انواع پوشش کف و دیوار
تاریخ : دو شنبه 17 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

شن و ماسه

سیمان شن و ماسه از سیمان پرتلند معمولی (OPC) و شن و ماسه تشکیل می دهد. OPC برای رندر و سنگ تراشی استفاده می شود در حالی که شن و ماسه به طور معمول ماسه رودخانه است ، که کنترل اندازه ، تمیز بودن و کیفیت دانه سخت است.

ناراحتی برای کار کردن

.OpC به صورت کیسه های کوچک در می آید و شن و ماسه باید به مقدار زیاد خریداری شود ، که به طور گسترده ای مناطق ذخیره سازی را اشغال می کند. OPC و شن و ماسه باید برای مخلوط شدن به منطقه دیگری منتقل شوند و فرآیند کثیف و غبارآلود . باشد. کاشی ها قبل از اینکه با سیمان شن و ماسه ریخته شوند ، باید حداقل یک روز در آب خیسانده شوند و این زمانبر است. استفاده از چسب کاشی آماده نیز ممکن است.

وقت گیر و ناکارآمد

استفاده از کاشی های ماسه ای به روش سنتی استفاده از مخلوط سیمان شن و ماسه در پشت کاشی ها است ، بنابراین این کار باید یک بار با یک کاشی انجام شود.

مشکل زیبایی و رفع پیوند

بدون افزودنی برای کمک به نگهداری آب ، مخلوط سیمان شن و ماسه سریع خشک می شود و سپس باعث می شود تا کاشی ها پس از چیده شدن مشکل شوند. این امر منجر به مشکل زیبایی خط کاشی ها و همچنین مقاومت پیوند ضعیف می شود که بعداً دلیل عدم پیوند کاشی ها خواهد بود. گذاشتن کاشی به روش سنتی با استفاده از مخلوط سیمان ماسه در توده پشت کاشی ها باعث ایجاد حفره هایی در زیر کاشی ها می شود و آب می تواند از آن عبور کند. این مشکل لکه سفید ایجاد می کند. علاوه بر این ، کاشی در منطقه بدون هیچ نوع چسب شکننده خواهد بود.

محدودیت کاربرد

مقاومت پیوند ضعیف مخلوط ماسه و سیمان در اثر آلودگی در ماسه و نسبت نامشخص مخلوط ایجاد می شود. علاوه بر این ، محدودیت هایی برای استفاده از مخلوط برای کاشی زیر در شرایط زیر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: طول عمر لیزر موهای زائد ، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، آموزش خوانندگی ،

کاشی کم جاذب


گرانیتو با اندازه 60 60 60 سانتی متر یا بیشتر
موزاییک شیشه ای - روی لایه های صیقلی
روی کاشی های موجود
روی بسترهایی که در معرض حرکت هستند
در مناطق با فشار و ضربه بالا


هدر رفتن مواد

برای بدست آوردن مکانیزم اتصال آن ، باید از لایه ضخیم مخلوط ماسه و سیمان برای کاشی کاری به صورت دسته ای و / یا تنظیم سطح کف استفاده شود. سپس بارهای بیشتری بر روی سازه وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، از آنجا که مخلوط سریعتر از برنامه خشک می شود ، هدر رفت مواد وجود دارد. بوتاکس پیشانی را نیز بخوانید.

استفاده از چسب کاشی آماده

چسب کاشی پودری آماده شده و به طور خاص از OPC ، شن و ماسه ریز انتخاب شده و مواد افزودنی فرموله می شود تا خواص اساسی آن برای کاشی کاری را بهبود بخشد. از چسب کاشی با کارایی بالا می توان برای کاشی کاری روی کاشی های موجود ، روی سیمان صیقلی ، روی بسترهای چوبی (با استفاده از آستر) یا سایر لایه های مخصوص استفاده کرد.

آسان برای استفاده

استفاده از چسب کاشی بسیار آسان است ، فقط بعد از مخلوط شدن با آب آماده استفاده خواهد بود. محصول کیسه ای آن را برای فرآیند حمل و نقل ، تأمین گرد و غبار کم و فضای کار تمیز مناسب می کند. برای خیساندن کاشی ها لازم نیست ، فقط جعبه آنها را بردارید و آنها را بچینید.

سریع

ماله شکاف دار به طور معمول و کارآمد برای استفاده از مخلوط چسب کاشی در مساحت حدود 1 مترمربع استفاده می شود. سپس کاشی ها به طور مداوم بر روی چسب شکاف زده می شوند و به سرعت در خطوط تنظیم می شوند. و نیز بخوانید : لیزر موهای زائد

کیفیت کار

0 زمان مناسب برای چسباندن کاشی اجازه می دهد تا کاشی ها در یک بازه زمانی خاص به راحتی تنظیم شوند. باعث می شود کاشی ها در یک ردیف قرار بگیرند و به زیبایی ظاهری نهایی برسند. استفاده از چسب کاشی با ماله شکاف دار باعث گسترش کامل در پشت کاشی ها می شود و بسیاری از مشکلات مانند کاشی های شکسته esp را کاهش می دهد. در گوشه ، تراوش آب ، و لکه یا گل آذین. تماس کامل چسب با پشت و بستر کاشی استحکام اتصال قوی و کاشی کاری طولانی مدت را فراهم می کند.

تنوع کار

چسب های کاشی مطابق با کاربردهای خاص مانند کاشی کاری ، موزاییک شیشه ای ، گرانیت سایز بزرگ (از 60 60 60 سانتی متر) ، قرار دادن کاشی بر روی لایه های صیقلی ، روی سیستم دیوار خشک ، روی کاشی های موجود بدون برداشتن آنها ، بر روی مناطق خارجی ، مناطق پارکینگ ، مناطق صنعتی ، در استخرهای شنا و موارد دیگر.

و نیز بخوانید : لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده ، تزریق ژل ، لوازم اتاق خواب ، انتخاب گردنبند مناسب ، انتخاب لباس مناسب برای کار

دلایل اقتصادی

کاشی کاری با استفاده از چسب کاشی با ماله بریده به مقدار کمتری مواد نیاز دارد. لایه چسب بسیار نازک تر از مخلوط سیمان شن و ماسه است ، و این منجر به بار کمتری به ساختار ساختمان می شود. از یک کیسه چسب کاشی 20 کیلوگرمی می توان برای کاشی کاری در سطح متوسط 4 - 5 متر مربع استفاده کرد. یک کیسه چسب کاشی 25 کیلوگرمی می تواند برای کاشی کاری به طور متوسط 6 - 7 متر مربع استفاده شود. برای پوشش نمای ساختمان از آبگریز کننده نما استفاده کنید.

پوشش منطقه به صافی بستر ، ابزار کار و مهارت کاشی کاری ها بستگی دارد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: پوشش کف , پوشش دیوار , چسب کاشی , چسب سرامیک , نصب کاشی , استفاده از چسب کاشی و سرامیک ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید