تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1399
نویسنده : kimiagar

انتخاب کتری قوری مناسب می تواند به اندازه انتخاب چای مناسب برای یک موقعیت خاص چالش برانگیز باشد.
بیشتر دوستداران چای دوست دارند مجموعه ای از قوری ها و فنجان های مختلف در خانه داشته باشند ، منتظر استفاده از لحظه مناسب شوند. بعضی از آنها هرگز نور را نمی بینند ، زیرا ما "آنها را برای یک لحظه خاص نجات می دهیم" که هرگز نمی آید ، یا به دلیل اینکه استفاده از آنها کمی دشوار است - قوری روزمره ما نیست - و آنها به جای ابزار آشپزخانه تبدیل به اشیا decorative تزئینی می شوند.

اگر ممکن است ، من می خواهم خوانندگان را تشویق کنم نه تنها از آن قوری های قدیمی غبارآلود که در قفسه بالایی قرار دارند استفاده کنند ، بلکه مناسب را برای هر موقعیت انتخاب کنند. به عنوان مثال یک مکالمه بعد از شام می تواند بهانه مناسبی برای کمی نمایش و ارائه بهترین میهمانی ها به میهمانان ما در یک قوری کوچک ییکسینگ باشد که در کاسه های کوچک سرو می شود. نیازی نیست که مراحل مراسم چینی را به خاطر بسپارید ، فقط آرام باشید و به دوستان خود مهمان نوازی و ادب بدهید. همچنین ، یک ملاقات معمولی با دوستانتان ممکن است روزی شود که با پرهیز از فنجان های روزمره ، و لذت بردن از یک سرویس چینی زیبا ، به یاد بیاورید. شاید بتوانید در صورت وجود تاریخچه خانوادگی گلدان و فنجان ها را نیز به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید: بوتاکس پیشانی ، آب بند کننده ،

قوری مناسب

اگر فقط می خواهید با یک فنجان چای خوب خود را سرگرم کنید ، اول از همه شما می خواهید تصمیم بگیرید که با توجه به احساسات خود در آن لحظه ، با توجه به زمان روز یا آب و هوا (هوای سردتر) چای را دم کنید. به چای های گرمتر و گرمتر از آب و هوای گرم احتیاج دارد). پس از تصمیم گیری برای نوشیدن چای ، باید بهترین قوری را برای تهیه این چای انتخاب کنید.

احترام به آداب و رسوم محلی مناسب است. همانطور که مشخص است ، هر فرهنگ عادات و آداب و رسوم خاصی دارد که برای تهیه چای به گلدان ها و فنجان های خاصی احتیاج دارد ، بنابراین پیروی از این سنت ها می تواند جایگزین هنگام ارزیابی ظروف سفالی مورد استفاده باشد. من شخصاً از تهیه چای مراکش با استفاده از یک قوری نقره ای و فنجان های شیشه ای کوچک لذت می برم.

قوری هایی با اشکال ، رنگ و مواد مختلف وجود دارد. هنگام تمرکز بر خصوصیات ارگانولپتیک چای ، مواد مورد استفاده برای ایجاد گلدان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. هر ماده ویژگی های خاصی دارد که متناسب با انواع مختلف چای است. با این حال ، طبق سلیقه شخصی شما ، از هر قوری می توان برای هر نوع چای استفاده کرد. در انتخاب لوازم اتاق خواب نیز رعایت نکاتی مهم است.

قوری های سرامیکی بیشتر مناسب چای های سیاه و توله سگ است. مواد سرامیکی انتقال گرما کمی دارند و معمولاً قوری های ساخته شده از این ماده دارای دیواره های ضخیمی هستند ، بنابراین دمای آب را به خوبی حفظ می کنند. از آنجا که دمنوش های سیاه و چای در دماهای بالاتر از انواع دیگر چای ها دم می شوند ، استفاده از قوری های سرامیکی در بین لوازم آشپزخانه از دست دادن دما جلوگیری می کند و باعث می شود که مشروبات داخل گلدان برای مدت بیشتری گرم شوند.

قوری های چینی برای تهیه چای های سفید و سبز مناسب هستند. دیواره های آنها غالباً نازک تر از دیواره های ساخته شده از سرامیک است و در مقایسه با سایر مواد انتقال حرارت کمی دارند ، بنابراین دمای مشروبات الکلی چای را نیز به خوبی حفظ می کنیم اما به اندازه سرامیک ها. از آنجا که دماهای سفید و سبز در دماهای پایین دم می شوند ، استفاده از قوری های چینی مناسب ترین است.

بیشتر بخوانید: مراقبت از پوست ، قیمت جک هیدرولیک ، چسب کاشی ، تزریق ژل

قوری های شیشه ای برای دم کردن چای های نمایشی یا هر نوع چای مخصوصاً ارزش مشاهده را دارند. دیواره های گلدان های شیشه ای دارای ضخامت های مختلف هستند ، اما به طور کلی نازک هستند. در همه موارد ، شیشه به معنای از دست دادن گرما است ، اگرچه بسیار کمتر از گلدان های فلزی است. جذابیت بزرگ شیشه این است که برگها و رنگ دم کرده در هنگام دم کشیدن به وضوح قابل مشاهده است.

قوری های فلزی مانند قابلمه های آهنی یا نقره ای یا سرویس غذاخوری سرامیکی را می توان با هر نوع چای استفاده کرد. این گلدان ها به دلیل ترکیباتی که دارند ، گرما را به راحتی منتقل می کنند (دمای مشروب چای را خیلی زود از دست می دهند) و در صورت عدم رسیدگی دقیق ، می توانند دست های شما را بسوزانند. بهترین ها در داخل با مینا پوشانده می شوند ، بنابراین عطر و طعم فلزی گلدان به مشروب منتقل نمی شود. آنها می توانند به مرور اکسید شوند. باید اجازه داد تا در هوا خشک شوند.

به نظر من ، صرف نظر از انتقال حرارت - بسیار مهم وقتی که می خواهید چای خود را برای مدتی در گلدان نگه دارید - شکل باید به ریختگی هماهنگ و ظریف کمک کند. رنگ باید روحیه شما را همراهی کند. مواد باید با نوع چای دم کرده مطابقت داشته باشد. اما مهمتر از همه: قوری شما باید مطابق سلیقه شخصی شما باشد.

هر کدام که باشد ، با ارزش ترین چیز مراسم شخصی شما با چای است. قوری خود را انتخاب کنید ، چای درست کنید ، لذت ببرید.

https://worldteanews.com/market-trends-data-and-insights/choosing-right-teapot

مطالب دیگر سایت:

لیزر موهای زائد

چسب کاشی پودری

آموزش خوانندگی

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی

 


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : سه شنبه 2 دی 1399
نویسنده : kimiagar

 مزایای سالن زیبایی

خانم ها دوست دارند خودشان را زیباتر کنند. این دلیل است که آنها به طور منظم از کلینیک زیبایی ره یا بازدید می کنند. سالن های خدمات بسیاری از جمله خدمات مو ، پوست و بدن به مشتریان و مشتریان خود ارائه می دهند. با این حال ، مزایای زیادی در این بوتیک ها به دست می آورید که می تواند یک استرس واقعی ناشی از یکنواختی روزمره و زندگی کاری باشد.

مسکن استرس

با زندگی پرمشغله و برنامه های یکنواخت ، چرخش در اطراف بچه ها ، شوهر و خانه ، مهم کاهش استرس است. یکی از مهمترین مزایای مراجعه به سالن ، نازپروری است که دریافت می کنید. بعد از یک هفته پرتحرک بهترین مکان برای استراحت است. می توانید اوقات با کیفیتی را در آنجا ماساژ دهید یا موهای خود را حالت دهید.

بیشتر بخوانید: قیمت جک هیدرولیک ، آبگریز کننده نما ، آموزش خوانندگی ، لیزر موهای زائد

توصیه های سفارشی

شما در مورد نحوه مراقبت بهتر از پوست و بدن خود اطلاعات سفارشی دریافت می کنید. این سالن ها آرایشگران حرفه ای دارند که می توانند در مورد نحوه بهبود ظاهر ، سبک و سایر مراقبت های شخصی مرتبط و نیز درمان هایی مانند تزریق ژل راهنمایی های مفصلی به شما بدهند. آنها به شما کمک می کنند تا نیاز پوست و مو خود را درک کنید تا بتوانید از آنها به بهترین شکل مراقبت کنید.

محصولات با کیفیت

اینها محصولات ممتازی را ارائه می دهند که در فروشگاه های محلی خود پیدا نخواهید کرد. آنها از محصولات با کیفیتی که مناسب پوست و مو شما است استفاده می کنند. با این حال ، آنها محصولات زیبایی را نیز با قیمت های اسمی به فروش می رسانند. و نیز بخوانید : فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ،  آب بند کننده ، لوازم آشپزخانه

نگاه جدیدی پیدا کنید

استرس باعث آسیب به بافت قفل های شما می شود. بنابراین می توانید برای آبگرم یا موهای منظم به آنها مراجعه کنید. علاوه بر این ، آنها همچنین تعدادی از درمان های دیگر مو ، از جمله ، پرم ، سفید کردن ، و موهای زائد ، رنگ آمیزی و بازسازی مو را ارائه می دهند. با این حال ، آنها همچنین نکاتی را در مورد مراقبت بعد از مراقبت ارائه می دهند که احتمال آسیب رسیدن به فرار شما را کاهش می دهد.

مانیکور و پدیکور

مراقبت از دست و پاها مهم است. این برای بهداشت شخصی شما مهم است و همچنین ظاهر شما را تقویت می کند.

صورت

آیا استرس بر پوست شما آسیب می زند؟ اگر بله ، تهیه صورت بهترین راه حل است. متخصصان درمانی را بر اساس نیاز پوست شما برای شما سفارشی می کنند. داشتن صورت بهترین راه برای آرامش و جوان سازی پوست است. علاوه بر این ، همچنین به شما کمک می کند تا با علائم پیری ، لکه ها و آکنه مقابله کنید.

Suede Salon بهترین سالن زیبایی ساکرامنتو است. ما انواع خدمات زیبایی مانند تزریق چربی را به مشتریان خود ارائه می دهیم ، از جمله ، ماساژ ، صورت ، درمان مو و موارد دیگر.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که در صورت اجاره با ارائه دهنده وام خود یا صاحبخانه خود مشورت کنید که در واقع مجاز به انجام تجارت مو و زیبایی خود از خانه هستید. در برخی شرایط ، شرایط اجاره نامه یا قرارداد اجاره شما ممکن است اجازه کار در خانه را ندهد ، بنابراین این اولین تماس تلفنی خود باشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در هنگام انتقال خانه ، ممکن است لازم باشد مالیات سود سرمایه را از بخشی از دارایی خود که برای تجارت خود استفاده کرده اید پرداخت کنید.

همچنین بخوانید : انگشتر طلا ، چسب کاشی پودری ، لوازم اتاق خواب

"برای یک متخصص بهداشت و ایمنی ترتیب دهید تا در سالن خانه شما بگردد و اطمینان حاصل کند که سازگار است و همه چیز به درستی ذخیره شده است"



بیمه استاندارد خانگی سالن خانه شما را پوشش نمی دهد ، بنابراین باید با شرکت بیمه خود در تماس باشید. اگر این کار را نکنید ، در صورت ادعا می توانید متوجه شوید که آنها از پرداخت خودداری می کنند.

اگر انبارهای زیادی در خانه خود دارید - از لاک ژل و واکس گرفته تا شامپو و رنگ مو - این می تواند حق بیمه شما را افزایش دهد زیرا ممکن است بیمه گران شما را در معرض خطر آتش سوزی یا سرقت ببینند.

برای تأمین کلیه محصولات و تجهیزات ممکن است لازم باشد بیمه مشاغل جداگانه تهیه کنید. این می تواند شامل بیمه مسئولیت شخصی در صورت آسیب دیدگی مشتری در خانه شما ، بیمه مسئولیت محصول و بیمه مسئولیت ریسک درمان زیبایی باشد. برای جزئیات بیشتر ، با یک شرکت بیمه متخصص در صنعت زیبایی و زیبایی صحبت کنید.


اگر انتظار مشتری های زیادی دارید یا می خواهید تجارت پیوند مو  و یا بوتاکس پیشانی را تبلیغ کنید ، احتمالاً باید از شورای محلی خود اجازه بگیرید. همچنین ممکن است لازم باشد که برای سالن زیبایی در خانه خود ، نرخ تجارت خود را به شورا پرداخت کنید. برای جزئیات بیشتر وب سایت gov.uk را بررسی کنید.


ترتیب یک متخصص ایمنی و بهداشت را بدهید تا در سالن خانه شما بگردد و مطمئن شود که مطابقت دارد و همه چیز به درستی ذخیره شده است. این اطلاعات مفید را از سازمان صنعت مو و زیبایی در مورد سلامت و ایمنی برای تجارت خود بررسی کنید.
اگر برای مشتریان خود رادیو ، لیست پخش یا CD پخش می کنید ، به مجوز موسیقی ویژه ای نیاز خواهید داشت. بدون وجود این ، می توانید با جریمه نقدی روبرو شوید ، اگرچه می توانید موسیقی بدون حق امتیاز را بدون مجوز پخش کنید.


داشتن مزایای داشتن مو و سالن زیبایی در خانه را از دست ندهید. اگر تنها تجارت خانه ای دارید ، می توانید در اظهارنامه مالیاتی ارزیابی خود ، برخی هزینه های کسب و کار را مطالبه کنید. این موارد شامل مالیات شورا ، گرمایش و تماس های تلفنی شماست.


در حالی که کار در خانه مزایای زیادی دارد ، همچنین می تواند به معنی خاموش کردن کار در پایان روز کاری دشوار باشد.

برای مقابله با این مسئله ، سعی کنید یک شکاف واضح (چه از نظر جسمی و چه از نظر روانی) بین محل متوقف شدن کار و خانه خود ایجاد کنید. این می تواند شامل تصمیم گیری صریح در مورد ساعات کاری شما باشد ، جایی که مشتری مجاز است و کجا مجاز نیست و در صورت امکان ، فقط یک ورودی دارد که مشتریان می توانند از آن استفاده کنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : یک شنبه 23 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

پس از تعیین پارامترهای قدرت سوکت ، مسیر حرکت جرثقیل و نحوه نصب آن ، می توانید جرثقیل را سفارش دهید. قیمت جک هیدرولیک نیز بر اساس این سه عنصر است. کلیه جرثقیل های ساخته شده در محدوده هیدکالا دارای ضمانت ساخت هستند. جرثقیل ها از نظر فشار و حرکت قبل از تحویل و در کارگاه آزمایش می شوند. با توجه به اینکه کلیه قطعات بالابر هیدرولیکی باید ساخته شوند. ساخت جک به زمان تحویل نیاز دارد. برای قیمت ، زمان ساخت و نحوه سفارش محصول می توانید با کارشناسان ما در گروه هیدکالا تماس بگیرید.

https://www.thomasnet.com/articles/materials-handling/how-hydraulic-jacks-work/

نکات اصلی و مهم در انتخاب قطعات برای وینچ هیدرولیک

1) سوکت سیلندر باید قسمت اصلی جرثقیل باشد. دارای ضخامت کافی (جوش لوله) برای ماشینکاری و تحمل فشار است. قسمت داخلی سیلندر جک باید کاملاً متحجر و صیقل خورده باشد و نباید هیچ ارتفاع و بلندی داشته باشد. 2) شیر جک هیدرولیک باید با آبکاری کروم پوشانده شود تا با گلوی جک بهتر مهر و موم شود و هیچ گونه نشت یا نشتی روغن در سیستم وجود نداشته باشد. 3) پرس داخلی باید مطابق با استاندارد بسته بندی ضد خوردگی انجام شود. 4) مهر و موم و بسته بندی روی پیستون باید از اندازه استاندارد و با بهترین کیفیت از مواد مقاوم در برابر سایش انتخاب شود. 5) درب پایین جرثقیل باید از طریق نخ و جوشکاری به سیلندر اصلی متصل شود. 6) درب جک حلق باید مطابق بسته بندی استاندارد جک گلو تولید و با بدنه سیلندر مهر و موم شود تا نشتی رخ ندهد. 7) مهر و موم و بسته بندی درب دریچه بالابر باید از مواد مقاوم در برابر خوردگی با اندازه استاندارد و با بهترین کیفیت ساخته شود.

همچنین بخوانید : آموزش خوانندگی و ساخت اولین تک آهنگ


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: جک هیدرولیک ,
تاریخ : دو شنبه 17 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

شن و ماسه

سیمان شن و ماسه از سیمان پرتلند معمولی (OPC) و شن و ماسه تشکیل می دهد. OPC برای رندر و سنگ تراشی استفاده می شود در حالی که شن و ماسه به طور معمول ماسه رودخانه است ، که کنترل اندازه ، تمیز بودن و کیفیت دانه سخت است.

ناراحتی برای کار کردن

.OpC به صورت کیسه های کوچک در می آید و شن و ماسه باید به مقدار زیاد خریداری شود ، که به طور گسترده ای مناطق ذخیره سازی را اشغال می کند. OPC و شن و ماسه باید برای مخلوط شدن به منطقه دیگری منتقل شوند و فرآیند کثیف و غبارآلود . باشد. کاشی ها قبل از اینکه با سیمان شن و ماسه ریخته شوند ، باید حداقل یک روز در آب خیسانده شوند و این زمانبر است. استفاده از چسب کاشی آماده نیز ممکن است.

وقت گیر و ناکارآمد

استفاده از کاشی های ماسه ای به روش سنتی استفاده از مخلوط سیمان شن و ماسه در پشت کاشی ها است ، بنابراین این کار باید یک بار با یک کاشی انجام شود.

مشکل زیبایی و رفع پیوند

بدون افزودنی برای کمک به نگهداری آب ، مخلوط سیمان شن و ماسه سریع خشک می شود و سپس باعث می شود تا کاشی ها پس از چیده شدن مشکل شوند. این امر منجر به مشکل زیبایی خط کاشی ها و همچنین مقاومت پیوند ضعیف می شود که بعداً دلیل عدم پیوند کاشی ها خواهد بود. گذاشتن کاشی به روش سنتی با استفاده از مخلوط سیمان ماسه در توده پشت کاشی ها باعث ایجاد حفره هایی در زیر کاشی ها می شود و آب می تواند از آن عبور کند. این مشکل لکه سفید ایجاد می کند. علاوه بر این ، کاشی در منطقه بدون هیچ نوع چسب شکننده خواهد بود.

محدودیت کاربرد

مقاومت پیوند ضعیف مخلوط ماسه و سیمان در اثر آلودگی در ماسه و نسبت نامشخص مخلوط ایجاد می شود. علاوه بر این ، محدودیت هایی برای استفاده از مخلوط برای کاشی زیر در شرایط زیر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: طول عمر لیزر موهای زائد ، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، آموزش خوانندگی ،

کاشی کم جاذب


گرانیتو با اندازه 60 60 60 سانتی متر یا بیشتر
موزاییک شیشه ای - روی لایه های صیقلی
روی کاشی های موجود
روی بسترهایی که در معرض حرکت هستند
در مناطق با فشار و ضربه بالا


هدر رفتن مواد

برای بدست آوردن مکانیزم اتصال آن ، باید از لایه ضخیم مخلوط ماسه و سیمان برای کاشی کاری به صورت دسته ای و / یا تنظیم سطح کف استفاده شود. سپس بارهای بیشتری بر روی سازه وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، از آنجا که مخلوط سریعتر از برنامه خشک می شود ، هدر رفت مواد وجود دارد. بوتاکس پیشانی را نیز بخوانید.

استفاده از چسب کاشی آماده

چسب کاشی پودری آماده شده و به طور خاص از OPC ، شن و ماسه ریز انتخاب شده و مواد افزودنی فرموله می شود تا خواص اساسی آن برای کاشی کاری را بهبود بخشد. از چسب کاشی با کارایی بالا می توان برای کاشی کاری روی کاشی های موجود ، روی سیمان صیقلی ، روی بسترهای چوبی (با استفاده از آستر) یا سایر لایه های مخصوص استفاده کرد.

آسان برای استفاده

استفاده از چسب کاشی بسیار آسان است ، فقط بعد از مخلوط شدن با آب آماده استفاده خواهد بود. محصول کیسه ای آن را برای فرآیند حمل و نقل ، تأمین گرد و غبار کم و فضای کار تمیز مناسب می کند. برای خیساندن کاشی ها لازم نیست ، فقط جعبه آنها را بردارید و آنها را بچینید.

سریع

ماله شکاف دار به طور معمول و کارآمد برای استفاده از مخلوط چسب کاشی در مساحت حدود 1 مترمربع استفاده می شود. سپس کاشی ها به طور مداوم بر روی چسب شکاف زده می شوند و به سرعت در خطوط تنظیم می شوند. و نیز بخوانید : لیزر موهای زائد

کیفیت کار

0 زمان مناسب برای چسباندن کاشی اجازه می دهد تا کاشی ها در یک بازه زمانی خاص به راحتی تنظیم شوند. باعث می شود کاشی ها در یک ردیف قرار بگیرند و به زیبایی ظاهری نهایی برسند. استفاده از چسب کاشی با ماله شکاف دار باعث گسترش کامل در پشت کاشی ها می شود و بسیاری از مشکلات مانند کاشی های شکسته esp را کاهش می دهد. در گوشه ، تراوش آب ، و لکه یا گل آذین. تماس کامل چسب با پشت و بستر کاشی استحکام اتصال قوی و کاشی کاری طولانی مدت را فراهم می کند.

تنوع کار

چسب های کاشی مطابق با کاربردهای خاص مانند کاشی کاری ، موزاییک شیشه ای ، گرانیت سایز بزرگ (از 60 60 60 سانتی متر) ، قرار دادن کاشی بر روی لایه های صیقلی ، روی سیستم دیوار خشک ، روی کاشی های موجود بدون برداشتن آنها ، بر روی مناطق خارجی ، مناطق پارکینگ ، مناطق صنعتی ، در استخرهای شنا و موارد دیگر.

و نیز بخوانید : لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده ، تزریق ژل ، لوازم اتاق خواب ، انتخاب گردنبند مناسب ، انتخاب لباس مناسب برای کار

دلایل اقتصادی

کاشی کاری با استفاده از چسب کاشی با ماله بریده به مقدار کمتری مواد نیاز دارد. لایه چسب بسیار نازک تر از مخلوط سیمان شن و ماسه است ، و این منجر به بار کمتری به ساختار ساختمان می شود. از یک کیسه چسب کاشی 20 کیلوگرمی می توان برای کاشی کاری در سطح متوسط 4 - 5 متر مربع استفاده کرد. یک کیسه چسب کاشی 25 کیلوگرمی می تواند برای کاشی کاری به طور متوسط 6 - 7 متر مربع استفاده شود. برای پوشش نمای ساختمان از آبگریز کننده نما استفاده کنید.

پوشش منطقه به صافی بستر ، ابزار کار و مهارت کاشی کاری ها بستگی دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: پوشش کف , پوشش دیوار , چسب کاشی , چسب سرامیک , نصب کاشی , استفاده از چسب کاشی و سرامیک ,
تاریخ : یک شنبه 16 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

آیا موهای زائد با لیزر برای همیشه ماندگار است؟ 

خواه یک متخصص زیبایی برای موم ماهانه خود مراجعه کنید یا اصلاح زیر دوش را ترجیح می دهید ، این واقعیت را نمی توان انکار کرد که حذف مو می تواند یک کار خسته کننده باشد. خوشبختانه ، یک راه حل دائمی تر برای از بین بردن مو وجود دارد (و شاید شما هم در مورد آن شنیده باشید!): لیزر موهای زائد. فناوری لیزر پشت درمانها طی سالهای گذشته پیشرفت کرده است ، و همینطور دقت و کارایی لیزرها نیز پیشرفت کرده است - این بدان معناست که حتی اگر 10 سال پیش برای یک دوره درمان پول جمع کنید ، امروز ممکن است نتایج بهتری را تجربه کنید.

چه کسانی نباید لیزر مو انجام دهند


چنانچه سابقه بیماری یا مصرف داروی خاصی را دارید باید پیش از اقدام به لیزر موهای زائد  پزشک خود را در جریان قرار دهید. در ضمن چنانچه فردی دارای سابقه موارد زیر باشد ممکن است کاندید مناسبی برای انجام لیزر مو نباشد و یا حتماً باید تحت شرایط خاص و کنترل شده از لیزر استفاده کند:

افرادی که باردار هستند
افرادی که اختلالات هورمونی دارند
کسانی که از داروهایی مثل ماینوسیکلین ، روآکوتان ، داکسی سیکلین ، تتراسیکلین استفاده می کنند.
آکنه ، آفتاب‌ سوختگی ، احساس سوزش ، درد و یا هر‌گونه مشکلات پوستی

بیشتر بخوانید : فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، خوانندگی ، لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده ،

اما قبل از اینکه ما در مورد اینکه آیا لیزر موهای ناخواسته شما را برای همیشه از بین می برد یا خیر ، بررسی کنیم ، مهم است که درک کنیم که چگونه موهای زائد با لیزر کار می کند. کریس جی ادیگون ، MD ، FAAD ، متخصص پوست و پوست دارای مجوز از هیئت مدیره در پوست مرکز لیزر چپل هیل. "این گرما به فولیکول های تولید کننده مو آسیب می رساند و از این طریق رشد بیشتر مو را از آن فولیکول جلوگیری می کند."

آماده هستید موهای سرسخت خود را دور بزنید؟ خوب ، شما به جای درست آمده اید. قبل از شروع به لیزر  ، نکات مثبت افراد را بخوانید.

موهای زائد با لیزر چه مدت طول می کشد؟


با مراقبت و نگهداری مناسب ، بسیاری از مشتریان نتایج بدون مو را تجربه می کنند که سالیان سال ادامه دارد. رحمینوف ، که می گوید جلسات معمول لمس کردن به مشتریان کمک می کند تا موهای ناخواسته بدن رشد نکنند ، می گوید: "بیشتر افراد پس از انجام مراحل اولیه لیزر موهای زائد بدون مو می مانند." سام راخمینوف ، بنیانگذار Infinity Laser Spa در شهر نیویورک می گوید: "برخی از بیماران پس از درمان اولیه خود به مدت 5 سال به جلسه لمس نیاز نخواهند داشت ، در حالیکه برخی دیگر سالی یک جلسه به این جلسه احتیاج دارند."

اما اگرچه درمان های لیزر برای از بین بردن موهای زائد ممکن است در از بین بردن موهای فعلی بدن موفقیت آمیز باشد ، اما این بدان معنا نیست که یک دور جلسات قطعاً روی رشد مجدد در آینده تأثیر بگذارد. دکتر آدیگون می گوید: "ما با گذشت زمان در مناطق جدیدی از بدن خود موهای ضخیم تر / تیره تری ایجاد می کنیم ، بنابراین ممکن است در طی سال ها درمان و لمس صورت لازم باشد."

بسیاری از مشتریان می توانند چند سال بدون دیدن رشد موی جدید بروند. با این حال ، کارشناسان به مشتریان توصیه می کنند که برای جلوگیری از رشد مجدد موهای بدن ، جلسات نگهداری سالانه را رزرو کنند. کریستین کاراولاس ، بنیانگذار لیزر موهای زائد رومئو و ژولیت در شهر نیویورک می گوید: "درمان های نگهداری ممکن است یک یا دو بار در سال انجام شود." اگر منطقه درمان رشد موی هورمونی را تجربه کند ، ممکن است به سه تا چهار جلسه نگهداری سالانه نیاز داشته باشید تا خود را بدون مو حفظ کنید. دکتر آدیگون می گوید: "ممکن است موهای صورت به دلیل نوسانات هورمونی در طول سال نیاز به لمس بیشتری داشته باشند." اگر در حال انجام تزریق ژل هستید ، لیزر موی صورت انجام ندهید.

آیا واقعاً دائمی است؟


قبل از اینکه وقت و هزینه خود را برای درمان های لیزر موهای زائد سرمایه گذاری کنید ، طبیعی است که س questionsال کنید و از خود بپرسید که این درمان ها چه مدت طول می کشد؟ طبق FDA ، لیزر موهای زائد یک روش کاهش رشد مو است. رحمینوف می گوید: "این می تواند رشد مو را تا 90٪ در ناحیه تحت درمان کاهش دهد و احتمال نتایج دائمی وجود دارد."

بسیاری از مشتریان نتایج دائمی یا نزدیک به دائمی را تجربه خواهند کرد. با این حال ، توجه به این نکته مهم است که رشد موهای جدید و تغییرات هورمونی می توانند به مرور موهای جدیدی ایجاد کنند ، که می تواند به یک درمان لمسی نیاز داشته باشد. دکتر آدیگون می گوید: "ما با گذشت زمان در مناطق جدیدی از بدن خود موهای ضخیم تر / تیره تری ایجاد می کنیم ، بنابراین ممکن است در طول سال ها درمان ها / لمس ها لازم باشد."

در حالی که می توانید از خط بیکینی تا لب فوقانی تا زیر بغل لیزر کنید ، رشد مو جدید در مناطقی که رشد هورمونی مو را تجربه می کنند بیشتر دیده می شود. دکتر آدیگون می گوید: "مناطقی که تحریک هورمونی کمتری به فولیکول های همسایه دارند ، رشد کمتری را نشان می دهند." کاراولاس ، که به مشتریان می گوید که مناطق هورمونی ممکن است جلسات بیشتری بخواهند ، می گوید: "مناطق غیر هورمونی مانند پا ، بیکینی و زیر بغل بهترین نتیجه را دارند."

تغییراتی مانند نوسانات هورمونی در دوران بارداری یا حتی دارو می تواند به رشد موهای جدید کمک کند. راخیمنوف می گوید: "عواملی مانند چرخه رشد مو ، ژنتیک و دارو نیز می توانند روی رشد مجدد تأثیر بگذارند." پیش از انتخاب لوازم اناق خواب این را نیز بخوانید.

چه مدت طول می کشد تا نتایج را مشاهده کنید؟


مشتریان بعد از چند جلسه اول شروع به دیدن نتایج امیدوارکننده می کنند ، اما برای دستیابی به پیشرفت پایدار ، تکمیل تعداد درمان های مشخص شده توسط تکنسین خود مهم است. کاراوولاس می گوید: "معمولاً شش جلسه به فاصله شش تا هشت هفته نیاز است."

دقیقاً مانند موهای سر ، موهای بقیه بدن ما نیز به صورت چرخه رشد می کنند - این بدان معناست که همه به یکباره وارد نمی شوند. به همین دلیل برای گرفتن هر فولیکول مو در مرحله رشد ، چندین جلسه لازم است. دکتر آدیگون می گوید: "یک فولیکول مو در حال رشد در معرض لیزر است ، بنابراین همه فولیکول ها در هر روش درمانی حساس نیستند." درمان های صورت ، پشت ، شکم و کشاله ران. او می گوید: "به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه از قلب دور باشد ، درمان ها نیز باید از هم جدا شوند." در اینجا بخه تمام سوالات لیزر مو پاسخ می دهیم.

اگر قبلاً دور درمانی لیزر را پشت سر گذاشته اید و از نتایج راضی نیستید ، زمان جلسات می تواند مانع روند کار شود. اگر جلسات خود را خیلی نزدیک به هم برنامه ریزی می کنید و سعی می کنید به درمان های لیزر موهای زائد بپردازید ، این می تواند در طولانی مدت نتایج شما را تحت تأثیر قرار دهد. دکتر آدیگون می گوید او بیمارانی را می بیند که رشد مجدد مو را تجربه می کنند ، وقتی "آنها برای درمان خود خیلی سریع باز می گردند و بنابراین تعداد بیشتری از موهای حساس برای درمان در دسترس هستند". در این موارد ، تکنسین در مرحله رشد نمی تواند موها را بگیرد.

برای چه کسانی بهتر کار می کند؟


یک تصور غلط رایج در مورد لیزر موهای زائد این است که فقط در افرادی که موهایشان تیره و پوست روشن است کار می کند ، اما ما خبرهای خوبی دریافت کرده ایم: پیشرفت های فنی اکنون امکان درمان انواع رنگ پوست را برای تکنسین ها فراهم می کند. تنها صید؟ برای هر رنگ مو نمی توان همین حرف را زد. دکتر آدیگون می گوید: "کسی که موهای رنگی ندارد ، کاندیدای مناسبی نیست و لیزر موهای زائد روی موهای خاکستری ، سفید ، بلوند یا قرمز کار نمی کند." این به این دلیل است که موها هیچ رنگدانه ای برای هدف قرار دادن لیزر ندارند - بنابراین منطقی است که موهای تیره و درشت به بهترین شکل به این نوع درمان پاسخ می دهند.

وقتی فناوری لیزر برای اولین بار معرفی شد ، برای افرادی که پوست تیره دارند گزینه ای نبود. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی ، تا زمانی که طول موج لیزر مناسب باشد ، اکنون برای همه رنگ پوست ایمن و موثر است. با طول موج صحیح ، لیزر می تواند ملانین را هدف قرار داده و فولیکول مو را صفر کند. دکتر آدیگون ، که در عمل خود از لیزر استفاده می کند ، می گوید: "SplendorX می تواند انواع پوست را درمان کند و روی رنگ های پوست عمیق عمل کند."

و نیز بخوانید : گردنبند طلا ، انتخاب لباس مناسب برای کار

راخمینوف می گوید: تکنسین های واجد شرایط قادرند رنگ های تیره تر پوست را با لیزر درمان کنند که "می تواند با اطمینان تمام انواع پوست را با قرار دادن انرژی در عمق درم و بدون اتکا به ملانین برای درمان آن درمان کند". برای نام برخی از دستگاه هایی که به ارائه دهندگان خدمات اجازه می دهد بر روی فولیکول مو تمرکز کرده و پوست تیره تر را با خیال راحت درمان کنند آماده هستید؟ اینها شامل دستگاههای جدیدتر 1064 نانومتری مانند لیزرهای SplendorX ، Cutera Excel HR 1064 و لیزرهای Sciton Joule 1064 هستند.

صرف نظر از رنگ پوست ، شما همیشه باید تکالیف خود را انجام دهید و در مورد نوع لیزر مورد استفاده قبل از درمان صحبت کنید. دکتر آدیگون می گوید: "اگر بیمار دارای پوست رنگدانه ای است ، باید مراقب باشد لیکن لیزر با طول موج دارای لیزر با طول موج باشد."

از درمان لیزر موهای زائد چه انتظاری دارم؟


یک جلسه لیزر موهای زائد می تواند به قدری سریع باشد که بتوانید در ناهار خود را فشرده کنید ، اما مدت زمان آن c

پس از اولین جلسات خود نتایج امیدوار کننده ای را ارائه می دهید ، اما برای دستیابی به پیشرفت پایدار ، تکمیل تعداد درمان های مشخص شده توسط تکنسین خود مهم است. کاراوولاس می گوید: "معمولاً شش جلسه به فاصله شش تا هشت هفته نیاز است." برای انتخاب انگشتر طلا کلیک کنید.

دقیقاً مانند موهای سر ، موهای بقیه بدن ما نیز به صورت چرخه رشد می کنند - این بدان معناست که همه به یکباره وارد نمی شوند. به همین دلیل برای گرفتن هر فولیکول مو در مرحله رشد ، چندین جلسه لازم است. دکتر آدیگون می گوید: "یک فولیکول مو در حال رشد در معرض لیزر است ، بنابراین همه فولیکول ها در هر روش درمانی حساس نیستند." درمان های صورت ، پشت ، شکم و کشاله ران. او می گوید: "به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه از قلب دور باشد ، درمان ها نیز باید از هم جدا شوند."

اگر قبلاً دور درمانی لیزر را پشت سر گذاشته اید و از نتایج راضی نیستید ، زمان جلسات می تواند مانع روند کار شود. اگر جلسات خود را خیلی نزدیک به هم برنامه ریزی می کنید و سعی می کنید به درمان های لیزر موهای زائد بپردازید ، این می تواند در طولانی مدت نتایج شما را تحت تأثیر قرار دهد. دکتر آدیگون می گوید او بیمارانی را می بیند که رشد مجدد مو را تجربه می کنند ، وقتی "آنها برای درمان خود خیلی سریع باز می گردند و بنابراین تعداد بیشتری از موهای حساس برای درمان در دسترس هستند". در این موارد ، تکنسین در مرحله رشد نمی تواند موها را بگیرد.

برای چه کسانی بهتر کار می کند؟


یک تصور غلط رایج در مورد لیزر موهای زائد این است که فقط در افرادی که موهایشان تیره و پوست روشن است کار می کند ، اما ما خبرهای خوبی دریافت کرده ایم: پیشرفت های فنی اکنون امکان درمان انواع رنگ پوست را برای تکنسین ها فراهم می کند. تنها صید؟ برای هر رنگ مو نمی توان همین حرف را زد. دکتر آدیگون می گوید: "کسی که موهای رنگی ندارد ، کاندیدای مناسبی نیست و لیزر موهای زائد روی موهای خاکستری ، سفید ، بلوند یا قرمز کار نمی کند." این به این دلیل است که موها هیچ رنگدانه ای برای هدف قرار دادن لیزر ندارند - بنابراین منطقی است که موهای تیره و درشت به بهترین شکل به این نوع درمان پاسخ می دهند.

وقتی فناوری لیزر برای اولین بار معرفی شد ، برای افرادی که پوست تیره دارند گزینه ای نبود. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی ، تا زمانی که طول موج لیزر مناسب باشد ، اکنون برای همه رنگ پوست ایمن و موثر است. با طول موج صحیح ، لیزر می تواند ملانین را هدف قرار داده و فولیکول مو را صفر کند. دکتر آدیگون ، که در عمل خود از لیزر استفاده می کند ، می گوید: "SplendorX می تواند انواع پوست را درمان کند و روی رنگ های پوست عمیق عمل کند."

راخمینوف می گوید: تکنسین های واجد شرایط قادرند رنگ های تیره تر پوست را با لیزر درمان کنند که "می تواند با اطمینان تمام انواع پوست را با قرار دادن انرژی در عمق درم و بدون اتکا به ملانین برای درمان آن درمان کند". برای نام برخی از دستگاه هایی که به ارائه دهندگان خدمات اجازه می دهد بر روی فولیکول مو تمرکز کرده و پوست تیره تر را با خیال راحت درمان کنند آماده هستید؟ اینها شامل دستگاههای جدیدتر 1064 نانومتری مانند لیزرهای SplendorX ، Cutera Excel HR 1064 و لیزرهای Sciton Joule 1064 هستند.

صرف نظر از رنگ پوست ، شما همیشه باید تکالیف خود را انجام دهید و در مورد نوع لیزر مورد استفاده قبل از درمان صحبت کنید. دکتر آدیگون می گوید: "اگر بیمار دارای پوست رنگدانه ای است ، باید مراقب باشد لیکن لیزر با طول موج دارای لیزر با طول موج باشد."

همینطور بخوانید : چسب کاشی پودری ، بوتاکس پیشانی ،

از درمان لیزر موهای زائد چه انتظاری دارم؟


یک جلسه لیزر موهای زائد می تواند به قدری سریع باشد که بتوانید در وعده ناهار خود را فشرده کنید ، اما مدت زمان آن ممکن است از 10 تا 40 دقیقه متفاوت باشد (مدت زمان واقعی بستگی به این دارد که شما یک ناحیه بزرگ یا کوچک را درمان می کنید). اگرچه در طول جلسه واقعا چیزی از شما لازم نیست ، اما مهم است که برای درمان خود برنامه ریزی کنید. کاراولوس می گوید: "شما باید تراشیده شوید." "بدون اپیلاسیون یا کندن به مدت دو هفته قبل از درمان و بدون خودبرشی برای 10 روز." همچنین بهتر است قبل از جلسه خود از مرطوب کننده یا لوسیون در محل درمان استفاده نکنید.

در حالی که شما ممکن است قصد داشته باشید لیزر موهای زائد را در بهار و با امید به نتایج بی مو تا تابستان آغاز کنید (ما آماده هستیم که آن بیکینی های زیبایی را که در پاییز برای فروش در اختیار داریم ، به رخ بکشیم!) ، این فرایند به زمان بیشتر و برنزه شدن کمتر نیاز دارد تا موفق باشید دکتر آدیگون می گوید ، بلافاصله بعد از جلسه ، ممکن است قرمزی روی پوست شما مشاهده شود ، به همین دلیل اگر قرار است در معرض آفتاب قرار بگیرید ، باید از آفتاب دور بمانید و از ضد آفتاب استفاده کنید. نسبت به اشعه ماورا بنفش خورشید حساس تر است. Karavolas می گوید: "قرمزی می تواند از چند دقیقه تا شاید چند ساعت طول بکشد."

پاکسازی پوست باعث زیبایی و شادابی پوست می‌شود و آلودگی‌های سطحی، دانه‌های سرسیاه را از سطح پوست برمیدارد .

پاکسازی پوست باعث می‌شود تا مواد معدنی و اکسیژن‌دار به سطح درمیست پوست برسد .( لایه‌ای درونی که زیر سطح پوست قرار دارد)

شایعترین عارضه جانبی قرمزی است ، اما عوارض جانبی شدید حتی می تواند تاول زدن باشد. رحمینوف ، که بر برقراری ارتباط آزاد در تمام طول درمان تأکید می کند ، می گوید: "تاول ها بسیار نادر هستند ، اما ممکن است در صورت شدت دستگاه بسیار زیاد اتفاق بیفتند." او می گوید: "اگر احساس می کنید لیزر خیلی گرم است ، به تکنسین بگویید."

اگر به دنبال یک روش حذف مو هستید که نتایج طولانی مدت را ارائه دهد ، ممکن است لیزر موهای زائد باشد

برای شما مناسب باشد فقط مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام می دهید تا برای درمان خود آماده شوید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، دکتر آدیگون می گوید شما می توانید با پرسیدن چند سوال اساسی از تکنسین آینده نگر خود شروع کنید: "آنها چه نوع آموزش و تجربه ای دارند؟ آیا این دستگاه مناسب نوع پوست من است؟ " پس از مشاوره اولیه ، می توانید با اطمینان سفر بدون مو خود را آغاز کنید.


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1399
نویسنده : kimiagar

 نکاتی که باید قبل از خرید یک اتومبیل کاملاً جدید جستجو کنید

آیا می دانید فقط در اکتبر 2014 2،16،431 ثبت نام خودرو جدید در هند انجام شده است؟ طبق گفته Team-BHP ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی در هند ، این در واقع افت نسبت به رقم 2،21،861 ثبت نام خودرو جدید در سپتامبر 2014 است. در مورد بوی اتومبیل جدید و هیجان رانندگی در خانه سواری جدید شما با تمام دستمال های پلاستیکی سالم قطعاً حرف هایی برای گفتن است. اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که انتخاب خوبی انجام داده اید و بهترین معامله ممکن را داشته اید؟ در اینجا نگاهی داریم به 10 مهمترین چیزهایی که باید هنگام خرید یک ماشین کاملاً جدید جستجو کنید.

همچنین بخوانید: لوازم اتاق خواب ، چسب کاشی پودری ، بوتاکس پیشانی ،

1. ایمنی


دلیل قرار دادن این موضوع در موقعیت اول در بین مواردی که باید در یک اتومبیل جدید بررسی شود این است که صرف نظر از ظرفیت موتور و سایر ویژگی های فانتزی دیگر ، اگر ماشین از ویژگی های ایمنی کافی برخوردار نباشد ، می تواند یک فاجعه باشد که انتظار می رود با توجه به نوع آمار تصادفات جاده ای گزارش شده در هند اتفاق می افتد.

آیا می دانید اتومبیل شما باید به طور ایده آل کیسه های هوا "پرده" همراه با کیسه های هوا معمولی جلو داشته باشد تا در صورت ضربه ناگهانی از سر شما محافظت کند؟ اینها برای سقوط از پشت بام و محافظت از سر در برابر ضربه شلاق است. حتی می توانید از زانو محافظت کنید. همچنین ، وسایل نقلیه مورد آزمایش تصادف قرار می گیرند و سپس به دلیل ویژگی های ایمنی خود ، به آنها امتیاز ستاره می دهند. بنابراین ، رتبه بندی پنج ستاره بهترین انتخاب است. انگشتر طلا را نیز بخوانید. برخی دیگر از ویژگی های ایمنی که باید بررسی کنید شامل موارد زیر است:

آ. کنترل پایداری الکترونیکی


- این امر باعث می شود هنگام چرخش با سرعت زیاد یا ناگهان نیاز به انحراف داشته باشید ، اتومبیل از کنترل خارج نشود و به طرفین سر بخورد ، که اغلب در جاده های هند اتفاق می افتد.

ب- ترمز ضد قفل


- این کارها در صورت نیاز به جلوگیری از قفل شدن چرخ ها و لغزاندن ماشین ، به کمک شما ناخواسته باید ماشین خود را متوقف کنید.

ج - هشدارهای ایمنی


- انواع مختلف هشدارهای ایمنی در دسترس است مانند ردیاب های حرکتی که در صورت نزدیک بودن وسیله نقلیه یا جسم دیگر به شما هشدار می دهند و دوربین های متصل به آینه عقب که در صورت پرت شدن حواس شما را با زنگ هشدار می دهند. همچنین بخوانید: لیزر موهای زائد ، لباس در خاورمیانه ، انتخاب گردنبند طلا

2. موتور


اکنون که می دانید اتومبیل شما ایمن است باید دو مورد مهم دیگر را که سرخپوستان به آن علاقه مند هستند ، بررسی کنید - اینکه: این وسیله نقلیه با چه سرعتی می تواند پیش برود و بازده سوخت چقدر است؟ هر دو جنبه توسط موتور تعیین می شود. در اینجا باید دو مورد اساسی را بررسی کنید - تغییر مکان کلی موتور در لیتر و تعداد سیلندرهای موتور. به عنوان مثال ، یک اتومبیل کوچک معمولاً دارای یک موتور 1.6 سیلندر 1.6 لیتری است که برای بهره وری سوخت بسیار مناسب است اما ممکن است شتاب سریع شما را به ویژه در حالت شیب نداشته باشد. از طرف دیگر ، اگر یک موتور قدرتمند مانند یک موتور 6 سیلندر 6.2 لیتری داشته باشید ، می توانید از کنار دیگران عبور کنید اما در نهایت مجبورید برای سوخت سوختگی خیلی بیشتر سرفه کنید ، زیرا بهره وری در اینجا آسیب می بیند. در حالت ایده آل ، چیزی را انتخاب کنید که برای نوع رانندگی شما مناسب باشد - اگر در ترافیک شهر گیر کرده باشید ، شتاب سریع هیچ فایده ای نخواهد داشت.

3. انتقال


بنابراین ، چگونه دوست دارید چرخ دنده های شما کار کنند؟ آیا به دنبال گیربکس اتوماتیک هستید ، جایی که یک بار چوب را روی درایو بگذارید ، ماشین همه کارها را برای شما انجام می دهد؟ یا عاشق شیفت شیفت سنتی هستید؟ آیا می دانید برخی از مدل های جدید با گیربکس "نیمه اتوماتیک" ارائه می شوند ، جایی که کلاچ اتوماتیک است و فقط باید چوب دنده را حرکت دهید؟ گرچه انتخاب سیستم انتقال قدرت واقعاً بر عملکرد خودرو تأثیری نخواهد داشت ، اما بر هزینه و البته بر روی عنصر سرگرم کننده تأثیر می گذارد. بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش خوانندگی ، لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده ، تزریق ژل

4. هزینه مالکیت

این یک پارامتر حیاتی است که باید در نظر گرفته شود. توصیه می شود با چندین فروشنده قلب و قلب خوب داشته باشید و به طور خاص تمام هزینه های اضافی پنهان و آشکار دیگری را که ممکن است قبل از تصمیم گیری بپردازید درخواست کنید. یکی از مهمترین آنها بیمه اتومبیل شماست. طبق قانون در هند اجباری است که هر وسیله نقلیه جدید همراه با بیمه وسیله نقلیه مناسب باشد. با این وجود ، شما باید از دارایی های خود به بهترین وجهی محافظت کنید و بیمه خودرو می تواند کمک زیادی به خصوص در مواقع حوادث ناگوار کند. خبر خوب در اینجا این است که بسیاری از بیمه ها و فروشندگان هنگام خرید یک اتومبیل کاملاً جدید تخفیف و پیشنهادات ویژه ای ارائه می دهند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که هنگام مذاکره در مورد معامله ، این مورد را بررسی می کنید.

5. ضمانت نامه


در حالی که اتومبیل شما کاملاً جدید است ، نگرانی در مورد تعمیر و نگهداری و سرویس دهی به حداقل ممکن می رسد. با این حال ، با استفاده و فرسودگی ، مطمئناً به بهترین گارانتی قطعات کمک می کند. با نمایندگی خود مشورت کنید زیرا اکثر تولیدکنندگان به باند واگن پریده اند تا برای تأیید معیار کیفیت خود حداکثر پنج سال ضمانت کنند. شما باید بررسی کنید که آیا گارانتی به تعداد سال یا کیلومتر رانندگی بستگی دارد و همچنین اینکه آیا ضمانت نامه طولانی مدت در دسترس است. همچنین ممکن است چند معامله خدمات اولیه توسط فروشنده انجام شود. بنابراین ، دریغ نکنید در مورد آنها بپرسید.  th6 کمک می کند


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

برای شروع آموزش خوانندگی پیشنهاد میکنیم که ابتدا مطالب این صفحه را با دقت بخوانید و پس از آن از طریق یکی از روشهای ؛ پکیج آموزش جامع خوانندگی و یا کلاس های آموزشی مسیر آموزش آواز خوانی و خوانندگی خود را تا به شهرت رسیدن ادامه دهید.

 

هر کسی می تواند در حمام آواز بخواند و از صدای خود لذت ببرد اما این را باید بداند که فقط خود او از صدای خودش لذت میبرد! خوانندگی به دلایلی یکی از سخت ترین شکل های هنری موجود در جهان است و بدون داشتن  آموزش خوانندگی  فقط باید در حمام خانه تان خوانندگی کنید.

احتمالا شما هم با هفت هنر اصلی آشنا هستید و میدانید که هنر اول در جهانِ هنر ،  هنر موسیقی  است. بعله ،  موسیقی  ! اما خودِ موسیقی به قسمت های مجزا و تخصصی زیادی تقسیم بندی میشود که آواز خوانی و خوانندگی یکی از اصلی ترین اقسام این هنر است.

آواز خواندن یک سبک هنری به خودی خود است و حرفه ای ارزشمند و زیبا است که هر کس می تواند یاد بگیرد. مردم به طور گسترده ای به صداهای ملودی که نوعی موسیقی را مینوازد گوش می کنند و جذب آن می شوند.  یادگیری نحوه آواز خواندن و آموزش خوانندگی  می تواند یکی از سرگرم کننده ترین سرگرمی ها و در عین حال سخت ترین و لذت بخشترین کارهای موجود برای انسان باشد. (به نظر من)

به جرات میتوان گفت که عملا هر کسی را که میشناسیم چه مرد باشد و چه زن میبینیم که گاهی در خلوت خودش شروع به آواز خوانی و خوانندگی میکند. این بدان معناست که میتوان گفت که خوانندگی حس و هنری است که در بیشر از 80 درصد از تمام مردم وجود دارد و یا حداقل در دوره ای از زندگی آنها وجود داشته است.

https://www.soundtrap.com/

اصل اول : سلیقه خواننده

واقعیت امر این هستش که در دنیای حرفه‌ای موسیقی، خوانندگان بر اساس نوع سفارش و یا فراخور زمان قطعه‌هایی رو میخونن که شاید برخی از اونها خیلی با سلیقه و ذائقه اونها هم خونی نداشته باشه.

ولی این شرایط برای شروع کار یک خواننده و یا حتی بعد از خوندن چندین قطعه نیز متفاوت هستش و باید یک تهیه کننده موسیقی کار بلد در  تولید تک آهنگ  و  آلبوم موسیقی  این اصل رو رعایت کنه؛ برای اینکه این امر باعث تشویق خواننده میشه تا بهتر و بیشتر تلاش کنه.

در  آکادمی پورپروین  در جلسه‌ای که با حضور خواننده برگزار میشه با تکنیک‌های ساده سعی میشه تا به سلیقه خواننده دست پیدا کنیم.

اصل دوم : توانایی خواننده

در اصل اول گفتیم که سلیقه خواننده باید مورد بررسی قرار بگیره. در اصل دوم با چالش دیگه‌ای در  ساخت تک آهنگ  و  ساخت آلبوم موسیقی مواجه هستیم و اون توانایی خواننده هستش.

توانایی خواننده در بخش‌هایی مثل سبک خوانشی (پاپ، سنتی ، کلاسیک و…)، تحریرها و ویبره‌ها، لحن خواننده، وسعت و حجم صدا و مسائلی از این قبیل مورد سنجش قرار می‌گیره.

مشکل اصلی برای یک تهیه کننده در سخت تک آهنگ و تولید آلبوم موسیقی تلفیق اصل اول و دوم هستش یعنی در نظر گرفتن سلیقه خواننده و توانایی خواننده با هم هستش.

https://soundation.com/

همچنین بخوانید: در کدام نواحی صورت می توان بوتاکس تزریق کرد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: آموزش خوانندگی ,
تاریخ : دو شنبه 26 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

شستشو و ضدعفونی کردن وسایل آشپزخانه بازیابی فاجعه
ظروف و ظروف پخت و پز
به غذاها و ظروف آشپزی بروید
ظروف ، قابلمه ها ، ماهیتابه ها و ظروف پخت و پز را که در تماس با آب جاری شده اند ، بشویید و تمیز کنید. آب برای شستشو و ضد عفونی کردن باید دارای گواهی ایمن برای استفاده باشد.

برای شستشو و تمیز کردن:

قطعات قابل جدا شدن مانند تیغه ها ، دستگیره های پلاستیکی یا چوبی و صفحه نمایش ها را بردارید.
ظروف ، قابلمه ها ، ماهیتابه ها و ظروف و قطعات جدا شده را در آب گرم و صابون بشویید. در صورت لزوم از برس استفاده کنید.
بعد از شستشو در آب زلال بشویید.
وسایل را در یک سبد سیم یا ظرف دیگر قرار دهید و آنها را در یک محلول ضدعفونی کنید. محلول ضد عفونی کننده را می توان با مخلوط کردن 1 قاشق غذاخوری سفید کننده کلر بدون بو در 1 گالن آب گرم (گرم نیست) تهیه کرد. آب داغ باعث پراکنده شدن سفید کننده می شود و محلول را ضعیف می کند.

  لوازم آشپزخانه بخش عمده وسایل منزل را تشکیل می‌دهند، با توجه به این مسئله خرید لوازم آشپزخانه کاربردی  و با کیفیت تا سالیان سال شما را از خرید وسایل اضافه بی نیاز می‌کند و همانطور که اشاره کردیم از آنجایی که بیشتر این وسایل در تهیه و نگهدای غذا و مواد خوراکی استفاده می‌شوند، نقش مهمی در سلامت جسمی افراد خانواده ایفا خواهند کرد، پس لوازمی که  برای این بخش از منزل تهیه می‌کنید باید استانداردهای لازم را داشته باشد.
ظروف خشک شده در هوا را در ظرف مخصوص تمیز و تمیز کنید. استفاده از یک حوله می تواند باعث آلودگی مجدد ظروف شود.
تعریف اصطلاحات ضد عفونی کردن استفاده از یک ماده شیمیایی برای از بین بردن باکتریهای مضر در سطوح غیر تماس با غذا کمد ، کف ، سقف ، پیشخوان و دیواره های جانبی تجهیزات بزرگ ضد عفونی کردن با استفاده از یک ماده شیمیایی یا آب گرم بین 170-180 درجه برای کاهش تعداد باکتریها تا سطح ایمن در سطوح تماس با غذا ظروف ، ظروف شیشه ای ، ظروف ، تخته های برش ، قابلمه ها و قابلمه ها عقیم سازی با استفاده از یک ماده شیمیایی ، آب جوش یا بخار برای از بین بردن تمام میکروارگانیسم ها تجهیزات پزشکی
کمدها و سایر سطوحی را که با آب غرقاب برخورد کرده اند با آب صابون بشویید. سپس سطوح را با محلول ضد عفونی کننده بشویید و پاک کنید. به یاد داشته باشید ، قبل از اینکه بتوانید غذاها ، ظروف یا وسایل آشپزی را در آنها ذخیره کنید ، کمدها و سایر سطوح باید تمیز و ضد عفونی شوند.

فلزات خانگی
رفتن به فلزات خانگی
زنگ زدگی بیشترین آسیب را به فلزات خانگی سیل زده ، به ویژه آهن وارد می کند. برای از بین بردن زنگ زدگی از روش های درمانی زیر استفاده کنید.

همچنین بخوانید: بوتاکس پیشانی ، انتخاب گردنبند مناسب ، انتخاب لباس مناسب برای کار ، لباس در خاورمیانه

قابلمه های آهنی ، تابه ها و ظروف
به قابلمه های آهنی ، تابه ها و ظروف بروید
با آب و صابون بشویید ، با استفاده از یک برس سفت ، پودر شستشو ، یا پشم استیل.
در صورت باقی ماندن زنگ زدگی ، وسایل را با یک پارچه اشباع شده از روغن یا یک زنگ پاک کننده تجاری پاک کنید. در صورت استفاده از مواد پاک کننده زنگ تجاری ، حتماً دستورالعمل های برچسب را دنبال کنید.
دوباره در آب گرم و صابون بشویید ، بشویید و کاملا خشک کنید.
قابلمه ها و ظروف آهن را با مقدار زیادی روغن پخت و پز بدون نمک مزه دار کنید. به مدت 2 یا 3 ساعت در فر 250 درجه فارنهایت گرم کنید. این اجازه می دهد روغن در منافذ فلز قرار گیرد. در طول فرآیند گرمایش ، روغن بیشتری را در صورت لزوم استفاده کنید. وقتی چاشنی کامل شد ، روغن اضافی را پاک کنید. لیزر موهای زائد را نیز بخوانید.

فلزات فولاد ضد زنگ ، آلیاژ نیکل ، مس ، نیکل یا کروم
به فلزات فولاد ضد زنگ ، آلیاژ نیکل ، مس ، نیکل یا کروم بروید
کاملاً بشویید و با پاک کننده ای کاملاً پودر شده جلا دهید. اگر سخت افزار شکسته شده تا فلز پایه در معرض آن قرار گرفته و زنگ زده باشد ، با نفت سفید پاک کنید. سپس سطح را بشویید و خشک کنید. برای جلوگیری از زنگ زدگی بعد از هر بار استفاده از آن موم بزنید.

ماهی تابه و ظروف آلومینیومی
به تابه ها و ظروف آلومینیومی بروید
کاملاً با آب گرم و صابون بشویید. سطوح پولیش نشده ، مانند قسمت داخلی تابه ها را با لنت های پشمی استیل صابونی بشویید. با این حال ، سطوح آلومینیومی اندود شده را تمیز نکنید زیرا ممکن است سطح آن را از بین ببرد.
در محلول سفید کننده تمیز کنید (1 قاشق غذاخوری سفید کننده کلر بدون بو در هر گالن آب گرم و نه گرم).
برای از بین بردن لکه های تیره قابلمه های آلومینیومی ، ظرف را با آب پر کنید. برای هر یک چهارم آب 1 قاشق غذاخوری سرکه یا 2 قاشق چای خوری خامه تارتار اضافه کنید. به مدت 10 تا 15 دقیقه بجوشانید ، با پشم استیل بشویید ، با صابون بشویید ، بشویید و خشک کنید.
مس و برنج
به مس و برنج بروید
با لهستانی مسی یا برنجی لهستانی کنید یا با پارچه اشباع شده از سرکه مالش دهید یا با یک قطعه لیمو نمک مالش دهید.
همیشه پس از استفاده از اسیدها یا پولیش های تجاری ، مس را کاملاً با آب صابون بشویید وگرنه به سرعت دوباره رنگ می شوند.
مس زینتی لاکی را در آب گرم و صابون بشویید. با آب گرم بشویید و خشک کنید. لاک نزنید. خیس نشوید
توجه: از موارد مس و برنج برای تهیه غذا یا سرویس دهی استفاده نکنید. انگشتر طلا را نیز بخوانید.

ریخته گری
به پیوتر بروید
کاملاً با آب گرم و صابون بشویید ، بشویید و خشک کنید. برای ورود به شکاف از مسواک نرم استفاده کنید.
با یک پارچه نرم روی لاک نقره (خمیر یا مایع ، نه نوع فرو برد) بمالید. برای ورود به شکاف از مسواک نرم استفاده کنید.
آن را در آب گرم و صابون بشویید و خشک کنید.
وجود سوراخ های کوچک ، ترک خوردگی مفاصل و فرورفتگی ها را بررسی کنید. اگر ریخته گری به اصلاح گسترده ای نیاز دارد ، بگذارید یک متخصص حرفه ای آن را برطرف کند. سوراخهای کوچک را می توان با تمیز کردن فلز داخل جسم پیوتر با پشم فولاد ، و سپس پر کردن با مخلوط اپوکسی اسپند ، اصلاح کرد. با دقت دستورالعمل های برچسب را دنبال کنید.
نمد یا سایر مواد محافظتی را که از لوازم تزئینی خانگی جدا شده اند ، مانند جعبه کتاب ، زیرسیگاری و نگهدارنده شمع ، جایگزین کنید. نمد یا مواد محافظتی را در فروشگاه پارچه بخرید. با سیمان لاستیکی در جای خود بچسبانید.

بیشتر بخوانید: آب بند کننده ، تزریق ژل ، خرید تجهیزات سفر ، لباس مهمانی مردانه

برای این که خانه ای تمیز و زیبا در اختیار داشته باشیم نیاز به یک سری لوازم شستشو و نظافت داریم که بتوانیم با کمترین زحمت بهترین نتیجه را به دست آوریم. وسایلی مثل جاروبرقی، تی، شیشه ‌پاک‌کن و جارو شارژی از جمله اقلامی است که وجودش برای هر خانه ضروری به نظر می‌رسد.
سخت افزار
رفتن به سخت افزار
برای جلوگیری از زنگ زدگی ، سخت افزار آهن را با ژل نفت یا روغن دستگاه بپوشانید.
از لاک اجاق گاز روی اجاق یا آهن آلات مشابه استفاده کنید.
قفل و لولا
به قفل و لولا بروید
قفل ها و لولاها ، به ویژه آنهایی که از آهن ساخته می شوند ، باید آپار باشند


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : شنبه 24 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

1) تأمین کننده یا تولید کننده کاملاً واضح است که درزگیر آنها به سرامیک و ظروف چسبیده است زیرا این نوع سطح بسیار متراکم است. بسیار نفوذ ناپذیر است.

شما نمی توانید فقط از یک درزگیر سطح بتن استاندارد روی کاشی و سرامیک و ظروف چینی استفاده کنید. اول از همه این را بررسی کنید.
2) محصول سیلر کاشی یک لایه روی سطح تشکیل می دهد و فقط یک نوع سیلر نفوذی یا اشباع کننده نیست.

پودر آب بند کننده بتن در واقع ماده ای از جنس سیمان است و به منظور آب بند کردن بتنی که قبلا در محل کار شده است مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به منظور جلوگیری از انتقال گرد و غبار ، صدا و انتقال حرارت نیز استفاده می شود و  از مقاومت، چسبندگی و کشیدگی بالایی برخوردار است. 
انواع اشباع کننده محصولات نمی توانند به سطح کاشی بچسبند یا خیس بخورند. آنها برای تغییر شکل کاشی کار بسیار کمی انجام می دهند و به طور معمول ، این نوع سیلر خیلی سریع از بین می رود و شما را مجبور می کند کاشی های چینی یا سرامیک را به طور مکرر مهر و موم کنید.

 

موادی که در محصولات سیلر کاشی فروشگاهی کمبود دارند… باعث می شود آنها بی اثر شوند.
اول از همه ، هر سیلر انتخابی برای کاشی و سرامیک و ظروف سفالی باید دارای پروموترهای چسبندگی باشد که باعث می شود محصول به آن سطح بچسبد.

اجزای موجود در درمان های سطح استاندارد یا آب بندی های سطحی به سادگی کار نمی کنند.

در مرحله دوم ، مطمئن شوید که می خواهید ظاهر کاشی یا براق بودن کاشی را تغییر دهید ، این محصول یک محصول تشکیل دهنده فیلم است ، نه فقط یک درزگیر نفوذی یا اشباع کننده.

اینها برای تغییر شکل کاشی کار بسیار کمی انجام می دهند و روی یک سطح سرامیک یا چینی بسیار متراکم و نفوذ ناپذیر دوام زیادی نخواهند داشت. در مورد بوتاکس پیشانی نیز بخوانید.

 

درزگیرهای کف بی اثر چه نوع نتیجه ای تولید می کنند؟


اگر از محصولی استفاده می کنید که به طور خاص برای کاشی و سرامیک و ظروف سفالی ساخته نشده است ، آنچه اتفاق می افتد:

ممکن است یک فیلم را روی سطح قرار دهد ، اما هیچ راهی برای جذب آن در سطح وجود ندارد. خیلی سریع بلند می شود و پوست می گیرد.
ممکن است چند هفته طول بکشد ، اما بعد از هر نوع استفاده استاندارد یا تمیز کردن از هر نوع ، لیفتینگ و لایه برداری خیلی سریع خود را نشان می دهد.
اگر از انواع مهر و موم کننده های نفوذی و چسب کاشی پودری استفاده کنید ، هیچ تغییری در شکل ظاهری مشاهده نخواهید کرد ، یا اینکه بسیار کم باشد ، زیرا جایی برای نفوذ این اجزا به داخل کاشی وجود ندارد.

قبل از خرید درزگیر کاشی از چه چیزی باید مطلع باشید؟


3 مورد خاصی که باید در یک درزگیر کاشی جستجو کنید که نتایج برتر را ارائه دهد:
شما باید فن آوری ارتقا چسبندگی را داشته باشید که امکان اتصال کوالانسی به سطح کاشی و سرامیک یا چینی بسیار متراکم را فراهم کند.
شما باید از فناوری اورتان استفاده کنید که بسیار با دوام است و در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است. محصول شما باید دو قسمت داشته باشد تا یک اتصال متقاطع بسیار سخت ایجاد کند که یک مهر و موم پیشرو در صنعت بر روی کاشی و دوغاب تولید می کند.
سیلر شما برای دوام و محافظت به مقدار زیادی پلیمر در محصول نیاز دارد ، حدود 50٪ مواد جامد ، که بسیار بالاتر از کف استاندارد است.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل ، لوازم اتاق خواب ، انگشتر طلا ،

مزایای آب بندی کاشی و سرامیک و پرسلان:


نگهداری و تمیز کردن آسان
محافظ محافظ در سراسر کاشی و دوغاب
بوي دوغاب را از بين ببريد
Wetlook را حفظ می کند
UV پایدار ، غیر زرد
مقاوم در برابر مواد شیمیایی
مقاوم در برابر سایش عالی
افزایش گزینه های مقاومت در برابر لغزش

کجا باید از محصولات سیلر سرامیک و سفالین استفاده کنید؟


موارد استفاده معمول:
در قسمت تجاری ، سرویس بهداشتی ، دوش ، آشپزخانه ، نمایشگاه ، راه های ورودی ، راهروها ، قسمت های لابی و راه پله ها ، داخلی و خارجی خواهید داشت.

در سمت مصرف کننده یا مسکونی ، در مناطق نشیمن ، آشپزخانه و حمام. اینها همه مناطقی است که شما به دنبال یک درزگیر کاشی هستید که تمیز کردن کف را بسیار راحت تر کند ، در صورت تمایل به آن Wetlook بدهید و همچنین در برابر مواد شیمیایی ، لکه های حیوانات خانگی و مواد غذایی مقاوم باشد.

حمام / سرویس بهداشتی
آشپزخانه و مناطق غذاخوری
لابی و راهروها
پله ها و ورودی ها
سطح کاشی و دوغاب
کف و دیوارها
سرامیک و پرسلن
سنگ و بتن
داخلی و خارجی

بیشتر بخوانید: گردنبند طلا ، انتخاب لباس مناسب برای کار ، لباس در خاورمیانه

آماده سازی سطح


آماده سازی مناسب برای اطمینان از پیوند کافی بسیار مهم است. سرامیک و دوغاب باید با تمیز کننده مناسب کاملا تمیز شود. برای تمیز کردن و بازیابی سرامیک ، کاشی چینی و دوغاب به شرایط جدید ، توصیه می کنیم از پاک کننده قلیایی که برای کاشی و سرامیک و پرسلن فرموله شده استفاده کنید. با این کار لکه های چربی ، کف صابون و خاک از بین می رود. برای غرفه های دوش و برنامه های کاربردی در خارج ، توصیه می کنیم از یک پاک کننده بر پایه اسید استفاده کنید تا سطح را به راحتی حک کنید و از چسبندگی بیشتر در شرایط مرطوب اطمینان حاصل کنید. این امر همچنین می تواند رسوبات آب سخت و سخت ، مه دوغاب و گل آذین را از بین ببرد.

چسب بتن لاتکس ( رزین تقویت کننده ملات ) سهند شیمی را به میزان ۲۵ درصد وزنی نسبت به پودر خشک ( ۵ لیتر رزین به ازای ۲۰ کیلوگرم پودر) با چسب پودری مخلوط نموده و پس از بدست آمدن یک مخلوط یکنواخت آماده کاربری می باشد. 

در مورد براق ، مات یا ساتن چه چیزی باید بدانید؟


موادی که ممکن است کاشی و دوغاب را کثیف کنند ادرار یا سایر مواد آلی یا حتی مواد شیمیایی تمیز کننده تهاجمی هستند. در مورد لیزر موهای زائد نیز بخوانید.

این جایی است که یک محصول دو بخشی ، مانند GlazeGuard® سرامیک و کاشی پرسلن واقعاً نتیجه می دهد زیرا این ماده درزگیر بسیار سخت و سخت است ، و مانعی در برابر کاشی و دوغاب ایجاد می کند ، بو را از بین می برد و کل کف را ایجاد می کند تمیز کردن و نگهداری آن بسیار آسان تر است. برای مقاومت در برابر لغزش علاوه بر این (خواص ضد لغزش) باید از GlazeGuard® Plus استفاده شود.

https://www.covertecproducts.com/tile-sealer-ceramic-tile/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

پرکننده های صورت که به عنوان پرکننده های پوستی نیز شناخته می شوند ، می توانند انواع جادوها را انجام دهند. آنها لب های نازکی را جمع می کنند ، لیفت ابرو انجام می دهند ، استخوان گونه را تقویت می کنند ، حلقه های زیر چشم ، خطوط لبخند صاف را پاک می کنند و باعث می شوند شما بیشتر آرام و جوان شوید - و بله ، حتی چند سال جوان تر.

تزریق ژل یا تزریق پرکننده های پوستی که به عنوان ایمپلنت های تزریقی ، فیلر یا پرکننده های چین و چروک نیز شناخته می شوند با سوزن به پوست تزریق می شوند و برای اصلاح نقایص بافت نرم صورت ، از جمله چین و چروک های متوسط ​​تا شدید صورت ، حجم دهی لب و گونه ، اصلاح فرم بینی و بازگرداندن یا اصلاح علائم از دست دادن چربی صورت استفاده می شود.

پرکننده های پوستی می توانند در کمتر از یک ساعت تزریق شوند و پس از آن به زمان کم و بدون افت نیاز دارند. عوارض جانبی جزئی هستند. هر چند وقت یک بار ، ممکن است فرد به آلرژی پوستی واکنش آلرژیک نشان دهد ، اما برای بیشتر افراد ، بدترین حالت کبودی ، تورم یا قرمزی در محل تزریق ماده پرکننده - همه عوارض جانبی موقتی است.

موقتی کلمه کلیدی هنگام صحبت در مورد تنها نکته منفی احتمالی سایر مواد پرکننده صورت است: آنها برای همیشه دوام ندارند. بعضی اوقات ، بسته به نوع پرکننده و نحوه استفاده ، اثر بعد از شش ماه از بین می رود. گفته می شود ، برخی از روش ها نتیجه ای دارند که تا یک سال و نیم خوب است

بیشتر بخوانید: لوازم اتاق خواب ، چسب کاشی پودری ، لیزر موهای زائد ، انتخاب لباس مناسب برای کار


محصولات پرکننده پوست زیادی در بازار وجود دارد. یافتن مورد مناسب برای شما به بودجه ، تجربه و اولویت پزشک و تفاوت های ظریف در پوست شما بستگی دارد - به عنوان مثال میزان آفتاب آسیب دیده است ، یا اینکه پوست شما چقدر الاستیک یا کشسان است.

بخاطر داشته باشید که آنچه برای دوست شما مفید است ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. اگر به فکر رفتن زیر سوزن هستید ، در اینجا برخی از موارد مهم را باید بدانید که در مورد پرکننده های پوستی پرکاربرد می دانید.

پرکننده در مقابل ریلکسر


پرکننده های پوستی را با سایر داروهای تزریقی مانند بوتاکس ، دیسپورت یا زئومین که داروهای ضد چروک هستند اشتباه نگیرید. اگرچه مانند پرکننده ها ، این محصولات قابل تزریق هستند ، اما عملکرد آنها بسیار متفاوت است - با فلج موقت ماهیچه هایی که باعث ایجاد پای کلاغ ، شیارهای پیشانی و خطوط "یازده" بین ابرو می شوند.

آنها منطقه ای را پر نمی كنند ، پر نمی كنند یا افزایش نمی دهند. با این وجود می توان از آنها به همراه مواد پرکننده استفاده کرد.

Juvéderm مجموعه ای از مواد پرکننده است و اشکال مختلف برای استفاده در مناطق مختلف صورت طراحی شده است.

از Juvéderm Voluma XC برای افزودن خطوط جوانی به گونه ها استفاده می شود که به طور طبیعی با گذشت زمان صاف می شوند. همچنین خطوط "پرانتز" متوسط ​​تا عمیق اطراف بینی و دهان (یا همان چین های بینی) و خطوطی که از گوشه های دهان شما به سمت چانه (خطوط ماریون) کشیده می شوند را صاف می کند.

Juvéderm Ultra XC لب ها را بالا می برد ، همانطور که Juvéderm Volbella XC ، که برای نرم کردن خطوط عمودی لب نیز استفاده می شود. اگرچه کاملاً بدون درد نیست ، اما بیشتر پرکننده های HA با لیدوکایین بی حس کننده تزریق می شوند تا ناراحتی حین و بعد از درمان را به حداقل برسانند. 1


ماده اصلی در Juvéderm اسید هیالورونیک (HA) است ، قندی که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و به پوست رطوبت ، حجم و قابلیت ارتجاعی می بخشد. با کم شدن سن HA ، پوست حجم خود را از دست می دهد و احتمال ایجاد چین و چروک وجود دارد.

هنگام تزریق ، HA مانند اسفنج عمل می کند تا آب را به پوست جذب کند. در نتیجه ، ناحیه ای را که در آن تزریق شده است پر می کند. تحقیقات انجام شده در سال 2007 علاوه بر تولید نتایج صافکاری فوری ، نشان می دهد که تزریق HA باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می شود. 2

این بدان معناست که ممکن است به لمس کمتری نیاز باشد و وقتی زمان نوبت لمس است ، مواد کمتری لازم خواهد بود (بنابراین درمان های تکراری باید ارزان تر باشند). یک مزیت پرکننده های مبتنی بر HA نسبت به گزینه های قبلی این است که چون HA به طور طبیعی در بدن یافت می شود ، خطر واکنش آلرژیک وجود ندارد. بوتاکس پیشانی و صورت با تزریق فیلرها متفاوت است.

 

چه مدت طول می کشد


بسته به مواد (بعضی از آنها نازک تر و "روان تر" هستند ، برخی دیگر ضخیم تر هستند ، بنابراین می توانند به طور بالقوه بیشتر دوام آورند) ، اثرات Juvéderm می تواند از شش ماه تا 18 ماه قبل از جذب بدن به تدریج مواد ادامه یابد.

اگر فکر می کنید اگر نتیجه خود را دوست ندارید چه اتفاقی می افتد ، ترس نداشته باشید: پرکننده های حاوی HA را می توان با هیالورونیداز ، آنزیمی که HA را تجزیه می کند ، به طور جزئی یا کامل از بین برد.


رستیلین


مانند Juvéderm ، خانواده ای از محصولات Restylane وجود دارد که برای درمان مناطق مختلف ، گاه با هم تداخل دارند ، طراحی شده است. Restylane اصلی چین و چروک ها را نرم و صاف می کند و می تواند برای اضافه کردن حجم لب های نازک استفاده شود.

Restylane Lyft (سابق Perlane-L) ، ژل بسیار ضخیم تر ، برای اصلاح چین و چروک و چین خوردگی های شدید مانند چین های بینی و همچنین کاهش حجم گونه ها استفاده می شود. همچنین FDA تأیید کرده است که می تواند به پشت دست اضافه کند.

Restylane Silk مخصوصاً برای تقویت لب طراحی شده است ، زیرا با ذرات کوچکتر از محصولات دیگر ساخته می شود.

 همچنین بخوانید : انگشتر طلا ، بهترین پارچه برای لباس مجلسی

چگونه کار می کند


این یک سری دیگر از محصولات است که به توانایی روان سازی فوری اسید هیالورونیک متکی است. تزریق همچنین ممکن است باعث تولید کلاژن طبیعی شود ، بنابراین ممکن است به لمس کمتر و در صورت نیاز به مواد کمتری نیاز باشد.

طول هر جلسه  لیزر مو به ناحیه ای می خواهید لیزر کنید بستگی دارد .به طور کلی، لیزر مو یک روش نسبتا سریع است. نواحی کوچکتر مانند پشت لب در چند دقیقه لیزر می شود. لیزر موی نواحی بزرگتر مانند پشت می تواند تا یک ساعت طول بکشد.

چه مدت طول می کشد


مطالعات بالینی نشان داد که با "درمان کامل" ، که شامل یک بار تزریق مجدد است

https://www.verywellhealth.com/facial-fillers-different-types-2710254


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید