود را حفظ کنید. همچنین باید به طور منظم آنها را جارو برقی کنید ، زیرا مستعد گرد و غبار هستند.

روفرشی کشدار و ساده علاوه بر تمیزی و نگهداری از فرش موارد استفاده ی دیگری نیز دارد که در زیر به آن می پردازیم .
در طول روز مواردی مثل آفتابی که از پنجره می تابد و باعث پوسیدگی فرش می شود، دویدن ها و شیطنت کودکان که باعث فرسایش سریع فرش و حتی گاهی پارگی آن می شود و همین طور انواع زباله های ریز و درشت که باعث کثیف شدن فرش می شوند، باعث نگرانی خانم های خانه دار درمورد سلامت فرش خانه می شوند. با تهیه یک روفرشی مناسب، از اضطراب ناشی از این اتفاقات رها می شوید .


هنگام انتخاب پرده های اتاق خواب خود می توانید این نشانگرها را در ذهن داشته باشید تا به شما کمک کند پرده ایده آل اتاق خواب خود را پیدا کرده و انتخاب کنید. برای کمک به شما در انتخاب نوع مناسب پرده ها ، می توانید به راهنماهای آنلاین موجود نیز مراجعه کنید. HomeLane پیشنهادهایی را برای کمک به عدم استفاده صحیح از رنگ ، پارچه و پایان که می تواند کاملاً با طراحی اتاق خواب شما ترکیب شود ، ارائه داده و آن را به یک تکه کوچک از بهشت تبدیل می کند.

دیگر مطالب مفید سایت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: پرده اتاق خواب ,
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar


با هدف قرار دادن این غده ها و این عضلات خاص پوست سطحی ، تزریق میکروبوتاکس می تواند به کوچک شدن منافذ کمک کند تا از برجستگی کمتری برخوردار باشند.

ر روش مزوبوتاکس   حداقل خطرات وجود دارد. این روش یکی از ایمن ترین روش های زیبایی موجود در حوزه پوست شناخته شده است و به ندرت در طی یا بعد از آن عوارض ایجاد می شود. انتخاب یک پزشک ماهر می تواند خطرات مزوبوتاکس را به صفر برساند.

نحوه عملکرد میکرو بوتاکس


تزریق میکرو بوتاکس باعث کوچک شدن غده های عرق و همچنین غدد چربی (که ترشح روغنی است که می تواند به ایجاد آکنه کمک کند). آنها همچنین به طور قابل توجهی اندازه منافذ را کاهش می دهند. نتیجه این تغییرات پوستی نرم ، شفاف و چرب است. و از آنجا که تزریق به جای عضلات صورت بصورت سطحی انجام می شود ، میکرو بوتاکس اثر "منجمد" ای را که درمانهای منظم بوتاکس می تواند از دست بدهد ، نیست. در عوض ، میکرو بوتاکس دقیقاً در زیر سطح پوست شما برای پر کردن خطوط و چین و چروک هایی که هدف قرار گرفته اند کار می کند و منجر به درخششی شفاف می شود که باعث می شود پوست شما سالم و جوانتر به نظر برسد.



مزایای میکرو بوتاکس



اندازه منافذ را کاهش می دهد
پوست را سفت و صاف می کند
ظاهر اسکار آکنه را کاهش می دهد
تولید روغن را کاهش می دهد
التهاب ایجاد کننده آکنه را معکوس می کند
نتایج طبیعی را ارائه می دهد
تزریق سطحی - عضلات صورت را تحت تأثیر قرار نمی دهد
درمان غیر دائمی


این درمان منجر به ظاهری جوان و ظاهری شاداب می شود: بدون اشکال سایر روش های درمانی بوتاکس. میکرو بوتاکس برخلاف بوتاکس سنتی در سطحی انجام می شود. این باعث می شود که عضلات صورت از اثر "انجماد" متداول در تزریق بوتاکس در امان بمانند.

برای برخی بیماران ، درمان میکرو بوتاکس می تواند التهاب ایجادکننده آکنه و اسکارهای آکنه را درمان کند. اثرات میکرو بوتاکس دائمی نیستند و ممکن است پس از چند ماه دوباره اعمال شوند.
تمام مواد و عناصر به کار رفته در مزوژل باعث ایجاد و ساخت کلاژن شده و خون رسانی به بافت ها و اندام ها را افزایش می دهد. از ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها در مزو ژل برای تقویت و ترمیم پوست استفاده می شود. با افزایش سن ، اسید هیالورونیک در پوست از بین می رود و نتیجه آن از دست دادن طراوت و شادابی پوست است.
بالابر بالابر
0٪ گزینه پرداخت موجود است

لیفت نخ (به غیر از آن "لیفت صورت غیر جراحی" شناخته می شود) به دلیل اثربخشی و ماهیت غیرتهاجمی بودن ، بیماران ما در حال تبدیل شدن به یک درمان مطلوب هستند.
نخ هایی که ما در اینجا در کلینیک استفاده می کنیم به عنوان نخ های PDO (پلی دیوکسانون) شناخته می شوند. این نخ ها بخیه ای مانند ماده ای است که برای رفع افتادگی پوست اطراف ناحیه صورت و گردن استفاده می شود (از این رو ، «لیفت صورت غیر جراحی»).
این نخ ها با دقت در داخل پوست قرار می گیرند تا صورت را از بین ببرند و جوان کنند ، و باعث کاهش چین و چروک می شود.

قبل و بعد از لیفت با نخ
(لیفت صورت غیر جراحی)
آنچه در روز انتظار می رود
شما توسط خود دکتر باب خانا معالجه خواهید شد.
پیش از انجام لیفت صورت با نخ حتما باید یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید تا مشخص شود که آیا شما کاندید مناسبی بررای انجام لیفت صورت با نخ هستید یا خیر. ممکن است متخصص پوست لیفت صورت با نخ را در کنار روشهایی مانند تزریق ژل یا چربی برای شما مناسب بداند.
قبل از درمان ، هرگونه آرایش از بین می رود و ما منطقه را تمیز می کنیم. ما از یک بی حس کننده موضعی و موضعی در ناحیه درمان برای به حداقل رساندن هرگونه ناراحتی (که به هر حال کم است) استفاده می کنیم. این محصول با استفاده از یک کانولا قرار داده می شود که به کاهش تورم و کبودی کمک می کند.

این درمان بسته به نوع ناحیه ای که تحت درمان است (کل صورت ، گردن و غیره) ممکن است 30-45 دقیقه طول بکشد.

تا کی می توانم مزایا را ببینم؟
زیبایی این روش غیر جراحی این است که اثرات آن بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است. اگرچه این درمان خود دائمی نیست ، اما قطعاً طولانی مدت است و از کار افتادگی بسیار کمی برخوردار است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 19 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

شما در حال حاضر یخچال و فریزر خود را با توجه به نوع غذا سازماندهی کرده اید ، قابلمه ها و قابلمه ها را کاملاً منظم چیده و تمیز کرده اید و محصولات نظافتی آن را کاملاً مرتب در زیر سینک ظرفشویی خود قرار داده اید ، اما گروهی از ملزومات آشپزخانه که به نظر می رسد همیشه پیچیده ترین آنها برای نظم داشتن است ، ادویه های شما است. 

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت تولیدات و استفاده از متریال های گوناگون در ساخت ظروف، دست بانوان برای انتخاب بهترین و شیک ترین سرویس های جاادویه ای باز شده است. و در خرید سرویس پاسماوری که با دکوراسیون آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد محدودیتی نخواهید داشت.

سرویس های پاسماوری مدرن طراحی های منحصر به فرد و ساده ای داشته و بیشتر از جنس سرامیک، استیل و یا ترکیبی از این دو طراحی و ساخته می شوند. قابل ذکر است که تنوع طرح های سرویس های پاسماوری مدرن آنقدر زیاد است که خریدار را دچار وسوسه می‌کند.

ممکن است شما آنها را به پشت کابینت سوق دهید و یا ممکن است از طریق پیشخوان های آشپزخانه شما پراکنده شده باشند ، که خوب است ، اما احتمالاً برای سلیقه شما احساس می کند کمی بهم ریخته است. خوشبختانه ، روش ها و ابزارهای سازمانی متنوعی برای نگه داشتن همه چیز از فلفل قرمز تا ادویه کدو تنبل موجود است.

1. قفسه های دیواری 

قفسه های شناور همیشه ایده خوبی هستند و بسیاری از مردم حتی فکر نمی کنند ادویه ها را روی آنها ذخیره کنند. این مجموعه از سه قفسه دیواری برای کنار هم قرار دادن ادویه های شما بسیار مناسب است ، و اگر احساس زیبایی دیگری دارید ، می توانید چاشنی های شیرین و الفبایی را ترتیب دهید.

2. سازمان دهنده قفسه

 مرتب کردن ادویه های خود بر روی یک برنامه ریز طبقه بندی ، بازی حدس زدن تلاش برای احساس دارچین یا زیره در پشت کمد را از بین می برد. تنظیم آنها بر روی سیستم عامل های انباشته شده امکان مشاهده و یافتن آسان را فراهم می کند.

 

3. سوزان تنبل بدون لغزش کوپکو

انتخاب ادویه جات ترشی جات در یک سوزان تنبل نه تنها باعث راحتی دسترسی به آنها می شود بلکه به همان اندازه در دسترس هستند. استفاده از سینی چرخان به معنای عدم جابجایی و الک کردن بی دست و پا برای هر آنچه که شما نیاز دارید هر زمان که اجاق گاز را آتش می زنید ، است.


4. جا ادویه ای 1 خطی از جنس استنلس استیل


این قفسه باز براق و ساده ، وسایل ضروری شما را آماده نگه داشته و اطمینان حاصل می کند که همه چیز مرتب و مرتب به نظر می رسد. ناگفته نماند ، یک سازمان دهنده مدرن دیواری مانند این تقریباً شبیه هنر است.

 

5. شیشه های ادویه-گیاهان کوچک بیضی شکل

قرار دادن ادویه جات در شیشه های شیشه ای دارای برچسب جلوه ای یکدست به آنها می دهد و به شما امکان می دهد چیزهایی را مانند یک آپارتمان بروکلین در یک خرج کردن پیدا کنید.


6. سازمان دهنده قابل تنظیم 

یک سازمان دهنده ادویه جات بیرون کشیده همه چیز را منظم و دور از چشم نگه می دارد. این مورد خاص دارای تقسیم کننده های قابل تنظیم و قفسه های لولایی است که به شما کمک می کند تا به سرعت ادویه مورد نیاز خود را پیدا کرده و بیرون بیاورید.


7. قوطی های فولادی دور پنجره قابل انباشته

برای مرتب و مرتب بودن کارها ، می توانید از قالب های پنجره ای مانند شکل بالا از جدول برای دو استفاده کنید. آنها با تمیز و تمیز نگه داشتن چیزها از ظاهر ناخوشایند شیشه های تصادفی و بطری های نامرتب جلوگیری می کنند.


8. درج VARIERA برای شیشه های ادویه

اگر ترجیح می دهید ادویه های خود را در کشو ذخیره کنید تا فضای کابینت را ذخیره کنید ، سعی کنید از درج های کشوی گرد استفاده کنید. برگزارکنندگانی که مخصوص شیشه های کشو ساخته شده اند ، از غلتیدن و ریختن اجتناب ناپذیر جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس ، لیفت صورت ،

 

9. رنگ تخته سیاه 

راه دیگری برای استفاده از فضای کشوی خود: ادویه های خود را در شیشه های کوچک سنگی ذخیره کنید و آنها را با رنگ آمیزی رویه ها با رنگ تخته برای برچسب زدن آسان سفارشی کنید (یا اگر نگران پاک کردن تصادفی پاک کردن آنها هستید از رنگ سیاه و شارپی سفید استفاده کنید) )

 

10. قفسه ادویه ای قلع مغناطیسی مجموعه مارتا استوارت

جا ادویه ای مغناطیسی می تواند به شما کمک کند از فضای کابینت استفاده کنید که در غیر این صورت دست نخورده باقی خواهد ماند (سلام ، سازمان درب). نگهداری ادویه جات در قوطی های کوچک فلزی که به در کمد شما می بندند باعث صرفه جویی در فضا و سبک می شود. این نمونه زیبا به نظر می رسد و دسترسی ادویه ها را حتی راحت تر می کند.


11. نوار مغناطیسی انعطاف پذیر با چسب


اگر کابینت ها ، دیوارها و کشوهای شما تا حد پر شود ، ممکن است یک فضای غیر منتظره به کار شما بیاید: قسمت های زیرین کابینت ها. سعی کنید یک نوار مغناطیسی به قسمت پایین اضافه کنید و شیشه های ادویه و کتری قوری خود را به آن بچسبانید - این آموزش می تواند کمک کند.

12. قفسه ادویه معلق

شیشه های قلاب از زیر قلاب ها فضای زیادی برای وسایل دیگر در کابینت شما ایجاد می کند و همچنین بسیار شیک به نظر می رسد. همچنین اگر ترجیح می دهید خودتان آن را بسازید ، یک پروژه نسبتاً آسان است که می توانید از پس آن برآیید.

 

13. قفسه ادویه را پایین بکشید

جا ادویه ای کشویی باعث می شود تا وسایل داخل کابینت آشپزخانه شما مرتب و منظم باشد. اما به جای اینکه مانند سایر برگزارکنندگان در داخل آن بمانید ، آن را بیرون و پایین می کشد تا بتوانید به راحتی چنگ بزنید و جستجو کنید.

همچنین بخوانید: قیمت جک هیدرولیک ، چسب کاشی ، لیزر موهای زائد


14. قفسه ادویه ای RSVP با مجموعه لوله شیشه ای ادویه

برای یک نمایشگر سرگرم کننده اضافی ، می توانید ادویه جات را در لوله های آزمایش روی قفسه ذخیره کنید. این یک قطعه منحصر به فرد از دکور است که ادویه های شما را نیز کنار هم نگه می دارد. بعلاوه ، احساس اینکه دانشمندی هر بار که آشپزی می کنید آزمایش می کند بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد.

15. انبار آشپزخانه فضای تنگ

برای متخصصان آشپزی و استادان پخت و پز ، یک سازمان دهنده ادویه کوچک کاری انجام نمی دهد. در عوض ، یک انبار انبار کوچک نصب کنید تا ادویه هایتان در دسترس شما قرار بگیرند که در حقیقت ، هنوز فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

https://www.apartmenttherapy.com/10-smart-ways-to-organize-and-store-your-spices-243161


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 15 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

تزریق بولوتونیوم چین و چروک پیشانی برای خانم ها به طور معمولده تا سی واحد توصیه می شود ، اما فاکتور های مهم میزان تزریق بوتاکس پیشانی سن شما و شدت چین و چروک هاست. هرچه میزان چین و چروک ها عمیق تر باشند تعداد واحدهای مورد نیاز برای بوتاکس پیشانی بیشتر می شود. برای تعیین تعداد واحد مورد نیاز بوتاکس پیشانی ، با متخصص معتبر صحبت کنید.

از زمان اختراع بوتاکس در دهه 1980 ، زنان و مردان در همه جا وسواس زیادی برای تزریق فرآیند پیری دارند - حداقل از نظر زیبایی شناسی. بوتاکس یک نوروتوکسین است که به طور موقت "از برقراری ارتباط بین اعصاب و عضله جلوگیری می کند" ، متخصص پوست ، مارا وینستین ، MD توضیح می دهد. به عبارت دیگر ، بوتاکس عضله تزریق شده را فلج می کند ، معمولاً به مدت سه تا شش ماه. وینستین می گوید: "بنابراین ، اگر سعی کنید اخم کنید ، نمی توانید ، که چیز بدی نیست".
وی می افزاید که برخی مطالعات در حقیقت نشان داده اند که درمان های منظم با نوروتوکسین می تواند باعث تقویت خلق و خو و مبارزه با افسردگی شود. بوتاکس تاثیر کمی در لیفت صورت دارد.

برای اهداف ضد پیری به طور خاص ، پزشکان از بوتاکس برای درمان دو نوع چین و چروک استفاده می کنند: ایستا و پویا. خطوط استاتیک چین و چروک های عمیقی است که پس از چند دهه اخم ، لبخند و بالا بردن ابرو در صورت افراد نقش می بندد ، در حالی که چین و چروک های پویا فقط در صورت ایجاد حالت چهره قابل مشاهده است. وینستین می گوید: "هدف از درمان این است كه به طور كلی از ایجاد خطوط استاتیك جلوگیری شود." "با این حال ، اگر از قبل خطوط ساکن دارید ، درمان های منظم با نوروتوکسین (و ماده پرکننده) مطمئناً می توانند ظاهر را نرم کنند و در بعضی موارد ، آنها را در طولانی مدت از بین ببرند."

هرچند این نکته وجود دارد: از آنجا که این دارو فقط 30 سال است که وجود دارد ، داستان های زیادی در مورد اثرات طولانی مدت بوتاکس وجود ندارد. برای یافتن پاسخ ، ما با متخصصین پوست برتر مشورت کردیم.

در اینجا 7 نکته ای که باید درباره تزریق بوتاکس و تأثیر آنها بر بدن بدانید آورده شده است.

بوتاکس چگونه کار می کند

پس از سالها استفاده مداوم از بوتاکس ، عضلات شما آموزش می بینند که به همان حالت تهاجمی ، عبارات ایجاد چین و چروک را ایجاد نکنند. این به دو روش م :ثر است: اول ، وینستین می گوید: "اگر بعد از نوروتوكسین به احساس حركت كمتری در پیشانی عادت كنید ، در هنگام از بین رفتن سم بیشتر از انجام حركت آگاه خواهید شد."

آگاهی بیشتر از اصطلاحات خود به شما کمک می کند تا از اخم بیش از حد ، پوزن زدن و بالا آوردن ابرو در حرکت به جلو جلوگیری کنید.

اگر 20 سال پاها را تکان نمی دادید ، در نهایت عضلات جمع می شوند و کاملاً ضعیف می شوند. همین اتفاق می تواند برای عضلات صورت شما بیفتد. جراح پوست افسانه ای پاتریشیا وکسلر ، MD می گوید: "اگر به طور منظم ، در مدت زمان طولانی و بدون وقفه استفاده شود ، در نهایت عضله دچار آتروفی می شود". این بدان معنا نیست که کل صورت شما دچار آتروفی می شود. وکسلر ادامه می دهد: "از آنجا که بوتاکس در مکان های گوناگون صورت تزریق می شود ، در نهایت فقط عضلات تحت درمان دچار آتروفی می شوند و باعث می شود عضلات دیگر حجم کامل را حفظ کنند.

طبق گفته دکتر میشل فاربر از گروه پوست سازی شوایگر در شهر نیویورک ، بنابراین ، نه ، صورت شما سنگ سرد به نظر نمی رسد. "ماهیچه های زیادی وجود دارد که تمام وقت در حال کار هستند تا بیان طبیعی صورت را فراهم کنند." وی می افزاید: "اگر از بوتاکس فاصله بگیرید ، عضلات قدرت خود را بازیابند." او می گوید

بیشتر بخوانید: کتری قوری ، قیمت جک هیدرولیک ، چسب کاشی ،

بوتاکس ممکن است باعث نازک شدن پوست شود

وکسلر می گوید که برخی از بیماران در کلینیک زیبایی از نازک شدن قابل مشاهده پوست پس از سالها استفاده از بوتاکس شکایت دارند. این ممکن است به معنای قرار گرفتن رگهای زیر پوستی بین مناطق با ضخامت طبیعی باشد. این معمول نیست ، اما وکسلر می گوید بیمارانی که بوتاکس را "خیلی زود" شروع می کنند ، مانند اوایل 20 سالگی ، می توانند در معرض این عارضه جانبی قرار بگیرند. در این موارد ، "پوست پیشانی [می تواند] زودرس لاغر شود و عضلات ضعیف تر شوند." گاهی اوقات ، پس از سالها استفاده ، این حتی می تواند به ظاهر سنگین تر شدن ابروها و پلک ها منجر شود ، "سموم در واقع ادامه کار را دشوارتر می کند."

فاربر می گوید: "بحث در مورد یک رژیم مناسب پوست و یکپارچه سازی ضد آفتاب روزانه می تواند این خطر را کاهش دهد."

بوتاکس می تواند منجر به تغییر رنگ یا بافت خفیف شود


باز هم ، معمول نیست ، اما وکسلر می گوید که با نازک شدن پوست ، برخی از بیماران متوجه "یک موج دار شدن پوست روی ماهیچه های تحت درمان" می شوند ، و همچنین تغییر رنگ. او می گوید: "در حالت بیان ، حتی ممکن است پیشانی مانند تپه ها و دره ها به نظر برسد."

خوشبختانه ، این اثر جانبی کاملاً قابل پیشگیری است. وکسلر می گوید: "با تغییر الگوی تزریق می توان مقادیر کمتری از سم را در توزیع یکنواخت تری برای دستیابی به اثر یکسان بدون این مشکل یا متوقف کردن سم برای مدت زمان طولانی ، جلوگیری کرد."

ممکن است به مرور زمان به بوتاکس کمتری نیاز داشته باشید

سالها استفاده از بوتاکس ممکن است به این معنی باشد که شما به مرور زمان کمتر به تعمیر و نگهداری نیاز خواهید داشت. فاربر می گوید: "با فرکانس و مقدار مناسب ، ماهیچه های شما قدرت کمتری پیدا می کنند و ممکن است شما به اندازه بوتاکس نیاز نداشته باشید و یا به طور مکرر به آن نیاز نداشته باشید." "هنگامی که عضلات شما آموزش دیده اند که حرکت نکنند ، به روند پیری و جلوگیری از چین و چروک کمک می کند."

اثرات پس از توقف شما ادامه خواهد یافت


"بسیاری از افراد می ترسند که با متوقف کردن بوتاکس صورت آنها به طور چشمگیری چین و چروک شود. اگر ادامه دهید ... اگر عضلات بوتاکس فعال نباشند ، عضلات از استفاده خارج می شوند می توانند روند پیری را به تأخیر بیندازند ؛ این باعث کاهش حین تزریق می شود و باعث کند شدن شکل گیری چین و چروک می شود. ، "فاربر توضیح می دهد. به عبارت دیگر ، پوست شما برای جبران زمان از دست رفته یک شبه خطوط ایجاد نمی کند - بسته به مدت زمانی که رژیم بوتاکس را حفظ کرده اید ، نسبت به سن خود همچنان سالها جوانتر به نظر خواهید رسید.

بوتاکس طولانی مدت باعث روشن شدن پوست و کاهش چین و چروک می شود
زن که صورت را لمس می کند و لبخند می زند

گذشته از آنچه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت از بوتاکس اتفاق بیفتد ، یک چیز مطمئناً این است: "دبرا جلیمان ، دکتر نیویورک ، نوید می دهد:" اگر 10 سال بطور مداوم بوتاکس دریافت کنید مطمئناً بسیار جوان تر به نظر می رسید و چین و چروک کمتری خواهید داشت. متخصص پوست مستقر در شهر و نویسنده Skin Rules: Secrets of Trade از یک متخصص پوست برتر نیویورک. "پوست شما بسیار نرم تر به نظر می رسد و از خطوط ظریف و چین و چروک های عمیق بسیار کاسته می شود."

وینستین موافقت می کند و می افزاید: "شما می توانید بدون داشتن چین و چروک در پیشانی ، گلابلا یا دور چشم ، با داشتن تمایل به ایجاد آنها ، پیر شوید. این زیبایی بوتاکس است." (FYI ، گلابلا آن قسمت صاف پیشانی شما در بالا و بین ابرو است).

قبل از جهش ، در اینجا 5 نکته مهمی آورده شده است که باید قبل از بوتاکس بدانید.

https://www.byrdie.com/long-term-effects-of-botox


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

پیش از انجام لیفت صورت با نخ حتما باید یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید تا مشخص شود که آیا شما کاندید مناسبی بررای انجام لیفت صورت با نخ هستید یا خیر. ممکن است متخصص پوست لیفت صورت با نخ را در کنار روشهایی مانند تزریق ژل یا چربی برای شما مناسب بدان


برای بیمارانی که مشکلات کشش پوستی ملایم تری دارند ، می توان لیفت صورت مینی را به جای لیفت صورت کامل انجام داد. جراح شما از برش های کوچکتر برای بلند کردن عضله و بافت ، از بین بردن چربی اضافی و بالا بردن یا اصلاح پوست اضافی استفاده خواهد کرد. نتیجه مینی صورت کمتر از عمل لیفت صورت کامل چشمگیر است ، اما برای برخی از افراد ، ممکن است بهترین راه حل برای سفت شدن گونه ها باشد.

درمان های جراحی غیر جراحی پوست


درمان های جراحی غیر جراحی پوست به شما کمک می کند تا بدون جراحی رنگ پوست را برطرف کنید. داشتن انتظارات واقع بینانه بسیار مهم است ، زیرا نتایج حاصل از این درمان ها در مقایسه با درمان های جراحی معمولاً خفیف است. این شامل:
در این روش از فناوری اولتراسوند برای کاهش اثرات زمان و جاذبه بر روی پوست استفاده می شود. علاوه بر غیر تهاجمی بودن ، برای تحریک تولید کلاژن عمل می کند ، پوست را به تدریج با سرعت بدن بلند می کند و همچنین باعث صاف شدن خطوط و چین و چروک های ابرو ، گردن و دکلته می شود. ممکن است بلافاصله تفاوت را مشاهده کنید ، با این حال ، بیشتر نتایج تقریباً سه تا نه ماه طول می کشد.

در جایی بین درمان های جراحی و غیر جراحی ، درمان های کم تهاجمی وجود دارد. آنها به طور معمول تحت بی حسی موضعی انجام می شوند و در مقایسه با جراحی زمان بهبودی کمتری دارند. این روش های درمانی معمولاً کمتر از جراحی م ،ثر هستند ، اما از درمان های غیر جراحی م moreثرتر هستند.

بیشتر بخوانید: کتری قوری ، قیمت جک هیدرولیک ، چسب کاشی ،

سفت شدن پوست زیر پوست 


چندین دستگاه پزشکی کم تهاجمی وجود دارد که برای رسیدن به درجه محدودی از سفت شدن پوست ، انرژی حرارتی را در زیر پوست اعمال می کنند. شناخته شده ترین دستگاه به نام ThermiTight از انرژی فرکانس رادیویی (”RF”) برای تحریک تولید کلاژن برای صاف و سفت شدن پوست افتاده استفاده می کند. از یک کاوشگر کوچک برای استفاده از انرژی گرمایی به بافت های زیر پوست استفاده می شود. دمای بافت و پوست به طور مداوم برای ایمنی کنترل می شود. این روش معمولاً سریع و آسان انجام می شود ، در حالی که بیماران از بین می روند و تقریباً هیچ وقت از کار نمی افتد.

برای برخی از بیماران ، سفت شدن پوست باعث از بین رفتن کاملاً رنگ چهره جوان نمی شود. کاهش حجم در گونه ها ، اثرات پیری را بزرگتر می کند.

دوباره پر کردن: بازگرداندن حجم از دست رفته
روش های درمانی زیر از محبوب ترین گزینه ها هستند. بین درمان هایی مانند لیزر موهای زائد صورت و لیفت باید حداقل دو هفته فاصله باشد.

پرکننده های غیر قابل انعطاف


پرکننده هایی مانند Restylane یا Juvederm یک راه حل ایده آل و غیر جراحی برای از دست رفتن حجم صورت و شلی پوست صورت است. پرکننده ها همچنین به منظور صاف کردن چین و چروک های عمیق صورت و خطوط برجسته کمتر هستند. خاصیت ارتجاعی پوست ، و خطوط طبیعی صورت ، از عوامل اصلی در نتایج فردی هستند.

همچنین بخوانید: فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، آموزش خوانندگی ، لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده

پیوند چربی


در برخی موارد ، انتقال چربی جراحی راه حلی برای گونه های توخالی است. جراح شما مقادیر بسیار کمی چربی از نواحی دیگر بدن (معمولاً معده یا ران) برداشته و چربی را به گونه ها منتقل می کند تا چربی جمع شود. این روش با تزریق ژل متفاوت است.
سرانجام ، برای برخی از افراد ، ایمپلنت ها بهترین راه حل برای نتایج ماندگارتر و چشمگیرتر هستند. اگر کاندیدای خوبی باشید ، جراح این روش درمانی را به شما پیشنهاد می کند.

دکتر توماس دبلیو لوب تمام این اقدامات و موارد دیگر را در مجموعه جراحی خصوصی خود در منهتن واقع در خیابان پنجم انجام می دهد. اگر شما علاقه مند به جوان سازی پوست در شهر نیویورک هستید و می خواهید در مورد درمان های ضد پیری مراقبت از پوست که توسط دکتر لوب انجام می شود بیشتر بیاموزید ، از شما دعوت می کنیم با شماره 212-327-3700 تماس بگیرید یا برای تعیین وقت مشاوره خصوصی با ما ایمیل کنید.

https://thomasloebmd.com/skin-care/7-fixes-for-drooping-cheeks/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید