تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

برای شروع آموزش خوانندگی پیشنهاد میکنیم که ابتدا مطالب این صفحه را با دقت بخوانید و پس از آن از طریق یکی از روشهای ؛ پکیج آموزش جامع خوانندگی و یا کلاس های آموزشی مسیر آموزش آواز خوانی و خوانندگی خود را تا به شهرت رسیدن ادامه دهید.

 

هر کسی می تواند در حمام آواز بخواند و از صدای خود لذت ببرد اما این را باید بداند که فقط خود او از صدای خودش لذت میبرد! خوانندگی به دلایلی یکی از سخت ترین شکل های هنری موجود در جهان است و بدون داشتن  آموزش خوانندگی  فقط باید در حمام خانه تان خوانندگی کنید.

احتمالا شما هم با هفت هنر اصلی آشنا هستید و میدانید که هنر اول در جهانِ هنر ،  هنر موسیقی  است. بعله ،  موسیقی  ! اما خودِ موسیقی به قسمت های مجزا و تخصصی زیادی تقسیم بندی میشود که آواز خوانی و خوانندگی یکی از اصلی ترین اقسام این هنر است.

آواز خواندن یک سبک هنری به خودی خود است و حرفه ای ارزشمند و زیبا است که هر کس می تواند یاد بگیرد. مردم به طور گسترده ای به صداهای ملودی که نوعی موسیقی را مینوازد گوش می کنند و جذب آن می شوند.  یادگیری نحوه آواز خواندن و آموزش خوانندگی  می تواند یکی از سرگرم کننده ترین سرگرمی ها و در عین حال سخت ترین و لذت بخشترین کارهای موجود برای انسان باشد. (به نظر من)

به جرات میتوان گفت که عملا هر کسی را که میشناسیم چه مرد باشد و چه زن میبینیم که گاهی در خلوت خودش شروع به آواز خوانی و خوانندگی میکند. این بدان معناست که میتوان گفت که خوانندگی حس و هنری است که در بیشر از 80 درصد از تمام مردم وجود دارد و یا حداقل در دوره ای از زندگی آنها وجود داشته است.

https://www.soundtrap.com/

اصل اول : سلیقه خواننده

واقعیت امر این هستش که در دنیای حرفه‌ای موسیقی، خوانندگان بر اساس نوع سفارش و یا فراخور زمان قطعه‌هایی رو میخونن که شاید برخی از اونها خیلی با سلیقه و ذائقه اونها هم خونی نداشته باشه.

ولی این شرایط برای شروع کار یک خواننده و یا حتی بعد از خوندن چندین قطعه نیز متفاوت هستش و باید یک تهیه کننده موسیقی کار بلد در  تولید تک آهنگ  و  آلبوم موسیقی  این اصل رو رعایت کنه؛ برای اینکه این امر باعث تشویق خواننده میشه تا بهتر و بیشتر تلاش کنه.

در  آکادمی پورپروین  در جلسه‌ای که با حضور خواننده برگزار میشه با تکنیک‌های ساده سعی میشه تا به سلیقه خواننده دست پیدا کنیم.

اصل دوم : توانایی خواننده

در اصل اول گفتیم که سلیقه خواننده باید مورد بررسی قرار بگیره. در اصل دوم با چالش دیگه‌ای در  ساخت تک آهنگ  و  ساخت آلبوم موسیقی مواجه هستیم و اون توانایی خواننده هستش.

توانایی خواننده در بخش‌هایی مثل سبک خوانشی (پاپ، سنتی ، کلاسیک و…)، تحریرها و ویبره‌ها، لحن خواننده، وسعت و حجم صدا و مسائلی از این قبیل مورد سنجش قرار می‌گیره.

مشکل اصلی برای یک تهیه کننده در سخت تک آهنگ و تولید آلبوم موسیقی تلفیق اصل اول و دوم هستش یعنی در نظر گرفتن سلیقه خواننده و توانایی خواننده با هم هستش.

https://soundation.com/

همچنین بخوانید: در کدام نواحی صورت می توان بوتاکس تزریق کرد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: آموزش خوانندگی ,
تاریخ : دو شنبه 26 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

شستشو و ضدعفونی کردن وسایل آشپزخانه بازیابی فاجعه
ظروف و ظروف پخت و پز
به غذاها و ظروف آشپزی بروید
ظروف ، قابلمه ها ، ماهیتابه ها و ظروف پخت و پز را که در تماس با آب جاری شده اند ، بشویید و تمیز کنید. آب برای شستشو و ضد عفونی کردن باید دارای گواهی ایمن برای استفاده باشد.

برای شستشو و تمیز کردن:

قطعات قابل جدا شدن مانند تیغه ها ، دستگیره های پلاستیکی یا چوبی و صفحه نمایش ها را بردارید.
ظروف ، قابلمه ها ، ماهیتابه ها و ظروف و قطعات جدا شده را در آب گرم و صابون بشویید. در صورت لزوم از برس استفاده کنید.
بعد از شستشو در آب زلال بشویید.
وسایل را در یک سبد سیم یا ظرف دیگر قرار دهید و آنها را در یک محلول ضدعفونی کنید. محلول ضد عفونی کننده را می توان با مخلوط کردن 1 قاشق غذاخوری سفید کننده کلر بدون بو در 1 گالن آب گرم (گرم نیست) تهیه کرد. آب داغ باعث پراکنده شدن سفید کننده می شود و محلول را ضعیف می کند.

  لوازم آشپزخانه بخش عمده وسایل منزل را تشکیل می‌دهند، با توجه به این مسئله خرید لوازم آشپزخانه کاربردی  و با کیفیت تا سالیان سال شما را از خرید وسایل اضافه بی نیاز می‌کند و همانطور که اشاره کردیم از آنجایی که بیشتر این وسایل در تهیه و نگهدای غذا و مواد خوراکی استفاده می‌شوند، نقش مهمی در سلامت جسمی افراد خانواده ایفا خواهند کرد، پس لوازمی که  برای این بخش از منزل تهیه می‌کنید باید استانداردهای لازم را داشته باشد.
ظروف خشک شده در هوا را در ظرف مخصوص تمیز و تمیز کنید. استفاده از یک حوله می تواند باعث آلودگی مجدد ظروف شود.
تعریف اصطلاحات ضد عفونی کردن استفاده از یک ماده شیمیایی برای از بین بردن باکتریهای مضر در سطوح غیر تماس با غذا کمد ، کف ، سقف ، پیشخوان و دیواره های جانبی تجهیزات بزرگ ضد عفونی کردن با استفاده از یک ماده شیمیایی یا آب گرم بین 170-180 درجه برای کاهش تعداد باکتریها تا سطح ایمن در سطوح تماس با غذا ظروف ، ظروف شیشه ای ، ظروف ، تخته های برش ، قابلمه ها و قابلمه ها عقیم سازی با استفاده از یک ماده شیمیایی ، آب جوش یا بخار برای از بین بردن تمام میکروارگانیسم ها تجهیزات پزشکی
کمدها و سایر سطوحی را که با آب غرقاب برخورد کرده اند با آب صابون بشویید. سپس سطوح را با محلول ضد عفونی کننده بشویید و پاک کنید. به یاد داشته باشید ، قبل از اینکه بتوانید غذاها ، ظروف یا وسایل آشپزی را در آنها ذخیره کنید ، کمدها و سایر سطوح باید تمیز و ضد عفونی شوند.

فلزات خانگی
رفتن به فلزات خانگی
زنگ زدگی بیشترین آسیب را به فلزات خانگی سیل زده ، به ویژه آهن وارد می کند. برای از بین بردن زنگ زدگی از روش های درمانی زیر استفاده کنید.

همچنین بخوانید: بوتاکس پیشانی ، انتخاب گردنبند مناسب ، انتخاب لباس مناسب برای کار ، لباس در خاورمیانه

قابلمه های آهنی ، تابه ها و ظروف
به قابلمه های آهنی ، تابه ها و ظروف بروید
با آب و صابون بشویید ، با استفاده از یک برس سفت ، پودر شستشو ، یا پشم استیل.
در صورت باقی ماندن زنگ زدگی ، وسایل را با یک پارچه اشباع شده از روغن یا یک زنگ پاک کننده تجاری پاک کنید. در صورت استفاده از مواد پاک کننده زنگ تجاری ، حتماً دستورالعمل های برچسب را دنبال کنید.
دوباره در آب گرم و صابون بشویید ، بشویید و کاملا خشک کنید.
قابلمه ها و ظروف آهن را با مقدار زیادی روغن پخت و پز بدون نمک مزه دار کنید. به مدت 2 یا 3 ساعت در فر 250 درجه فارنهایت گرم کنید. این اجازه می دهد روغن در منافذ فلز قرار گیرد. در طول فرآیند گرمایش ، روغن بیشتری را در صورت لزوم استفاده کنید. وقتی چاشنی کامل شد ، روغن اضافی را پاک کنید. لیزر موهای زائد را نیز بخوانید.

فلزات فولاد ضد زنگ ، آلیاژ نیکل ، مس ، نیکل یا کروم
به فلزات فولاد ضد زنگ ، آلیاژ نیکل ، مس ، نیکل یا کروم بروید
کاملاً بشویید و با پاک کننده ای کاملاً پودر شده جلا دهید. اگر سخت افزار شکسته شده تا فلز پایه در معرض آن قرار گرفته و زنگ زده باشد ، با نفت سفید پاک کنید. سپس سطح را بشویید و خشک کنید. برای جلوگیری از زنگ زدگی بعد از هر بار استفاده از آن موم بزنید.

ماهی تابه و ظروف آلومینیومی
به تابه ها و ظروف آلومینیومی بروید
کاملاً با آب گرم و صابون بشویید. سطوح پولیش نشده ، مانند قسمت داخلی تابه ها را با لنت های پشمی استیل صابونی بشویید. با این حال ، سطوح آلومینیومی اندود شده را تمیز نکنید زیرا ممکن است سطح آن را از بین ببرد.
در محلول سفید کننده تمیز کنید (1 قاشق غذاخوری سفید کننده کلر بدون بو در هر گالن آب گرم و نه گرم).
برای از بین بردن لکه های تیره قابلمه های آلومینیومی ، ظرف را با آب پر کنید. برای هر یک چهارم آب 1 قاشق غذاخوری سرکه یا 2 قاشق چای خوری خامه تارتار اضافه کنید. به مدت 10 تا 15 دقیقه بجوشانید ، با پشم استیل بشویید ، با صابون بشویید ، بشویید و خشک کنید.
مس و برنج
به مس و برنج بروید
با لهستانی مسی یا برنجی لهستانی کنید یا با پارچه اشباع شده از سرکه مالش دهید یا با یک قطعه لیمو نمک مالش دهید.
همیشه پس از استفاده از اسیدها یا پولیش های تجاری ، مس را کاملاً با آب صابون بشویید وگرنه به سرعت دوباره رنگ می شوند.
مس زینتی لاکی را در آب گرم و صابون بشویید. با آب گرم بشویید و خشک کنید. لاک نزنید. خیس نشوید
توجه: از موارد مس و برنج برای تهیه غذا یا سرویس دهی استفاده نکنید. انگشتر طلا را نیز بخوانید.

ریخته گری
به پیوتر بروید
کاملاً با آب گرم و صابون بشویید ، بشویید و خشک کنید. برای ورود به شکاف از مسواک نرم استفاده کنید.
با یک پارچه نرم روی لاک نقره (خمیر یا مایع ، نه نوع فرو برد) بمالید. برای ورود به شکاف از مسواک نرم استفاده کنید.
آن را در آب گرم و صابون بشویید و خشک کنید.
وجود سوراخ های کوچک ، ترک خوردگی مفاصل و فرورفتگی ها را بررسی کنید. اگر ریخته گری به اصلاح گسترده ای نیاز دارد ، بگذارید یک متخصص حرفه ای آن را برطرف کند. سوراخهای کوچک را می توان با تمیز کردن فلز داخل جسم پیوتر با پشم فولاد ، و سپس پر کردن با مخلوط اپوکسی اسپند ، اصلاح کرد. با دقت دستورالعمل های برچسب را دنبال کنید.
نمد یا سایر مواد محافظتی را که از لوازم تزئینی خانگی جدا شده اند ، مانند جعبه کتاب ، زیرسیگاری و نگهدارنده شمع ، جایگزین کنید. نمد یا مواد محافظتی را در فروشگاه پارچه بخرید. با سیمان لاستیکی در جای خود بچسبانید.

بیشتر بخوانید: آب بند کننده ، تزریق ژل ، خرید تجهیزات سفر ، لباس مهمانی مردانه

برای این که خانه ای تمیز و زیبا در اختیار داشته باشیم نیاز به یک سری لوازم شستشو و نظافت داریم که بتوانیم با کمترین زحمت بهترین نتیجه را به دست آوریم. وسایلی مثل جاروبرقی، تی، شیشه ‌پاک‌کن و جارو شارژی از جمله اقلامی است که وجودش برای هر خانه ضروری به نظر می‌رسد.
سخت افزار
رفتن به سخت افزار
برای جلوگیری از زنگ زدگی ، سخت افزار آهن را با ژل نفت یا روغن دستگاه بپوشانید.
از لاک اجاق گاز روی اجاق یا آهن آلات مشابه استفاده کنید.
قفل و لولا
به قفل و لولا بروید
قفل ها و لولاها ، به ویژه آنهایی که از آهن ساخته می شوند ، باید آپار باشند


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 24 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

1) تأمین کننده یا تولید کننده کاملاً واضح است که درزگیر آنها به سرامیک و ظروف چسبیده است زیرا این نوع سطح بسیار متراکم است. بسیار نفوذ ناپذیر است.

شما نمی توانید فقط از یک درزگیر سطح بتن استاندارد روی کاشی و سرامیک و ظروف چینی استفاده کنید. اول از همه این را بررسی کنید.
2) محصول سیلر کاشی یک لایه روی سطح تشکیل می دهد و فقط یک نوع سیلر نفوذی یا اشباع کننده نیست.

پودر آب بند کننده بتن در واقع ماده ای از جنس سیمان است و به منظور آب بند کردن بتنی که قبلا در محل کار شده است مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به منظور جلوگیری از انتقال گرد و غبار ، صدا و انتقال حرارت نیز استفاده می شود و  از مقاومت، چسبندگی و کشیدگی بالایی برخوردار است. 
انواع اشباع کننده محصولات نمی توانند به سطح کاشی بچسبند یا خیس بخورند. آنها برای تغییر شکل کاشی کار بسیار کمی انجام می دهند و به طور معمول ، این نوع سیلر خیلی سریع از بین می رود و شما را مجبور می کند کاشی های چینی یا سرامیک را به طور مکرر مهر و موم کنید.

 

موادی که در محصولات سیلر کاشی فروشگاهی کمبود دارند… باعث می شود آنها بی اثر شوند.
اول از همه ، هر سیلر انتخابی برای کاشی و سرامیک و ظروف سفالی باید دارای پروموترهای چسبندگی باشد که باعث می شود محصول به آن سطح بچسبد.

اجزای موجود در درمان های سطح استاندارد یا آب بندی های سطحی به سادگی کار نمی کنند.

در مرحله دوم ، مطمئن شوید که می خواهید ظاهر کاشی یا براق بودن کاشی را تغییر دهید ، این محصول یک محصول تشکیل دهنده فیلم است ، نه فقط یک درزگیر نفوذی یا اشباع کننده.

اینها برای تغییر شکل کاشی کار بسیار کمی انجام می دهند و روی یک سطح سرامیک یا چینی بسیار متراکم و نفوذ ناپذیر دوام زیادی نخواهند داشت. در مورد بوتاکس پیشانی نیز بخوانید.

 

درزگیرهای کف بی اثر چه نوع نتیجه ای تولید می کنند؟


اگر از محصولی استفاده می کنید که به طور خاص برای کاشی و سرامیک و ظروف سفالی ساخته نشده است ، آنچه اتفاق می افتد:

ممکن است یک فیلم را روی سطح قرار دهد ، اما هیچ راهی برای جذب آن در سطح وجود ندارد. خیلی سریع بلند می شود و پوست می گیرد.
ممکن است چند هفته طول بکشد ، اما بعد از هر نوع استفاده استاندارد یا تمیز کردن از هر نوع ، لیفتینگ و لایه برداری خیلی سریع خود را نشان می دهد.
اگر از انواع مهر و موم کننده های نفوذی و چسب کاشی پودری استفاده کنید ، هیچ تغییری در شکل ظاهری مشاهده نخواهید کرد ، یا اینکه بسیار کم باشد ، زیرا جایی برای نفوذ این اجزا به داخل کاشی وجود ندارد.

قبل از خرید درزگیر کاشی از چه چیزی باید مطلع باشید؟


3 مورد خاصی که باید در یک درزگیر کاشی جستجو کنید که نتایج برتر را ارائه دهد:
شما باید فن آوری ارتقا چسبندگی را داشته باشید که امکان اتصال کوالانسی به سطح کاشی و سرامیک یا چینی بسیار متراکم را فراهم کند.
شما باید از فناوری اورتان استفاده کنید که بسیار با دوام است و در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است. محصول شما باید دو قسمت داشته باشد تا یک اتصال متقاطع بسیار سخت ایجاد کند که یک مهر و موم پیشرو در صنعت بر روی کاشی و دوغاب تولید می کند.
سیلر شما برای دوام و محافظت به مقدار زیادی پلیمر در محصول نیاز دارد ، حدود 50٪ مواد جامد ، که بسیار بالاتر از کف استاندارد است.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل ، لوازم اتاق خواب ، انگشتر طلا ،

مزایای آب بندی کاشی و سرامیک و پرسلان:


نگهداری و تمیز کردن آسان
محافظ محافظ در سراسر کاشی و دوغاب
بوي دوغاب را از بين ببريد
Wetlook را حفظ می کند
UV پایدار ، غیر زرد
مقاوم در برابر مواد شیمیایی
مقاوم در برابر سایش عالی
افزایش گزینه های مقاومت در برابر لغزش

کجا باید از محصولات سیلر سرامیک و سفالین استفاده کنید؟


موارد استفاده معمول:
در قسمت تجاری ، سرویس بهداشتی ، دوش ، آشپزخانه ، نمایشگاه ، راه های ورودی ، راهروها ، قسمت های لابی و راه پله ها ، داخلی و خارجی خواهید داشت.

در سمت مصرف کننده یا مسکونی ، در مناطق نشیمن ، آشپزخانه و حمام. اینها همه مناطقی است که شما به دنبال یک درزگیر کاشی هستید که تمیز کردن کف را بسیار راحت تر کند ، در صورت تمایل به آن Wetlook بدهید و همچنین در برابر مواد شیمیایی ، لکه های حیوانات خانگی و مواد غذایی مقاوم باشد.

حمام / سرویس بهداشتی
آشپزخانه و مناطق غذاخوری
لابی و راهروها
پله ها و ورودی ها
سطح کاشی و دوغاب
کف و دیوارها
سرامیک و پرسلن
سنگ و بتن
داخلی و خارجی

بیشتر بخوانید: گردنبند طلا ، انتخاب لباس مناسب برای کار ، لباس در خاورمیانه

آماده سازی سطح


آماده سازی مناسب برای اطمینان از پیوند کافی بسیار مهم است. سرامیک و دوغاب باید با تمیز کننده مناسب کاملا تمیز شود. برای تمیز کردن و بازیابی سرامیک ، کاشی چینی و دوغاب به شرایط جدید ، توصیه می کنیم از پاک کننده قلیایی که برای کاشی و سرامیک و پرسلن فرموله شده استفاده کنید. با این کار لکه های چربی ، کف صابون و خاک از بین می رود. برای غرفه های دوش و برنامه های کاربردی در خارج ، توصیه می کنیم از یک پاک کننده بر پایه اسید استفاده کنید تا سطح را به راحتی حک کنید و از چسبندگی بیشتر در شرایط مرطوب اطمینان حاصل کنید. این امر همچنین می تواند رسوبات آب سخت و سخت ، مه دوغاب و گل آذین را از بین ببرد.

چسب بتن لاتکس ( رزین تقویت کننده ملات ) سهند شیمی را به میزان ۲۵ درصد وزنی نسبت به پودر خشک ( ۵ لیتر رزین به ازای ۲۰ کیلوگرم پودر) با چسب پودری مخلوط نموده و پس از بدست آمدن یک مخلوط یکنواخت آماده کاربری می باشد. 

در مورد براق ، مات یا ساتن چه چیزی باید بدانید؟


موادی که ممکن است کاشی و دوغاب را کثیف کنند ادرار یا سایر مواد آلی یا حتی مواد شیمیایی تمیز کننده تهاجمی هستند. در مورد لیزر موهای زائد نیز بخوانید.

این جایی است که یک محصول دو بخشی ، مانند GlazeGuard® سرامیک و کاشی پرسلن واقعاً نتیجه می دهد زیرا این ماده درزگیر بسیار سخت و سخت است ، و مانعی در برابر کاشی و دوغاب ایجاد می کند ، بو را از بین می برد و کل کف را ایجاد می کند تمیز کردن و نگهداری آن بسیار آسان تر است. برای مقاومت در برابر لغزش علاوه بر این (خواص ضد لغزش) باید از GlazeGuard® Plus استفاده شود.

https://www.covertecproducts.com/tile-sealer-ceramic-tile/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

پرکننده های صورت که به عنوان پرکننده های پوستی نیز شناخته می شوند ، می توانند انواع جادوها را انجام دهند. آنها لب های نازکی را جمع می کنند ، لیفت ابرو انجام می دهند ، استخوان گونه را تقویت می کنند ، حلقه های زیر چشم ، خطوط لبخند صاف را پاک می کنند و باعث می شوند شما بیشتر آرام و جوان شوید - و بله ، حتی چند سال جوان تر.

تزریق ژل یا تزریق پرکننده های پوستی که به عنوان ایمپلنت های تزریقی ، فیلر یا پرکننده های چین و چروک نیز شناخته می شوند با سوزن به پوست تزریق می شوند و برای اصلاح نقایص بافت نرم صورت ، از جمله چین و چروک های متوسط ​​تا شدید صورت ، حجم دهی لب و گونه ، اصلاح فرم بینی و بازگرداندن یا اصلاح علائم از دست دادن چربی صورت استفاده می شود.

پرکننده های پوستی می توانند در کمتر از یک ساعت تزریق شوند و پس از آن به زمان کم و بدون افت نیاز دارند. عوارض جانبی جزئی هستند. هر چند وقت یک بار ، ممکن است فرد به آلرژی پوستی واکنش آلرژیک نشان دهد ، اما برای بیشتر افراد ، بدترین حالت کبودی ، تورم یا قرمزی در محل تزریق ماده پرکننده - همه عوارض جانبی موقتی است.

موقتی کلمه کلیدی هنگام صحبت در مورد تنها نکته منفی احتمالی سایر مواد پرکننده صورت است: آنها برای همیشه دوام ندارند. بعضی اوقات ، بسته به نوع پرکننده و نحوه استفاده ، اثر بعد از شش ماه از بین می رود. گفته می شود ، برخی از روش ها نتیجه ای دارند که تا یک سال و نیم خوب است

بیشتر بخوانید: لوازم اتاق خواب ، چسب کاشی پودری ، لیزر موهای زائد ، انتخاب لباس مناسب برای کار


محصولات پرکننده پوست زیادی در بازار وجود دارد. یافتن مورد مناسب برای شما به بودجه ، تجربه و اولویت پزشک و تفاوت های ظریف در پوست شما بستگی دارد - به عنوان مثال میزان آفتاب آسیب دیده است ، یا اینکه پوست شما چقدر الاستیک یا کشسان است.

بخاطر داشته باشید که آنچه برای دوست شما مفید است ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. اگر به فکر رفتن زیر سوزن هستید ، در اینجا برخی از موارد مهم را باید بدانید که در مورد پرکننده های پوستی پرکاربرد می دانید.

پرکننده در مقابل ریلکسر


پرکننده های پوستی را با سایر داروهای تزریقی مانند بوتاکس ، دیسپورت یا زئومین که داروهای ضد چروک هستند اشتباه نگیرید. اگرچه مانند پرکننده ها ، این محصولات قابل تزریق هستند ، اما عملکرد آنها بسیار متفاوت است - با فلج موقت ماهیچه هایی که باعث ایجاد پای کلاغ ، شیارهای پیشانی و خطوط "یازده" بین ابرو می شوند.

آنها منطقه ای را پر نمی كنند ، پر نمی كنند یا افزایش نمی دهند. با این وجود می توان از آنها به همراه مواد پرکننده استفاده کرد.

Juvéderm مجموعه ای از مواد پرکننده است و اشکال مختلف برای استفاده در مناطق مختلف صورت طراحی شده است.

از Juvéderm Voluma XC برای افزودن خطوط جوانی به گونه ها استفاده می شود که به طور طبیعی با گذشت زمان صاف می شوند. همچنین خطوط "پرانتز" متوسط ​​تا عمیق اطراف بینی و دهان (یا همان چین های بینی) و خطوطی که از گوشه های دهان شما به سمت چانه (خطوط ماریون) کشیده می شوند را صاف می کند.

Juvéderm Ultra XC لب ها را بالا می برد ، همانطور که Juvéderm Volbella XC ، که برای نرم کردن خطوط عمودی لب نیز استفاده می شود. اگرچه کاملاً بدون درد نیست ، اما بیشتر پرکننده های HA با لیدوکایین بی حس کننده تزریق می شوند تا ناراحتی حین و بعد از درمان را به حداقل برسانند. 1


ماده اصلی در Juvéderm اسید هیالورونیک (HA) است ، قندی که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و به پوست رطوبت ، حجم و قابلیت ارتجاعی می بخشد. با کم شدن سن HA ، پوست حجم خود را از دست می دهد و احتمال ایجاد چین و چروک وجود دارد.

هنگام تزریق ، HA مانند اسفنج عمل می کند تا آب را به پوست جذب کند. در نتیجه ، ناحیه ای را که در آن تزریق شده است پر می کند. تحقیقات انجام شده در سال 2007 علاوه بر تولید نتایج صافکاری فوری ، نشان می دهد که تزریق HA باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می شود. 2

این بدان معناست که ممکن است به لمس کمتری نیاز باشد و وقتی زمان نوبت لمس است ، مواد کمتری لازم خواهد بود (بنابراین درمان های تکراری باید ارزان تر باشند). یک مزیت پرکننده های مبتنی بر HA نسبت به گزینه های قبلی این است که چون HA به طور طبیعی در بدن یافت می شود ، خطر واکنش آلرژیک وجود ندارد. بوتاکس پیشانی و صورت با تزریق فیلرها متفاوت است.

 

چه مدت طول می کشد


بسته به مواد (بعضی از آنها نازک تر و "روان تر" هستند ، برخی دیگر ضخیم تر هستند ، بنابراین می توانند به طور بالقوه بیشتر دوام آورند) ، اثرات Juvéderm می تواند از شش ماه تا 18 ماه قبل از جذب بدن به تدریج مواد ادامه یابد.

اگر فکر می کنید اگر نتیجه خود را دوست ندارید چه اتفاقی می افتد ، ترس نداشته باشید: پرکننده های حاوی HA را می توان با هیالورونیداز ، آنزیمی که HA را تجزیه می کند ، به طور جزئی یا کامل از بین برد.


رستیلین


مانند Juvéderm ، خانواده ای از محصولات Restylane وجود دارد که برای درمان مناطق مختلف ، گاه با هم تداخل دارند ، طراحی شده است. Restylane اصلی چین و چروک ها را نرم و صاف می کند و می تواند برای اضافه کردن حجم لب های نازک استفاده شود.

Restylane Lyft (سابق Perlane-L) ، ژل بسیار ضخیم تر ، برای اصلاح چین و چروک و چین خوردگی های شدید مانند چین های بینی و همچنین کاهش حجم گونه ها استفاده می شود. همچنین FDA تأیید کرده است که می تواند به پشت دست اضافه کند.

Restylane Silk مخصوصاً برای تقویت لب طراحی شده است ، زیرا با ذرات کوچکتر از محصولات دیگر ساخته می شود.

 همچنین بخوانید : انگشتر طلا ، بهترین پارچه برای لباس مجلسی

چگونه کار می کند


این یک سری دیگر از محصولات است که به توانایی روان سازی فوری اسید هیالورونیک متکی است. تزریق همچنین ممکن است باعث تولید کلاژن طبیعی شود ، بنابراین ممکن است به لمس کمتر و در صورت نیاز به مواد کمتری نیاز باشد.

طول هر جلسه  لیزر مو به ناحیه ای می خواهید لیزر کنید بستگی دارد .به طور کلی، لیزر مو یک روش نسبتا سریع است. نواحی کوچکتر مانند پشت لب در چند دقیقه لیزر می شود. لیزر موی نواحی بزرگتر مانند پشت می تواند تا یک ساعت طول بکشد.

چه مدت طول می کشد


مطالعات بالینی نشان داد که با "درمان کامل" ، که شامل یک بار تزریق مجدد است

https://www.verywellhealth.com/facial-fillers-different-types-2710254


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید