تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1399
نویسنده : kimiagar

اتاق خواب شاید مهمترین قسمت خانه باشد. این احتمالاً مکانی است که در آن کار می کنید ، کمی وقت برای خود دارید و در پایان روز در آنجا استراحت می کنید.
اتاق خواب از آنجایی که محل استراحت و خواب است بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، یک خواب راحت و دل‌انگیز انرژی مضاعفی برای انجام کارهای روزمره در اختیار انسان قرار می‌دهد، بنابراین بهتر است که شرایط و لوازم اتاق خواب به گونه‌ای فراهم شود تا نهایت آرامش و ایمنی برای یک خواب و استراحت کامل در اختیار شما قرار گیرد.
از آنجایی که اتاق خواب جایی است که شما بیش از یک سوم زندگی خود را در آن می گذرانید (با فرض اینکه روزانه هشت ساعت می خوابید) ، درست است که شما به آنچه داخل آن می گذارید بسیار فکر کنید. لوازم مثل یک گردنبند طلا در اتاق می باشد.

نکات مهم هنگام خرید وسایل اتاق خواب


در اینجا چندین نکته وجود دارد که باید هنگام خرید مبلمان اتاق خواب در نظر بگیرید:

1. تم

قبل از خرید مبلمان ، بهتر است موضوعی را انتخاب کنید که دوست دارید اتاق خواب شما داشته باشد. موضوع احساس کلی اتاق خواب شماست. آیا دوست دارید از نوع اتاق خواب قبلی انفجار داشته باشید یا یک اتاق مدرن تر که مطابق با زمان باشد؟ یا شاید شما بیشتر به یک رویکرد مینیمالیستی یا نوعی که همه چیز را تنگ ترجیح می دهد تمایل دارید؟

بسته به تنظیمات کاربر ، موضوع اتاق خواب به وضوح متفاوت است. برخی ترجیح می دهند که همان موضوع کلی خانه باشد. برخی دیگر از نوع ماجراجویانه تری هستند و می خواهند موضوع تفاوت فاحشی با بقیه خانه داشته باشد.

نگران این نباشید که دیگران ممکن است در مورد موضوع اتاق خواب شما فکر کنند. به هر حال این اتاق خواب شماست که ما در مورد آن صحبت می کنیم. همانطور که می گویند اتاق خواب در نهایت بازتاب خود شماست.

2. فضای موجود

این واضح است که اساسی ترین چیزی است که باید قبل از تصمیم به خرید هر چیزی در نظر بگیرید. به هر حال ، نوع مبلمان شما همیشه به میزان فضای موجود برای آن بستگی دارد. آیا تختخواب به اندازه یک کینگ برای اتاق خواب از نوع استودیویی مناسب است؟ از دیدگاه یک شخص منطقی ، ممکن است بهترین تصمیم نباشد. با توجه به فضای محدود موجود ، یک تخت یک نفره خوب بهترین گزینه شماست. شما می توانید شب راحت بخوابید و آزادی حرکت را در اتاق تضعیف نکنید.

با توجه به فضای موجود ، میزهای کنار تخت بزرگ نیز نباید گزینه ای باشند. ممکن است بهترین خرید میزهای کنار تخت خواب باشد که فضای زیادی را اشغال نکنند.

 نکاتی که باید هنگام خرید مبلمان اتاق خواب خود در نظر داشته باشید

3. بودجه

قبل از خرید هرگونه مبلمان برای اتاق خواب خود ، باید بودجه خود را نیز در نظر بگیرید. منطقی نیست که همه پول خود را روی یک تخت به اندازه یک پادشاه دمیده و دیگر چیزی برای خرید کمد ، جایی که قرار است لباس شما باشد ، باقی نماند.

تمام پول خود را صرف یک کمد بزرگ نکنید ، و سپس چیزی برای یک تخت ، که مسلماً مهمترین مبلمان اتاق خواب است ، باقی نگذارید. در واقع راهی وجود دارد که می توانید همه آن چیزها را بخرید بدون اینکه دیگری را فدا کنید. نکته اصلی این است که به جستجوی گزینه های ارزان تر ادامه دهید.

توجه داشته باشید ، شما همیشه ملزم به یافتن مبلمان خوبی هستید که دوست دارید و همچنین در بودجه اختصاص یافته شما باشد.

بیشتر بخوانید: چسب کاشی پودری ، بوتاکس پیشانی ، انتخاب لباس مناسب محل کار ،

4. مشخصات مبلمان

بنابراین مبلی که مشاهده کردید اندازه مناسبی برای اتاق خواب شما از نوع استودیو دارد ، متناسب با تم مدرنی که می خواهید و در بودجه شماست. قبل از اینکه متعهد به خرید آن شوید ، مطمئن شوید که مشخصات زیر را دارد:

راحتی: این امر در درجه اول مربوط به تختخواب یا صندلی است که می خواهید کنار میز کار خود در اتاق خواب قرار دهید. سبک مهم است ، اما این کاملاً نباید به قیمت راحتی شما باشد.
یک تخت مدرن به اندازه یک پادشاه چه فایده ای دارد که اگر همیشه بعد از خوابیدن روی آن کمر درد داشته باشید؟ چه فایده ای دارد که صندلی چوبی متناسب با تم اتاق شما باشد اگر بعد از مدت طولانی نشستن روی آن دچار اسپاسم عضلات شوید؟

نکته اصلی این است که وقت خود را صرف جستجوی مبلمان با ظاهری عالی کنید که همچنین به راحتی راحتی مورد نیاز شما را فراهم می کند.

● ماندگاری: به خاطر داشته باشید مبلمان خریداری شده شما باید با دوام نیز باشد. تختی که خریداری می کنید بعد از چند بار خوابیدن روی آن نباید شکسته شود. صندلی انتخابی شما باید بتواند در طول روز چندین بار در برابر نشستن روی آن مقاومت کند. شما باید بتوانید درهای کمد خود را به راحتی و برای مدت زمان طولانی ببندید و باز کنید.
نکته مهم در تصمیم گیری صحیح ، تحقیق قبلی است. با خواندن نظرات و تماشای فیلم های Youtube درباره مارک مبلی که قصد خرید آن را دارید ، هرگز نمی توانید اشتباه کنید.

همیشه به هنگام مسافرت رفتن، خرید تجهیزات سفر از جمله فلاسک و بشقاب و چادر مسافرتی و … مورد نیاز است. چه بهتر است که از لوازم و وسایل مخصوص سفر به جای لیوان شیشه ایی و بشقاب چینی و غیره استفاده کنیم.

زمانی از تجهیزات مخصوص سفر استفاده کنیم بار سبکتری داریم و می توانیم لوازم بیشتری را در حجم کمتری داشته باشیم.

نتیجه
خرید مبلمان اتاق خواب باید فرایندی طولانی باشد که نیاز به تحقیق دارد. مانند هر سرمایه گذاری ، هرگز توصیه نمی شود که به فروشگاه بروید و اولین تختی را که می بینید بدون دو بار فکر کردن انتخاب کنید. چه کسی می خواهد به تختی که در واقع بیش از حد فضای موجود در اتاق است ، گیر کند؟ یا مجبور به استفاده از کمدی برای لباس هایشان خیلی کوچک هستند؟

همچنین بخوانید: انگشتر طلا ، مدل های مختلف کیمونو ، لیزر موهای زائد ،

با وقت گذاشتن و انجام تکالیف می توانید از همه این داستان های ترسناک جلوگیری کنید. با کمی صبر و شانس ، مطمئناً می توانید مبلی پیدا کنید که کاملا مناسب شما و اتاق خواب شما باشد.

https://www.urdesignmag.com/architecture/2019/11/02/things-to-consider-when-buying-furniture-for-your-bedroom/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 23 شهريور 1399
نویسنده : kimiagar

از ویژگی های چسب کاشی پودری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت کم و وزن کم
  • انعطاف پذیر ، سرعت اجرای بالا.
  • یکنواختی و آماده استفاده از محصول.
  • استفاده آسان و سرعت اجرای بالا.
  • مقاومت در برابر چسبندگی قوی و مقاوم در برابر لغزش.
  • قابل اجرا بر روی انواع سطوح
  • هنگامی که چسب کاشی پودر خشک شود ، در برابر آب و رطوبت کاملاً غیرقابل نفوذ است

چسب کاشی آماده شده و به طور خاص از OPC ، شن و ماسه ریز انتخاب شده و مواد افزودنی فرموله می شود تا خواص اساسی آن برای کاشی کاری را بهبود بخشد. از چسب کاشی با کارایی بالا می توان برای کاشی کاری روی کاشی های موجود ، روی سیمان صیقلی ، روی لایه های چوبی (با استفاده از آستر) یا سایر بسترهای خاص استفاده کرد.

همچنین بخوانید: انگشتر طلا ،


ملات ماسه سیمان سنتی برای کاشی کاری و مشکلات آن
سیمان شن و ماسه سیمان پرتلند معمولی (OPC) و ماسه را تشکیل می دهد. OPC برای رندر و سنگ تراشی استفاده می شود در حالی که شن و ماسه به طور معمول ماسه رودخانه است ، که کنترل اندازه ، تمیز بودن و کیفیت دانه سخت است.

OPC به صورت کیسه های کوچک است و شن و ماسه باید به مقدار زیاد خریداری شود ، که به طور گسترده ای مناطق ذخیره سازی را اشغال می کند. OPC و شن و ماسه باید برای مخلوط شدن به منطقه دیگری منتقل شوند و فرآیند کثیف و غبارآلود باشد. قبل از اینکه با سیمان شن و ماسه ریخته شود ، کاشی ها باید حداقل یک روز در آب خیسانده شوند و این زمانبر است.

کاشی هایی که در آب خیس می شوند
وقت گیر و ناکارآمد

قرار دادن کاشی با روش سیمان شن و ماسه استفاده از مخلوط سیمان شن و ماسه در پشت کاشی است ، بنابراین این کار باید همزمان با یک کاشی انجام شود.

مشکل زیبایی و رفع پیوند

بدون افزودنی برای کمک به نگهداری آب ، مخلوط سیمان شن و ماسه سریع خشک می شود و سپس باعث می شود کاشی ها پس از چیده شدن سخت شود. این امر منجر به مشکل زیبایی خط کاشی ها و همچنین مقاومت پیوند ضعیف می شود که بعداً دلیل کاغذهای پیوند خورده خواهد بود. گذاشتن کاشی به روش سنتی با استفاده از مخلوط سیمان ماسه در توده پشت کاشی ها باعث ایجاد حفره هایی در زیر کاشی ها می شود و آب می تواند از آن عبور کند. این مشکل لکه سفید ایجاد می کند. علاوه بر این ، کاشی در محل شکننده خواهد بود و در زیر هیچ چسب وجود ندارد.

محدودیت کاربرد

مقاومت پیوند ضعیف مخلوط سیمان شن و ماسه باعث ایجاد خاک در شن و نسبت نامشخص مخلوط می شود. علاوه بر این ، استفاده از مخلوط برای کاشی زیر در شرایط زیر محدودیت هایی دارد.

  • کاشی کم جاذب
  • گرانیتو با اندازه 60 60 60 سانتی متر یا بیشتر
  • موزاییک شیشه ای - روی لایه های صیقلی
  • روی کاشی های موجود
  • روی بسترهایی که در معرض حرکت هستند
  • در مناطق با فشار و ضربه بالا
  • هدر رفتن مواد


برای بدست آوردن مکانیزم اتصال آن ، باید از لایه ضخیم مخلوط ماسه و سیمان برای کاشیکاری به صورت دسته ای و / یا تنظیم سطح کف استفاده شود. سپس بارهای بیشتری بر روی سازه وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، از آنجا که مخلوط سریعتر از برنامه خشک می شود ، هدر رفت مواد وجود دارد.


آماده استفاده از چسب کاشی


چسب کاشی آماده شده و به طور خاص از OPC ، شن و ماسه ریز انتخاب شده و مواد افزودنی فرموله می شود تا خواص اساسی آن برای کاشی کاری را بهبود بخشد. از چسب کاشی با کارایی بالا می توان برای کاشی کاری روی کاشی های موجود ، روی سیمان صیقلی ، روی لایه های چوبی (با استفاده از آستر) یا سایر بسترهای خاص استفاده کرد.


آسان برای استفاده


استفاده از چسب کاشی بسیار آسان است ، فقط بعد از مخلوط شدن با آب آماده استفاده خواهد بود. محصول کیسه ای آن را برای فرآیند حمل و نقل ، فراهم کردن گرد و غبار کم و فضای کار تمیز ، راحت می کند. برای خیساندن کاشی ها لازم نیست ، فقط جعبه آنها را بردارید و آنها را بچینید.


سریع


ماله شکاف دار به طور معمول و کارآمد برای استفاده از مخلوط چسب کاشی در مساحت حدود 1 مترمربع استفاده می شود. سپس کاشی ها به طور مداوم بر روی چسب شکاف زده می شوند و به سرعت در خطوط تنظیم می شوند.


کیفیت کار


زمان تنظیم بهینه چسب کاشی باعث می شود کاشی ها در یک بازه زمانی خاص به راحتی تنظیم شوند. باعث می شود کاشی ها در یک ردیف قرار بگیرند و به زیبایی ظاهری نهایی برسند. استفاده از چسب کاشی با ماله شکاف دار باعث گسترش کامل در پشت کاشی ها می شود و بسیاری از مشکلات مانند کاشی های شکسته esp را کاهش می دهد. در گوشه ، تراوش آب ، و لکه یا گل آذین. تماس کامل چسب با پشت و بستر کاشی استحکام اتصال قوی و کاشی کاری طولانی مدت را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: در کدام نواحی بوتاکی تزریق می شود، گردنبند طلا ، لیزر موهای زائد



تنوع کار


چسب های کاشی مطابق با کاربردهای خاص مانند کاشی ، موزاییک شیشه ای ، گرانیت سایز بزرگ (از 60 60 60 سانتی متر) ، قرار دادن کاشی بر روی لایه های صیقلی ، روی سیستم دیوار خشک ، روی کاشی های موجود بدون برداشتن آنها ، بر روی مناطق خارجی ، پارکینگ ها ، مناطق صنعتی ، در استخرها و موارد دیگر.


دلایل اقتصادی


کاشی کاری با استفاده از چسب کاشی با ماله بریده به مقدار کمتری مواد احتیاج دارد. لایه چسب بسیار نازک تر از مخلوط سیمان شن و ماسه است و این منجر به بار سبک تری به ساختار ساختمان می شود. از یک کیسه چسب کاشی 20 کیلوگرمی می توان برای کاشی کاری در سطح متوسط ​​4 - 5 متر مربع استفاده کرد. از یک کیسه چسب کاشی 25 کیلوگرمی می توان برای کاشی کاری به طور متوسط ​​6 - 7 متر مربع استفاده کرد.

کاشی تراز و همتراز کننده کاشی در این صفحه ارائه می شود که موجب همسطح بهتر آن می شود و نیاز به ضربات چکش و استفاده از شاقول را کاملاً منتفی می کنند همچنین موجب عدم تجمع آب در هنگام شستشو در نقاط بین دو کاشی اشاره نمود که موجب عدم جرم گرفتگی و کدر شدن نواحی درز بین دو کاشی خواهد شد.

پوشش منطقه به صافی بستر ، ابزار کار و مهارت کاشی کاری ها بستگی دارد.

  • مقایسه ملات ماسه چسب کاشی و سیمان
  • چسب کاشی
  • مزایای
  • سریع و کارآمد
  • استفاده آسان ، فقط با آب مخلوط می شود
  • استحکام اتصال بهتر
  • می توان ظرف 24 ساعت دوغاب کرد بدون اینکه منتظر بخار شدن رطوبت باشد
  • قابل اجرا بر روی کاشی های موجود ، بسیاری از بسترهای خاص مانند سیمان جلا ، خشک w

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1399
نویسنده : kimiagar

کدام قسمت صورت می توان بوتاکس تزریق کرد؟

قسمت فوقانی:

  • خطوط اخم (بین ابرو)
  • خطوط پیشانی (در بوتاکس پیشانی دوز تزریق باید با دقت کنترل شود. بنابراین مهم است که در انتخاب متخصص انجام کار دقت کنید.)
  • بالای بینی (خطوط اسم حیوان دست اموز)
  • ابرو / چشمهای کلاه دار
  • چین و چروک دور چشم (پاهای کلاغ)
  • زیر چشم (اشک اشک)

قسمت پایین صورت:

  • خطوط رژ لب (اطراف دهان)
  • چانه (برای جلوگیری از فرورفتگی)
  • فک و گردن
  • زاویه فک (دندان قروچه - دندان قروچه)

محبوب ترین منطقه استفاده برای BOTOX® صورت است. با آرامش بخشیدن به عضلات مختلف صورت - از پیشانی تا گردن - می توان چین و چروک ها را به حداقل رساند ، در نتیجه صافی پوست پوشانده می شود.

خطوط گلابلا (خط های اخم) چین های عمودی هستند که در بین ابروها ظاهر می شوند و ظاهری خسته یا عصبانی ایجاد می کنند. این یک منطقه بسیار م onثر است که می توانید از BOTOX® در آن استفاده کنید. یک پزشک باتجربه می تواند این خطوط اخم را با ظرافت صاف کند و در نتیجه ظاهری جوانتر و آرامتر ایجاد کند. اگر خطوط گلابلا به صورت عمیق تنظیم شده باشند ، پزشک احتمالاً درمان با پرکننده پوست همراه با BOTOX® را توصیه می کند ، که یک روش بسیار موثر برای پر کردن و صاف کردن همزمان ناحیه است.

گاهی اوقات به عنوان "خطوط تعجب" شناخته می شود ، هنگامی که ابروهای شما بالا می رود ، روی پیشانی ظاهر می شود. با افزایش سن ، آنها بیشتر آشکار می شوند. خطوط بیش از حد در این ناحیه می تواند به پوست و صورت ظاهر پیری بدهد.

بیشتر بخوانید: چگونه سایز انگشتر طلا را پیدا کنیم ؛ انتخاب گردنبند طلا ، مانتو عبایی ، جنس های مختلف لباس

خطوط افقی پیشانی بیشتر به دلیل پیری ژنتیکی است. آسیب به خورشید یا سیگار کشیدن همچنین می تواند باعث ایجاد چین هایی شود که درمان آن ها عمیق تر و دشوارتر است. BOTOX® می تواند اثر را کاهش دهد اما ممکن است خطوط را به طور کامل از بین نبرد. در طول مشاوره ، پزشک ممکن است ترکیبی از BOTOX® و درمان دیگری مانند پرکننده های پوستی را توصیه کند.


'خطوط بانی' چین هایی است که هنگام چین و چروک بینی ظاهر می شود. به عنوان مثال ، وقتی چیزی را بو می کنیم یا بو می کنیم.

قرار دادن دقیق تزریق BOTOX® در هر دو طرف بینی می تواند ظاهر این خطوط را کاهش دهد. با این حال ، بسیار مهم است که یک پزشک باتجربه تزریق را انجام دهد ، زیرا اگر لبخند شما به درستی انجام نشود ، می تواند تحت تأثیر قرار گیرد.

یک تکنیک پیشرفته وجود دارد که می تواند برای تراش دادن و بالا کشیدن ابروها فرم مورد نظر شما را شکل دهد. این روش که گاهی اوقات "لیفت ابرو شیمیایی" یا "لیفت صورت" BOTOX نامیده می شود ، شامل یک پزشک باتجربه تزریق تزریق در یک ترکیب دقیق از نواحی بالای صورت برای باز کردن ناحیه چشم و بلند کردن درب های افتاده است.

در صورت های جوان ، ابرو به خوبی پشتیبانی می شود و موقعیت آن در بالای چشم بالا است. با این حال ، اثرات پیری می تواند باعث افتادن ابرو شود و به پلک ظاهری 'پوششی' بدهد. این می تواند چین های افقی در پوست اطراف ایجاد کند.

برای خنثی کردن این اثر ، بالا بردن و تعریف ابروها ، می توان از BOTOX® بسیار مثر استفاده کرد. با این حال ، استفاده از درمان در این زمینه بسیار مهم است تا از نگاه "تعجب" قابل تشخیص جلوگیری شود.

در هر صورت ، روندهای اخیر "ابروی پسران" را ترجیح داده اند ، که مشخصه آن قوس کم طبیعی و طبیعی است که در مشاهیر مانند کریستن استوارت و اما واتسون دیده می شود.

اما از آنجا که چهره هر شخص منحصر به فرد است ، قرارگیری دقیق تزریق و نتیجه کلی مورد نظر با پزشک در حین مشاوره تعیین می شود.

ظاهر خطوط ریز ، یا "پاهای کلاغ" در گوشه های خارجی چشم ، و وجود آنها حتی وقتی که لبخند نمی زنید ، اغلب با افزایش سن همراه است. با این حال ، BOTOX® در کاهش ظاهر آنها بسیار موثر است. بنابراین یکی از محبوب ترین مناطق برای درمان است.

با ارزیابی دقیق ، BOTOX® در این منطقه همچنین می تواند به کاهش افتادگی پلک کمک کند - تاثیری که می تواند چشم را کوچکتر نشان دهد.

اگرچه می توان با استفاده از BOTOX® چین های ظریف زیر چشم را صاف کرد ، اما باید با احتیاط به این قسمت نزدیک شد. عضله ای که تزریق می شود همان ماهیچه ای است که تا حدی پلک پایین را کنترل می کند. بنابراین اگر بیش از حد استفاده شود ، یا تزریق به اشتباه انجام شود ، ممکن است منجر به قطره پلک پایین شود.

اگر کیسه های زیر چشم است که می خواهید به آن بپردازید - یعنی ناحیه بین پلک پایین و گونه فوقانی ، یا "اشک آور" - پس ممکن است یک روش درمانی متفاوت از BOTOX® مثر باشد ، یا می تواند در ترکیب با BOTOX® استفاده شود.

گاهی عصب هایی که وظیفه تحریک غدد تعریقی را بر عهده دارند بیش از پیش فعال شده و در زمان های غیر ضروری عرق ترشح می نمایند. حال افرادی که با این مشکل دست و پنچه نرم می کنند و از آن رنج می برند می توانند با استفاده از روش های نوین همچون درمان تعریق با بوتاکس به رنج خود پایان دهند.

به عنوان مثال ، 'کیسه های' زیر چشم اغلب به دلیل از دست دادن حجم در منطقه پارگی ایجاد می شود ، به این معنی که پرکننده های پوستی ممکن است مناسب تر باشند. متناوباً ، در کلینیک پوست آرایشی ما Ultherapy و Thermage® Eyes را ارائه می دهیم ، که همچنین می تواند سوراخ شدن محل اشک را درمان کند.

پزشک شما می تواند در مورد بهترین روش درمانی برای نگرانی شما در طول دوره مشاوره دهد

https://www.groupon.com/articles/botox-injections-guide-for-the-face


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1399
نویسنده : kimiagar

تعیین انگشت چهارم در سمت چپ به عنوان “انگشت حلقه” به سال 1549 باز می گردد. افسانه ای از روم باستان وجود دارد که “رگ عشق” از انگشت چهارم  به قلب منتهی می شود.
بیشتر غربی ها این رسم را پذیرفتند ، اما مذاهب مختلف سنت های خاص خود را دارند. بسیاری از سنت های عروسی را می توان در آئین های مذهبی ردیابی کرد. و دلیل اینكه افراد در مراسم عروسی انگشتر طلا را بر روی انگشت چهارم روی دست چپ ، عروسی را می پوشند ، به یكی از بحث انگیزترین بحث های مذهبی در تمام دوران برمی گردد.

استفاده واقعی از حلقه های عروسی حداقل به 6000 سال قبل به مصر باستان بر می گردد. اما تصمیم به پوشیدن آنها بر روی آنچه که اکنون به عنوان “انگشت حلقه” شناخته می شود ، می توان در حدود 450 سال دانست.

در خرید یک حلقه ، گزینه های مختلفی به شما در یافتن سایز صحیح انگشتر کمک می کند. دقیق ترین روش برای تعیین اندازه حلقه ، زمانی است که شما را بصورت حضوری ان را بخرید. مشاوره با فروشندگان قادر است اندازه حلقه شما را با استفاده از اندازه گیری حلقه فلزی انجام دهد. فقط چند دقیقه طول می کشد و پس از مشخص شدن اندازه حلقه شما از شما خواسته می شود تا چند حلقه را امتحان کنید تا راحتترین اندازه برای شما انتخاب شود شود. روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانیم سایز مناسب شما را بدست آوریم. در مورد لیزر موهای زائد نیز بخوانید.

نحوه استفاده از سایزر حلقه

دایره ای را بکشید که انگشت حلقه عروسی شما را بر روی دایره قرار دهد ، دایره ای که داخل حلقه را بدون همپوشانی کاملاً پر کند ، اندازه صحیح حلقه شماست. اگر در حال انتخاب یک انگشتر پهن 5 میلی متر یا بیشتر هستید ، باید اندازه خود را بالا ببرید زیرا باندهای گسترده تر بر روی انگشت قرار می گیرند.

چگونه می توان اندازه حلقه مناسب را برای هدیه خریدن بدست آورد

ما می دانیم که خرید یک حلقه و دیگر جواهرات مانند گردنبند طلا ، همیشه آسان نیست ، به ویژه اگر تعجب آور باشد بهترین گزینه برای قرض گرفتن یک حلقه موجود است که متناسب با انگشت صحیح است ، اما ممکن است گرفتن آن حلقه خاص دشوار باشد. در این حالت ما روش جایگزینی داریم که می توانید اندازه حلقه را به شرح زیر بدست آورید: -

در اینجا نکاتی از تیم متخصص حرفه ای ما در جمع آوری اندازه حلقه برای یک هدیه / پیشنهادی سورپرایز آورده شده است

• حلقه را برای انگشت سوم دست چپ قرض دهید ، اما ممکن است این انگشت انگشتر نداشته باشد ، بنابراین از انگشت میانی استفاده کنید.

• از شرکای خود در خانواده و دوستان نزدیک بخواهید زیرا ممکن است بتوانند با احتیاط برای شما بیابند

• اگر شک دارید همیشه اندازه پایین را انتخاب کنید زیرا ساخت بزرگتر کردن حلقه آسانتر از کوچکتر کردن آنست.

بیشتر بخوانید: مدل های مختلف کیمونو ، لباس مهمانی مردانه ، جنس های مختلف لباس

• بهترین زمان برای اندازه گیری اندازه حلقه در عصر است زیرا این زمان انگشت کمی بزرگتر است

• هرگز انگشت خود را هنگام سرماخوردگی اندازه گیری نکنید زیرا همیشه خواندن نادرست باعث می شود زیرا انگشتان هنگام سرد شدن کوچکتر می شوند

• هرچه انگشتر ضخیم تر باشد ، تناسب آن محکم تر است ، بنابراین اگر انگشتر را با عرض باند عمیق انتخاب کنید ، به احتمال زیاد نیاز دارید که یک اندازه بیشتر بخرید.

• اطمینان حاصل کنید که حلقه مناسب انگشت شما باشد ، زیرا نمی خواهید آن را به راحتی بکشید و به اندازه کافی شل شود تا از روی انگشت خود عبور کند.

• قبل از اندازه گیری حلقه تا 5 ساعت از نوشیدن الکل خودداری کنید زیرا این امر می تواند تورم ایجاد کند.

همچنین بخوانید: چگونه انگشتر انتخاب کنیم

گاهی اوقات پیدا کردن اندازه حلقه بسیار راحت است زیرا اندازه حلقه افراد متفاوت است. برخی از افراد دارای دستان و انگشتان بزرگتر از سایرین هستند ، بنابراین به حلقه بزرگتری احتیاج دارند. در صورت بروز این موارد می توانید دانه های اندازه (طلای کوچک یا پلاتین کوچک) را به داخل حلقه خود اضافه کنید که به سر خوردن بر روی گره کمک می کند و احساس راحتی بیشتری در انگشت خود دارد و احساس سست شدن آن را متوقف می کند.

انتخاب گوشواره طلا برای استفاده در مهمانی ها نیز باید با دقت انجام شود. تناسب گوشواره با مدل مو بر زیبا شدن فرد تاثیر بسزایی دارد. در افرادی که به موهای کوتاه علاقمند هستند به دلیل کوتاهی مو هر نوع گوشواره اعم از کوتاه، بلند، حلقه ای و میخی جلوه دارد،  بنابراین برای این افراد انتخاب هر نوع گوشواره مجاز می‌باشد. مدل لباس و یقه آن نیز در انتخاب گوشواره تاثیر دارد و در این مورد باید وسواس به‌خرج داد. برای حضور در مهمانی‌های مختلف با هر نوع پوشش، استفاده از گوشواره مهم است. در مراسم ازدواج بسیاری از عروس خانم‌ها فقط به گوشواره بسیار ظریف و ریز و چسبان بسنده کرده اما برخی دیگر نیز با انتخاب گوشواره آویز و بلند با وزن سنگین و تزیین شده با نگین و سنگ‌های قیمتی سعی در زیباتر شدن خود می‌نمایند.

https://astardiamonds.com/en/ring-size-guide/choosing-a-ring-size.html


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 19 مرداد 1399
نویسنده : kimiagar

ما به برخی از متداول ترین سؤالات در مورد لیزر مو پاسخ می دهیم.

روشهای مختلفی برای حدف موهای زائد صورت و بدن وجود دارد، از تیغ و موم گرفته تا لیزر موهای زائد ، اما در بین همه روشها، لیزر نسبت به روش های دیگر برتری محسوسی دارد که مزایا و معایب این روش خصوصا عوارض لیزر موهای زیر بغل و همچنین لیزر موهای صورت همواره مورد بحث بوده است.
لیزر موهای زائد هم می تواند تراکم مو را به طور دائم کاهش دهد و هم موهای ناخواسته را برای همیشه از بین ببرد. کاهش دائمی تراکم مو به این معنی است که برخی از موها بعد از یک دوره درمانی مجدداً رشد می کنند و بیماران به درمان با لیزر مداوم نیاز دارند.

درمان مداوم لیزر به این معنا است که هر یکسال نیاز به شارژ مجدد و انجام عمل لیزر را دارند. البته رشد مو در این حالت کامل نیست و همانطور که گفته شد 80 درصد حجم مو بطور کامل از بین می رود و تنها برای گرفتن نتیجه ی بهتر است که هر ساله انجام لیزر را تمدید می کنید.

مانند هر روش درمانی زیبایی پیشرفته دیگر ، در مورد لیزر موهای زائد ، انجام تحقیقات بسیار مهم است. بنابراین اگر شما به فکر حذف دائمی موهای زائد هستید ، ما در اینجا به سوالات شما پاسخ می تهیم و شما را راهنمایی می کنیم.

لیزر مو چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد با عبور دادن پرتوی نوری در ناحیه موهای ناخواسته که توسط رنگدانه (رنگ) درون شافت مو و فولیکول مو جذب می شود ، کار می کند. این  پرتوی نوری گرما ایجاد می کند ، موها را شل می کند و سلول های تشکیل دهنده مو را غیرفعال می کند.

برای حذف موهای زیر پوستی بدنتان یکماه قبل از لیزر استفاده از پاکسازی صورت و لایه‌برداری مؤثر است. همچنین با استفاده از اسکراب‌های مناسب با نوع پوست سطح پوست کمی ماساژ داده خواهد شد.

بعد از آن پوست کمی بخور داده شده و جوش‌های سرسیاه آن تخلیه می‌شود. در نهایت از یک ماسک مناسب با نوع پوست استفاده شده و کرم نهایی روی پوست قرار داده خواهد شد.

آیا لیزر مو درد دارد؟

بیشتر افراد درمان را ناراحت کننده و نه دردناک توصیف می کنند. سطح ناراحتی بین افراد و مناطق مختلفی که تحت درمان قرار می گیرند متفاوت است. برخی هیچ دردی احساس نمی کنند ، برخی احساس گرما می کنند و برخی این حس را خفیف یا شبیه کشده شدن یک باند لاستیکی تشبیه کرده اند. به طور کلی موهای درشت تر یا ضخیم تر ، احساس درد بیشتری دارند. به طور معمول قرمزی خفیفی پس از انجام لیزر مو روی پوست وجود دارد.

تعداد جلسات لیزر مو

برای بهترین نتیجه ، توصیه می کنیم که یک دوره درمانی (معمولاً بین 6-8) در برنامه لیزر موهای خود داشته باشید تا به نتایج دائمی برسید.

مناطق زیر را با لیزر موهای زائد درمان می شود

  • صورت
  • گردن
  • سینه
  • زیر بغل
  • بازگشت
  • پاها
  • معده
  • خط بیکینی

طول هر جلسه چقدر است؟

بیسته به ناحیه مورد نظر متفاوت است. اما این روش در بین روشهای دیگر حذف مو سریعتر است. این درمان ها بطور معمول حدود 6 هفته از هم جدا انجام می شوند تا به ما امکان دهند تا در طی چرخه رشد مو ، هرچه بیشتر مو را هدف قرار دهیم.

نتایج در هر فرد متفاوت است و تغییرات هورمونی نیز می تواند بر رشد مو تأثیر بگذارد ، اما انتظار داریم نتایج طولانی مدت باشد.

آیا کسانی که کیست دارند می توانند لیزر موهای زائد انجام دهند؟

اگر شما سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) دارید و علاقه مند به درمان آن با لیزر موهای زائد هستید ، مهم است که قبل از شروع کار ، درک کاملی از درمان و نتایج احتمالی داشته باشید.

بسیاری از مراجعین به PCOS نتایج بسیار خوبی از درمان لیزر موهای زائد به دست می آورند ، و این می تواند اعتماد به نفس آنها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. اگرچه نتایج برای بسیاری از مراجعین می تواند موفقیت آمیز باشد و اغلب زندگی در حال تغییر است ، برای حفظ کاهش رشد مو ، آنها باید به طور مرتب به درمان کیست ادامه دهند.

از آنجا که یک وضعیت پزشکی موجود مانند PCOS بر رشد موهای بدن تأثیر دارد ، تضمین نتیجه غیرممکن است ، زیرا افزایش مو ممکن است با وجود درمان های منظم با لیزر موهای زائد ، ادامه یابد.

توضیح کوتاهی در مورد بوتاکس : این ماده یک درمان ویژه برای هایپرهیدروز کانونی یا عرق کردن بیش از حد است.سم بوتولینوم  با مسدود کردن سیگنالهای عصبی مسئول تعریق جلوی تولید بیش از حد عرق را می گیرد. ماندگاری درمان عرق با این روش به طور معمول چهار تا شش ماه است ، زیرا سیگنالهای عصبی دوباره احیا می شوند. با این حال ، با گذشت زمان و تکرار تزریق بوتاکس ، این فاصله ی زمانی طولانی تر می شوند.

قبل از شروع برنامه لیزر موهای زائد ، شما یک مشاوره رایگان برای اطمینان از کاندیدی مناسب برای درمان خواهید داشت.

https://www.skinsmiths.com/article/laser-hair-removal-faqs-everything-you-need-know

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1399
نویسنده : kimiagar

سبک خود را پیدا کنید

یکی از مزایای خرید حلقه نامزدی خود از یک جواهرساز آنلاین ، دسترسی گسترده شما به سبک های حلقه است. در درخشان زمین ، تقریباً هر سبک حلقه ای قابل تصور ارائه می دهیم - و اگر سبکی را که می خواهید نداریم ، می توانیم یک حلقه را برای شما طراحی کنیم. برای انتخاب حلقه مناسب ، بهترین نکاتی را که در سبک زندگی و شخصیت وی مناسب است ، در نظر بگیرید. علاوه بر بودجه شما ، سبک شخصی و فعالیتهای روزمره او مهمترین ملاحظاتی است که باید انتخاب شما را از یک تنظیم راهنمایی کند. در اینجا توصیه هایی وجود دارد که ویژگی های شخصیتی را با سبک های مختلف حلقه های نامزدی مطابقت می دهد. انگشتر را می توانید با مدلهای مختلف لباس ست کنید.

سنتی و زیبا

یک اتاق یک نفره کلاسیک بی انتهاست و الماس مرکزی را بدون هیچ گونه حواس پرتی نمایش می دهد. Solitaires ، که حلقه هایی است که دارای یک الماس یک مرکز است ، محبوب ترین سبک برای حلقه های نامزدی است. سنتی ترین بازی یک نفره دارای یک باند فلزی ساده است. برای افزودن کمی پالایش بیشتر یا اطمینان از قرار گرفتن الماس در مرکز ، به خصوص کم ، یک تنظیمات قلم یا تنظیم سبد را در نظر بگیرید. برای لمس بیشتر زرق و برق ، یک ردیف لهجه های الماس را روی باند اضافه کنید یا الماس Peekaboo (الماس های موجود در گالری یا زیر بند انگشتر را که از بالا قابل مشاهده نیست) در نظر بگیرید. سه حلقه نامزدی سنگ یکی دیگر از گزینه های رایج برای یک نفره سنتی است. همانند انتخاب لباس برای انواع پوست ، انتخاب حلقه مناسب پوست نیز مهم است.
سه حلقه نامزدی هاله خیره کننده با لهجه های الماس

بیشتر بخوانید: جنس لباس کودک ، مدلهای مختلف کیمونو ، لباسهای مورد نیاز کودک ، لباس در خاورمیانه

شیک


اگر فرد پوشنده بخواهد با زرق و برق خیره شود ، ممکن است عاشق محیطی باشد که الماس خود را بالاتر نگه دارد ، یا شاید یکی از این موارد باشد که دارای الماس های قهوه ای تنظیم شده بر روی باند حلقه است. تنظیمات نامزدی هاله نیز بسیار پرطرفدار است. تنظیمات هاله ، دایره ای از الماس را در اطراف الماس وسط قرار می دهد تا درخشش ایجاد کند و الماس مرکزی بزرگتر شود. انتخاب لباس مناسب کار هنگام پوشیدن حلقه مهم است.

آیا شخص مهم دیگر شما عاشق طبیعت است یا کسی که در خارج از من خوشبخت است؟ تنظیمات مربوط به عناصر ارگانیک در طرح های خود مانند برگ ها ، تاک ها و گل ها را به خوبی حلقه کنید. برای یک زن فعال ، تنظیماتی را در نظر بگیرید که الماس را در پایین دست نگه دارد. یک قاب bezel یا یک باند فلزی نازک که الماس را در تمام طول محاصره خود در آغوش می گیرد ، همچنین برای محافظت از یک الماس بسیار عالی است. لباس مهمانی مردانه را با انتخاب انگشتر مناسب تکمیل کنید.

رمانتیک و بی موقع


آیا شریک زندگی شما عاشق همه چیزها عاشقانه و پرنعمت است؟ تنظیمات حلقه را در نظر بگیرید که دارای جزئیات milgrain ، الگوی filigree یا scrollwork ، گالری های پیچیده یا نوارهای خشک است. حلقه های نامزدی الماس ما را که در مجموعه الهام بخش عتیقه نمایش داده شده است ، مشاهده کنید. یا اگر شریک زندگی تان از گذشته موارد منحصر به فردی را دوست دارد ، یک حلقه نامزدی معتبر عتیقه را در نظر بگیرید. Earth Brilliant یکی از بزرگترین مجموعه های آنلاین حلقه های عتیقه را دارد و دائما در حال تجدید است.


حلقه های نامزدی مدرن


آیا محبوب شما از سبکی مدرن و مد روز قدردانی می کند؟ به حلقه های مجسمه ای نگاه کنید - حلقه هایی که با اشکال غیر سنتی آزمایش می کنند. یک قاب گرافیکی را در نظر بگیرید - یک باند فلزی نازک که الماس را در تمام طول دور تسمه خود آغوش می دهد. اگر او می خواهد به طور کلی از الماس مرکز سنتی چشم پوشی کند ، یک حلقه باند گسترده با جزئیات زیبا را در نظر بگیرید. درخشش هایی با لهجه های الماس یا سنگهای قیمتی اضافه کنید.
الماس برش کوسن ، گرد و زمرد
مطمئن نیستید؟

اگر مطمئن نیستید یا غرق هستید ، انتخاب یک الماس را در نظر بگیرید اما با یک تنظیم نامزدی موقت پیشنهاد دهید. این رویکرد به او اجازه می دهد تا تنظیم مناسب خود را انتخاب کند. زنان در بیش از 60٪ تصمیمات حلقه نامزدی شرکت می کنند ، بنابراین مطمئن باشید که تنها نیستید. اگر ترجیح می دهید او را غافلگیر کنید و به دنبال ایده های بیشتری هستید ، موارد دلخواه مشتری یا 20 حلقه نامزدی برتر را مشاهده کنید که محبوب ترین حلقه های ما هستند. همچنین می توانید با کشف اینکه چه سبکهایی در Pinterest بیشترین روند را دارند ، از 10 حلقه پین ​​شده ما الهام بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1399
نویسنده : kimiagar

خرید یک گردنبند طلا جدید می تواند هیجان انگیز باشد ، اما همیشه ارزش این را دارد که قبل از خرید یکی وقت خود را صرف کنید تا نه تنها ظاهر آویز را در نظر بگیرید بلکه ظاهر کلی زنجیره را نیز در نظر بگیرید.

مطمئن نیستید که هنگام انتخاب طول گردنبند مناسب برای خود و مدل های مختلف لباس ، از کجا شروع کنیم؟ در اینجا چند نکته برای شروع کار آورده شده است.

به اندازه گردن خود فکر کنید

به طور کلی توصیه می شود قبل از خرید گردنبند وقت خود را برای اندازه گیری گردن خود بگیرید. نیازی به وقت زیادی نیست و می تواند ارزش آن را داشته باشد.

از نظر نحوه اندازه گیری گردن ، ساده ترین روش انجام آن استفاده از نوار اندازه گیری (معمولاً نرم) و سپس پیچیدن آن از نزدیک به گردن است.

پس از اندازه گیری گردن خود ، توصیه می شود حدود چهار تا پنج اینچ را به آن اضافه کنید و طول مناسبی برای گردنبند آویز یا نام خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: جنس لباس کودک ، انتخاب لباس برای انواع پوست ، لباس مهمانی مردانه ، انتخاب پارچه پرده

قد خود را در نظر بگیرید

یک گردنبند می تواند یک لباس را بسازد یا بشکند: از این گذشته ، این می تواند یک کانون همه چیزهایی باشد که می پوشید. در نتیجه ، باید در مورد انتخاب یک گردنبند فکر کنید که متناسب با نوع بدن شما باشد: و یکی از بهترین راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید این است که با فکر کردن در مورد قد خود را انجام دهید.

کارشناسان تمایل دارند طول زنانه 16 تا 20 اینچ گردنبند را برای خانمهایی که کمتر از 5 اینچ هستند استفاده کنند. از گردنبندهای بلند معمولاً برای خانم های کوتاهتر اجتناب می شود ، زیرا تمایل دارند بیش از حد از یک قاب کوچک تر استفاده کنند. لباس در خاورمیانه نیز با زیوآلات مختلفی تزیین می شود.

برای کسانی که بین 5 و 5 تا 7 هستند - می توانید به طور معمول گردنبندهایی با طول بپوشید اما یک گردنبند زنجیر بلندتر تمایل دارد که روی زنان قد بلند تر به نظر برسد ، زیرا فریم های بلندتر را برجسته می کنند. شما بهترین پارچه برای لباس مجلسی را نیز داشته باشید ممکن است بدون زیورالات درخشش نداشته باشند.

طراحی گردنبند


شما از نظر طراحی گزینه های مختلفی دارید ، خواه به دنبال ظاهر مدرن باشید یا کلاسیک بی موقع. می توانید به زیورآلات کنار هم نگاه کنید ، جایی که این قطعه به صورت جداگانه برای شما ساخته شده است ، یا می توانید چیزی قدیمی و وراثتی را بازیابی کنید و آن را به روش خودش بپیچانید.
اگر به دنبال الماس هستید ، باید 4 برش ، رنگ ، قیراط و وضوح را در نظر بگیرید و با جلا دادن آن می توانید بهترین گردنبند شما را به ارمغان بیاورید ، توضیح می دهد هاتون گاردن دیاموند.
همچنین ممکن است در تصمیم گیری در مورد طول گردنبند جواهرات مورد نظر برای خرید ، ارزش آن را در نظر بگیرید. همچنین با کمال تعجب ممکن است متوجه شوید که بدن شما نسبت به برخی از فلزات گرانبها حساسیت دارد. برخی افراد متوجه می شوند که به نقره یا طلا پایین کارات حساسیت دارند. بهتر است این مسئله را قبل از سرمایه گذاری در گردنبند مناسب برای خود بیابید ، زیرا مدت زمان قابل توجهی در مقابل پوست شما استراحت خواهد کرد. زیورآلات معمولا برای لباس کار بکار نمی روند.


به کمد لباس خود توجه کنید


هیچ نکته ای برای انتخاب گردنبند وجود ندارد که شما به راحتی نبینید که می توانید با هر یک از لباس های موجود که در حال حاضر دارید بپوشید. به همین دلیل است که هنگام انتخاب طول گردنبند ، باید به کمد لباس خود توجه کنید تا یک گردنبند را انتخاب کنید که احتمالاً با تعدادی لباس مناسب باشد.

https://www.beadsjar.co.uk/choosing-the-right-necklace-length


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1399
نویسنده : kimiagar

لباس هایی را انتخاب کنید که متناسب باشد. مهم است که لباس هایی را انتخاب کنید که بهترین دارایی های شما را منعکس کنند. این که آیا شما یک کمر بزرگ ، یک بدن با تن ، یک شبح زیبا ، یک قفسه سینه کامل ، یک کمر "bootylicious" و غیره دارید ، روی لباس هایی متناسب باشید.
حداقل یک مورد لباس بیرونی را متناسب با خود تهیه کنید. از آنجا که این کار برای کار است ، حداقل یک یا دو کت و شلوار یا ژاکت متناسب با شکل خود را در نظر بگیرید. چنین کالایی می تواند دوام و ماندگاری داشته باشد ، بنابراین هزینه کردن پول زیادی روی آن یک سرمایه گذاری ارزشمند در کمد کار شما است. جنس های مختلف لباس کار وجود دارد.
یک برش کلاسیک را انتخاب کنید. طرف "مد" با استفاده از رنگ ها در پیراهن ، تی شرت ، کمربند ، بند ، دامن ، لباس سنتی مالزی ، کفش و غیره قابل دستیابی است.
لباس را طبق سبک کار خود انتخاب کنید. قبل از اینکه حتی به فکر پوشیدن لباس های شیک نباشید ، مطمئن باشید آنچه در محل کار شما انتظار می رود را می دانید. بعضی از مکان ها بسیار محافظه کار هستند ، در حالی که برخی دیگر مانند هر روز هفته درباره لباس پوشیدن ، گاه به گاه سر و کار ندارند. مرزها را در یک محیط محافظه کار قرار ندهید - شما می توانید با لکه های رنگ ، یک کالای خاص از جواهرات یا موارد دیگر فردی باشید اما از اینکه خیلی گاه به گاه نیستید ، خودداری کنید. و مهم نیست که محل کار شما باشد ، در اینجا مواردی وجود دارد که باید از آنها جلوگیری کنید:

  • لباس شفاف یا شفاف که لباسهای زیر را در معرض دید شما قرار می دهد
  • تاپ های کم عمق ، هر چیزی که شکاف بیش از حد را نشان می دهد
  • خطوط شلوار (خیلی تنگ!)
  • فلیپ فلاپ یا پای لخت (مگر اینکه در مکانی بسیار اتفاقی باشید)
  • لباس هایی با آرم ها ، تصاویر یا پیام های توهین آمیز.

بیشتر بخوانید: جنس لباس کودک ، چرا لباس می پوشیم ، لباس مهمانی مردانه ، لباسهای مورد نیاز کودک ،
کمد لباس را برای آقایان انتخاب کنید. ایده خوبی است که در طول هفته طیف وسیعی از لباس ها را برای چرخه استفاده کنید. همچنین در اوزان زمستان و تابستان لباس مناسب داشته باشید تا در صورت لزوم از گرما یا خنک بودن خود اطمینان حاصل کنید. حداقل ، دو تا چهار کت و شلوار یک مقدار کمد لباس مناسب خواهد بود.
برای پیراهن ها ، حداقل پنج عدد ، ترجیحاً 10 پیراهن را که باید دور هر دو هفته بچرخانید ، داشته باشید. بعضی از مردان تمام وقت رنگ سفید را ترجیح می دهند ، در حالی که برخی دیگر طیف وسیعی از رنگ های مد را ترجیح می دهند. بهترین پارچه برای لباس مجلسی نمی تواند پارچه مناسبی برای لباس کار باشد.
سه جفت کفش در شکل عالی داشته باشید. اگر شرایط خوبی ندارند ، هر فصل جدید فصل های خود را به روز کنید.
طیفی از پیوندهای ابریشمی شیک در رنگ ها و الگوهای مختلف. یک چوب لباسی خریداری کنید تا هر روز هنگام تطبیق دیدن آنها راحت تر باشد.
جوراب - حداقل 5 جفت در هفته ، بیشتر اگر برای برنامه های عصر تغییر می دهید. اگر محل کار شما گاه به گاه است ، جوراب های آرام و رنگارنگ با آرم مناسب نیست ، در غیر این صورت ، رنگ ها را محافظه کار نگه دارید.
کمد لباس زنانه را انتخاب کنید. امکانات زیادی برای کمد لباس وجود دارد اما در اینجا چند پیشنهاد اساسی وجود دارد:

  • لباس A-line و شاید یک لباس تونیک برای مخلوط کردن و تطبیق دادن
  • دامن مداد
  • دامن خفه
  • شلوار / شلوار
  • دو یا چند لباس مناسب - حداقل یک کت شلوار و یک دامن
  • شلوار
  • جوراب شلواری برهنه؛ اگر با لباس مطابقت داشته باشند و کم حرف باشند ، رنگی می شوند
  • کفش - کفش پاشنه بلند اگر آنها را بپوشید ، آپارتمان (آپارتمان باله مناسب هستند) یا پاشنه بچه گربه ، و نیازی به گفتن چند –– این مربوط به شما نیست
  • روسری ، کیف ، جواهرات ، در صورت نیاز
  • برای زمستان ، برخی از پیراهن های یقه اسکی ، ژاکت و چکمه را اضافه کنید. لباس در خاورمیانه می تواند انتخابهای دیگری نیز داشته باشد.

مد روز نگه دارید. با خواندن مجله ها ، مرور کردن در فروشگاه های پوشاک مورد علاقه خود و دیدن آنچه همسالان شما به راحتی می پوشند ، مد به راحتی مرتب می شود. با این وجود ، نیازی به رها کردن کمد لباس خود در هر فصل نیست. کاری که می توانید انجام دهید این است که با افزودن برخی از پیراهن های جدید ، تی شرت ها ، کراوات ، جواهرات ، کفش و سایر وسایل ارزان تر و تغییر در اطراف لباس خود آن را به روز کنید تا شکل های مختلفی ایجاد شود. کاپشن های کت و شلوار ، شلوار و دامن متناسب با لباس باید در سبک های کلاسیک باشد تا به شما امکان ادامه لباس آنها را بدهد تا زمانی که لباس بپوشید ، و با افزودنی های ارزان تر رشد کنید.
بعضی اوقات ایده خوبی است که یک خیاط برای افزایش ارز خود تغییراتی در لباس های موجود ایجاد کنید. برای لباس های گران قیمت ، این می تواند ارزان تر از جایگزینی آنها باشد.
لباس های قدیمی خود را نگه دارید. آنها غالباً دوباره به مد می آیند ، اما مخلوط کردن و مطابقت با آنها می تواند به هر حال آنها را تغییر دهد و آنها را دوباره شیک جلوه دهد!
نشان دادن برخی از شخصیت. از وجود یک کلون کل ، حتی در مکانهای محافظه کار نیز خودداری کنید. مواردی را پیدا کنید که واقعاً چه کسی را بیان می کند و سعی کنید این موارد را به عنوان یک معمول علاوه بر کمد لباس خود نگه دارید تا مردم با آن به عنوان امضای شما رفتار کنند. به عنوان مثال ، ممکن است این روسری های ابریشمی ، شکل خاصی از عینک ، اتصالات خاص و غیره باشد.

https://www.wikihow.com/Have-Fashionable-Clothes-to-Wear-to-Work


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1399
نویسنده : kimiagar

سبک لباس پوشیده شده در این منطقه بزرگ و نه چندان مناسب ، قرن هاست که به طرز چشمگیری ثابت است. این امر تا حدی به این دلیل است که به عنوان فردی مناسب برای انجام کار سخت در زمین تحت فشارهای شدید آب و هوایی ، و محافظت از بدن در برابر گرما ، گرد و غبار و آفتاب فروزان ، و تا حدی به دلیل پوشیدن لباس سنتی بوده است ، تکامل یافته است. مورد قبول و حمایت کشورهای مسلمان است.
پوشاک واقعی پوشیده از لباس های گشاد و متناسب است که حتی قسمت زیادی از بدن را پوشانده است. نام این پوشاک از کشور به کشور دیگر متفاوت است ، اما شباهت آن مشخص است. گسترش لباس خاص خاورمیانه به دلیل عمده اعراب بود. جنس های مختلف لباس در خاورمیانه وجود دارد.
این افراد صحرای عربی بودند که تا قرن ششم میلادی ، زندگی پایدار و روستایی را در مناطق مرزی یمن ، سوریه و عراق به عهده داشتند اما آنها که در منطقه داخلی ، عمدتاً عشایر بادیه نشین بودند ، گله های شتر را پرورش می دادند و گله های شتر را پرورش می دادند. .
در سال 750 میلادی امپراتوری عرب از اسپانیا و مراکش در غرب تا دریای خزر و رودخانه هند در شرق گسترش یافت. پیراهنهای اصلی پوشیده از آن زمان پیراهن ، شیمیائی یا جلیقه شل بود. یک لباس پوشانده شلوار گسترده ، شلوار؛ و یک پارچه سر یا عمامه که در لباس مهمانی مردانه نیز استفاده می شد.
قابل توجه نسخه های مشابهی از این موارد ممکن است هنوز هم در خیابان های قاهره ، استانبول یا دمشق دیده شود. پیراهن ساده ساده برای هر دو جنس پیراهن گشاد ، بلند ، شیمیایی یا تونیک بود که اغلب آستین های بلند داشت. بیش از این مردان انواع لباس و جلیقه پوشیدند. جنس لباس کودک نیز از مواد خنک انتخاب می شود.
شلوارهای گشاد و شلوار سنتی که به خاورمیانه می روند ، هنوز هم توسط هر دو جنس پوشیده شده اند. اعتقاد بر این است که این پوشاک از پارس سرچشمه گرفته است و فرض بر این است که اعراب هنگام حمله به آن کشور در قرن 7th ، آن را دیدند. شلوار ، به نام chalvar ، chalwar یا alvar با توجه به کشوری که در آن پوشیده شده است ، در حدود سه یارد با دور کمر اندازه گرفته و توسط تارها محکم بسته شده است.
قسمت کامل و پا در هر مچ پا گره خورده بود. یک اره پهن سپس دور کمر ، بالای چالور را محاصره کرد. از این طریق پوشاک برای کار در مزارع ایده آل بود زیرا باعث می شد آزادی حرکت و محافظت از ناحیه کمر ستون فقرات ، به ویژه هنگام خم شدن ، از لرز باشد.

بیشتر بخوانید: چرا لباس می پوشیم؟ مدلهای مختلف کیمونو ، لباس سنتی مالزی ، لباسهای مورد نیاز کودک ، انتخاب پارچه پرده

قرن هاست که این لباس نیز توسط مردان در نیروهای جنگ پذیرفته شده است. پنبه ماده معمول برای لباس کار است ، اما خانمهای شیک چنین چاقویی (تلفظ شلوار در هند و پاکستان) از پارچه ابریشمی یا ابریشمی بر روی زیر شلوار کتانی می پوشند. انتخاب لباس برای انواع پوست در این مناطق می تواند سخت باشد.
این سنت برای پوشاندن زنان از سر تا پا و پوشاندن صورتشان هنگام بیرون آمدن در عموم ، قدیمی است و اسلام را در ایران ، سوریه و آناتولی به نمایش می گذارد. قرآن دستورالعملهایی را ارائه می دهد که در این باره راهنمایی می کنند اما یک حکم دقیق نیست. این جهان سکوت سخت مردانه خاورمیانه بوده است که اصرار بر حجاب شدید زنان در ملاء عام داشته است. بهترین پارچه برای تهیه لباس مجلسی در این مناطق ابریشم است.
روپوش های پاکت نامه ای که زنان برای این منظور پوشیده می شوند ، شبیه یکدیگر هستند و غالباً یک توری مش را در خود جای می دهند که از طریق آن زنان ممکن است در خارج از جهان همسالان باشند. نامهای متداول این پوشاک چادر ، چدار ، چادری ، چاراف و چچرفاف است. (draping chadar هنوز هم در مناطق شمالی هند بویژه در مناطق روستایی با زنان رایج است).
سرخدار برجسته مردانه عرب ، كافيه بوده است. امروزه هنوز پوشیده می شود ، گرچه اکنون ممکن است با یک لباس غربی همراه باشد. اصولاً کافیه مربعی از پنبه ، کتان ، پشم یا ابریشم است که به صورت ساده یا طرح دار است ، که در یک مثلث تاشو قرار گرفته و روی سر قرار می گیرد به طوری که یک نقطه روی هر شانه و سوم از قسمت عقب قرار می گیرد. این ماده در قسمت سر روی سر آگال (ایگال ، مگس) ، یک باند مفتول تزیین شده با مهره یا نخ های فلزی نگه داشته می شود.

https://www.yourarticlelibrary.com/essay/clothing-of-middle-east-during-6th-century-and-onwards/32111


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1399
نویسنده : kimiagar

انتخاب پارچه برای انواع پرده

انواع مختلفی از پارچه پرده وجود دارد ، از ابریشم و دمشک گرفته تا فنیل و جیر. هر یک از انواع مختلف پارچه پرده ای به روش های مختلف قابل استفاده است و می تواند اهداف مختلفی را ارائه دهد. پارچه پرده به طور معمول برای ساخت پرده های خود استفاده می شود اما از پارچه های با کیفیت بالا نیز می توان برای ایجاد طیف وسیعی از مبلمان های مختلف نرم استفاده کرد. بهترین پارچه پرده ای برای پرده ها وجود ندارد زیرا این امر به تعدادی از مواردی از قبیل ترجیح شخصی ، موقعیت پنجره ، استفاده در نظر گرفته شده و طراحی داخلی بستگی دارد. بهترین پارچه برای لباس مجلسی به هیچ عنوان نمی تواند بهترین پارچه برای انواع پرده باشد.
پارچه پرده فقط برای ساخت پرده های خود استفاده نمی شود بلکه می توانید در واقع از آن برای تعدادی کاربرد مانند ساخت کوسن و روکش صندلی استفاده کنید. به طور کلی ، اگر قصد استفاده از پارچه پرده برای کوسن ها یا روکش صندلی بهترین نوع پارچه را دارید ، پارچه اثاثه یا لوازم داخلی است ، اما هیچ چیز برای جلوگیری از استفاده از پارچه های مورد نظر شما وجود ندارد. شما می توانید از پارچه پرده ای برای ساخت پرده های خود ، پرده های پرده ای ، روتختی های کوسن ، روکش صندلی ها و در واقع هر آنچه که ذهن خود را تنظیم کرده اید استفاده کنید. استفاده از پارچه پرده ای در صورت استفاده از چرخ خیاطی بسیار ساده است. علاوه بر پارچه پرده ای که به آن نیاز دارید ، برخی پارچه های درهم ، نوار عنوان ، قیچی پارچه ، یک چرخ خیاطی و یک نوار اندازه گیری است. همانند انتخاب جنس لباس کودک و بزرگسال ، انتخاب جنس پارچه پرده نیز مهم است.

بیشتر بخوانید: چرا لباس می پوشیم ، لباس مهمانی مردانه ، لباس سنتی مالزی ، مدلهای مختلف کیمونو
عموماً پارچه پرده ای که مناسب برای گرم نگه داشتن اتاق است مناسب هر چگالی و سنگین باشد زیرا این مواد نسبت به پارچه های باریک تر مانند فنیل یا آهک بیشتر عایق تر هستند. با این حال ، بهترین کاری که می توانید با استفاده از پرده های خود انجام دهید تا از عایق کاری آنها در اتاق استفاده شود ، اضافه کردن پارچه ای با کیفیت مناسب است. پارچه پرده ای پرده و درهم آمیختن نه تنها به محافظت پارچه پرده در مقابل نور مضر خورشید کمک می کند که می تواند پارچه را محو کند بلکه به افزودن احتباس گرما برای اتاق های شما کمک می کند. درهم آمیختگی به شما كمك می كند اتاق كمتر از اتاق خود را عایق كنید كه در واقع انعطاف پذیری بیشتری را در پارچه پرده ای كه انتخاب می كنید به شما می دهد. دانستن اینکه می توانید با اضافه کردن اتصال به برق ، گرما را افزایش دهید. همانطور که انتخاب لباس برای انواع پوست حائز اهمیت است انتخاب پارچه پرده نیز متناسب با انواع طراحی داخلی منزل مهم است.

عملی ترین پارچه پرده برای شما به تعدادی چیز بستگی دارد. اول از همه به اتاق مورد نظر برای استفاده از پرده ها بستگی دارد ، به عنوان مثال اگر قصد دارید از پارچه در اتاق خواب استفاده کنید ، عملی ترین پارچه را پارچه پرده خاموشی در نظر می گیرید زیرا این امر به شما کمک می کند تا حداکثر کنترل نور را برای روشن تر داشته باشید. شب و صبح. از طرف دیگر ، در آشپزخانه ترجیح می دهید از بینایی درخشان داشته باشید ، بنابراین پارچه پرده ای خالی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد یا اگر فکر می کنید ممکن است مرتباً پرده ها را پاک کنید ، پارچه PVC می تواند عملی ترین باشد. اگر قصد استفاده از پارچه پرده خود را برای برنامه دیگری دارید ، احتمالاً پارچه اثاثه یا لوازم داخلی اثاثیه عملی ترین گزینه برای شما خواهد بود. مخصوصاً اگر در حال تهیه روکش صندلی یا کوسن هستید.

https://www.textileexpressfabrics.co.uk/curtain-fabric


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید