تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1399
نویسنده : kimiagar

اتاق خواب شاید مهمترین قسمت خانه باشد. این احتمالاً مکانی است که در آن کار می کنید ، کمی وقت برای خود دارید و در پایان روز در آنجا استراحت می کنید.
اتاق خواب از آنجایی که محل استراحت و خواب است بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، یک خواب راحت و دل‌انگیز انرژی مضاعفی برای انجام کارهای روزمره در اختیار انسان قرار می‌دهد، بنابراین بهتر است که شرایط و لوازم اتاق خواب به گونه‌ای فراهم شود تا نهایت آرامش و ایمنی برای یک خواب و استراحت کامل در اختیار شما قرار گیرد.
از آنجایی که اتاق خواب جایی است که شما بیش از یک سوم زندگی خود را در آن می گذرانید (با فرض اینکه روزانه هشت ساعت می خوابید) ، درست است که شما به آنچه داخل آن می گذارید بسیار فکر کنید. لوازم مثل یک گردنبند طلا در اتاق می باشد.

نکات مهم هنگام خرید وسایل اتاق خواب


در اینجا چندین نکته وجود دارد که باید هنگام خرید مبلمان اتاق خواب در نظر بگیرید:

1. تم

قبل از خرید مبلمان ، بهتر است موضوعی را انتخاب کنید که دوست دارید اتاق خواب شما داشته باشد. موضوع احساس کلی اتاق خواب شماست. آیا دوست دارید از نوع اتاق خواب قبلی انفجار داشته باشید یا یک اتاق مدرن تر که مطابق با زمان باشد؟ یا شاید شما بیشتر به یک رویکرد مینیمالیستی یا نوعی که همه چیز را تنگ ترجیح می دهد تمایل دارید؟

بسته به تنظیمات کاربر ، موضوع اتاق خواب به وضوح متفاوت است. برخی ترجیح می دهند که همان موضوع کلی خانه باشد. برخی دیگر از نوع ماجراجویانه تری هستند و می خواهند موضوع تفاوت فاحشی با بقیه خانه داشته باشد.

نگران این نباشید که دیگران ممکن است در مورد موضوع اتاق خواب شما فکر کنند. به هر حال این اتاق خواب شماست که ما در مورد آن صحبت می کنیم. همانطور که می گویند اتاق خواب در نهایت بازتاب خود شماست.

2. فضای موجود

این واضح است که اساسی ترین چیزی است که باید قبل از تصمیم به خرید هر چیزی در نظر بگیرید. به هر حال ، نوع مبلمان شما همیشه به میزان فضای موجود برای آن بستگی دارد. آیا تختخواب به اندازه یک کینگ برای اتاق خواب از نوع استودیویی مناسب است؟ از دیدگاه یک شخص منطقی ، ممکن است بهترین تصمیم نباشد. با توجه به فضای محدود موجود ، یک تخت یک نفره خوب بهترین گزینه شماست. شما می توانید شب راحت بخوابید و آزادی حرکت را در اتاق تضعیف نکنید.

با توجه به فضای موجود ، میزهای کنار تخت بزرگ نیز نباید گزینه ای باشند. ممکن است بهترین خرید میزهای کنار تخت خواب باشد که فضای زیادی را اشغال نکنند.

 نکاتی که باید هنگام خرید مبلمان اتاق خواب خود در نظر داشته باشید

3. بودجه

قبل از خرید هرگونه مبلمان برای اتاق خواب خود ، باید بودجه خود را نیز در نظر بگیرید. منطقی نیست که همه پول خود را روی یک تخت به اندازه یک پادشاه دمیده و دیگر چیزی برای خرید کمد ، جایی که قرار است لباس شما باشد ، باقی نماند.

تمام پول خود را صرف یک کمد بزرگ نکنید ، و سپس چیزی برای یک تخت ، که مسلماً مهمترین مبلمان اتاق خواب است ، باقی نگذارید. در واقع راهی وجود دارد که می توانید همه آن چیزها را بخرید بدون اینکه دیگری را فدا کنید. نکته اصلی این است که به جستجوی گزینه های ارزان تر ادامه دهید.

توجه داشته باشید ، شما همیشه ملزم به یافتن مبلمان خوبی هستید که دوست دارید و همچنین در بودجه اختصاص یافته شما باشد.

بیشتر بخوانید: چسب کاشی پودری ، بوتاکس پیشانی ، انتخاب لباس مناسب محل کار ،

4. مشخصات مبلمان

بنابراین مبلی که مشاهده کردید اندازه مناسبی برای اتاق خواب شما از نوع استودیو دارد ، متناسب با تم مدرنی که می خواهید و در بودجه شماست. قبل از اینکه متعهد به خرید آن شوید ، مطمئن شوید که مشخصات زیر را دارد:

راحتی: این امر در درجه اول مربوط به تختخواب یا صندلی است که می خواهید کنار میز کار خود در اتاق خواب قرار دهید. سبک مهم است ، اما این کاملاً نباید به قیمت راحتی شما باشد.
یک تخت مدرن به اندازه یک پادشاه چه فایده ای دارد که اگر همیشه بعد از خوابیدن روی آن کمر درد داشته باشید؟ چه فایده ای دارد که صندلی چوبی متناسب با تم اتاق شما باشد اگر بعد از مدت طولانی نشستن روی آن دچار اسپاسم عضلات شوید؟

نکته اصلی این است که وقت خود را صرف جستجوی مبلمان با ظاهری عالی کنید که همچنین به راحتی راحتی مورد نیاز شما را فراهم می کند.

● ماندگاری: به خاطر داشته باشید مبلمان خریداری شده شما باید با دوام نیز باشد. تختی که خریداری می کنید بعد از چند بار خوابیدن روی آن نباید شکسته شود. صندلی انتخابی شما باید بتواند در طول روز چندین بار در برابر نشستن روی آن مقاومت کند. شما باید بتوانید درهای کمد خود را به راحتی و برای مدت زمان طولانی ببندید و باز کنید.
نکته مهم در تصمیم گیری صحیح ، تحقیق قبلی است. با خواندن نظرات و تماشای فیلم های Youtube درباره مارک مبلی که قصد خرید آن را دارید ، هرگز نمی توانید اشتباه کنید.

همیشه به هنگام مسافرت رفتن، خرید تجهیزات سفر از جمله فلاسک و بشقاب و چادر مسافرتی و … مورد نیاز است. چه بهتر است که از لوازم و وسایل مخصوص سفر به جای لیوان شیشه ایی و بشقاب چینی و غیره استفاده کنیم.

زمانی از تجهیزات مخصوص سفر استفاده کنیم بار سبکتری داریم و می توانیم لوازم بیشتری را در حجم کمتری داشته باشیم.

نتیجه
خرید مبلمان اتاق خواب باید فرایندی طولانی باشد که نیاز به تحقیق دارد. مانند هر سرمایه گذاری ، هرگز توصیه نمی شود که به فروشگاه بروید و اولین تختی را که می بینید بدون دو بار فکر کردن انتخاب کنید. چه کسی می خواهد به تختی که در واقع بیش از حد فضای موجود در اتاق است ، گیر کند؟ یا مجبور به استفاده از کمدی برای لباس هایشان خیلی کوچک هستند؟

همچنین بخوانید: انگشتر طلا ، مدل های مختلف کیمونو ، لیزر موهای زائد ،

با وقت گذاشتن و انجام تکالیف می توانید از همه این داستان های ترسناک جلوگیری کنید. با کمی صبر و شانس ، مطمئناً می توانید مبلی پیدا کنید که کاملا مناسب شما و اتاق خواب شما باشد.

https://www.urdesignmag.com/architecture/2019/11/02/things-to-consider-when-buying-furniture-for-your-bedroom/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 23 شهريور 1399
نویسنده : kimiagar

از ویژگی های چسب کاشی پودری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت کم و وزن کم
  • انعطاف پذیر ، سرعت اجرای بالا.
  • یکنواختی و آماده استفاده از محصول.
  • استفاده آسان و سرعت اجرای بالا.
  • مقاومت در برابر چسبندگی قوی و مقاوم در برابر لغزش.
  • قابل اجرا بر روی انواع سطوح
  • هنگامی که چسب کاشی پودر خشک شود ، در برابر آب و رطوبت کاملاً غیرقابل نفوذ است

چسب کاشی آماده شده و به طور خاص از OPC ، شن و ماسه ریز انتخاب شده و مواد افزودنی فرموله می شود تا خواص اساسی آن برای کاشی کاری را بهبود بخشد. از چسب کاشی با کارایی بالا می توان برای کاشی کاری روی کاشی های موجود ، روی سیمان صیقلی ، روی لایه های چوبی (با استفاده از آستر) یا سایر بسترهای خاص استفاده کرد.

همچنین بخوانید: انگشتر طلا ،


ملات ماسه سیمان سنتی برای کاشی کاری و مشکلات آن
سیمان شن و ماسه سیمان پرتلند معمولی (OPC) و ماسه را تشکیل می دهد. OPC برای رندر و سنگ تراشی استفاده می شود در حالی که شن و ماسه به طور معمول ماسه رودخانه است ، که کنترل اندازه ، تمیز بودن و کیفیت دانه سخت است.

OPC به صورت کیسه های کوچک است و شن و ماسه باید به مقدار زیاد خریداری شود ، که به طور گسترده ای مناطق ذخیره سازی را اشغال می کند. OPC و شن و ماسه باید برای مخلوط شدن به منطقه دیگری منتقل شوند و فرآیند کثیف و غبارآلود باشد. قبل از اینکه با سیمان شن و ماسه ریخته شود ، کاشی ها باید حداقل یک روز در آب خیسانده شوند و این زمانبر است.

کاشی هایی که در آب خیس می شوند
وقت گیر و ناکارآمد

قرار دادن کاشی با روش سیمان شن و ماسه استفاده از مخلوط سیمان شن و ماسه در پشت کاشی است ، بنابراین این کار باید همزمان با یک کاشی انجام شود.

مشکل زیبایی و رفع پیوند

بدون افزودنی برای کمک به نگهداری آب ، مخلوط سیمان شن و ماسه سریع خشک می شود و سپس باعث می شود کاشی ها پس از چیده شدن سخت شود. این امر منجر به مشکل زیبایی خط کاشی ها و همچنین مقاومت پیوند ضعیف می شود که بعداً دلیل کاغذهای پیوند خورده خواهد بود. گذاشتن کاشی به روش سنتی با استفاده از مخلوط سیمان ماسه در توده پشت کاشی ها باعث ایجاد حفره هایی در زیر کاشی ها می شود و آب می تواند از آن عبور کند. این مشکل لکه سفید ایجاد می کند. علاوه بر این ، کاشی در محل شکننده خواهد بود و در زیر هیچ چسب وجود ندارد.

محدودیت کاربرد

مقاومت پیوند ضعیف مخلوط سیمان شن و ماسه باعث ایجاد خاک در شن و نسبت نامشخص مخلوط می شود. علاوه بر این ، استفاده از مخلوط برای کاشی زیر در شرایط زیر محدودیت هایی دارد.

  • کاشی کم جاذب
  • گرانیتو با اندازه 60 60 60 سانتی متر یا بیشتر
  • موزاییک شیشه ای - روی لایه های صیقلی
  • روی کاشی های موجود
  • روی بسترهایی که در معرض حرکت هستند
  • در مناطق با فشار و ضربه بالا
  • هدر رفتن مواد


برای بدست آوردن مکانیزم اتصال آن ، باید از لایه ضخیم مخلوط ماسه و سیمان برای کاشیکاری به صورت دسته ای و / یا تنظیم سطح کف استفاده شود. سپس بارهای بیشتری بر روی سازه وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، از آنجا که مخلوط سریعتر از برنامه خشک می شود ، هدر رفت مواد وجود دارد.


آماده استفاده از چسب کاشی


چسب کاشی آماده شده و به طور خاص از OPC ، شن و ماسه ریز انتخاب شده و مواد افزودنی فرموله می شود تا خواص اساسی آن برای کاشی کاری را بهبود بخشد. از چسب کاشی با کارایی بالا می توان برای کاشی کاری روی کاشی های موجود ، روی سیمان صیقلی ، روی لایه های چوبی (با استفاده از آستر) یا سایر بسترهای خاص استفاده کرد.


آسان برای استفاده


استفاده از چسب کاشی بسیار آسان است ، فقط بعد از مخلوط شدن با آب آماده استفاده خواهد بود. محصول کیسه ای آن را برای فرآیند حمل و نقل ، فراهم کردن گرد و غبار کم و فضای کار تمیز ، راحت می کند. برای خیساندن کاشی ها لازم نیست ، فقط جعبه آنها را بردارید و آنها را بچینید.


سریع


ماله شکاف دار به طور معمول و کارآمد برای استفاده از مخلوط چسب کاشی در مساحت حدود 1 مترمربع استفاده می شود. سپس کاشی ها به طور مداوم بر روی چسب شکاف زده می شوند و به سرعت در خطوط تنظیم می شوند.


کیفیت کار


زمان تنظیم بهینه چسب کاشی باعث می شود کاشی ها در یک بازه زمانی خاص به راحتی تنظیم شوند. باعث می شود کاشی ها در یک ردیف قرار بگیرند و به زیبایی ظاهری نهایی برسند. استفاده از چسب کاشی با ماله شکاف دار باعث گسترش کامل در پشت کاشی ها می شود و بسیاری از مشکلات مانند کاشی های شکسته esp را کاهش می دهد. در گوشه ، تراوش آب ، و لکه یا گل آذین. تماس کامل چسب با پشت و بستر کاشی استحکام اتصال قوی و کاشی کاری طولانی مدت را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: در کدام نواحی بوتاکی تزریق می شود، گردنبند طلا ، لیزر موهای زائد



تنوع کار


چسب های کاشی مطابق با کاربردهای خاص مانند کاشی ، موزاییک شیشه ای ، گرانیت سایز بزرگ (از 60 60 60 سانتی متر) ، قرار دادن کاشی بر روی لایه های صیقلی ، روی سیستم دیوار خشک ، روی کاشی های موجود بدون برداشتن آنها ، بر روی مناطق خارجی ، پارکینگ ها ، مناطق صنعتی ، در استخرها و موارد دیگر.


دلایل اقتصادی


کاشی کاری با استفاده از چسب کاشی با ماله بریده به مقدار کمتری مواد احتیاج دارد. لایه چسب بسیار نازک تر از مخلوط سیمان شن و ماسه است و این منجر به بار سبک تری به ساختار ساختمان می شود. از یک کیسه چسب کاشی 20 کیلوگرمی می توان برای کاشی کاری در سطح متوسط ​​4 - 5 متر مربع استفاده کرد. از یک کیسه چسب کاشی 25 کیلوگرمی می توان برای کاشی کاری به طور متوسط ​​6 - 7 متر مربع استفاده کرد.

کاشی تراز و همتراز کننده کاشی در این صفحه ارائه می شود که موجب همسطح بهتر آن می شود و نیاز به ضربات چکش و استفاده از شاقول را کاملاً منتفی می کنند همچنین موجب عدم تجمع آب در هنگام شستشو در نقاط بین دو کاشی اشاره نمود که موجب عدم جرم گرفتگی و کدر شدن نواحی درز بین دو کاشی خواهد شد.

پوشش منطقه به صافی بستر ، ابزار کار و مهارت کاشی کاری ها بستگی دارد.

  • مقایسه ملات ماسه چسب کاشی و سیمان
  • چسب کاشی
  • مزایای
  • سریع و کارآمد
  • استفاده آسان ، فقط با آب مخلوط می شود
  • استحکام اتصال بهتر
  • می توان ظرف 24 ساعت دوغاب کرد بدون اینکه منتظر بخار شدن رطوبت باشد
  • قابل اجرا بر روی کاشی های موجود ، بسیاری از بسترهای خاص مانند سیمان جلا ، خشک w

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1399
نویسنده : kimiagar

کدام قسمت صورت می توان بوتاکس تزریق کرد؟

قسمت فوقانی:

  • خطوط اخم (بین ابرو)
  • خطوط پیشانی (در بوتاکس پیشانی دوز تزریق باید با دقت کنترل شود. بنابراین مهم است که در انتخاب متخصص انجام کار دقت کنید.)
  • بالای بینی (خطوط اسم حیوان دست اموز)
  • ابرو / چشمهای کلاه دار
  • چین و چروک دور چشم (پاهای کلاغ)
  • زیر چشم (اشک اشک)

قسمت پایین صورت:

  • خطوط رژ لب (اطراف دهان)
  • چانه (برای جلوگیری از فرورفتگی)
  • فک و گردن
  • زاویه فک (دندان قروچه - دندان قروچه)

محبوب ترین منطقه استفاده برای BOTOX® صورت است. با آرامش بخشیدن به عضلات مختلف صورت - از پیشانی تا گردن - می توان چین و چروک ها را به حداقل رساند ، در نتیجه صافی پوست پوشانده می شود.

خطوط گلابلا (خط های اخم) چین های عمودی هستند که در بین ابروها ظاهر می شوند و ظاهری خسته یا عصبانی ایجاد می کنند. این یک منطقه بسیار م onثر است که می توانید از BOTOX® در آن استفاده کنید. یک پزشک باتجربه می تواند این خطوط اخم را با ظرافت صاف کند و در نتیجه ظاهری جوانتر و آرامتر ایجاد کند. اگر خطوط گلابلا به صورت عمیق تنظیم شده باشند ، پزشک احتمالاً درمان با پرکننده پوست همراه با BOTOX® را توصیه می کند ، که یک روش بسیار موثر برای پر کردن و صاف کردن همزمان ناحیه است.

گاهی اوقات به عنوان "خطوط تعجب" شناخته می شود ، هنگامی که ابروهای شما بالا می رود ، روی پیشانی ظاهر می شود. با افزایش سن ، آنها بیشتر آشکار می شوند. خطوط بیش از حد در این ناحیه می تواند به پوست و صورت ظاهر پیری بدهد.

بیشتر بخوانید: چگونه سایز انگشتر طلا را پیدا کنیم ؛ انتخاب گردنبند طلا ، مانتو عبایی ، جنس های مختلف لباس

خطوط افقی پیشانی بیشتر به دلیل پیری ژنتیکی است. آسیب به خورشید یا سیگار کشیدن همچنین می تواند باعث ایجاد چین هایی شود که درمان آن ها عمیق تر و دشوارتر است. BOTOX® می تواند اثر را کاهش دهد اما ممکن است خطوط را به طور کامل از بین نبرد. در طول مشاوره ، پزشک ممکن است ترکیبی از BOTOX® و درمان دیگری مانند پرکننده های پوستی را توصیه کند.


'خطوط بانی' چین هایی است که هنگام چین و چروک بینی ظاهر می شود. به عنوان مثال ، وقتی چیزی را بو می کنیم یا بو می کنیم.

قرار دادن دقیق تزریق BOTOX® در هر دو طرف بینی می تواند ظاهر این خطوط را کاهش دهد. با این حال ، بسیار مهم است که یک پزشک باتجربه تزریق را انجام دهد ، زیرا اگر لبخند شما به درستی انجام نشود ، می تواند تحت تأثیر قرار گیرد.

یک تکنیک پیشرفته وجود دارد که می تواند برای تراش دادن و بالا کشیدن ابروها فرم مورد نظر شما را شکل دهد. این روش که گاهی اوقات "لیفت ابرو شیمیایی" یا "لیفت صورت" BOTOX نامیده می شود ، شامل یک پزشک باتجربه تزریق تزریق در یک ترکیب دقیق از نواحی بالای صورت برای باز کردن ناحیه چشم و بلند کردن درب های افتاده است.

در صورت های جوان ، ابرو به خوبی پشتیبانی می شود و موقعیت آن در بالای چشم بالا است. با این حال ، اثرات پیری می تواند باعث افتادن ابرو شود و به پلک ظاهری 'پوششی' بدهد. این می تواند چین های افقی در پوست اطراف ایجاد کند.

برای خنثی کردن این اثر ، بالا بردن و تعریف ابروها ، می توان از BOTOX® بسیار مثر استفاده کرد. با این حال ، استفاده از درمان در این زمینه بسیار مهم است تا از نگاه "تعجب" قابل تشخیص جلوگیری شود.

در هر صورت ، روندهای اخیر "ابروی پسران" را ترجیح داده اند ، که مشخصه آن قوس کم طبیعی و طبیعی است که در مشاهیر مانند کریستن استوارت و اما واتسون دیده می شود.

اما از آنجا که چهره هر شخص منحصر به فرد است ، قرارگیری دقیق تزریق و نتیجه کلی مورد نظر با پزشک در حین مشاوره تعیین می شود.

ظاهر خطوط ریز ، یا "پاهای کلاغ" در گوشه های خارجی چشم ، و وجود آنها حتی وقتی که لبخند نمی زنید ، اغلب با افزایش سن همراه است. با این حال ، BOTOX® در کاهش ظاهر آنها بسیار موثر است. بنابراین یکی از محبوب ترین مناطق برای درمان است.

با ارزیابی دقیق ، BOTOX® در این منطقه همچنین می تواند به کاهش افتادگی پلک کمک کند - تاثیری که می تواند چشم را کوچکتر نشان دهد.

اگرچه می توان با استفاده از BOTOX® چین های ظریف زیر چشم را صاف کرد ، اما باید با احتیاط به این قسمت نزدیک شد. عضله ای که تزریق می شود همان ماهیچه ای است که تا حدی پلک پایین را کنترل می کند. بنابراین اگر بیش از حد استفاده شود ، یا تزریق به اشتباه انجام شود ، ممکن است منجر به قطره پلک پایین شود.

اگر کیسه های زیر چشم است که می خواهید به آن بپردازید - یعنی ناحیه بین پلک پایین و گونه فوقانی ، یا "اشک آور" - پس ممکن است یک روش درمانی متفاوت از BOTOX® مثر باشد ، یا می تواند در ترکیب با BOTOX® استفاده شود.

گاهی عصب هایی که وظیفه تحریک غدد تعریقی را بر عهده دارند بیش از پیش فعال شده و در زمان های غیر ضروری عرق ترشح می نمایند. حال افرادی که با این مشکل دست و پنچه نرم می کنند و از آن رنج می برند می توانند با استفاده از روش های نوین همچون درمان تعریق با بوتاکس به رنج خود پایان دهند.

به عنوان مثال ، 'کیسه های' زیر چشم اغلب به دلیل از دست دادن حجم در منطقه پارگی ایجاد می شود ، به این معنی که پرکننده های پوستی ممکن است مناسب تر باشند. متناوباً ، در کلینیک پوست آرایشی ما Ultherapy و Thermage® Eyes را ارائه می دهیم ، که همچنین می تواند سوراخ شدن محل اشک را درمان کند.

پزشک شما می تواند در مورد بهترین روش درمانی برای نگرانی شما در طول دوره مشاوره دهد

https://www.groupon.com/articles/botox-injections-guide-for-the-face


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید