چگونه سایز انگشتر را پیدا کنیم
تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1399
نویسنده : kimiagar

تعیین انگشت چهارم در سمت چپ به عنوان “انگشت حلقه” به سال 1549 باز می گردد. افسانه ای از روم باستان وجود دارد که “رگ عشق” از انگشت چهارم  به قلب منتهی می شود.
بیشتر غربی ها این رسم را پذیرفتند ، اما مذاهب مختلف سنت های خاص خود را دارند. بسیاری از سنت های عروسی را می توان در آئین های مذهبی ردیابی کرد. و دلیل اینكه افراد در مراسم عروسی انگشتر طلا را بر روی انگشت چهارم روی دست چپ ، عروسی را می پوشند ، به یكی از بحث انگیزترین بحث های مذهبی در تمام دوران برمی گردد.

استفاده واقعی از حلقه های عروسی حداقل به 6000 سال قبل به مصر باستان بر می گردد. اما تصمیم به پوشیدن آنها بر روی آنچه که اکنون به عنوان “انگشت حلقه” شناخته می شود ، می توان در حدود 450 سال دانست.

در خرید یک حلقه ، گزینه های مختلفی به شما در یافتن سایز صحیح انگشتر کمک می کند. دقیق ترین روش برای تعیین اندازه حلقه ، زمانی است که شما را بصورت حضوری ان را بخرید. مشاوره با فروشندگان قادر است اندازه حلقه شما را با استفاده از اندازه گیری حلقه فلزی انجام دهد. فقط چند دقیقه طول می کشد و پس از مشخص شدن اندازه حلقه شما از شما خواسته می شود تا چند حلقه را امتحان کنید تا راحتترین اندازه برای شما انتخاب شود شود. روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانیم سایز مناسب شما را بدست آوریم. در مورد لیزر موهای زائد نیز بخوانید.

نحوه استفاده از سایزر حلقه

دایره ای را بکشید که انگشت حلقه عروسی شما را بر روی دایره قرار دهد ، دایره ای که داخل حلقه را بدون همپوشانی کاملاً پر کند ، اندازه صحیح حلقه شماست. اگر در حال انتخاب یک انگشتر پهن 5 میلی متر یا بیشتر هستید ، باید اندازه خود را بالا ببرید زیرا باندهای گسترده تر بر روی انگشت قرار می گیرند.

چگونه می توان اندازه حلقه مناسب را برای هدیه خریدن بدست آورد

ما می دانیم که خرید یک حلقه و دیگر جواهرات مانند گردنبند طلا ، همیشه آسان نیست ، به ویژه اگر تعجب آور باشد بهترین گزینه برای قرض گرفتن یک حلقه موجود است که متناسب با انگشت صحیح است ، اما ممکن است گرفتن آن حلقه خاص دشوار باشد. در این حالت ما روش جایگزینی داریم که می توانید اندازه حلقه را به شرح زیر بدست آورید: -

در اینجا نکاتی از تیم متخصص حرفه ای ما در جمع آوری اندازه حلقه برای یک هدیه / پیشنهادی سورپرایز آورده شده است

• حلقه را برای انگشت سوم دست چپ قرض دهید ، اما ممکن است این انگشت انگشتر نداشته باشد ، بنابراین از انگشت میانی استفاده کنید.

• از شرکای خود در خانواده و دوستان نزدیک بخواهید زیرا ممکن است بتوانند با احتیاط برای شما بیابند

• اگر شک دارید همیشه اندازه پایین را انتخاب کنید زیرا ساخت بزرگتر کردن حلقه آسانتر از کوچکتر کردن آنست.

بیشتر بخوانید: مدل های مختلف کیمونو ، لباس مهمانی مردانه ، جنس های مختلف لباس

• بهترین زمان برای اندازه گیری اندازه حلقه در عصر است زیرا این زمان انگشت کمی بزرگتر است

• هرگز انگشت خود را هنگام سرماخوردگی اندازه گیری نکنید زیرا همیشه خواندن نادرست باعث می شود زیرا انگشتان هنگام سرد شدن کوچکتر می شوند

• هرچه انگشتر ضخیم تر باشد ، تناسب آن محکم تر است ، بنابراین اگر انگشتر را با عرض باند عمیق انتخاب کنید ، به احتمال زیاد نیاز دارید که یک اندازه بیشتر بخرید.

• اطمینان حاصل کنید که حلقه مناسب انگشت شما باشد ، زیرا نمی خواهید آن را به راحتی بکشید و به اندازه کافی شل شود تا از روی انگشت خود عبور کند.

• قبل از اندازه گیری حلقه تا 5 ساعت از نوشیدن الکل خودداری کنید زیرا این امر می تواند تورم ایجاد کند.

همچنین بخوانید: چگونه انگشتر انتخاب کنیم

گاهی اوقات پیدا کردن اندازه حلقه بسیار راحت است زیرا اندازه حلقه افراد متفاوت است. برخی از افراد دارای دستان و انگشتان بزرگتر از سایرین هستند ، بنابراین به حلقه بزرگتری احتیاج دارند. در صورت بروز این موارد می توانید دانه های اندازه (طلای کوچک یا پلاتین کوچک) را به داخل حلقه خود اضافه کنید که به سر خوردن بر روی گره کمک می کند و احساس راحتی بیشتری در انگشت خود دارد و احساس سست شدن آن را متوقف می کند.

انتخاب گوشواره طلا برای استفاده در مهمانی ها نیز باید با دقت انجام شود. تناسب گوشواره با مدل مو بر زیبا شدن فرد تاثیر بسزایی دارد. در افرادی که به موهای کوتاه علاقمند هستند به دلیل کوتاهی مو هر نوع گوشواره اعم از کوتاه، بلند، حلقه ای و میخی جلوه دارد،  بنابراین برای این افراد انتخاب هر نوع گوشواره مجاز می‌باشد. مدل لباس و یقه آن نیز در انتخاب گوشواره تاثیر دارد و در این مورد باید وسواس به‌خرج داد. برای حضور در مهمانی‌های مختلف با هر نوع پوشش، استفاده از گوشواره مهم است. در مراسم ازدواج بسیاری از عروس خانم‌ها فقط به گوشواره بسیار ظریف و ریز و چسبان بسنده کرده اما برخی دیگر نیز با انتخاب گوشواره آویز و بلند با وزن سنگین و تزیین شده با نگین و سنگ‌های قیمتی سعی در زیباتر شدن خود می‌نمایند.

https://astardiamonds.com/en/ring-size-guide/choosing-a-ring-size.html




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید