تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1399
نویسنده : kimiagar

تعیین انگشت چهارم در سمت چپ به عنوان “انگشت حلقه” به سال 1549 باز می گردد. افسانه ای از روم باستان وجود دارد که “رگ عشق” از انگشت چهارم  به قلب منتهی می شود.
بیشتر غربی ها این رسم را پذیرفتند ، اما مذاهب مختلف سنت های خاص خود را دارند. بسیاری از سنت های عروسی را می توان در آئین های مذهبی ردیابی کرد. و دلیل اینكه افراد در مراسم عروسی انگشتر طلا را بر روی انگشت چهارم روی دست چپ ، عروسی را می پوشند ، به یكی از بحث انگیزترین بحث های مذهبی در تمام دوران برمی گردد.

استفاده واقعی از حلقه های عروسی حداقل به 6000 سال قبل به مصر باستان بر می گردد. اما تصمیم به پوشیدن آنها بر روی آنچه که اکنون به عنوان “انگشت حلقه” شناخته می شود ، می توان در حدود 450 سال دانست.

در خرید یک حلقه ، گزینه های مختلفی به شما در یافتن سایز صحیح انگشتر کمک می کند. دقیق ترین روش برای تعیین اندازه حلقه ، زمانی است که شما را بصورت حضوری ان را بخرید. مشاوره با فروشندگان قادر است اندازه حلقه شما را با استفاده از اندازه گیری حلقه فلزی انجام دهد. فقط چند دقیقه طول می کشد و پس از مشخص شدن اندازه حلقه شما از شما خواسته می شود تا چند حلقه را امتحان کنید تا راحتترین اندازه برای شما انتخاب شود شود. روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانیم سایز مناسب شما را بدست آوریم. در مورد لیزر موهای زائد نیز بخوانید.

نحوه استفاده از سایزر حلقه

دایره ای را بکشید که انگشت حلقه عروسی شما را بر روی دایره قرار دهد ، دایره ای که داخل حلقه را بدون همپوشانی کاملاً پر کند ، اندازه صحیح حلقه شماست. اگر در حال انتخاب یک انگشتر پهن 5 میلی متر یا بیشتر هستید ، باید اندازه خود را بالا ببرید زیرا باندهای گسترده تر بر روی انگشت قرار می گیرند.

چگونه می توان اندازه حلقه مناسب را برای هدیه خریدن بدست آورد

ما می دانیم که خرید یک حلقه و دیگر جواهرات مانند گردنبند طلا ، همیشه آسان نیست ، به ویژه اگر تعجب آور باشد بهترین گزینه برای قرض گرفتن یک حلقه موجود است که متناسب با انگشت صحیح است ، اما ممکن است گرفتن آن حلقه خاص دشوار باشد. در این حالت ما روش جایگزینی داریم که می توانید اندازه حلقه را به شرح زیر بدست آورید: -

در اینجا نکاتی از تیم متخصص حرفه ای ما در جمع آوری اندازه حلقه برای یک هدیه / پیشنهادی سورپرایز آورده شده است

• حلقه را برای انگشت سوم دست چپ قرض دهید ، اما ممکن است این انگشت انگشتر نداشته باشد ، بنابراین از انگشت میانی استفاده کنید.

• از شرکای خود در خانواده و دوستان نزدیک بخواهید زیرا ممکن است بتوانند با احتیاط برای شما بیابند

• اگر شک دارید همیشه اندازه پایین را انتخاب کنید زیرا ساخت بزرگتر کردن حلقه آسانتر از کوچکتر کردن آنست.

بیشتر بخوانید: مدل های مختلف کیمونو ، لباس مهمانی مردانه ، جنس های مختلف لباس

• بهترین زمان برای اندازه گیری اندازه حلقه در عصر است زیرا این زمان انگشت کمی بزرگتر است

• هرگز انگشت خود را هنگام سرماخوردگی اندازه گیری نکنید زیرا همیشه خواندن نادرست باعث می شود زیرا انگشتان هنگام سرد شدن کوچکتر می شوند

• هرچه انگشتر ضخیم تر باشد ، تناسب آن محکم تر است ، بنابراین اگر انگشتر را با عرض باند عمیق انتخاب کنید ، به احتمال زیاد نیاز دارید که یک اندازه بیشتر بخرید.

• اطمینان حاصل کنید که حلقه مناسب انگشت شما باشد ، زیرا نمی خواهید آن را به راحتی بکشید و به اندازه کافی شل شود تا از روی انگشت خود عبور کند.

• قبل از اندازه گیری حلقه تا 5 ساعت از نوشیدن الکل خودداری کنید زیرا این امر می تواند تورم ایجاد کند.

همچنین بخوانید: چگونه انگشتر انتخاب کنیم

گاهی اوقات پیدا کردن اندازه حلقه بسیار راحت است زیرا اندازه حلقه افراد متفاوت است. برخی از افراد دارای دستان و انگشتان بزرگتر از سایرین هستند ، بنابراین به حلقه بزرگتری احتیاج دارند. در صورت بروز این موارد می توانید دانه های اندازه (طلای کوچک یا پلاتین کوچک) را به داخل حلقه خود اضافه کنید که به سر خوردن بر روی گره کمک می کند و احساس راحتی بیشتری در انگشت خود دارد و احساس سست شدن آن را متوقف می کند.

انتخاب گوشواره طلا برای استفاده در مهمانی ها نیز باید با دقت انجام شود. تناسب گوشواره با مدل مو بر زیبا شدن فرد تاثیر بسزایی دارد. در افرادی که به موهای کوتاه علاقمند هستند به دلیل کوتاهی مو هر نوع گوشواره اعم از کوتاه، بلند، حلقه ای و میخی جلوه دارد،  بنابراین برای این افراد انتخاب هر نوع گوشواره مجاز می‌باشد. مدل لباس و یقه آن نیز در انتخاب گوشواره تاثیر دارد و در این مورد باید وسواس به‌خرج داد. برای حضور در مهمانی‌های مختلف با هر نوع پوشش، استفاده از گوشواره مهم است. در مراسم ازدواج بسیاری از عروس خانم‌ها فقط به گوشواره بسیار ظریف و ریز و چسبان بسنده کرده اما برخی دیگر نیز با انتخاب گوشواره آویز و بلند با وزن سنگین و تزیین شده با نگین و سنگ‌های قیمتی سعی در زیباتر شدن خود می‌نمایند.

https://astardiamonds.com/en/ring-size-guide/choosing-a-ring-size.html


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 19 مرداد 1399
نویسنده : kimiagar

ما به برخی از متداول ترین سؤالات در مورد لیزر مو پاسخ می دهیم.

روشهای مختلفی برای حدف موهای زائد صورت و بدن وجود دارد، از تیغ و موم گرفته تا لیزر موهای زائد ، اما در بین همه روشها، لیزر نسبت به روش های دیگر برتری محسوسی دارد که مزایا و معایب این روش خصوصا عوارض لیزر موهای زیر بغل و همچنین لیزر موهای صورت همواره مورد بحث بوده است.
لیزر موهای زائد هم می تواند تراکم مو را به طور دائم کاهش دهد و هم موهای ناخواسته را برای همیشه از بین ببرد. کاهش دائمی تراکم مو به این معنی است که برخی از موها بعد از یک دوره درمانی مجدداً رشد می کنند و بیماران به درمان با لیزر مداوم نیاز دارند.

درمان مداوم لیزر به این معنا است که هر یکسال نیاز به شارژ مجدد و انجام عمل لیزر را دارند. البته رشد مو در این حالت کامل نیست و همانطور که گفته شد 80 درصد حجم مو بطور کامل از بین می رود و تنها برای گرفتن نتیجه ی بهتر است که هر ساله انجام لیزر را تمدید می کنید.

مانند هر روش درمانی زیبایی پیشرفته دیگر ، در مورد لیزر موهای زائد ، انجام تحقیقات بسیار مهم است. بنابراین اگر شما به فکر حذف دائمی موهای زائد هستید ، ما در اینجا به سوالات شما پاسخ می تهیم و شما را راهنمایی می کنیم.

لیزر مو چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد با عبور دادن پرتوی نوری در ناحیه موهای ناخواسته که توسط رنگدانه (رنگ) درون شافت مو و فولیکول مو جذب می شود ، کار می کند. این  پرتوی نوری گرما ایجاد می کند ، موها را شل می کند و سلول های تشکیل دهنده مو را غیرفعال می کند.

برای حذف موهای زیر پوستی بدنتان یکماه قبل از لیزر استفاده از پاکسازی صورت و لایه‌برداری مؤثر است. همچنین با استفاده از اسکراب‌های مناسب با نوع پوست سطح پوست کمی ماساژ داده خواهد شد.

بعد از آن پوست کمی بخور داده شده و جوش‌های سرسیاه آن تخلیه می‌شود. در نهایت از یک ماسک مناسب با نوع پوست استفاده شده و کرم نهایی روی پوست قرار داده خواهد شد.

آیا لیزر مو درد دارد؟

بیشتر افراد درمان را ناراحت کننده و نه دردناک توصیف می کنند. سطح ناراحتی بین افراد و مناطق مختلفی که تحت درمان قرار می گیرند متفاوت است. برخی هیچ دردی احساس نمی کنند ، برخی احساس گرما می کنند و برخی این حس را خفیف یا شبیه کشده شدن یک باند لاستیکی تشبیه کرده اند. به طور کلی موهای درشت تر یا ضخیم تر ، احساس درد بیشتری دارند. به طور معمول قرمزی خفیفی پس از انجام لیزر مو روی پوست وجود دارد.

تعداد جلسات لیزر مو

برای بهترین نتیجه ، توصیه می کنیم که یک دوره درمانی (معمولاً بین 6-8) در برنامه لیزر موهای خود داشته باشید تا به نتایج دائمی برسید.

مناطق زیر را با لیزر موهای زائد درمان می شود

  • صورت
  • گردن
  • سینه
  • زیر بغل
  • بازگشت
  • پاها
  • معده
  • خط بیکینی

طول هر جلسه چقدر است؟

بیسته به ناحیه مورد نظر متفاوت است. اما این روش در بین روشهای دیگر حذف مو سریعتر است. این درمان ها بطور معمول حدود 6 هفته از هم جدا انجام می شوند تا به ما امکان دهند تا در طی چرخه رشد مو ، هرچه بیشتر مو را هدف قرار دهیم.

نتایج در هر فرد متفاوت است و تغییرات هورمونی نیز می تواند بر رشد مو تأثیر بگذارد ، اما انتظار داریم نتایج طولانی مدت باشد.

آیا کسانی که کیست دارند می توانند لیزر موهای زائد انجام دهند؟

اگر شما سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) دارید و علاقه مند به درمان آن با لیزر موهای زائد هستید ، مهم است که قبل از شروع کار ، درک کاملی از درمان و نتایج احتمالی داشته باشید.

بسیاری از مراجعین به PCOS نتایج بسیار خوبی از درمان لیزر موهای زائد به دست می آورند ، و این می تواند اعتماد به نفس آنها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. اگرچه نتایج برای بسیاری از مراجعین می تواند موفقیت آمیز باشد و اغلب زندگی در حال تغییر است ، برای حفظ کاهش رشد مو ، آنها باید به طور مرتب به درمان کیست ادامه دهند.

از آنجا که یک وضعیت پزشکی موجود مانند PCOS بر رشد موهای بدن تأثیر دارد ، تضمین نتیجه غیرممکن است ، زیرا افزایش مو ممکن است با وجود درمان های منظم با لیزر موهای زائد ، ادامه یابد.

توضیح کوتاهی در مورد بوتاکس : این ماده یک درمان ویژه برای هایپرهیدروز کانونی یا عرق کردن بیش از حد است.سم بوتولینوم  با مسدود کردن سیگنالهای عصبی مسئول تعریق جلوی تولید بیش از حد عرق را می گیرد. ماندگاری درمان عرق با این روش به طور معمول چهار تا شش ماه است ، زیرا سیگنالهای عصبی دوباره احیا می شوند. با این حال ، با گذشت زمان و تکرار تزریق بوتاکس ، این فاصله ی زمانی طولانی تر می شوند.

قبل از شروع برنامه لیزر موهای زائد ، شما یک مشاوره رایگان برای اطمینان از کاندیدی مناسب برای درمان خواهید داشت.

https://www.skinsmiths.com/article/laser-hair-removal-faqs-everything-you-need-know

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1399
نویسنده : kimiagar

سبک خود را پیدا کنید

یکی از مزایای خرید حلقه نامزدی خود از یک جواهرساز آنلاین ، دسترسی گسترده شما به سبک های حلقه است. در درخشان زمین ، تقریباً هر سبک حلقه ای قابل تصور ارائه می دهیم - و اگر سبکی را که می خواهید نداریم ، می توانیم یک حلقه را برای شما طراحی کنیم. برای انتخاب حلقه مناسب ، بهترین نکاتی را که در سبک زندگی و شخصیت وی مناسب است ، در نظر بگیرید. علاوه بر بودجه شما ، سبک شخصی و فعالیتهای روزمره او مهمترین ملاحظاتی است که باید انتخاب شما را از یک تنظیم راهنمایی کند. در اینجا توصیه هایی وجود دارد که ویژگی های شخصیتی را با سبک های مختلف حلقه های نامزدی مطابقت می دهد. انگشتر را می توانید با مدلهای مختلف لباس ست کنید.

سنتی و زیبا

یک اتاق یک نفره کلاسیک بی انتهاست و الماس مرکزی را بدون هیچ گونه حواس پرتی نمایش می دهد. Solitaires ، که حلقه هایی است که دارای یک الماس یک مرکز است ، محبوب ترین سبک برای حلقه های نامزدی است. سنتی ترین بازی یک نفره دارای یک باند فلزی ساده است. برای افزودن کمی پالایش بیشتر یا اطمینان از قرار گرفتن الماس در مرکز ، به خصوص کم ، یک تنظیمات قلم یا تنظیم سبد را در نظر بگیرید. برای لمس بیشتر زرق و برق ، یک ردیف لهجه های الماس را روی باند اضافه کنید یا الماس Peekaboo (الماس های موجود در گالری یا زیر بند انگشتر را که از بالا قابل مشاهده نیست) در نظر بگیرید. سه حلقه نامزدی سنگ یکی دیگر از گزینه های رایج برای یک نفره سنتی است. همانند انتخاب لباس برای انواع پوست ، انتخاب حلقه مناسب پوست نیز مهم است.
سه حلقه نامزدی هاله خیره کننده با لهجه های الماس

بیشتر بخوانید: جنس لباس کودک ، مدلهای مختلف کیمونو ، لباسهای مورد نیاز کودک ، لباس در خاورمیانه

شیک


اگر فرد پوشنده بخواهد با زرق و برق خیره شود ، ممکن است عاشق محیطی باشد که الماس خود را بالاتر نگه دارد ، یا شاید یکی از این موارد باشد که دارای الماس های قهوه ای تنظیم شده بر روی باند حلقه است. تنظیمات نامزدی هاله نیز بسیار پرطرفدار است. تنظیمات هاله ، دایره ای از الماس را در اطراف الماس وسط قرار می دهد تا درخشش ایجاد کند و الماس مرکزی بزرگتر شود. انتخاب لباس مناسب کار هنگام پوشیدن حلقه مهم است.

آیا شخص مهم دیگر شما عاشق طبیعت است یا کسی که در خارج از من خوشبخت است؟ تنظیمات مربوط به عناصر ارگانیک در طرح های خود مانند برگ ها ، تاک ها و گل ها را به خوبی حلقه کنید. برای یک زن فعال ، تنظیماتی را در نظر بگیرید که الماس را در پایین دست نگه دارد. یک قاب bezel یا یک باند فلزی نازک که الماس را در تمام طول محاصره خود در آغوش می گیرد ، همچنین برای محافظت از یک الماس بسیار عالی است. لباس مهمانی مردانه را با انتخاب انگشتر مناسب تکمیل کنید.

رمانتیک و بی موقع


آیا شریک زندگی شما عاشق همه چیزها عاشقانه و پرنعمت است؟ تنظیمات حلقه را در نظر بگیرید که دارای جزئیات milgrain ، الگوی filigree یا scrollwork ، گالری های پیچیده یا نوارهای خشک است. حلقه های نامزدی الماس ما را که در مجموعه الهام بخش عتیقه نمایش داده شده است ، مشاهده کنید. یا اگر شریک زندگی تان از گذشته موارد منحصر به فردی را دوست دارد ، یک حلقه نامزدی معتبر عتیقه را در نظر بگیرید. Earth Brilliant یکی از بزرگترین مجموعه های آنلاین حلقه های عتیقه را دارد و دائما در حال تجدید است.


حلقه های نامزدی مدرن


آیا محبوب شما از سبکی مدرن و مد روز قدردانی می کند؟ به حلقه های مجسمه ای نگاه کنید - حلقه هایی که با اشکال غیر سنتی آزمایش می کنند. یک قاب گرافیکی را در نظر بگیرید - یک باند فلزی نازک که الماس را در تمام طول دور تسمه خود آغوش می دهد. اگر او می خواهد به طور کلی از الماس مرکز سنتی چشم پوشی کند ، یک حلقه باند گسترده با جزئیات زیبا را در نظر بگیرید. درخشش هایی با لهجه های الماس یا سنگهای قیمتی اضافه کنید.
الماس برش کوسن ، گرد و زمرد
مطمئن نیستید؟

اگر مطمئن نیستید یا غرق هستید ، انتخاب یک الماس را در نظر بگیرید اما با یک تنظیم نامزدی موقت پیشنهاد دهید. این رویکرد به او اجازه می دهد تا تنظیم مناسب خود را انتخاب کند. زنان در بیش از 60٪ تصمیمات حلقه نامزدی شرکت می کنند ، بنابراین مطمئن باشید که تنها نیستید. اگر ترجیح می دهید او را غافلگیر کنید و به دنبال ایده های بیشتری هستید ، موارد دلخواه مشتری یا 20 حلقه نامزدی برتر را مشاهده کنید که محبوب ترین حلقه های ما هستند. همچنین می توانید با کشف اینکه چه سبکهایی در Pinterest بیشترین روند را دارند ، از 10 حلقه پین ​​شده ما الهام بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید